Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!
Betaald Telecom Journalist worden? Dat kan!
Prominente journalisten zoals Walt Mossberg hebben hem al een weekje of 3 binnen, dus daarvan zal wel een volledige review verschijnen.
Alors.
Reg. datum: 13 januari 2004
Maar hoe zit het nou als je "gewoon" een iPhone koopt in een Apple Centre en nog geen AT&T abonnement/dataplan hebt. Moet je dan eerst een AT&T store gaan opzoeken en daar een abbo afsluiten....dan kan je toch net zo goed meteen naar de AT&T store gaan
Misschien issie wel SIM-Lock vrij
.....nog 4 dagen en dan is er eindelijk duidelijkheid
BurkaN wijzigde dit bericht 25-06-2007 22:44 (6%)
Ik zou daar niet zoveel van verwachten. Mossberg is nou niet echt een kwalitatief hoogstaande journalist, zeker niet als het op Apple producten aankomt. Maar goed, er zullen genoeg reviews en gebruikerservaringen volgen.quote:Stereotomy schreef op maandag 25 juni 2007 @ 22:07:
Nou, 'k ben benieuwd vrijdag.:')
Prominente journalisten zoals Walt Mossberg hebben hem al een weekje of 3 binnen, dus daarvan zal wel een volledige review verschijnen.
Cross your fingers and pray for winter.. I'll be there, painting the town your favorite colour!
Niet alleen dat, maar zo'n bekende naam kan veel goed of slecht doen voor de verkoop van de iPhone in de eerste paar weken.quote:Hoedje schreef op maandag 25 juni 2007 @ 23:30:
[...]
Ik zou daar niet zoveel van verwachten. Mossberg is nou niet echt een kwalitatief hoogstaande journalist, zeker niet als het op Apple producten aankomt. Maar goed, er zullen genoeg reviews en gebruikerservaringen volgen.
Alors.
Ze kunnen dingen wel mooi voorspiegelen maar dan de werkelijkheid nog. Als de iPhone alle beloftes kan waarmaken die geschetst worden dan ben ik de eerste die zo'n ding neemt als hij in europa verkijgbaar word.
PS grappig cartoon trouwens.
Dragons wijzigde dit bericht 26-06-2007 00:21 (9%)
-
Reg. datum: 07 april 2005
Mwa, in Amerika is dat wel iets minder hoor.. Nederlanders zijn idd bang om geld uit te geven, daar hebben de Amerikanen over het algemeen iets minder moeite mee..quote:Stereotomy schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 00:10:
[...]
Niet alleen dat, maar zo'n bekende naam kan veel goed of slecht doen voor de verkoop van de iPhone in de eerste paar weken.Immers: vergeet alle polls van '98% van de mensen wil een iPhone kopen', als men 500 USD + tweejarig contract + datakosten neer moet schuiven, als puntje bij paaltje aankomt, zullen de twijfels wel toeslaan.
Maar we zullen het zien. Apple en AT&T nemen het iig extreem serieus... (Gewapende bewakers op het vliegveld waar de iPhones vanuit China binnen zijn gekomen ed.). Het heeft alles in zich om een mega goed product te worden, maar ook een gigantische flop. Ik denk dat het nu heel erg moeilijk te zeggen is welke van die twee het gaat worden
Het is gewoon een live opgenomen video.. welke dingen zouden er in "de werkelijkheid" anders kunnen zijn?quote:Dragons schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 00:19:
Ik heb die video guide van 20 minuten gezien degene die apple online heeft gezet over de iPhone, dat zag er redelijk indrukwekkend uit, als tenminsten ook alles zo gaat als daar gezegd word natuurlijk.
Ze kunnen dingen wel mooi voorspiegelen maar dan de werkelijkheid nog. Als de iPhone alle beloftes kan waarmaken die geschetst worden dan ben ik de eerste die zo'n ding neemt als hij in europa verkijgbaar word.
PS grappig cartoon trouwens.
Daar heb je absoluut gelijk in. In de US zal het wel geen probleem voor ze worden, alleen hier in nederland word het wat lastiger denk ik vanwege de prijs. Dat weerhoud mij er niet van hem te nemen als alles in orde is met dat ding.quote:Eswip schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 00:21:
[...]
Mwa, in Amerika is dat wel iets minder hoor.. Nederlanders zijn idd bang om geld uit te geven, daar hebben de Amerikanen over het algemeen iets minder moeite mee..
Maar we zullen het zien. Apple en AT&T nemen het iig extreem serieus... (Gewapende bewakers op het vliegveld waar de iPhones vanuit China binnen zijn gekomen ed.). Het heeft alles in zich om een mega goed product te worden, maar ook een gigantische flop. Ik denk dat het nu heel erg moeilijk te zeggen is welke van die twee het gaat worden
-
Idd. Op het moment dat die 2e hand erbij komt krijg ik echt heel erg 't gevoel dat 't een echte iPhone is die ze voor een camera hebben gehangen.quote:Eswip schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 00:21:
[...]
Het is gewoon een live opgenomen video.. welke dingen zouden er in "de werkelijkheid" anders kunnen zijn?
Sterker nog, ik weet 't zeker: hij beweegt op sommige momenten een heel klein beetje, bijvoorbeeld net nadat De Hand de iPhone uit gaat zetten door bovenaan de knop ingedrukt te houden.
CyBeR wijzigde dit bericht 26-06-2007 05:28 (20%)
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
De video gaat via WIFI, niet over Edge. En wie weet of dit demomodel geoverclocked is danwel meer RAM geheugen heeft?quote:Eswip schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 00:21:
[...]
Het is gewoon een live opgenomen video.. welke dingen zouden er in "de werkelijkheid" anders kunnen zijn?
2*2Ghz, 2GB, 20 centimeter.
http://firstinline.wordpress.com/
Echt te ziek!
Dat EDGE traag is weet iedereen..quote:Geqxon schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 02:46:
[...]
De video gaat via WIFI, niet over Edge. En wie weet of dit demomodel geoverclocked is danwel meer RAM geheugen heeft?
En overclocked denk ik niet.. maar we zullen het allemaal binnen een week weten
Reg. datum: 13 juni 2006
Tuurlijk, kan best.. alleen betaal je wel 2 jaar een flink bedrag per maand (en zul je wss ook een amerikaanse rekening moeten openen) en zal je er hier wel mee kunnen bellen, alleen is dat beetje duur omdat het via de VS gaat.. en misschien dat je internet het niet doet.quote:MikeyT85 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 11:04:
Weet iemand of het mogelijk is om de iPhone te importeren?
Maar ja, tuurlijk kan je er 1 gaan ophalen uit de vs..
Hier nog één, http://weblogs.nrc.nl/web...g-aangenaam-iphone-min-4/quote:Erhnam schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 10:37:
Hier is iemand in NY die al aan het campen is voor de verkoop:
http://firstinline.wordpress.com/
Echt te ziek!
Het zou er droevig uitzien als men taalkundige moest zijn om zijn moedertaal zuiver te kunnen spreken en schrijven. Wat de lagere school leert is voldoende; de oorzaak der meeste fouten is niet onkunde maar onnadenkendheid. - Charivarius
Ach, een groot succes is het al, en ik geloof niet dat de usability *zo* slecht zal zijn dat het een echte flop wordt. Voor featurephone-fanaten zal de iPhone relatief geweldig zijn (of ze na een jaar nog zo piepen is een ander verhaal), maar voor de klein-zakelijke gebruiker is het meer een gadget dan een workhorse.quote:Eswip schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 00:21:
[...]
Het heeft alles in zich om een mega goed product te worden, maar ook een gigantische flop. Ik denk dat het nu heel erg moeilijk te zeggen is welke van die twee het gaat worden
Alors.
Het is nog helemaal geen succes.. er is er nog geen 1 verkocht.. Pas als ze de 10 miljoen halen aan het eind van 2008, is het een succes..quote:Stereotomy schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 12:46:
[...]
Ach, een groot succes is het al, en ik geloof niet dat de usability *zo* slecht zal zijn dat het een echte flop wordt. Voor featurephone-fanaten zal de iPhone relatief geweldig zijn (of ze na een jaar nog zo piepen is een ander verhaal), maar voor de klein-zakelijke gebruiker is het meer een gadget dan een workhorse.
Bullshit. Ook al halen ze de verkooptarget niet (Jobs lult om marketing-technische redenen altijd in het rond met groteske cijfers), de iPhone heeft in de mainstream media zoveel beroering gezorgd dat het hele smartphone / featurephone segment gaat opbloeien. De iPhone laat zien dat enkele features (multitouch scherm o.a.) klaar zijn voor massaproductie. Hoe de implementatie is of hoeveel toestellen er verkocht worden maakt niets uit voor het succes van de impact van de iPhone - the bar has been raised.quote:Eswip schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 14:03:
[...]
Het is nog helemaal geen succes.. er is er nog geen 1 verkocht.. Pas als ze de 10 miljoen halen aan het eind van 2008, is het een succes..
Alors.
In de werkelijkheid wil/kun je vaak niet de wijsvinger van je andere hand gebruiken om de interface te bedienen, maar gewoon de duim van de hand waarmee je het toestel vasthoudt?quote:Eswip schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 00:21:
[...]
In geen enkele voorbeeldvideo van de iPhone werd eenhandig-gebruik gedemonstreerd, altijd weer die wijsvinger van die andere hand erbij. Kijk je naar praktijkgebruik van mensen met telefoons, dan worden die dingen heel vaak eenhandig gebruikt, omdat je niet altijd je andere hand vrij hebt.
Dit soort praktijkvoorbeelden zijn nou precies de dingen die het werken met de iPhone tot een genot of een irritatie kunnen maken, ongeacht hoe 'mooi' het ding scrollt of animeert.
Stereotomy wijzigde dit bericht 26-06-2007 14:30 (19%)
Alors.
Dat is dezelfdequote:
Enige nuance is wel op zijn plaats want hij heeft wel een punt. Er is er echt nog geen 1 verkocht. En wanneer kunnen we het wel een succes noemen? Bij welk percentage van markt penetratie? 10 miljoen verkochte iPhones is natuurlijk vanuit Apple's oogpunt een succes (en gelijk hebben ze dan) maar het is op de totale markt nog niet eens een promilage.quote:Stereotomy schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 14:21:
Bullshit. Ook al halen ze de verkooptarget niet[..]
Er wordt veel over gesproken, dat deel van de marketing campagne is zeker geslaagd. Maar of de campagne daadwerkelijk slaagt zullen we uiteraard zeer binnenkort gaan meemaken.
Religion has no place in public schools the way facts have no place in organized religion
Denk dat 'ie ook wel een behoorlijk bedrag aan Paypal-donaties opstrijkt via zijn blog. Heb mensen meer geld voor minder zien krijgen.
Tja, als je louter over letterlijke verkoopsuccessen gaat praten, afgezet tegen wat Jobs letterlijk in de media heeft geroepen, dan kun je nog wel even wachten op de uitslagen ja. Ik bekijk het totale beeld van de impact, en denk maar niet dat de concurrentie rustig achterover is gaan zitten en alle roadmaps zo laten zoals het is. Ook al haalt de iPhone de verkooptargets niet (en laten we wel wezen, die zijn gewoon hoog), het zal hoe dan ook wel andere fabrikanten hun technologieën laten herzien en de ontwikkelingen in deze sector een boost geven.quote:mark platvoet schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 14:37:
[...]
Enige nuance is wel op zijn plaats want hij heeft wel een punt. Er is er echt nog geen 1 verkocht. En wanneer kunnen we het wel een succes noemen? Bij welk percentage van markt penetratie? 10 miljoen verkochte iPhones is natuurlijk vanuit Apple's oogpunt een succes (en gelijk hebben ze dan) maar het is op de totale markt nog niet eens een promilage.
Er wordt veel over gesproken, dat deel van de marketing campagne is zeker geslaagd. Maar of de campagne daadwerkelijk slaagt zullen we uiteraard zeer binnenkort gaan meemaken.
Palm heeft vanavond de Q4Y2007 earnings call bijvoorbeeld, en ik wil er nu al geld opzetten dat ze minimaal 1 vraag van de analysten krijgen over de iPhone.
Stereotomy wijzigde dit bericht 26-06-2007 14:42 (79%)
Alors.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 36 37 38 39 last
Dit topic is gesloten.