Jump it or leave it!!
Probeer eens om recent: voor je inlognaam bij inkomende verbindingen te zetten. .Het probleem is denk ik dat je gmail ook in outlook gebruikt....quote:DFS schreef op zondag 24 juni 2007 @ 13:03:
[...]
Heb pop3 iid aangezet bij gmail zelf, via outlook bijv werkt het ook wel.
Mailbox instellingen:
Inkomende e-mail:
server: pop.gmail.com
Beveiliging: ssl/tls
Poort 995
Uitgaande e-mail
server: smtp.gmail.com
Beveiliging: ssl/tls
Poort 465
krijg de hele tijd time out meldingen.
RTFM / RTFS =Read The F*cking Manual / Startpost
Gewoon Vodafonequote:dinkelover schreef op zondag 24 juni 2007 @ 12:19:
[...]
Vodafone kan.. 1800kbps... maar wellicht had je verbinding via Wifi ??Was het zeker weten HSDPA? Want dan is dat heeel netjes.
en echt HSDPA denk ik
Heb ook nog een PCMCIA kaart die ook HSDPA aankan tot 7,2 MBit en daar haal ik bij t-mobile PIT ook 190KB/sec
Sony KDL-40V3000 + PS3
ik had het alleen even in outlook ingesteld om te kijken of het daar wel werkt, gebruik verder nooit pop van gmail. Ga het nu even proberen met "recent:" ervoorquote:Sjengcity schreef op zondag 24 juni 2007 @ 14:51:
[...]
Probeer eens om recent: voor je inlognaam bij inkomende verbindingen te zetten. .Het probleem is denk ik dat je gmail ook in outlook gebruikt....
Edit:
heeft niet geholpen, is er iemand met hi eindeloos waarbij gmail pop3 werkt?
DFS wijzigde dit bericht 24-06-2007 20:02 (9%)
Reg. datum: 24 juni 2007
Wil met Nokia Lifeblog een mooie blog maken, geprobeerd met Blogspot, maar het lukt me niet om via Lifeblog te posten op Blogspot, ook zitten er nogal wat beperkingen aan blogspot, heeft iemand goede ervaringen met een ander (gratis) programma gekoppeld aan Lifeblog?
Reg. datum: 18 december 2004
Nou, blij dat ik hier mee lees. Ik gebruik dus ook 'kpn internet' als toegangspunt.quote:SimonusN95 schreef op zondag 24 juni 2007 @ 13:17:
Ik heb een Hi abbonement met Eindeloos Online, en ik gebruik altijd KPN Internet! Ik betaal toch niet om onbeperkt die zooi net als WAP te gebruiken zeker?Maar dan kan ik ook wel een leuke rekening verwachten, maar dan ga ik wel heel de KPN op z'n kop zetten! Ik ben benieuwd!
Hallo....ik doe toch INTERNET en geen MMS of WAP ????
Heb het geprobeerd met 'mobiele startsite' als toegangspunt en dan kan je
inderdaad ook internetten, maar ik ga morgen toch maar es bellen hoe dat
zit met de afgelopen maand aan data
(Alleen in dat blauwe kpn-boekje staat een lullig regeltje 'je vindt het allemaal via
de startpagina') maar verder staat het NERGENS op de site ofzo dat je niet
'kpn internet' moet gebruiken.
Reg. datum: 14 mei 2007
Reg. datum: 14 mei 2007
Stuur "saldo" naar 1244 en je weet het gelijk! Je krijgt dan een bericht met je gebruikte data en de kosten!quote:PeterLosseSchoe schreef op zondag 24 juni 2007 @ 15:37:
[...]
Nou, blij dat ik hier mee lees. Ik gebruik dus ook 'kpn internet' als toegangspunt.
Hallo....ik doe toch INTERNET en geen MMS of WAP ????
Heb het geprobeerd met 'mobiele startsite' als toegangspunt en dan kan je
inderdaad ook internetten, maar ik ga morgen toch maar es bellen hoe dat
zit met de afgelopen maand aan data
(Alleen in dat blauwe kpn-boekje staat een lullig regeltje 'je vindt het allemaal via
de startpagina') maar verder staat het NERGENS op de site ofzo dat je niet
'kpn internet' moet gebruiken.
Is het iemand al gelukt om de n95 als webcam te gebruiken? http://motvik.com Heb zelf een hele simpele BT Dongle op mn desktop met Bluesoleil software maar hiermee werkt het helaas niet. Iemand een idee met welk bt programma het wel werkt?
Reg. datum: 01 maart 2005
Bij mij staat er ook bij welk deel ik van mijn Zorgeloos Internet Blox nog tegoed heb.quote:Albert020 schreef op zondag 24 juni 2007 @ 14:45:
[...]
Zover was ik dus al gekomen, daar staat aleen wat je bel verbruik is niet je intenret verbruik !
Reg. datum: 30 mei 2007
Kap nou eens met dat gezeik over die providers! dit is een Nokia n95 topic, niet het vodafone blox topic. Kan net zo goed vragen aan een moderator of hij dit topic wil sluiten aangezien niemand het meer over een n95 heeft!
Reg. datum: 30 maart 2007
Reg. datum: 30 maart 2007
Weet iemand hoe je de teller van de camera kan resetten? Ik weet dat die bij de Nokia 6230 altijd de eerst volgende nummer pakte zodat er geen verschil zat in de nummering en op mijn Sony Erisccson W810i had ik een optie van restten, vond dat altijd handig, maar heb je ook zo'n optie op de N95?
Denk dat die saldo-informatie niet realtime is. Heb ettelijke MB's verbruiktquote:SimonusN95 schreef op zondag 24 juni 2007 @ 15:39:
[...]
Stuur "saldo" naar 1244 en je weet het gelijk! Je krijgt dan een bericht met je gebruikte data en de kosten!
via 'kpn internet' en kreeg toen vanochtend:
Melding Hi Eindeloos Online:
Verbruik: 00.000MB twv EUR0.00
sinds faktuur 7 juni
Daarna via 'mobiele startsite' even zitten internetten en toen kreeg ik weer:
Melding Hi Eindeloos Online:
Verbruik: 00.000MB twv EUR0.00
sinds faktuur 7 juni
Er staat me (uit de IMode-tijd) iets bij dat die data snachts rond
00.00h pas geupdate wordt.....
Inderdaad, laten we het hebben over de Nokia N95. Zat te bespreken. Bijvoorbeeld:
De nieuwe versie van de firmware komt er aan, met A-GPS. Valt zat over te vertellen als die officieel is.
De webserversoftware, bèta nog, maar veelbelovend. Voor alle NSeries toestellen beschikbaar trouwens.
Hierbij beloof ik plechtig niet meer te reageren op off-topic vragen. Hoewel het me heel moeilijk zal vallen die neiging te onderdrukken...
De nieuwe versie van de firmware komt er aan, met A-GPS. Valt zat over te vertellen als die officieel is.
De webserversoftware, bèta nog, maar veelbelovend. Voor alle NSeries toestellen beschikbaar trouwens.
Hierbij beloof ik plechtig niet meer te reageren op off-topic vragen. Hoewel het me heel moeilijk zal vallen die neiging te onderdrukken...
Reg. datum: 16 juni 2007
ik blijf maar wachte op gps ook met nav4all ligt het aan dat ik binnen zit of moet ik buiten in de regen gaan staan:p... best irritant denk je dat die het doet ontvangt die weer geen gps zucht
Door de regen wordt de signaalsterkte minder. Maar lees even terug in dit topic, A-GPS komt er aan, en dat zou jouw klachten wel eens drastisch kunnen laten verminderen.quote:n0ld schreef op zondag 24 juni 2007 @ 17:33:
ik blijf maar wachte op gps ook met nav4all ligt het aan dat ik binnen zit of moet ik buiten in de regen gaan staan:p... best irritant denk je dat die het doet ontvangt die weer geen gps zucht
zucht snap er weer niks van..quote:erikd_o schreef op zondag 24 juni 2007 @ 17:59:
[...]
Door de regen wordt de signaalsterkte minder. Maar lees even terug in dit topic, A-GPS komt er aan, en dat zou jouw klachten wel eens drastisch kunnen laten verminderen.
ik zal effe uitlegge wat die doet (niet) doet..
ik start nav4all dan zeg ik naar huis dan verder verder.. dan zegt die wacht op gps en dan ontvangt hij niks moetik er nog wat bij downloaden of hoe werkt het heb er de balle verstand van als je me kan helpen graag
Reg. datum: 18 april 2007
Reg. datum: 18 april 2007
Heb een volgende vraag. heeft iemand al een goed werkende MSN prog. Gebruik nu gewoon de windows live beta. Te vinden op www.mobile.live.com maar nadeel hievan vind ik dat hij dus bij een gesprek geen bericht weergeeft. Je moet telkensz vernieuwen om te zien wat de andere zegt. Hebben jullie dit ook of ligt het aan mijn instellingen. IS vrij irritant omdat je telkens moet vernieuwen om te zien wst de andere zegt en dan loopt het wel eens door elkaar heen.
Ik gebruik Agile Messenger. Dat geeft keurig een geluidje als iemand wat tegenquote:Pascall_1 schreef op zondag 24 juni 2007 @ 19:45:
Heb een volgende vraag. heeft iemand al een goed werkende MSN prog.
je zegt.
Reg. datum: 26 mei 2006
Reg. datum: 26 mei 2006
dit is echt al heel vaak behandeld in de voorgaande 3 topics, komt er op neer.. Naar buiten gaan en wachten tot dat je signaal hebt. Kan soms wel eens lang duren, maar binnen zul je op dit moment zeker geen signaal ontvangen. En probeer eerst eens een GPS-Fix te krijgen met de standaart Nokia Maps voor dat je met andere navigatie programma's gaat werken.quote:n0ld schreef op zondag 24 juni 2007 @ 18:10:
[...]
zucht snap er weer niks van..
ik zal effe uitlegge wat die doet (niet) doet..
ik start nav4all dan zeg ik naar huis dan verder verder.. dan zegt die wacht op gps en dan ontvangt hij niks moetik er nog wat bij downloaden of hoe werkt het heb er de balle verstand van als je me kan helpen graag
Reg. datum: 17 maart 2001
Heeft hier iemand ervaring met TTL/Secure2w?
Ik heb op me school (Haagse Hogeschool) draadloos internet, maar werken ze met TTL/Secure2w, maar ze zeggen me dat symbian dat nog niet ondersteunt
nu is mijn vraag: weet iemand of ik dat op een andere manier dat kan laten werken???
Ik heb op me school (Haagse Hogeschool) draadloos internet, maar werken ze met TTL/Secure2w, maar ze zeggen me dat symbian dat nog niet ondersteunt
Het interesseert me geen barst of jij in regen gaat staan.. Wel graag leestekens zoals punten, komma's en hoofdletters gebruiken. Het is geen breezah-forum hier... al begint het er wel op te lijken met dat gezeur over providers, bel- en downloadkosten.quote:n0ld schreef op zondag 24 juni 2007 @ 17:33:
Download Turbo MSN, werkt perfect en is gewoon zoals msn, maar voor de symbian.quote:Pascall_1 schreef op zondag 24 juni 2007 @ 19:45:
Heb een volgende vraag. heeft iemand al een goed werkende MSN prog. Gebruik nu gewoon de windows live beta. Te vinden op www.mobile.live.com maar nadeel hievan vind ik dat hij dus bij een gesprek geen bericht weergeeft. Je moet telkensz vernieuwen om te zien wat de andere zegt. Hebben jullie dit ook of ligt het aan mijn instellingen. IS vrij irritant omdat je telkens moet vernieuwen om te zien wst de andere zegt en dan loopt het wel eens door elkaar heen.
Ik gebruik het en het werkt makkelijk en goed en ziet er precies hetzelfde uit als de normale msn.
Waar zie je dat staan dan ?quote:erikd_o schreef op zondag 24 juni 2007 @ 15:43:
[...]
Bij mij staat er ook bij welk deel ik van mijn Zorgeloos Internet Blox nog tegoed heb.
Bij " Gebruik en Tarieven" zie ik het dus niet staan ?
Edit:
Ben echt zeer benieuwt waar je dat ziet staan, heb namelijk net met Vodafone gebeld en zei
zeggen dat het niet mogelijk is om op het My-Vodafone te zien hoeveel Mb's je gebruikt hebt !
Ze hebben het me wel verteld, tot nu toe 37 MB :---))
Albert020 wijzigde dit bericht 24-06-2007 20:39 (107%)
Reg. datum: 22 juni 2007
Reg. datum: 22 juni 2007
Morgen ga ik hem opsturen vanwaar ik hem besteld heb (gsm.nl - zakelijk) en kijken of ik nu wel een nieuwe krijg. Trouwens de zegel is niet verbroken maar er zit helemaal geen zegel op de doos. Is dit normaal?quote:koentjuh schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 13:38:
Inderdaad, dat lijkt mij ook. Maar hoe vaak is dat niet te controleren, als je naar de winkel gaat, een abo afsluit en meneer met een telefoontje van achteren aan komt en dan voor jou de simkaart er alvast in doet. Maargoed, als je gewoon een doos kreeg, zegel was verbroken, dan zou ik gewoon een nieuwe vragen. volgens mij proberen ze je een toestel te slijten wat een ander heeft afgewezen.
Nieuwe vragen dus, 'k hoop dat je dan niet zo lang meer moet wachten, wacht zelf al 2,5 week op mijn toestel. Bah, rot Media Markt
Kijken of we nu wel een nieuwe krijgen.
Dan kun je beter Mig33 gebruiken, deze geeft een geluidje als je een nieuw bericht hebtquote:Pascall_1 schreef op zondag 24 juni 2007 @ 19:45:
ontvangen en je kunt dan gelijk antwoorden, gebruik het zelf ook, echt een goed proggie
Download Migg33
Albert020 wijzigde dit bericht 24-06-2007 21:26 (4%)
Pagina: 1 2 3 4 ... 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 last
Dit topic is gesloten.