Hoofdcategorieën
Topicacties

[MMORPG]Lord of the Rings Online Deel 3

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
quote:
Bulls-NL schreef op zondag 24 juni 2007 @ 12:51:
[...]

oh dat is wel interresant, bijvoorbeeld als je het in een periode druk hebt en niet kan spelen.

[...]

maar wat heb je eraan als de ene charracter de quest moet doen, je met de andere gaat joinen om die quest te doen? uiteindelijk moet je al die fellowship quest 3x doen dan.

lijkt me trouwens onprettig spelen, omdat je dan het spel zo vaak overnieuw doet, dat nog een keer opnieuw beginnen al minder interresant wordt.
Als er in een groep een guardian nodig is join ik met de guardian, en als er een minstrel nodig is join ik met de minstrel :)

Levelen is makkelijk genoeg in dit spel ;) net in iets minder dan 4 uurtjes van level 36 naar 38 geleveled op mn hunter, en guardian lijkt tot nu toe nog makkelijker om te levelen. Minstrel is wel wat lastiger vanwege de beperkte aanvalskracht en armor.

-=[ Linux ]=- -=[ OSS ]=- -=[ PHP ]=- -=[ W3 Consortium ]=-

Where wind is Trouble
Reg. datum: 26 januari 2004

Pie eten die nog niet gevonden...

Want volgens mij bestond die al

Veni, Vidi, Vici
Reg. datum: 24 oktober 2001

quote:
Stronkie schreef op maandag 25 juni 2007 @ 02:42:

Nou volgensmij dus niet, die is op de partyground in Breeland.... je hebt af en toe dat quests nog niet de starten zijn (zoals ook die dansquests).... bij dat Pie-eten had ik eers de melding van de questgiver: "Come back later, I'm baking fresh new pies" oid. En als ik dan na een uurtje questen terug kwam, was de quest opeens wel actief ;)

euh...ja

Reg. datum: 06 augustus 2002

quote:
Stronkie schreef op maandag 25 juni 2007 @ 02:42:

Volgens mij ook, had hem al voor het feest

Reg. datum: 27 september 2006

Level 40 gedinged met mijn Captain, kan nu mensen voor me laten knielen. Zeker weten de beste skills van het hele spel!

Xdoos Gamertag: Postius

Reg. datum: 06 augustus 2002

quote:
Postius schreef op maandag 25 juni 2007 @ 12:59:
Level 40 gedinged met mijn Captain, kan nu mensen voor me laten knielen. Zeker weten de beste skills van het hele spel!
Grats

Ik heb nog 19 levels te gaan daarvoor.
Hoeveel XP heb je dan eigenlijk (en weet je nog hoeveel je hebt als je level 35 wordt)

En waar komt het woord dinegn eigenlijk vandaan. Ik speel GW, maar heb het daar niet gezien en in LotRO kom ik het vaak tegen, En ja, ik weet dat het levellen is.

Reg. datum: 06 augustus 2004

ik kwam een champion tegen die een heel groepje (icl mijzelf) liet cheeren voor hem.
ik voelde me net een minion :'(

Wees niet te spoedig geërgerd in uw geest, want ergernis huist in de boezem der dwazen.

Acties: [view]

Door: botoo
Moderator TMF / T.net Powermod
too old to die young
Reg. datum: 10 november 1999

40 Fon? Heb ik je gisteren niet zien halen nog.
Ben blij dat ik geen mens ben maar dwarf, knielen is zo . . . ;) maar ach, als jij er gelukkig van word _/-\o_ :D

Over loot en 'need' en 'greed':
Daar schijnt toch wel wat misverstand over te zijn, 'need' klinkt imho een stuk minder hebberiger en asociaal dan 'greed'. Toch is 'need' de oncollegiale manier om voorrang op loot te krijgen.
Maar hoe kan je nu zien dat iemand in je fellowship toch op 'need' drukt ondanks de afspraak?
Als er snode opzet in het spel is zou het voor mij een reden zijn om iemand uit het follwship te kicken en dan bij voorkeur op het meest ongunstige moment.

Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .
. . . are the ones who do.
t3h h0rr0r! -> Masters Of Horror!

Where wind is Trouble

je kunt dat niet zien

Need is je hebt het nodig staat boven greed
greed is het oude roll
en pass tja zelfde

VB

fellowship 5 personen

1 need
1 greed
1 greed
2 pass

de one need krijgt hem

vb 2

1 need
1 need
2 greed
1 pass

de twee need gaan rollen en de hoogste krijgt hem

vb 3

4 greed
1 pass

4 greed gaan rollen

quote:
botoo schreef op maandag 25 juni 2007 @ 13:59:
40 Fon? Heb ik je gisteren niet zien halen nog.
Ben blij dat ik geen mens ben maar dwarf, knielen is zo . . . ;) maar ach, als jij er gelukkig van word _/-\o_ :D

Over loot en 'need' en 'greed':
Daar schijnt toch wel wat misverstand over te zijn, 'need' klinkt imho een stuk minder hebberiger en asociaal dan 'greed'. Toch is 'need' de oncollegiale manier om voorrang op loot te krijgen.
Maar hoe kan je nu zien dat iemand in je fellowship toch op 'need' drukt ondanks de afspraak?
Als er snode opzet in het spel is zou het voor mij een reden zijn om iemand uit het follwship te kicken en dan bij voorkeur op het meest ongunstige moment.
Vrij simpel, druk zelf op greed. Als je eigen roll er niet bijstaat heeft iemand geneed. En het lijkt wel idd of need normaal is op de server. Maar dit was bij WoW ook zo mensen moeten nog aan het systeem wennen, naast de mensen die het systeem misbruiken :p.

Maar het is idd wel vrij belangerijk het goed te doen, mensen kunnen vrij link worden als je Need op dingen die je niet nodig hebt, maar het is wel een goed systeem :)

Reg. datum: 06 oktober 2005

quote:
Postius schreef op maandag 25 juni 2007 @ 14:55:
[...]

Vrij simpel, druk zelf op greed. Als je eigen roll er niet bijstaat heeft iemand geneed. En het lijkt wel idd of need normaal is op de server. Maar dit was bij WoW ook zo mensen moeten nog aan het systeem wennen, naast de mensen die het systeem misbruiken :p.

Maar het is idd wel vrij belangerijk het goed te doen, mensen kunnen vrij link worden als je Need op dingen die je niet nodig hebt, maar het is wel een goed systeem :)
Van mij mag er wel een optie komen zodat de fellowship leader kan bepalen dat je alleen need kan indrukken als je de class of vocation van een bepaald item hebt. Zal wel lastig zijn om te implementeren, want het natuurlijk ook weer niet eerlijk als alleen bepaalde classen een kans hebben om op die coole rare wapens te rollen.

Shuttle st20g5

Where wind is Trouble

dat bestaat al .. de zogenaamde master looter systeem

too old to die young

Je zou dus bijna moeten stellen dat bij een corrupt 'need' gebruik dat je dan beter iedereen op 'need' kan laten drukken en dan de roll laten beslissen. Als er dan iets is wat iemand graag wil maar niet rolled, dan moet 'ie het maar vragen aan degene die het wel heeft. Vervelend wel omdat ik door het mogelijke misbruik gisteren een paar leuke recipes ben misgelopen, gelukkig waren de meeste wel sociaal en heb ik er een mooi helm aan overgehouden die ik zelf niet gerolled had :Y).

Maar goed, helder afspreken en misbruikers uit het fellowship dumpen dus.

Volgende vraag :+ :
Je wilde gisteren dat de Guard één van de twee elite-mobs ging 'tanken' en de anderen de andere mob zouden aanvallen. Dit werd niet door iedereen begrepen (ook niet door mij). Wat is de winst van de tactiek en waarom niet liever met z'n allen op één mob concentreren (zodat 'ie er snel onder is) en dan pas de volgende pakken. Waarom zou mob1 zich uitsluitend bezig houden met de tank en hoe houd die zich dan staande?
Ontvangen damage verspreiden en uitgaande damage concentreren zou mijn tactiek zijn . . .

Jij wil de captain uithangen hier, dus jij mag je de troepen onderwijzen :P

Dat master (fellowship leader) looter systeem komt me niet heel handig over als je graag een eerlijke verdeling wilt bereiken of het kost teveel tijd tijdens het looten om te verdelen.

Overigens hadden de devvers wmb 'need' beter 'steal' kunnen noemen, da's een stuk helderder.

botoo wijzigde dit bericht 25-06-2007 15:54 (10%)

Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .

Reg. datum: 01 oktober 2002

quote:
botoo schreef op maandag 25 juni 2007 @ 15:50:
Je zou dus bijna moeten stellen dat bij een corrupt 'need' gebruik dat je dan beter iedereen op 'need' kan laten drukken en dan de roll laten beslissen. Als er dan iets is wat iemand graag wil maar niet rolled, dan moet 'ie het maar vragen aan degene die het wel heeft. Vervelend wel omdat ik door het mogelijke misbruik gisteren een paar leuke recipes ben misgelopen, gelukkig waren de meeste wel sociaal en heb ik er een mooi helm aan overgehouden die ik zelf niet gerolled had :Y).

Maar goed, helder afspreken en misbruikers uit het fellowship dumpen dus.

Volgende vraag :+ :
Je wilde gisteren dat de Guard één van de twee elite-mobs ging 'tanken' en de anderen de andere mob zouden aanvallen. Dit werd niet door iedereen begrepen (ook niet door mij). Wat is de winst van de tactiek en waarom niet liever met z'n allen op één mob concentreren (zodat 'ie er snel onder is) en dan pas de volgende pakken. Waarom zou mob1 zich uitsluitend bezig houden met de tank en hoe houd die zich dan staande?
Ontvangen damage verspreiden en uitgaande damage concentreren zou mijn tactiek zijn . . .

Jij wil de captain uithangen hier, dus jij mag je de troepen onderwijzen :P

Dat master (fellowship leader) looter systeem komt me niet heel handig over als je graag een eerlijke verdeling wilt bereiken of het kost teveel tijd tijdens het looten om te verdelen.

Overigens hadden de devvers wmb 'need' beter 'steal' kunnen noemen, da's een stuk helderder.
wat hij dus bedoelde was (ik begreep het in 1 keer 8) :D ) het volgende

er stonden 2 grote elite trollen (daar begon het) captain gaf aan dat de guard de linker zou tanken (bezig houden en uiteraard erop in hakken) terwijl de anderen de rechter in elkaar beuken.

zo is het minder chaotisch en belangrijker blijf ik absoluut buiten schot zodat ik kan healen zonder dat ik ge-aggrod wordt. met de overige 4 man beuk je die ene trol vrij snel aan de vlakte en onze guard kon die trol makkelijk in zijn eentje bezig houden.

het doel is dus om mij uit combat te houden en de aanvallen meer te organiseren ipv lukraak erop inhakken.

technish gezien zou je ook 3 op 1 trol en 2 op de andere en ik als healer kunnen doen maar dan duurt het langer en pakt iedereen gemiddeld meer damage. dat is ook het hele idee van het tanken je tankt er 1 en de anderen beuken de helft van de aanval snel plat en gaan daarna de guard helpen.

quote:
Legolas_1973 schreef op maandag 25 juni 2007 @ 16:40:
[...]

wat hij dus bedoelde was (ik begreep het in 1 keer 8) :D ) het volgende

er stonden 2 grote elite trollen (daar begon het) captain gaf aan dat de guard de linker zou tanken (bezig houden en uiteraard erop in hakken) terwijl de anderen de rechter in elkaar beuken.

zo is het minder chaotisch en belangrijker blijf ik absoluut buiten schot zodat ik kan healen zonder dat ik ge-aggrod wordt. met de overige 4 man beuk je die ene trol vrij snel aan de vlakte en onze guard kon die trol makkelijk in zijn eentje bezig houden.

het doel is dus om mij uit combat te houden en de aanvallen meer te organiseren ipv lukraak erop inhakken.

technish gezien zou je ook 3 op 1 trol en 2 op de andere en ik als healer kunnen doen maar dan duurt het langer en pakt iedereen gemiddeld meer damage. dat is ook het hele idee van het tanken je tankt er 1 en de anderen beuken de helft van de aanval snel plat en gaan daarna de guard helpen.
Yup pretty much it, bij minder sterke elites doet het er niet echt oe maar die trollen zijn toch vrij lomp. Die tank overleefd 1 makkelijk en met de rest krijg je die overige troll wel snel genoeg neer zonder noemenswaardige schade te leiden(hopelijk :P ).
Wel een vrij rare groep trouwens sommige dingen gingen vrij goed(troll wraith) waarna we opeens wipte omdat iemand echt liep te nooben dat het niet normaal was(athans dacht ik). Maar het was fun, wil alleen die Warg koning nog doodmeppen die halber die je krijg ziet er zooooooo :9~ :9~ uit. Stijl is belangerijk ;-)

need en greed is volgens mij gewoon kop of munt, je gokt en dan word er gerolled, maar ik zag inderdaad wel eens dat er maar 1x rolled staat in plaats van 3, ik ben wel weer sociaal genoeg dat ik alle dingen die ik niet zo zeer nodig heb te "pass"n maar prestine hides doe ik need, (ook vaak gehad dat ik 3x achter elkaar niets krijg ongeacht ik het need of greed, dus need is niet gelijk dat je het krijgt)

Wees niet te spoedig geërgerd in uw geest, want ergernis huist in de boezem der dwazen.

Reg. datum: 26 juni 2005

quote:
Bulls-NL schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 00:37:
need en greed is volgens mij gewoon kop of munt, je gokt en dan word er gerolled, maar ik zag inderdaad wel eens dat er maar 1x rolled staat in plaats van 3, ik ben wel weer sociaal genoeg dat ik alle dingen die ik niet zo zeer nodig heb te "pass"n maar prestine hides doe ik need, (ook vaak gehad dat ik 3x achter elkaar niets krijg ongeacht ik het need of greed, dus need is niet gelijk dat je het krijgt)
Need is de item claimen voor jezelf, iedereen die Need drukt zal gaan rollen, en Greed zal niet meegerekend worden. Pas als iedereen Greed kiest zal voor hun gerolt worden.

I've seen 'em do it, man. They fucking drown 'em in that shit.

quote:
Bulls-NL schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 00:37:
Ik snap niet dat mensen het loot systeem niet snappen. Je hebt 2 categorieen spullen. Zooi(alle slechte armours ect), en spullen die bruut zijn. De troep heeft niemand nodig dus druk je op greed, want iedereen heeft geld nodig. Als je dit standaard doet bij spullen die je niet nodig hebt scheelt het veel tijden gezeur!
Want als je standaard greed rollt op stuff dat je niet nodig hebt en need op wat je wel nodig hebt zal de loot sneller verdeeld worden(want need rolls gaan voor Greed, en daarom is default Need drukken nogal irritant aangezien het de "hoogste worp" is. Greed is ondergeschikt aan need). Alleen iedereen moet even ophouden met default op need drukken, maar dat komt wel met de tijd. En pass komt er eigelijk niet aan te pas. Meestal moet je in je groepje over onduidelijk dingen->Adamants, pristine hides even regels maken. Ik doe altijd op alle craft items die veel waard zijn iedereen greed. De minder waardevolle mogen mensen needen. En rollen voor alts is helemaal not done.

Verder kan de leader het Loot systeem inderdaad nog aanpassen maar dat staat vast wel ergens mooi uitgelegd :+

Postius wijzigde dit bericht 26-06-2007 13:40 (5%)

Of iedereen need alles en alles wordt gelijk verdeeld.

ik speel groten deels van de tijd toch met een kameraad en dan hebben we "free for all" we doen toch samen.
in fellowship quests pak ik amper wat op omdat er toch zoveel junk dropt waar je inv zo van vol raakt.
En ik heb helemaal geen zin om elk lijkje aan te gaan klikken of er nog een pommel voor mij inzit.
de loot quality zet ik als ik leader ben van een LFF op exceptional zodat de gele items niet gerolled hoeven worden.

misschien ga ik in vervolg ook master looter hanteren

trouwens, als je iets nodig hebt wil je graag rolen, als je het niet hoeft klik je toch op pass? natuurlijk zijn er van die figuren die alles willen hebben. Maar die paar zilver per items schiet ook niet op.

voor dat dit need/greed systeem was toegepast had ik ook wel vaak dat ik de sturdy hides misliep (was toen nog lage level) ookal rolde ik, maar toch kreeg de andere gast ze 5x achter elkaar, dus zo waterdicht is het zowizo niet. Ze kunnen beter een systeem zoals guildwars had hanteren, daar dropt een item gewoon voor een member van de party geen verandering aan. Iedereen komt aan de beurt

Bulls wijzigde dit bericht 26-06-2007 12:31 (38%)

too old to die young

Nu ff geen gel*l maar pics!
Stoere trollen :Y) wmb wel één van de mooist uitziende mobs :)

http://tweakers.net/ext/f/6cc146d78cb94670c8f3c00f075dee3b/full.jpg

orgineel full-size waarin in de txtbox goed te zien is dat we het ook zonder 'kneel to your captain' :P kunnen :) :
http://tweakers.net/ext/f/fa2da13935dfc142f883f69bc5d240d9/thumb.jpg

Ah wat is ie tog schattig! Bij welke quest moet je die trol verslaan.
Heb laatst die trollen in lonelands gekillt voor een quest, zien er ook echt vet uit.

waarom spaar je al die destiny points op? ik geef ze altijd zo snel mogelijk uit aan Exp bonus :)

too old to die young

Ik weet niet meer welke Q dat is, ws 'Fell the Trolls' en het waren er tientallen (gelukkig max. drie tegelijk).

In de full-size kan je meteen zien welke bug is zo nu en dan heb. Ik zit wel in fellowship en je kan ook de groene stippen op de radar zien, maar de info van de andere chars zijn verdwenen van het scherm (dus weet ik ook niet wat hun morale/power status is).
Meestal helpt ff uitloggen, maar het is toch wel vervelend.

[edit]
Ik spaar mijn destiny points niet op hoor :) maar je kan ze niet onbeperkt aan xp bonus uitgeven, daar zit een time-delay op. De reden waarom ik er toch redelijk veel over heb is omdat ik ze pas laat ontdekt had en ik ze momenteel uitsluitend aan xp-bonus spendeer.

botoo wijzigde dit bericht 26-06-2007 12:54 (24%)

quote:
botoo schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 12:51:

[edit]
Ik spaar mijn destiny points niet op hoor :) maar je kan ze niet onbeperkt aan xp bonus uitgeven, daar zit een time-delay op. De reden waarom ik er toch redelijk veel over heb is omdat ik ze pas laat ontdekt had en ik ze momenteel uitsluitend aan xp-bonus spendeer.
Ik kwam er met mn 1e charracter ook later pas achter, maar met mn 2e charracter heb ik te weinig points om uit tegeven (je destiny points zijn gedeeld met al je charracters zover ik weet)

edit:
dat met die bug heb ik ook een keer gehad gewoon even de fellowship opnieuw samenstellen of even uitgaan en weer ingaan.

Bulls wijzigde dit bericht 26-06-2007 13:17 (9%)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: