Reg. datum: 09 mei 2007
Reg. datum: 09 mei 2007
Ik zie bij mijn toegangspunten alleen: KPN Internet, KPN MMS, eventuele wifi-verbindingen en Mobiele Startsite, maar geen KPN WAPquote:wimmel_1 schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 23:46:
Voor diegenen die, net als ik, een Surf & Mail Totaal abo hebben bij KPN : Kijk even goed welk toegangspunt je selecteerd. Ik had daar o.a. KPN_WAP & KPN Internet. Die laatste valt dus níet onder dat Surf & Mail Toaal pakket heb ik zojuist proefondervindelijk mogen constateren op m'n factuur.
KPN_WAP is degene die je moet hebben voor dat Surf & Mail Totaal pakket. Deze connect naar het AP (Accesspoint) portalmmm.nl
KPN Internet heeft als AP "Internet" en connect via een ander, pér MB duur betaald netwerk van KPN
Als het zo is dat ik apart moet betalen voor het gebruik van KPN Internet, naast Surf & Mail, krijg ik denk ik straks een hartverzakking als de rekening binnen komt. Dit hadden ze trouwens dan ook beter mogen vermelden! En hoe krijg ik het toegangspunt KNP WAP te zien dan, want ik kan hier echt nergens voor kiezen bij instellingen...