Hoofdcategorieën
Topicacties

Nokia N95 Deel 4

Pagina: 1 2 3 4 ... 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 12 november 2000

Bij de mediamarkt blijkbaar wel. Was met de actie van vodafone. Als ik had geweten dat ik er vervolgens nog min. 3 weken op moest wachten, had ik mijn abonnement ergens anders afgesloten! Wachten is namelijk alles behalve leuk, merk ik. Vooral als een ieder hier aan het spelen is met zijn N95 en ik enkel hierover kan lezen.

Reg. datum: 20 mei 2007

Als ik na installatie van nav4all de toepassing open krijg ik alleen een wit scherm, kan daarna nav4all ook niet meer afsluiten! Iemand een idee?

Reg. datum: 21 november 2000

In topic 1 t/m 4 gezocht, niet kunnen vinden:

Hoe kan je de batterij status zien van de N95?

Op mijn W800i kon ik via de zij-knop eenvoudig zien hoeveel % mijn batterij nog was. Is zo iets ook aanwezig op de N95?

Als ik de batterij van mijn N95 aan het opladen ben, en het symbool van de batterij knippert niet meer, dan mag ik toch aanemen dat deze vol is.

Intentionally Left Blank
Reg. datum: 04 maart 2004

quote:
Wawl schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 12:46:
Even een klein vraagje, waarschijnlijk zeer futiel, maar ik kom er niet uit. Hoe kan ik een eenmaal ingevoerde WPA-sleutel veranderen als die niet correct is ingevoerd? Mijn N95 onthoudt nu dus die sleutel, maar ik wil 'm graag veranderen. Het gaat dus over WLAN. Bedankt.
Menu -> Instrumenten -> Instell. -> Verbinding -> Toegangspunten -> "Jouw WLAN toeganspunt" -> WLAN-beveil.instell. -> Vooraf ged. sleute.

Als je Menu -> Instrumenten -> Instell. -> Verbinding -> Wireless LAN geselecteerd hebt en dan op opties klikt kun je ook nog de geävanceerde instellingen voor je WLAN kaartje aanpassen. Ik moest hier bijv. het energiegebruik van de kaart aanpassen om er voor te zorgen dat m'n N95 met m'n Linksys WAG300N wilde gaan babbelen over WPA2.

en "Jouw WLAN toeganspunt" = uiteraard gewoon de naam van jouw verbinding, zoals je 'm eerder zelf genoemd hebt.

wimmel_1 wijzigde dit bericht 23-06-2007 14:44 (5%)
Reden: typo verwijderd

Why do subtitles never really tell you what's going on?

Reg. datum: 03 november 2002

Jammer genoeg is de N95 niet goed geschikt voor zakelijk gebruik. Zo kom ik er net ook achter dat taken die in de toekomst gepland staan toch al direct op je today scherm verschijnen terwijl evenwel de taak in de toekomst geplanned staat (dus in Outlook -> Nieuwe taak -> Start datum volgende week. dan verschijnt ie op je Nokia toch al direct op het scherm van today om te doen). Hopelijk wordt dit nog eens gefixed in de nieuwe firmware dat de Nokia ook taken mbv een toekomstdatum ondersteunt.

Holoris wijzigde dit bericht 23-06-2007 14:34 (13%)

Ga toch modden!
Reg. datum: 29 augustus 2006

Oke, net een N95 besteld >:)

Tip: Bij de Vodafone heb je nu een keurige aanbieding. Voor 30 euro per maand en 95,- euro bijbetalen heb je een N95 met 275 belminuten inc. 1 jaar lang een zorgeloos internet abbonement (1800 Kbps).

Acties: [view]

Door: Ginz
Moderator Telecommunicatie
Trek 6500 powered
Reg. datum: 04 september 2002

quote:
koeniecom schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 00:01:
ik heb mijn N95 bij Bel Company gekocht. Twee weken geleden deed ik de battery check op http://www.nokia.com/batterycheck. Na invoeren van de 20 cijferige code kreeg ik de melding 'authentication unsuccessful'.
Volgens de handleiding moet je dan een NSP benaderen zodat zij kunnen zien of de batterij fake is. De NSP in utrecht zei dat ze dat niet kunnen. Dus heb ik een mail gestuurd naar brandprotection@nokia.com. Maar na twee weken nog steeds geen reactie.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Voordat ik terug ga naar BC wil ik eerst 100% zekerheid dat de batterij nep is.
Ze kunnen het wel bij de NSP in Utrecht, ze weten alleen niet hoe...

Post het nummer hier eens is, dan zal ik wel even kijken voor je.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-

Reg. datum: 22 mei 2005

quote:
Ginz schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 15:17:
[...]

Ze kunnen het wel bij de NSP in Utrecht, ze weten alleen niet hoe...

Post het nummer hier eens is, dan zal ik wel even kijken voor je.
Werk jij bij het NSP Utrecht?
Het nummer is: 07031321159513409349.
Ik ben zéér benieuwd.

Reg. datum: 03 december 2005

daag mensen,

Weet iemand toevallig een link of iets dergelijks waar je bugs kunt melden? Zag hier ook al een paar dingen wat mensen melden en ben er zelf ook een paar kleine tegen gekomen.
Die waar ik me het meeste aan stoor is als je een playlist in willekeurige volgorde afspeelt en het nummer wat als laatste in de playlist staat is gespeeld zorgt ervoor dat de player vanzelf stopt ook al zijn niet alle nummers gespeeld. Beetje jammer want als dat nummer als 2e wordt gespeeld bijvoorbeeld houd je player er toch mee op....

RTFM / RTFS =Read The F*cking Manual / Startpost

Intentionally Left Blank

quote:
koeniecom schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 15:56:
[...]

Werk jij bij het NSP Utrecht?
Het nummer is: 07031321159513409349.
Ik ben zéér benieuwd.
quote:
Als er op je Nokia batterij een hologramlabel aangebracht is, dan kan je aan de hand van de onderstaande controles de authenticiteit bepalen van het hologram en de code die erop gedrukt is.

Let op: elke code kan slechts één keer geauthentificeerd worden.
Te lezen op Deze pagina bij Nokia.... IS dat toevallig niet je probleem ??

Intentionally Left Blank

quote:
Sjengcity schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 16:08:
daag mensen,

Weet iemand toevallig een link of iets dergelijks waar je bugs kunt melden? Zag hier ook al een paar dingen wat mensen melden en ben er zelf ook een paar kleine tegen gekomen.
Die waar ik me het meeste aan stoor is als je een playlist in willekeurige volgorde afspeelt en het nummer wat als laatste in de playlist staat is gespeeld zorgt ervoor dat de player vanzelf stopt ook al zijn niet alle nummers gespeeld. Beetje jammer want als dat nummer als 2e wordt gespeeld bijvoorbeeld houd je player er toch mee op....
Klikje voor uwes (tweede topic, sticky). Wel eerst netjes registreren ;)

Reg. datum: 03 december 2005

quote:
wimmel_1 schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 16:41:
[...]

Klikje voor uwes (tweede topic, sticky). Wel eerst netjes registreren ;)
Ey super! Dank je! Gaan we die dadelijk ook eens wat aanvullen :)

RTFM / RTFS =Read The F*cking Manual / Startpost

Reg. datum: 23 augustus 2002

quote:
wimmel_1 schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 16:25:
[...]

[...]

Heb het voor de gein ook eens even gedaan :
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Succesvolle authentificatie

De authentificatie was succesvol. De code is geldig. Bedankt om je batterij te controleren !
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu weet ik in iedergeval dat mijn batterij goed is :P

Albert020 wijzigde dit bericht 23-06-2007 17:51 (28%)

Reg. datum: 26 mei 2006

ik las dat er in de nieuwe firmware gebruikt gaat worden gemaakt van Assist-GPS om een snellere Fix te verkregen dmv netwerk. Maar nu vroeg ik me af, wordt dit dus alleen mogelijk voor de standaart Nokia Maps, of zouden Route 66 en mogelijk Tomtom in de toekomst hier ook gebruik van maken.
Dit aangezien je de instellen voor de 'methoden van positie' bepaling instelt buiten het Nokia Maps programma, en deze misschien toegankelijk zijn voor alle navigatie programma's?
Of vraagt een navigatie programma aan de telefoon gewoon een 'posititie' en is de manier hoe de telefoon deze verkrijgt voor ieder programma het zelfde?

Iemand enig idee hoe dit werkt?

quote:
Razor109 schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 18:17:
ik las dat er in de nieuwe firmware gebruikt gaat worden gemaakt van Assist-GPS om een snellere Fix te verkregen dmv netwerk. Maar nu vroeg ik me af, wordt dit dus alleen mogelijk voor de standaart Nokia Maps, of zouden Route 66 en mogelijk Tomtom in de toekomst hier ook gebruik van maken.
Dit aangezien je de instellen voor de 'methoden van positie' bepaling instelt buiten het Nokia Maps programma, en deze misschien toegankelijk zijn voor alle navigatie programma's?
Of vraagt een navigatie programma aan de telefoon gewoon een 'posititie' en is de manier hoe de telefoon deze verkrijgt voor ieder programma het zelfde?

Iemand enig idee hoe dit werkt?
ik vraag me af of deze techniek, data en dus meer geld gaat kosten ?

Dell Xps, T9300, 4GB, 200Gb, 256MB geforce 8600GT, 1680x1050

Reg. datum: 26 mei 2006

quote:
Ruler-Nrg schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 18:42:
[...]

Ja denk dat deze idd dus gebruik maakt van GPRS, en dus geld kost. Je kunt dit natuurlijk uitzetten als je dit niet wilt. Maar verder denk ik niet dat hij erg veel data verbruikt.

Reg. datum: 22 mei 2005

quote:
wimmel_1 schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 16:25:
[...]
[...]
Nee, helaas, dit is niet mijn probleem. Ik heb ook de batterij van de telefoon van mijn vrouw gecheckt. Die was wel goed. Toen ik nóg een keer dezelfde (goede) code invoerde, kwam er een andere mededeling. Iets in de trant van 'je kunt een code maar één keer authenticeren' en dus niet 'Authentificatie niet succesvol: Ongeldige 20-cijferige code'....

Intentionally Left Blank

quote:
Ruler-Nrg schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 18:42:
[...]

Ik vraag me eerder af waneer de telecomproviders hier in Nederland er voor gaan zorgen dat A-GPS gaat werken. Er moet namelijk wél iets gebeuren aan de telecomprovider kant om dit mogelijk te maken (denk aan extra servers, enzo).
De (mogelijk) extra kosten voor de abbonees zijn pas van latere zorg.

Wat artikeltjes voor je om te lezen:

Wikipedia
Globalocate

Mischien dat er mensen zijn met een Nokia 6110 Navigator die kunnen vertellen óf het überhaubt al werkt, deze heeft namelijk al A-GPS enabled.

Waarschijnlijk zal het inderdaad wel een extra "dienst" worden die je tegen betaling kunt afnemen bij je provider.

wimmel_1 wijzigde dit bericht 23-06-2007 19:33 (9%)
Reden: Remark toegevoegd.

Reg. datum: 11 juni 2007

Nou vandaag me N95 weer ingeleverd bij de MediaMarkt. Ding kreeg ik uiteindelijk aan de praat door een harde reset. Vervolgens liep die weer vast. Toestel uit en weer aan en hupsakee deed weer niets en bevroor bij het nokia beginscherm. Harde reset weer uitgevoerd mocht nu ook niet meer baten.

Ik durf alleen niet te zeggen of nu de N95 de schuldige is of de software van Vodafone die geinstalleerd erop stond. Al met al flink balen, had er namelijk al 2,5 week op gewacht en vervolgens kan ik nu weer wachten. Tevens ga ik Vodafone een klachtenbrief schrijf omtrent het niet kunnen leveren van het toestel en het vervolgens ook nog eens met een wanproduct opzadelen van mij als klant, dat terwijl ik toch al voor het abbonement betaal.

Ik denk dat ze daarin toch zeker tegemoed zullen moeten komen. En ik kan weer wachten verdorie...

Reg. datum: 23 augustus 2002

quote:
Wicked-Game schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 19:34:
Nou vandaag me N95 weer ingeleverd bij de MediaMarkt. Ding kreeg ik uiteindelijk aan de praat door een harde reset. Vervolgens liep die weer vast. Toestel uit en weer aan en hupsakee deed weer niets en bevroor bij het nokia beginscherm. Harde reset weer uitgevoerd mocht nu ook niet meer baten.

Ik durf alleen niet te zeggen of nu de N95 de schuldige is of de software van Vodafone die geinstalleerd erop stond. Al met al flink balen, had er namelijk al 2,5 week op gewacht en vervolgens kan ik nu weer wachten. Tevens ga ik Vodafone een klachtenbrief schrijf omtrent het niet kunnen leveren van het toestel en het vervolgens ook nog eens met een wanproduct opzadelen van mij als klant, dat terwijl ik toch al voor het abbonement betaal.

Ik denk dat ze daarin toch zeker tegemoed zullen moeten komen. En ik kan weer wachten verdorie...
Pfff ja dat is idd zwaar K**** !

Reg. datum: 15 juni 2000

quote:
wimmel_1 schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 19:21:
[...]

Ik vraag me eerder af waneer de telecomproviders hier in Nederland er voor gaan zorgen dat A-GPS gaat werken. Er moet namelijk wél iets gebeuren aan de telecomprovider kant om dit mogelijk te maken (denk aan extra servers, enzo).
De (mogelijk) extra kosten voor de abbonees zijn pas van latere zorg.

Wat artikeltjes voor je om te lezen:

Wikipedia
Globalocate

Mischien dat er mensen zijn met een Nokia 6110 Navigator die kunnen vertellen óf het überhaubt al werkt, deze heeft namelijk al A-GPS enabled.

Waarschijnlijk zal het inderdaad wel een extra "dienst" worden die je tegen betaling kunt afnemen bij je provider.
Als het goed is maak je contact met een server van Nokia (via wifi/gprs/umts). Deze server heeft een collectie met gps locaties en cell id's. Dit resulteerd in een snellere fix (-17 sec) volgens beta tester.Tevens is dit een lerend systeem.
Je kan de fw al krijgen door de productcode te veranderen naar 0536062

bron

Intentionally Left Blank

quote:
Ybox schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 20:34:
[...]

Als het goed is maak je contact met een server van Nokia (via wifi/gprs/umts). Deze server heeft een collectie met gps locaties en cell id's. Dit resulteerd in een snellere fix (-17 sec) volgens beta tester.Tevens is dit een lerend systeem.
Je kan de fw al krijgen door de productcode te veranderen naar 0536062

bron
Thanks. d:)b

Ik kon al nergens wat info vinden over A-GPS in combinatie met providers die dit zouden supporten. Dat linkje naar die firmware upgrade had ik hier een aantal dagen geleden al zien staan (én gelezen ;) ). De inhoud is nou wat veranderd t.o.v. die keer dat ik het las, A-GPS verbinding wordt nú anders verklaard én er is een screenprint bij gekomen waarin die server vermeldt staat.

Server lijkt het ook gewoon te doen, dus we gaan er maar vanuit dat het "gewoon" gaat werken.
quote:
Pinging nokia.glpals.com [216.74.182.167] with 32 bytes of data:

Reply from 216.74.182.167: bytes=32 time=96ms TTL=53
Reply from 216.74.182.167: bytes=32 time=97ms TTL=53

Ping statistics for 216.74.182.167:
Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 96ms, Maximum = 97ms, Average = 96ms
Het lijkt me dat deze server gewoon via je databundel ontsloten wordt dus met een flat fee data abo moet het gewoon gaan werken zónder extra kosten. d:)b

Voor diegenen die, net als ik, een Surf & Mail Totaal abo hebben bij KPN : Kijk even goed welk toegangspunt je selecteerd. Ik had daar o.a. KPN_WAP & KPN Internet. Die laatste valt dus níet onder dat Surf & Mail Toaal pakket heb ik zojuist proefondervindelijk mogen constateren op m'n factuur :?.

KPN_WAP is degene die je moet hebben voor dat Surf & Mail Totaal pakket. Deze connect naar het AP (Accesspoint) portalmmm.nl
KPN Internet heeft als AP "Internet" en connect via een ander, pér MB duur betaald netwerk van KPN

E51; N95 :-)

quote:
Albert020 schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 13:32:
[...]

... de doos hoort verzegeld te zijn als het om een NIEUW toestel gaat !
Dat hangt er maar helemaal vanaf bij wie je het toestel gekocht hebt.
Wij importeren duizenden telefoons per maand, en alleen de Samsung telefoons die we binnen krijgen zijn af fabriek verzegeld. Sony Ericsson, Nokia, LG, Motorola, HTC ? Niet, dus.
We verzegelen ze soms wel zélf op verzoek van de handelaars of telecomproviders.
"Dat er geen zegel op zit" betekent dus niet per definitie dat de telefoon niet nieuw is...

(En als we bepaalde aanpassingen moeten doen op een "verzegelde" telefoon (extra dingen installeren bijvoorbeeld) worden ze gewoon opnieuw verzegeld.)

Reg. datum: 09 mei 2003

quote:
X-GAMER-X schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 14:47:
Oke, net een N95 besteld >:)

Tip: Bij de Vodafone heb je nu een keurige aanbieding. Voor 30 euro per maand en 95,- euro bijbetalen heb je een N95 met 275 belminuten inc. 1 jaar lang een zorgeloos internet abbonement (1800 Kbps).
Waar precies, welke winkel of site?

Intentionally Left Blank

quote:
Noax schreef op zondag 24 juni 2007 @ 03:52:
[...]

Waar precies, welke winkel of site?
Dáár.... ÉRG veel moeite had je dus nog niet genomen om één en ander te vinden

Pagina: 1 2 3 4 ... 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: