Hoofdcategorieën
Topicacties

[MMORPG]Lord of the Rings Online Deel 3

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 17 oktober 2005

quote:
denB schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 16:09:
Zo net spel gekocht :D
Welke server zitten de meeste mensen van GoT? :D
check de TS en lees dit topic door

Reg. datum: 11 mei 2007

Jemig dat updaten duurt ook lang oO

Reg. datum: 01 oktober 2002

quote:
denB schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 16:09:
Zo net spel gekocht :D
Welke server zitten de meeste mensen van GoT? :D
veel zitten op eldar maar ook aardig wat op snowbourn dat zijn iig degene die ik hier het meest tegenkom. staat ook in de startpost ;)

zelf zit ik op eldar
Grimas level 13 champion (mule)
Amberlin level 10 captain
Ellendras level 36 minstrel (bijna level 37)

Where wind is Trouble
Reg. datum: 26 januari 2004

OK heb De moderaters van dit forum een mailtje gestuurd voor een algemene waarschuwing in dit forum.. We merken het vanzelf wel of ze dit doen of niet :)

Ik heb al een aantal deeds, wat kan je daar precies mee doen ?

Where wind is Trouble

daar krijg je virtue's voor of class traits enz.. Deze kun je equipe bij een bard.. :)

PS nieuwe topic waarschuwing is van kracht.. Zie onderin.. Dank aan de moderators inhier

quote:
Stronkie schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 19:58:
daar krijg je virtue's voor of class traits enz.. Deze kun je equipe bij een bard.. :)

PS nieuwe topic waarschuwing is van kracht.. Zie onderin.. Dank aan de moderators inhier
Waar kan ik zon bard vinden? Ben nu lvl7 of lvl8 :)

Reg. datum: 01 oktober 2002

quote:
denB schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 20:16:
[...]

Waar kan ik zon bard vinden? Ben nu lvl7 of lvl8 :)
kijk op je minimap in willekeurige town als je een gitaar ziet dan is dat een bard. niet elk dorpje heeft het maar de meesten wel

Where wind is Trouble

ow en als je lvl 7 bent maak je dan maar geen zorgen nog.. Je zult nu alleen maar titles gekregen hebben.. Je zult toch wel wat verder moeten lvlen en MOB's moeten doden , dingen moeten ontdekken om je eerste goede traits te kunnen equippe :)

quote:
Stronkie schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 20:30:
ow en als je lvl 7 bent maak je dan maar geen zorgen nog.. Je zult nu alleen maar titles gekregen hebben.. Je zult toch wel wat verder moeten lvlen en MOB's moeten doden , dingen moeten ontdekken om je eerste goede traits te kunnen equippe :)
Okay, thanks voor de tips ^^
Is raar al die quests en dergelijke :S

Iemand nog ruimte in een kinship of w/e een clan genoemd wordt ^^
Zit op snow :)

denB wijzigde dit bericht 23-06-2007 21:00 (8%)

Where wind is Trouble

en ook dat zie TS...

:) daar staat veel info in.. Ben benieuwd of mensen het eigenlijk wel lezen...

Stef zou jij voor mij een nieuw plaatje willen maken genaamd.... Traits and Titles

Dan kan ik dit effe in een apart koppie plaatsen. en post je plaatje link hier.. Mijn hotmail adress is down...

Reg. datum: 26 juni 2005

quote:
denB schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 20:55:
[...]

Okay, thanks voor de tips ^^
Is raar al die quests en dergelijke :S

Iemand nog ruimte in een kinship of w/e een clan genoemd wordt ^^
Zit op snow :)
Ingame vragen gaat sneller als op een forum. Gebruik /advice om vragen te stellen.
voor kinship kan je mij (Dekar) een IM sturen, wij hebben een NL kinship genaamd Variags of Khand met al een hele kloot acrieve spelers. Sommigen zitten ook gezellig op Teamspeak.
offtopic:
w00t Nederland - Servie

I've seen 'em do it, man. They fucking drown 'em in that shit.

Ik heb net de Power Unlimited ontvangen, en daarbij zat een kaartje waarmee ik LOTRO kon downloaden (wat zegt u?? 6,6 Gig??? WHA!!! oh wacht UTwente > 450KB/s _/-\o_ ). Er stond bij dat ik gratis 3 dagen kon spelen. Ik neem aan dat dit gewoon 3 dagen zijn, en geen 72 uur??? In ieder geval wou ik dit spel al eerder spelen, maar ik werd afgeschrikt door het maandelijks betalen. Maar dit is een mooie start zo gratis. Mischien als het mij bevalt maar eens gaan betalen :) .

Weet iemand nog dingen die ik perse moet doen om zoveel mogelijk te genieten van m'n 3 gratis dagen?? :9 :Y)

Spelling is een keuze | Weblog

quote:
Killzone schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 22:43:
Ik heb net de Power Unlimited ontvangen, en daarbij zat een kaartje waarmee ik LOTRO kon downloaden (wat zegt u?? 6,6 Gig??? WHA!!! oh wacht UTwente > 450KB/s _/-\o_ ). Er stond bij dat ik gratis 3 dagen kon spelen. Ik neem aan dat dit gewoon 3 dagen zijn, en geen 72 uur??? In ieder geval wou ik dit spel al eerder spelen, maar ik werd afgeschrikt door het maandelijks betalen. Maar dit is een mooie start zo gratis. Mischien als het mij bevalt maar eens gaan betalen :) .

Weet iemand nog dingen die ik perse moet doen om zoveel mogelijk te genieten van m'n 3 gratis dagen?? :9 :Y)
Uhm 3 dagen = 72 uur, dus als je lang wakker kan blijven kan je 72 uur spelen ;)
Nee ik snap hem wel, het is gewoon 3 dagen en telt door als je offline bent.

Reg. datum: 27 september 2006

Al is LOTRO volgens 1 van de weinige spellen waar je die klok die je gametijd aftelt gewoon op pauze kan zetten.

Xdoos Gamertag: Postius

Reg. datum: 06 augustus 2004

quote:
Postius schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 23:20:
Al is LOTRO volgens 1 van de weinige spellen waar je die klok die je gametijd aftelt gewoon op pauze kan zetten.
hoezo kun je de gametijd still zetten? je hebt geen "remaining playtime" maar gewoon "registration is due to..."

een prepaid gamercard zal wel mooi zijn als je gewoon een x aantal uur krijgt die aftellen als je online bent.

nu is 60 dagen bijna 30 euro dat betekend 2 cent per uur (als je non stop speelt)
als ze daar 10 cent per uur van maken en je gemiddeld 3 uur per dag speelt, ben je na 60 dagen 18 euro kwijt, lijkt me een betere deal...

Bulls wijzigde dit bericht 24-06-2007 02:46 (34%)

Wees niet te spoedig geërgerd in uw geest, want ergernis huist in de boezem der dwazen.

voor jou inderdaad een betere deal, maar voor LOTRO niet dus ;)
ook niet voor de hardcore gamers...
/edit: verder is het bij bijna elk spel zo dat je per maand betaald, ongeacht hoeveel je speelt.

Dekar1 wijzigde dit bericht 24-06-2007 02:42 (32%)

quote:
Bulls-NL schreef op zondag 24 juni 2007 @ 02:01:
[...]

hoezo kun je de gametijd still zetten? je hebt geen "remaining playtime" maar gewoon "registration is due to..."

een prepaid gamercard zal wel mooi zijn als je gewoon een x aantal uur krijgt die aftellen als je online bent.

nu is 60 dagen bijna 30 euro dat betekend 2 cent per uur (als je non stop speelt)
als ze daar 10 cent per uur van maken en je gemiddeld 3 uur per dag speelt, ben je na 60 dagen 18 euro kwijt, lijkt me een betere deal...
JE kan bij je COG account gewoon op iets van stop playtime drukken. En dan staat ie mooi stil :)

Speelt er iemand nog op de Gilrain server hier?

Heb een level 36 hunter en ben nu bezig met het levelen van een guardian en een minstrel (probeer ze een beetje gelijk kwa level te houden, zodat als iemand LFF is ik meestal wel kan joinen, met de minstrel of met de guardian).

Heb overigens nog geen mount gekocht op mn hunter, ik twijfel nog aangezien mounts best wel ongelooflijk brak zijn in lotro (als je 10 centimeter "valt" wordt je al gedismount en ook bij elke mob die aggroed, nu is het ook nog zo dat schijnbaar mobs sneller aggro-en als je gemount bent dus dan wordt je constant gedismount door groene mobs die redelijk ver zitten).

-=[ Linux ]=- -=[ OSS ]=- -=[ PHP ]=- -=[ W3 Consortium ]=-

Reg. datum: 06 augustus 2004

quote:
Postius schreef op zondag 24 juni 2007 @ 03:07:
[...]

JE kan bij je COG account gewoon op iets van stop playtime drukken. En dan staat ie mooi stil :)
oh dat is wel interresant, bijvoorbeeld als je het in een periode druk hebt en niet kan spelen.
quote:
Websnake schreef op zondag 24 juni 2007 @ 11:19:

Heb een level 36 hunter en ben nu bezig met het levelen van een guardian en een minstrel (probeer ze een beetje gelijk kwa level te houden, zodat als iemand LFF is ik meestal wel kan joinen, met de minstrel of met de guardian).

Heb overigens nog geen mount gekocht op mn hunter, ik twijfel nog aangezien mounts best wel ongelooflijk brak zijn in lotro (als je 10 centimeter "valt" wordt je al gedismount en ook bij elke mob die aggroed, nu is het ook nog zo dat schijnbaar mobs sneller aggro-en als je gemount bent dus dan wordt je constant gedismount door groene mobs die redelijk ver zitten).
maar wat heb je eraan als de ene charracter de quest moet doen, je met de andere gaat joinen om die quest te doen? uiteindelijk moet je al die fellowship quest 3x doen dan.

lijkt me trouwens onprettig spelen, omdat je dan het spel zo vaak overnieuw doet, dat nog een keer opnieuw beginnen al minder interresant wordt.

Bulls wijzigde dit bericht 24-06-2007 12:54 (64%)

Wees niet te spoedig geërgerd in uw geest, want ergernis huist in de boezem der dwazen.

quote:
Websnake schreef op zondag 24 juni 2007 @ 11:19:

Ik zou eerst maar 1 karakter levellen is lastig genoeg. EN ja mounts zijn handig verschrikkelijk handig en een godsgeschenk. Het dismounten valt mee. Je dismount niet als je een paar centimer valt meestal alleen als je echt een roteind naar beneden pleurt. Paarden zijn relaxt!

Region name change: EvenSwim
Reg. datum: 03 oktober 2006

Paardrijden is beter dan rennen.

En dat je na drie klappen gedismount wordt is ook niet raar, anders zou je gemakkelijk door hordes kunnen racen, alles verkennen, deeds unlocken en nog steeds op je paard zitten.

Natuurlijk scheld ik wel als ik te steil met het paard naar beneden donder, maar als ik liep kreeg ik: you have been injured from fall.

Maakt allemaal niet veel uit denk ik

50 HUNTER Aspenráen - GM Forester GM Woodworker // 50 MINSTREL Asparwenlyyn - GM Prospector - GM Tailor - GM Metalsmith // 50 CAPTAIN Apachillessinne - GM Jeweller // 50 CHAMPION Asphaedrae - GM Scholar // 50 LOREMASTER Asphirriallianna

Veni, Vidi, Vici
Reg. datum: 24 oktober 2001

Even over de Summerfestival's, waar zijn ze allemaal?? Ik heb er 4 gevonden tot nu toe:
BreeLand: SE van northern bree field
The Shire: tussen The Hill en Hobbiton
Ered Luin: 1 In Duillond en 1 in Thorin's Hall
Zijn er nog meer??

euh...ja

Reg. datum: 06 augustus 2002

quote:
Rfce schreef op zondag 24 juni 2007 @ 18:56:
Even over de Summerfestival's, waar zijn ze allemaal?? Ik heb er 4 gevonden tot nu toe:
BreeLand: SE van northern bree field
The Shire: tussen The Hill en Hobbiton
Ered Luin: 1 In Duillond en 1 in Thorin's Hall
Zijn er nog meer??
Ik heb begrepen dat dit ze zijn, is nl. ook mijn lijstje mits die in the shire the party tree is

maartend wijzigde dit bericht 24-06-2007 19:01 (4%)

Veni, Vidi, Vici
Reg. datum: 24 oktober 2001

quote:
maartend schreef op zondag 24 juni 2007 @ 19:01:
[...]
mits die in the shire the party tree is
Jips idd the party tree. Wat zijn de quests dan?? Deze heb ik gevonden en gecompleet:
Kippenvoetbal _O_
4x dansen (dwarf, elf, men, hobbit)
Fireworks bij mekaar zoeken
3x een zoekquest van 5 items
Tavern League quest, zuipen totdat je erbij neer valt
Pie eten.

euh...ja

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: