Hoofdcategorieën
Topicacties

XP to Vista upgrade via Moduslink

Pagina: 1 2 3 4 ... 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 last

Nieuw Topic
emoties zijn voor mietjes
Reg. datum: 24 februari 2001

Ik ben heel, heel erg benieuwd. Mijn order is op Shipped komen te staan sinds vorige week. Ik verwacht er niet teveel van. Maar spannend is het wel. :P

nu met een signature waar ik géén officiele waarschuwing voor krijg! :-)

Reg. datum: 27 februari 2007

quote:
VonFoX schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 11:03:
Het is ironisch. Al die moeite gedaan voor Vista. Heb ik net XP er weer opgezet omdat Vista voor geen meter draait op mijn systeem (Centrino Duo, 1 gig, Aero uit).
8)7
Misschien moet je geheugen uitbreiden.

Vandaag: POST! Niet....
...
te...
...
geloven.

Het verandert niets aan mijn reeds eerder geventileerde mening over het bedrijf Moduslink.

Reg. datum: 11 juni 2001

quote:
spaceboy schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 16:26:
...
te...
...
geloven.

Het verandert niets aan mijn reeds eerder geventileerde mening over het bedrijf Moduslink.
Ach ja, die van mij nog steeds op order ontvangen.... :/
Reg. datum: 31 oktober 2000

...
dus :(

Weer es gebeld, doodleuk "jaaaa meneer, dr is een nieuwe order aangemaakt die over een paar weken verzonden gaat worden". Waarom het vreemd was dat ie niet per direct verzonden zou worden begreep de lieftallige jongedame niet geheel, ook werd ik vriendelijk verzocht niet om de twee weken te bellen om naar de voortgang te informeren, want, "ja, t is geregeld en t komt er echt aan dus dat had toch geen zin"

GRMBL!

Krijg net deze mail. :( :r
Wat een dikke onzin.
Heb net vorige week inderdaad een nieuwe creditcard, maar die kan ik dus niet aanpassen....
Wat een *** bedrijf met een nog ergere service... :r
quote:
Geachte klant,

Dank u vriendelijk voor het plaatsen van uw order via het Upgrade Redemption Support Center.

Wij sturen u deze e-mail omdat wij de betaling via uw creditcard niet hebben kunnen verrichten met de door u opgegeven creditcard gegevens. Tijdens de invoer van uw order hebben wij authorisatie gekregen van uw bank/creditcard provider. Echter, recentelijk hebben wij getracht de betaling af te schrijven en hebben helaas geen authorisatie hiervoor gekregen. Het spijt ons u te moeten meedelen dat wij zonder ontvangst van uw betaling, genoodzaakt zijn om uw order te annuleren.

Omdat de upgrade periode inmiddels verstreken is, is het helaas niet mogelijk een nieuwe order te plaatsen via het Upgrade Redemption Support Center. Wij verzoeken u daarom vriendelijk contact op te nemen met uw PC-fabrikant voor verdere informatie.

Met vriendelijke groet,

The Upgrade Redemption Support Center

Fax :+31 555433946

E-mail: MSTUPVISTAEMEA@moduslink.com

Adres :
Technical Upgrade Program Vista
Postbus 252
7300 AG Apeldoorn
Nederland
Reg. datum: 16 oktober 2005

Heb laatst de volgende mail ontvangen:

Hartelijk dank dat u contact heeft opgenomen met Het Upgrade Redemption Support Centrum.

Helaas hebben wij noch een betaling van uw bank noch een eenmalige machtiging ontvangen. Daarom hebben wij uw bestelling niet kunnen behandelen voor verzending.

Door de afwezigheid van de betaling, hebben wij uw bestelling moeten annuleren.

Aangezien de mogelijkheid om een bestelling te plaatsen bij het Upgrade Program is afgesloten, moeten wij u helaas mededelen dat er geen mogelijkheid meer is om een nieuwe bestelling te plaatsen bij het Technical Upgrade Program. Voor verdere informatie adviseren wij u om contact op te nemen met de fabrikant van uw PC.

Met vriendelijke groet,

Het Upgrade Redemption Support Centrum.

Hierna de eerste mail weer opgezocht, met in de bijlage de volgende bestanden:
* factuur PC
* Upgrade formulier
* en natuurlijk het incasso-formulier.

Het incasso-formulier komt van hun site en is uitgeprint, ingevuld en ondertekent, ingescand.
De mail is ook wel binnengekomen, want alles was goedgekeurd (factuur en upgrade-formulier) behalve de betaling.

Ik heb ze deze mail (met bijlagen) maar weer teruggestuurd.
Zal we niet helpen. :(

Zal het wel niet meer voorelkaar krijgen.

Ongelooflijk wat een jandoedels daar zeg, bij Moduslink. Ik zou een klacht bij Microsoft plaatsen met de aantekening dat illegaal gebruik van Vista nu wel erg verleidelijk wordt.. >:)

P5W DH Deluxe bios 2004; E6600 @ 3.3GHz (9x367) 1,35V; Team Xtreem 4*1GB PC6400 @ PC5867 1:1 2,10V; Asus GeForce 8800GTX @ stock; Zalman 9500LED @ 1500rpm; Arctic Silver 5; Enermax Liberty 620; Coolermaster Stacker 830; Windows Vista Home Premium

Reg. datum: 24 oktober 2002

Ergens eind vorig heb ik ook een upgrade aangevraagd (ASUS Laptop). Na weken, maanden niets heb ik ze toch maar eens gebeld.

Een vriendelijke engels sprekende man legde mij uit dat doordat er een x aantal weken verstreken was sinds de bestelling met creditcard, ze de afschrijving niet meer konden doen. Als ik het upgrade bedrag nogmaals zou betalen (per bank) konden ze de bestelling afronden.

Ik ben daar verder niet op ingegaan aangezien ik reeds OEM licenties had gekocht.

Gisteren een mail in mijn mailbox:

Hartelijk dank voor uw bestelling van Windows Vista Home Premium 32-bit DVD OEM. Uw bestelling is verzonden. U dient de verzending binnen 3 weken te ontvangen. Wanneer u uw bestelling niet binnen die periode hebt ontvangen, kunt u contact met ons opnemen per e-mail op MSTUPVISTAEMEA@moduslink.com of per telefoon vanaf May 1,2007 voor Engelstalige versies van het product en vanaf June 1,2007 voor niet-Engelstalige versies van het product, zodat we navraag kunnen doen en uw bestelling alsnog kunnen verzenden.

Duh!

Weblog: www.novux.nl

Reg. datum: 22 juni 2000

quote:
MADG0BLIN schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 16:28:
Krijg net deze mail. :( :r
Wat een dikke onzin.
Heb net vorige week inderdaad een nieuwe creditcard, maar die kan ik dus niet aanpassen....
Wat een *** bedrijf met een nog ergere service... :r

[...]
Zelfde email gehad vandaag, hoewel ik hem niet meer nodig heb (duurde zolang dat ik maar via SURF een licentie heb genomen) ga ik wel even klagen bij MSI en Microsoft. Vind het erg slecht dat ze tegen dit soort problemen oplopen en er geen passende oplossing voor gezocht hebben. Moeten ze maar zorgen dat ze sneller leveren of een alternatieve betalings mogelijkheid aanbieden.

Ruun Ruun! Get to da CHOPPAAH!

Heb nu een kleine weekje:

Orderstatus : Order is goedgekeurd
Verzenddatum : Uw order wordt voor 22 Juni verstuurd mits Uw betaling is ontvangen
Vervoerder : Standard

Ik geloof dat dit wel voor iedereen geld, (mits) je hebt betaald natuurlijk...
Verwacht nu ieder moment een mailtje van moduslink dat ze mijn pakketje hebben verzonden.

Computers are useless. They can only give you answers.

Reg. datum: 08 mei 2002

WOOOW
ik was best geschrokken toen ik op zoek ging naar moduslink op het net en hoeveel gedupeerden er wel niet zijn.
Dit bedrijf treed de klant echt met de voeten.
Zelf ben ik dus nu ook slachtoffer van deze wanpraktijken van moduslink.
ze hebben zonder reden mijn upgrade die ik tegoed heb gewoon cancelled.
het gevoel die ik erbij heb is zo van "lik mijn reet, je krijgt waar je recht op hebt toch niet"

en dan is mijn vraag, kan hiertegen geen klacht worden ingediend bij ministerie van koophandel of zo?

knorretje
Reg. datum: 01 november 2002

Vandaag toch maar met microsoft gebeld, en klachten worden nog steeds in behandeling genomen. De man aan de telefoon kon me wel zeggen, dat het heel druk was met klachten over moduslink. Binnen een week hoor ik er meer over. Van moduslink ga ik in elk geval geen vista meer krijgen als ik het verhaal een aantal posts terug lees over veranderde CC nummers (wat bij mij ook het geval is)

roelbb

knorretje

vandaag bericht van microsoft gehad. krijg een vista versie van hun toegestuurt. da's wel service!

roelbb

Reg. datum: 27 februari 2007

quote:
roelbb schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 18:27:
vandaag bericht van microsoft gehad. krijg een vista versie van hun toegestuurt. da's wel service!
Heb je al ontvangen?

Vandaag even mijn mail gecontroleerd en kijk hier:

Orderstatus : Order is verzonden
Verzenddatum : woensdag 13 juni 2007
Vervoerder : Spring
Traceernummer transportbedrijf Unknown

Denk dat mijn pakketje binnen een paar dagen binnen heb!

Je krijgt btw een tweede mailtje, dat je pakketje verzonden is en als je het binnen 3 weken niet hebt
ontvangen je kan mailen.(bevestigings mail) zou ik het noemen.

Reg. datum: 22 juni 2000

Ik heb zowel bij MSI als Microsoft geklaagd via email. Van beiden een reactie gehad, Microsoft heeft me gebeld en zou voor mij contact opnemen met Moduslink. Van Moduslink natuurlijk nog niets gehoord verder. Ik wacht het nog even af.

knorretje

quote:
post van MS, vista is binnen. toppertje. modulink mailde ook nog (twee weken na het indienen van een klacht, echt super snel dus.) ze kunnen niets meer voor me doen (lees: we willen er niks meer aan doen, omdat we al 4 maanden niks hebben gedaan)

roelbb wijzigde dit bericht 20-06-2007 20:30 (86%)

roelbb

Vandaag post gehad.

Het bevatte een MS vista home premium Express upgrade
en een HP upgrade Assistant.

Maar wat blijkt nou de productKey van Vista blijkt een beetje beschadigd.
Ik kan 2 lettertjes niet lezen. Iemand een idee met wie ik contact moet opnemen?

quote:
Brainsz schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 16:28:
Vandaag post gehad.

Het bevatte een MS vista home premium Express upgrade
en een HP upgrade Assistant.

Maar wat blijkt nou de productKey van Vista blijkt een beetje beschadigd.
Ik kan 2 lettertjes niet lezen. Iemand een idee met wie ik contact moet opnemen?
Beetje laffe reply, maar je hebt maar 26x26 mogelijkheden. Of mag je niet onbeperkt proberen?

Je reply is niet laf, ik heb daar ook aan gedacht. Maar je weet het maar nooit met die lui.

Het heeft flink wat moeite gekost met moduslink om toch een vista upgrade te krijgen.
Dus het zou zonde zijn als de dvd word geblokkeerd ofzo.

knorretje

je kan ook microsoft bellen, ik denk dat ze je best verder willen helpen. Ik heb daar tot nu to emeer service gekregen dan van het hele moduslink verhaal.

P.S. wat staat er op de HP CD? aangezien ik geen upgrade van moduslink ga krijgen en wel een HP laptop heb, ben ik wel benieuwd naar de inhoud van die cd(DVD)

roelbb wijzigde dit bericht 21-06-2007 16:52 (34%)

roelbb

Zit nu op de microsoft site:

90-dagen kosteloze ondersteuning start op de volgende data:
Vanaf het moment dat u het eerste ondersteuningsverzoek heeft ingediend
Voor Windows Vista vanaf het moment dat u het product activeert
020 - 500 1500

Kosten: ¤ 63,00 + 19 % BTW per aanvraag tijdens kantooruren wanneer alle kosteloze ondersteuningsverzoeken zijn gebruikt. (Sommige ondersteuning kan mogelijk niet onder de opgegeven kosten worden behandeld.)

Ben nu totaal in de war? Je beld en je hebt 90 dagen om je probleem op te lossen en anders moet je 63 euro betalen?

@roellbb Nog niet gekeken, op de manual staat dat er benodigde drivers voor vista staat, je moet het eerst installeren en dan vista.

Brainsz wijzigde dit bericht 21-06-2007 16:54 (9%)

knorretje

je belt niet voor support (dat is als je niet weet hoe je de start knop in vista moet bedienen) je wil het produkt activeren en daar vragen ze zover ik weet geen geld voor.

roelbb

zucht...microsoft site is echt lomp..

Ik ga gewoon ouderwets letters/cijfers invullen en kijken of de key klopt...

De HP upgrade assistant cd, bevat bios/sound/cpu/sata drivers voor Vista.
Je krijgt 3 stappen te zien:
eerst Systeem voorbereiden
windows vista installeren
Systeem installatie voltooren

Je kunt geen vista intalleren zonder de HP upgrade assistant.
'De upgrade kan 4 uur duren' :o

Pagina: 1 2 3 4 ... 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: