Reg. datum: 01 oktober 2002
[MMORPG]Lord of the Rings Online Deel 3
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicReg. datum: 01 oktober 2002
Reg. datum: 26 juni 2005
misschien wordt je aangevallen en daarom dismount je.quote:Legolas_1973 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 15:40:
[...]
hmmm ik heb zonder enig probleem en zonder retries alle paarden quests gedaan...
I've seen 'em do it, man. They fucking drown 'em in that shit.
Dat is vreemd. Ik heb gisterenmiddag alle paard quests gedaan en sindsdien heb sinds gisteravond een Blonde Horse.quote:Postius schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 12:28:
[...]
Zoals ik een paar pagina's terug postte, de quest is bugged. Er is een nieuwe dismount bug, die je willekeurig zonder aanwijsbare redenen laat dismounten. Erg lastig als je voor je paard quest niet mag dismounten
50 HUNTER Aspenráen - GM Forester GM Woodworker // 50 MINSTREL Asparwenlyyn - GM Prospector - GM Tailor - GM Metalsmith // 50 CAPTAIN Apachillessinne - GM Jeweller // 50 CHAMPION Asphaedrae - GM Scholar // 50 LOREMASTER Asphirriallianna
ik heb 1x gehad dat mn paard zomaar dismountte dat was onderweg naar micheldelving voor de quest.quote:Postius schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 12:28:
[...]
Zoals ik een paar pagina's terug postte, de quest is bugged. Er is een nieuwe dismount bug, die je willekeurig zonder aanwijsbare redenen laat dismounten. Erg lastig als je voor je paard quest niet mag dismounten
ik werd ook niet aangevallen omdat alle enemies grijs waren.
maar daarna geen probleem en de quest gehaald
Bulls wijzigde dit bericht 21-06-2007 18:41 (4%)
Wees niet te spoedig geërgerd in uw geest, want ergernis huist in de boezem der dwazen.
http://www.ebayzo.nl - X360 Live Gamertag: Ebayzo360
Reg. datum: 27 september 2006
Tja ik heb hem 5 keer proberen te doen, daarna was ik het zat eigelijk. Ik werd telkens niet aangevallen, viel niet naar beneden en er was ook iederen keer geen mob te bekennen. In ieder geval niet in aggro range. Het was zelfs 2 keer midden op deweg dat ik gewoon aan het rijden was.quote:Bulls-NL schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 18:40:
[...]
ik heb 1x gehad dat mn paard zomaar dismountte dat was onderweg naar micheldelving voor de quest.
ik werd ook niet aangevallen omdat alle enemies grijs waren.
maar daarna geen probleem en de quest gehaald
Xdoos Gamertag: Postius
Na wat bladeren hier kwam ik Eldar veel tegen dus ga maar op deze server!
Ebayzo wijzigde dit bericht 21-06-2007 19:14 (33%)
Reg. datum: 20 augustus 2006
mijn email adres is nick_paape@hotmail.comquote:Bobbie1980 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 11:49:
[...]
Ik zal je een guest pas mailen vanavond. post ander je mailadres dan zal ik je vanavond guest pass mailen
..................................^=lagestreepje
alvast bedankt voor de guest pass
007snicker wijzigde dit bericht 21-06-2007 19:27 (19%)
Reg. datum: 01 oktober 2002
Legolas_1973 in "Asus mainboard onder vista64 voeding def..."
Reg. datum: 06 augustus 2002
Ik moest werken dus kon niet maar ben erg benieuwd naar ervaringen
50 HUNTER Aspenráen - GM Forester GM Woodworker // 50 MINSTREL Asparwenlyyn - GM Prospector - GM Tailor - GM Metalsmith // 50 CAPTAIN Apachillessinne - GM Jeweller // 50 CHAMPION Asphaedrae - GM Scholar // 50 LOREMASTER Asphirriallianna
Reg. datum: 27 maart 2002
is er op snowburn een leuke kinship met veel nederlanders of tweakers??
wie het laatst lacht..... is traag van begrip
Reg. datum: 06 oktober 2005
Het event loopt een paar dagen(week) en je heb idd allemaal fun quests:quote:maartend schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 00:42:
heeft iemand het special event van de 20ste gedaan. Dat dansfeessie?
Ik moest werken dus kon niet maar ben erg benieuwd naar ervaringen
Bier hakken, spulletjes zoeken en natuurlijk lekkere pipe weed roken.
Shuttle st20g5
euh...ja
Reg. datum: 06 augustus 2002
Kun je alles dan nog doen?quote:Rfce schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 10:18:
Ik heb tot nu toe in Bree de volgende events gedaan: Chickensocceren wat gedanst (voor dat dansen krijg ik niets). Waar kun je dat bierdrinken doen??En die quest voor dat fireworks is wel duur zeg.
Waar dan, ik kan er geen info over vinden. Moet ik naar de fairground in Bree?
Heb daar wel al Pie-eaten gewonnen
Reg. datum: 27 september 2006
Kijk op de officiële site staat alles op!quote:maartend schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 11:46:
[...]
Kun je alles dan nog doen?
Waar dan, ik kan er geen info over vinden. Moet ik naar de fairground in Bree?
Heb daar wel al Pie-eaten gewonnen
Xdoos Gamertag: Postius
Komen er flying mounts ( eagles), andere mounts ( andere beesten) of snellere mounts ( nieuwe paarden)?
Reg. datum: 17 oktober 2005
ik volg de codemaster forums vrij intensief en ik ben het nog niet tegen gekomen. Ik denk ook niet dat dat gaat komen. Vliegende paarden dan ed, ze willen zich wel aan de originele lore houden. Ik las wel dat in de Rohan uitbreiding waarschijnlijk mounted battle mogelijkheden gaan komen.quote:Jorgasme schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 18:09:
Misschien is dit al behandeld maar zijn er speculaties betreft nieuwe mounts?
Komen er flying mounts ( eagles), andere mounts ( andere beesten) of snellere mounts ( nieuwe paarden)?
Mensen is het nu eens genoeg naar het vragen van quest en of trail accounts....quote:007snicker schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 19:25:
[...]
mijn email adres is nick_paape@hotmail.com
..................................^=lagestreepje
alvast bedankt voor de guest passk ga met lute super marioe theme spele >.<
Volgens het forum worden die vragen er naar niet echt gewaardeerd.... Tevens denkt men dat 70 % van de trail keys gebruikt word voor het goldfarmen (om mensen het gekochte goud te overhandigen)...
Dus gelieve niet meer in dit topic om trail keys te vragen... Is not really done anymore...
Ja lees de startpost eens doorquote:degged schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 08:19:
heb al zitten spitten, maar kon eht eneit echt vinden.
is er op snowburn een leuke kinship met veel nederlanders of tweakers??
Daar kun je zien dat we een Gotters Kinship hebben op Snowbourn
Reg. datum: 20 augustus 2006
wth, een goldfarmer die super mario theme op een lute wil spelen? >.< denk je trouwens egt da er zoveel goldfarmers zijn? k heb trouwens trial key al ontvangequote:Stronkie schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 19:12:
[...]
Mensen is het nu eens genoeg naar het vragen van quest en of trail accounts....
Volgens het forum worden die vragen er naar niet echt gewaardeerd.... Tevens denkt men dat 70 % van de trail keys gebruikt word voor het goldfarmen (om mensen het gekochte goud te overhandigen)...
Dus gelieve niet meer in dit topic om trail keys te vragen... Is not really done anymore...
[...]
Ja lees de startpost eens door
007snicker wijzigde dit bericht 22-06-2007 21:42 (7%)
Hebben voornamelijk actieve leden. Regel bij ons, 2 weken offline = kick (tenzij je tijdig meldt dat je off bent voor langere tijd, vakantie, examens, whatever...).
/tell Bluntor, /Geldar, /Doofy, /Vas voor invite of stuur een ingame mail naar Bluntor. Classes die we nog nodig hebben: Burglars en Captains, en enige Minstrels is ook niet mis.
Zet het vragen om een trial key dan in de topicwarning? Misschien helpt dat.quote:Stronkie schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 19:12:
[...]
Mensen is het nu eens genoeg naar het vragen van quest en of trail accounts....
[...]
Ja lees de startpost eens door
Ik heb ook nergens beweerd dat JIJ een goldfarmer bent.. Maar gewoon om gezeur en dingen te verkomen is het makkelijker dat we niet om trail keys vragen... Ze zijn voor buddy's ./. Nu zeg ik ook niet dat jullie geen Gotters buddies zijn. .Maar sommige mensen die maar 1 of 2 post hebben en dan al om een trail key vragen gebeurt veelquote:007snicker schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 21:41:
[...]
wth, een goldfarmer die super mario theme op een lute wil spelen? >.< denk je trouwens egt da er zoveel goldfarmers zijn? k heb trouwens trial key al ontvangeals bewijs zal k link van filmpje sture van mij met lute die mario speelt
Genoeg over trail keys...
Ben zojuist Grandmaster geworden in Farmen
Mooi rijtje..
GM Jewel maker
GM Prospector
GM Cook...
hhaha .. Maarja ik heb er effe genoeg van.. Ik ga me maar weer eens concentreren op het vinden van een nieuwe baan
Reg. datum: 11 mei 2007
Welke server zitten de meeste mensen van GoT?
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.