Reg. datum: 18 juni 2007
Reg. datum: 18 juni 2007
En niet per ongeluk instellingen veranderd?quote:lethargy schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 11:33:
[...]
Als je alleen de zapsnelheid aanpast en verder overal vanaf blijft en niet per ongeluk instellingen veranderd, dan is het geen probleem.
Er is hier al vaak gewaarschuwd dat je TV niet meer goed kan werken en als je zomaar instellingen in het servicemenu veranderd.
Heb je dat trouwens gezegd tegen de Samsung monteur, dat je per ongeluk in het service menu instellingen veranderd had?
Dat je dan ineens je tv kalibreert op HDMI signaal...is het resultaat van een nieuwe printplaat.
Na het aangeven van een stroomstoring waardoor mijn tv niet meer functioneerde begon de monteur over het feit dat het aan de kabelaar lag in mijn geval Caiway. Aangezien ik wist dat dat niet het probleem zou kunnen zijn kwam ik met de Bokito uit de mouw. Ik heb mijn video mute time lager gezet waardoor hij laconiek reageerde van...aan de instellingen kunnen het niet liggen.
Je moet er ook niet aanzitten aangezien je beeld tijd nodig heeft voor de opbouw.
Een nieuwe printplaat was dus nog de enigste optie die gelukkig mij uit de brand hielp.