Hoofdcategorieën
Topicacties

Oneens met de actie van een moderator? Post het hier

Pagina: 1 2 3 4 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 ... 37 38 39 40 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 08 mei 2006

Ik ben het oneens met de mod actie in mijn topic:
[XP] Probleem bij installeren

Volgens de mod had ik al een topic over dit onderwerp maar dat topic had betrekking tot het dual booten zelf (en dan met name over boot.ini) terwijl bovenstaande topic gaat over de installatie van XP (wat dan wel te maken heeft met dual booten maar toch een heel ander probleem is).

Graag uitleg.

Wijze en grijze ouwe hippie

Nee, je hebt hetzelfde probleem. Ik herhaal het nog maar een keer, Je kunt XP niet installeren als er op dezelfde PC/Laptop al Vista staat.

De moderator heeft dus terecht een slotje gezet.

Lees mijn BLOG - - - Bezoek ook eens OuweHippie.nl

Truth hits everybody...

Ben het met alt-92 eens, de informatie die je geeft in de berichten kan mij niet tot een andere conclusie brengen. Daarbij wil ik wel opmerken dat je erg weinig informatie hebt gegeven, waardoor het moeilijk is je gehele situatie te overzien. Het zou fijn zijn als je wat meer informatie over je eigen acties geeft, en wat er allemaal precies niet lukt aan de instructies die je ongetwijfeld hier op GoT of Google al had gevonden.

offtopic:
GA: Je kan prima dualbooten hoor, ook als je vista eerst hebt geinstalleerd. het is natuurlijk wel wat extra werk....

Weet jij een permanente huurwoning in Amsterdam tot 700 euro per maand? Dan zou ik graag eens met je praten!
Windows Server 2008

Een der antidigibeet
Reg. datum: 04 juni 2005

quote:
elevator schreef op zondag 20 mei 2007 @ 17:26:
Even een voor-aankondiging, wij gaan "Het grote Vista topic" sluiten als het rond de 1000 reacties zit (iets erna).

We willen eigenlijk niet dat er nog een nieuw "Groot Vista" topic komt gezien we een half jaar na de release van Vista er wel ongeveer over uit gepraat zijn - dat zien we ook terug in het topic waar toch steeds meer en meer vragen gaan komen, iets wat we juist niet willen.

Mocht er behoefte zijn aan speciale grote topics qua ervaringen over speciale deelgebieden, meld het dan eventjes hier dan kijken we samen met jou of we er toekomst in zien :)
Dit is heel erg fout wat je zegt en niet omdat je een moderator bent want ik heb alle respect voor de moderatoren hier en ik ben ook niet foutloos en niemand op dit forum is foutloos inclusief welke mod ook al is het Femme zelf.

Waarom is dit zo fout:

1. Over Windows Vista kun je niet uitgesproken zijn, hoezo?
Omdat er nog steeds nieuwe driverudates, programma-updates en exploits uitkomen. Via het Vista topic is dit ongeveer de enigste topic waar je zoiets kan posten en waar users de informatie over Vista het snelst aantreffen. De Vista topic is een prachtige topic om zoiets met anderen te delen. Ik zie geen enkele reden om hier niet mee door te gaan. Die topic geeft GoT wel een taint en een kleur als je snapt wat ik bedoel ;) .

2. het grote Vista topic is een grote bron van informatie. Je kunt wellicht steeds een nieuwe topic openen, maar over veel toch niet belangrijke onderwerpen kun je geen topic gaan openen zoals bijvoorbeel "wat doet superfetcher nu precies?" of "Hoe slipstream ik driver X via Vlite?". Dit soort vragen passen mijn inziens perfect in dit topic en deze vragen kan ik op 10 verschillende manieren vragen terwijl het allemaal op een punt neerkomt die de draad vormt van het topic.

Ik vind dat een moderator ook soms op zijn donder mag hebben om het zo maar te zeggen. Ik heb in het verleden ook wel een seen meningverschil gehad met een moderator, maar ik ga dan niet meteen zeggen dat ze zuigen. Ik ga dan nadenken waarom ze het zeggen en als ik dat echt niet kan bedenken vraag ik om opheldering.

@Moderatoren; wie controlleerd jullie?

Ik heb een eigen afdeling en al ben ik 1000x autistisch en spoor ik op sommige punten niet, ik kan wel verantwoordelijk werk leveren en ik ben vrij om te doen hoe ik het wil. Toch zal mijn baas me soms terugfluiten om te vragen wat ik aan het doen ben. Dan moet ik dat uitleggen en het is meestal wel prima, maar zelfs mijn baas moet zich verantwoorden aan de grote baas van het GGZ.
De grote baas van het GGZ wordt weer toegezien door de overheid and so on.

Het zou toch een puinbak worden als de moderatoren het alleenrecht hadden. Ook zij dienen zich confirm de regels te handhaven en dat gebeurt bijn altijd netjes, maar als nu ook een seen moderator een fout maakt, wat dan?

Het is 's-nachts kouder dan buiten

Acties: [view][quote]

Door: F_J_K
Admin Softe Goederen
Front Verplichte Underscores

Ik ga nog even niet in op je argumenten (anders dan aangeven dat autisme in dit kader niet relevant is), maar:
quote:
@Moderatoren; wie controlleerd jullie?
Het feit dat je de vraag stelt geeft al een antwoord. In willekeurige volgorde: de collega-mods (er is met de hele crew lang gepraat over grote topics), de users middels e-mail etc. aan de mod zelf, iedereen middels dit topic, iedereen middels heel Schop een Modje en Lieve Adjes, ik, iedereen middels het doktersteam, het managementteam, de wet- en regelgeving, etc. Ik ken geen forum waar meer feedback mogelijk is dan GoT?

Zie ook De Organisatie achter GoT

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind'

Revolt the world

Nou ik snap zijn reactie wel een beetje (ok. hij is iets wat heftig), er lijkt geen rechte lijn te zitten in de beslissing om " Het grote Vista Topic" te sluiten en andere zeer lang lopende topics op GOT.

Het probleem is vooral dat de reden zo vaag en onlogisch is. Ik heb me er bij neer gelegd dat dit de keuze is van de mod (dit is een gratis site dus hebben zij het recht). Maar je merkt gewoon dat de Vista topics meteen sterk zijn verminderd.

De reden dat deze topic zo handig maakt is dat er steeds nieuwe features en mogelijkheden komen met Vista en daar doorgaans geen losse topic's voor gemaakt worden. Je gaat geen topic maken over je ervaring van iets van Vista (immers, dan wordt je in andere delen van GOT meteen naar een "Het grote..... topic verwezen door een Mod.)

Ik mis deze topic nog steeds en zou hem graag terug zien in een of andere vorm.

Maar ja dat is maar mijn 2 cents

Freaky_Revolt wijzigde dit bericht 21-06-2007 09:22 (26%)

Toppunt van ironie:
"Eén van de doelstellingen van de nieuwe layout is om informatie overzichtelijker te presenteren." - Femme

\o/ momania \o/
Reg. datum: 21 juli 2001

quote:
Exuimtum schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 06:13:
1. Over Windows Vista kun je niet uitgesproken zijn, hoezo?
Omdat er nog steeds nieuwe driverudates, programma-updates en exploits uitkomen. Via het Vista topic is dit ongeveer de enigste topic waar je zoiets kan posten en waar users de informatie over Vista het snelst aantreffen. De Vista topic is een prachtige topic om zoiets met anderen te delen. Ik zie geen enkele reden om hier niet mee door te gaan. Die topic geeft GoT wel een taint en een kleur als je snapt wat ik bedoel ;)
Zoals je het nu schetst doet het voorkomen als of Vista als onderwerp in zijn geheel wordt geschrapt binnen Windows Clients. Alle interessante onderwerpen die je aanhaalt, zoals driver updates, exploits of programma updates, kunnen prima worden besproken in topics die speciaal kunnen worden aangemaakt waneer het relevant is.
quote:
het grote Vista topic is een grote bron van informatie. Je kunt wellicht steeds een nieuwe topic openen, maar over veel toch niet belangrijke onderwerpen kun je geen topic gaan openen zoals bijvoorbeel "wat doet superfetcher nu precies?" of "Hoe slipstream ik driver X via Vlite?".
Waarom niet? Ik denk dat het zelf beter is. Item gericht discuseren is in mijn ogen beter dan er over discuseren in een algemeen topic. Dan wordt het er niet duidelijker op, meerdere onderwerpen door elkaar. Het grote Vista topic mag dan wel een bron van informatie zijn (die overigens niet verloren gaat), maar het is ook te groot en onoverzichtelijk geworden om gericht iets terug te zoeken. Wanneer je iets specifieks over Vista wilt weten en het via de search wilt opzoeken, kom je 9 van de 10 keer uit op het Grote Vista topic. En dat is gewoon niet handig.
quote:
Dit soort vragen passen mijn inziens perfect in dit topic en deze vragen kan ik op 10 verschillende manieren vragen terwijl het allemaal op een punt neerkomt die de draad vormt van het topic.
Vragen horen niet in een discussie topic. Vragen dien je apart te vragen, in een nieuw topic, mits het antwoord niet op te zoeken is. De algemene discussie is er een beetje af, het is niet nieuw meer en het topic wordt nu een op één hoping van vragen, iets wat niet de bedoeling is.
quote:
Ik heb een eigen afdeling en al ben ik 1000x autistisch en spoor ik op sommige punten niet, ik kan wel verantwoordelijk werk leveren en ik ben vrij om te doen hoe ik het wil. Toch zal mijn baas me soms terugfluiten om te vragen wat ik aan het doen ben. Dan moet ik dat uitleggen en het is meestal wel prima, maar zelfs mijn baas moet zich verantwoorden aan de grote baas van het GGZ.
De grote baas van het GGZ wordt weer toegezien door de overheid and so on.
Same here... ook mijn eigen afdeling. En ik heb in het verleden de Softe Goederen Crew 'gerund'. Softe Goederen was zeg maar 'mijn afdeling'. Toch is het totaal niet te vergelijken met een regulier bedrijf, laat staan een afdeling van een bedrijf. In een bedrijf gaat niemand schuil achter een schuilnaam, communiceert men niet via internet maar vaak face to face. Ik snap eigenlijk ook weinig van je laatste deel van je betoog. Wat wil je nu precies aanhalen? Dat het systeem van GoT en het toezicht op moderators niet werkt? Als dat zo is dan zou dat raar zijn, je geeft immers met je vraag 'wie controleert de moderator?' al aan niet op de hoogte te zijn van de structuur op GoT :)
quote:
Het zou toch een puinbak worden als de moderatoren het alleenrecht hadden. Ook zij dienen zich confirm de regels te handhaven en dat gebeurt bijn altijd netjes, maar als nu ook een seen moderator een fout maakt, wat dan?
Lees de organisatie-FAQ en de andere FAQ's die hierboven worden aangegeven nog maar eens aandachtig door. Niet weten hoe iets in elkaar steekt ontneemt je eigenlijk het recht om er commentaar op te leveren...

Voor F_J_K

ye olde farte
Reg. datum: 16 maart 2000

Sowieso snap ik niet helemaal waarom dit een maand na het sluiten van het Ervaringen topic opeens ter sprake komt terwijl er genoeg Vista-topics met aparte vragen aanwezig zijn? :)
Revolt the world

1e reactie 9 minuten na het sluiten.

Toppunt van ironie:
"Eén van de doelstellingen van de nieuwe layout is om informatie overzichtelijker te presenteren." - Femme

Een der antidigibeet

quote:
alt-92 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 11:26:
Sowieso snap ik niet helemaal waarom dit een maand na het sluiten van het Ervaringen topic opeens ter sprake komt terwijl er genoeg Vista-topics met aparte vragen aanwezig zijn? :)
Omdat het me nu opvalt.

Ik ken de feedback van Got niet precies, maar stel als je nu eens ruzie hebt met een moderator. Ik vind het dokterteam ineens zo zwaar klinken. Ik had laatst ook een lichte aanvaring met een mod en ik kreeg een message en dacht dat ik gebanned was, maar dat was niet zo en ik denk dan zelf na wat ik nu echt verkeerd had gedaan. Daar was ik achter, maar een mod zij tegen mij contact op te nemen met het doktersream, maar ik ben eruit gekomen met die mod zónder doktersteam omdat we volwassen mensen zijn.

Ik vertel soms dingen die helemaal niet relevant zijn en incoherent, maar dat is toch echt mijn kwaal en dan kun je zeuren als ik het weer eens aanhaal, maar dat is meer ter bescherming van mezelf én ter bescherming van jullie. Niet dat ik gevaarlijk ben, maar ik ben nu eenmaal totaal anders en ik denk heel anders en daarom heb ik op het werk deze functie omdat ik me los kan koppelen van het geheel en daarom ook zeer goede beslissingen kan nenem.

Daarom liep het destijds een beetje op de klippen. Ik kreeg botte reacties en ik werd boos en een mod werd weer boos op mij, geen leuk verhaal en daarom vraag ik wie de moderatoren toeziet. Hoe groot is de kans op vriendjespolitiek en deze vraag is niet bedoel om enig mod hier aan te vallen want dat is mijn intentie helemaal niet.

Als ik een brief de deur uit doe of een bestelling dan moet mijn baas het nakijken en niet omdat ik mijn werk verkeerd doe, integendeel, omdat ik soms te enthousiast ben in brieven of juist te pittig als het om een zaak gaat.

Ik ben zelfs blij soms op mijn mieter te krijgen want niemand is perfect en ook ik niet, maar over dat Vista topic, die kwestie is jammer want ik keek heel vaak in dat topic.

*Je hebt gelijk. In het Vista topic gold een waarschuwing dat het niet bedoeld was voor tecnische vragen en dat was ik even vergeten, pardon

Truth hits everybody...

Exuimtum mag ik nog eens benadrukken dat dit forum niet bedoeld is om je persoonlijke sores te behandelen, maar voor topics over Windows. Dit topic is bedoeld om de moderaties in die topics te bespreken, en tot nu toe zie ik niet veel inhoudelijke informatie, anders dan dat jij "anders bent dan andere mensen". De psychiaters hebben mij ook autistisch verklaard en ik ondervind dagelijks hinder van de beperkingen die ik heb. Echter vind ik dat niets om trots op te zijn en te koop mee te lopen. Ik snap als geen ander dat de wereld van een autist vaak om zichzelf en alleen zichzelf bestaat, maar de manier waarop jij je autisme manifesteert als antwoord op alle moeilijke vragen en kritiek vind ik niet correct. Probeer rekening te houden met anderen, trust me als je dat doet zul je ook niet meer op zo veel weerstand stuiten. Dus alsjeblieft reageer inhoudelijk, en laat je hele autisme-verhaal weg. Doe net als alle anderen gewoon mee, ontopic, en als je niet goed uit je woorden kan komen, of niks inhoudelijks te melden hebt, laat dan je gehele bericht gewoon achterwege.

Ontopic verder: ik ben zelf persoonlijk blij dat we geen "vista-vergaarbak" meer hebben en alles netjes overzichtelijk in losse topics gaat. Het is veel overzichtelijker, makkelijker te indexeren/vinden met de search, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Begrijp dat jullie het jammer vinden dat dit topic verdwenen is, maar ik hoop dat je ook kan begrijpen dat niet alle grote dingen gelijk goed zijn voor iedereen :P

Weet jij een permanente huurwoning in Amsterdam tot 700 euro per maand? Dan zou ik graag eens met je praten!
Windows Server 2008

\o/ momania \o/

quote:
Exuimtum schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 12:50:
Daarom liep het destijds een beetje op de klippen. Ik kreeg botte reacties en ik werd boos en een mod werd weer boos op mij, geen leuk verhaal en daarom vraag ik wie de moderatoren toeziet. Hoe groot is de kans op vriendjespolitiek en deze vraag is niet bedoel om enig mod hier aan te vallen want dat is mijn intentie helemaal niet.
Moderator -> Admin Hoofdgroep -> Dokters Team

Als je er met de moderator zelf niet uitkomt, om welke reden dan ook, dan kun je je probleem voorleggen aan de Admin van de hoofdgroep waar de moderator onder valt. Deze zal een onafhankelijke blik werpen op de zaak. Mocht je daar aan twijfelen of geen vrede in vinden dan kun je je wenden tot het Dokters Team. Deze zijn 100% onafhankelijk.
quote:
Je hebt gelijk. In het Vista topic gold een waarschuwing dat het niet bedoeld was voor tecnische vragen en dat was ik even vergeten, pardon
Daar was de helft van je betoog op gebaseerd en ontkracht voor een groot deel je standpunt die tegen het sluiten is. Dat en het feit dat je geeneens weet hoe de organisatie van GoT in elkaar steekt geef mij het gevoel dat je redelijk adhoc reageerde. Pas als je van de hoed en de rand weet mag je ergens commentaar op hebben. Weet je dat niet dan wordt je al snel met feiten om de oren geslagen en wordt je betoog niet serieus genomen....

Voor F_J_K

Door: Lustucru
DT Admin Doktersteam
19 03 08
Reg. datum: 06 januari 2004

quote:
Han schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 16:08:
[...]
Deze zijn 100% onafhankelijk.
[...]
:>

Een der antidigibeet

quote:
sanfranjake schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 13:37:
Exuimtum mag ik nog eens benadrukken dat dit forum niet bedoeld is om je persoonlijke sores te behandelen, maar voor topics over Windows. Dit topic is bedoeld om de moderaties in die topics te bespreken, en tot nu toe zie ik niet veel inhoudelijke informatie, anders dan dat jij "anders bent dan andere mensen". De psychiaters hebben mij ook autistisch verklaard en ik ondervind dagelijks hinder van de beperkingen die ik heb. Echter vind ik dat niets om trots op te zijn en te koop mee te lopen. Ik snap als geen ander dat de wereld van een autist vaak om zichzelf en alleen zichzelf bestaat, maar de manier waarop jij je autisme manifesteert als antwoord op alle moeilijke vragen en kritiek vind ik niet correct. Probeer rekening te houden met anderen, trust me als je dat doet zul je ook niet meer op zo veel weerstand stuiten. Dus alsjeblieft reageer inhoudelijk, en laat je hele autisme-verhaal weg. Doe net als alle anderen gewoon mee, ontopic, en als je niet goed uit je woorden kan komen, of niks inhoudelijks te melden hebt, laat dan je gehele bericht gewoon achterwege.

Ontopic verder: ik ben zelf persoonlijk blij dat we geen "vista-vergaarbak" meer hebben en alles netjes overzichtelijk in losse topics gaat. Het is veel overzichtelijker, makkelijker te indexeren/vinden met de search, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Begrijp dat jullie het jammer vinden dat dit topic verdwenen is, maar ik hoop dat je ook kan begrijpen dat niet alle grote dingen gelijk goed zijn voor iedereen :P
Daar heb je helemaal gelijk in en dat is iets waar ik zeker nog aan moet werken. Ik vind dat sinds ik hier zit dat ik ver vooruit ben gegaan, maar meer reageren op de inhoud zal anderen plezieren en dat snap ik, maar ik schrijf dan nog even dit en dat en dat moet ik proberen niet meer te doen.
Ik ben blij dat je me er op wijst want daarin heb je gewoon simpelweg gelijk en ik draai niet vlug om de feiten heen.

Nu snap ik je reden van de topicverwijdering. Als je het meteen uitgelegt had was heel mijn commentaar overbodig, maar zoals ik al zei ben ik hier niet om dwars te liggen dus ik neem je advies serieus ter harte en niet om te slijmen, maar vanwege weerstand.

Ik weet het :)

NederCam.nl

Niet echt oneens ofzo met het volgende, maar ik vraag het mij af.
@ spidey:
Spider.007 in "[FTD] retentie verhogen"
quote:
Daarnaast blijft dit een dubieuze applicatie binnen de GoT-policy; vandaar dat ik dit topic sluit
Dan vraag ik mij af waarom FTD 3.7(.3) - Wat vinden we ervan ?? wel toegestaan wordt bij de I&H collega's (Sowiezo is het volgens mij meer een CSA iets, maar goed.)

Nakebod's Webcam Archive
Trying is the first step to failure.
GTA San Andreas Multiplayer

Door: Spider.007
Moderator CSA/WSS
* Tetragrammaton

De clou ligt in 'daarnaast' ;) Ik heb het topic ook niet gesloten voordat het compleet offtopic over van alles en nog wat ging wat niets met de oorspronkelijke vraagstelling te maken had

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

En vanaf gisteren staat dit topic ook in Non-Windows Operating Systems :)

Spelling is een keuze
DM me

Awesome God
Reg. datum: 16 mei 2006

Ik snap niet helemaal wat ik fout gedaan heb in dit topic. Het is misschien een oud topic maar als er meer mensen met dat probleem zijn is het een prima handleiding.

Dat voorkomt weer vragen van mensen die er naar zoeken, het document mag dan wel geen definitief document zijn maar het lijkt me toch een prima oplossing.

Graag wat redenen/info, niet om mezelf goed te praten. Maar als ik het niet snap zou ik het zo weer kunnen doen (in een iets andere vorm). :?

In heaven all the interesting people are missing!
There are 10 kinds of people, those who understand binary and those who don't.

Reg. datum: 27 april 2005

mijn topic is verplaatst van prg naar hier, na wat berichten met de moderator van prg zijn we tot de conclusie gekomen dat het toch eigenlijk in WOS zou horen. kun je het verplaatsen?

topic:
directorie structuur archief reorganiseren

Truth hits everybody...

Jup, daarvoor zou je overigens ook het topicreport kunnen gebruiken :)

Windows Server 2008

Probeer een antwoord te krijgen en word net afgepakt met dan moet je zelf meer eerst onderzoek doen, als of ik dat de laatste weken al ni gedaan heb zeg. Waarom denk je waarom ik om raad vraag, in ieder geval niet voor jan kutse violen he.

Ik wil gewoon eindelijk weten hoe je een winxp installatie kan uitvoeren vanaf een USB Stick

dit is de link http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1232930

Vipertje007 wijzigde dit bericht 16-07-2007 20:50 (17%)

Door: pasta
Moderator BV/CSA
Theezak er maar in
Reg. datum: 15 september 2002

quote:
Vipertje007 schreef op maandag 16 juli 2007 @ 20:34:
Probeer een antwoord te krijgen en word net afgepakt met dan moet je zelf meer eerst onderzoek doen, als of ik dat de laatste weken al ni gedaan heb zeg. Waarom denk je waarom ik om raad vraag, in ieder geval niet voor jan kutse violen he.

Ik wil gewoon eindelijk weten hoe je een winxp installatie kan uitvoeren vanaf een USB Stick

dit is de link http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1232930
Je zegt nu pas dat je gezocht hebt, dat was ten tijde van je topicstart niet duidelijk. Je kunt beter in je topicstart aandacht besteden aan dingen zoals waar je al naar gezocht hebt en wat je tegen bent gekomen. :) Zo weten wij wat je al gevonden hebt en krijg je ook antwoorden die je nog niet geprobeerd hebt, waarbij je zelf dus al mee helpt.
offtopic:
Daarentegen vraag ik me af of je echt gezocht hebt. zoeken bij google naar 'install xp from usb stick' geeft al meteen een tutorial over hoe het moet. :)

pasta wijzigde dit bericht 16-07-2007 21:34 (7%)

Are you my virgins?
---
<zeef> gaan jullie het zelf vertellen of moet er gedanny-d worden?

ye olde farte
Reg. datum: 16 maart 2000

quote:
Vipertje007 schreef op maandag 16 juli 2007 @ 20:34:
Probeer een antwoord te krijgen en word net afgepakt met dan moet je zelf meer eerst onderzoek doen, als of ik dat de laatste weken al ni gedaan heb zeg.
De sluitmessage was inderdaad kortaf, daar heb je gelijk in.

Besef je wel dat je nog een topic hebt lopen over het installeren van 2003 vanaf/op een USB stick, en dat je je ook daar maar weinig laat zien wat je zelf hebt gevonden/geprobeerd.

Zoals pasta al aangeeft en in de Windows Clients - Policy en de korte ForumFAQ staat is een topicstart van twee zinnen niet echt waar we hier op zitten wachten.
Je bent hier lang genoeg geregistreerd om dat te weten :)

Als je in het vervolg meer aandacht besteedt aan je startpost, dan voorkom je dit soort onaangename verrassingen ook.
Reg. datum: 15 augustus 2002

In de topic die door output2 werd gestart over maya/autodesk voor linux meldt niemand linux alternatieven die wel legaal gratis te downloaden zijn.
Nou ken ik maya/autodesk niet echt dus misschien zit ik er helemaal naast als ik zeg dat blender3d zelfde dingen diet (maar voor zover ik heb begrepen is blender in elk geval erg als maya).
Misschien kan een van de heren moderators dat nog even toevoegen aan hun post met het slotje?

quote:
pasta schreef op maandag 16 juli 2007 @ 21:31:
[...]

Je zegt nu pas dat je gezocht hebt, dat was ten tijde van je topicstart niet duidelijk. Je kunt beter in je topicstart aandacht besteden aan dingen zoals waar je al naar gezocht hebt en wat je tegen bent gekomen. :) Zo weten wij wat je al gevonden hebt en krijg je ook antwoorden die je nog niet geprobeerd hebt, waarbij je zelf dus al mee helpt.
offtopic:
Daarentegen vraag ik me af of je echt gezocht hebt. zoeken bij google naar 'install xp from usb stick' geeft al meteen een tutorial over hoe het moet. :)
OK dat heb ik dus ook gezien en gedaan maar wat het doet is alleen kleine winxp op een stick zetten, het is geen install. Is het dan helemaal ni mogelijk om het te maken als de boot cd/dvd
quote:
alt-92 schreef op maandag 16 juli 2007 @ 22:57:
[...]

De sluitmessage was inderdaad kortaf, daar heb je gelijk in.

Besef je wel dat je nog een topic hebt lopen over het installeren van 2003 vanaf/op een USB stick, en dat je je ook daar maar weinig laat zien wat je zelf hebt gevonden/geprobeerd.

Zoals pasta al aangeeft en in de Windows Clients - Policy en de korte ForumFAQ staat is een topicstart van twee zinnen niet echt waar we hier op zitten wachten.
Je bent hier lang genoeg geregistreerd om dat te weten :)

Als je in het vervolg meer aandacht besteedt aan je startpost, dan voorkom je dit soort onaangename verrassingen ook.
Ja ik ben al een tijd regged, maar ik ben niet zo in 2 the forums. Buiten het feit dat ik lees problemen heb, ben ik ook een autist die niet goed weet hoe ik het erop moet zetten in teksten aangezien niemand mij toch snapt.

Maar ik zal in vervolg proberen meer rekening mee te houden al kost dat geintje een dag aan energie (wat niemand zal geloven :( )

Maar weet het nu allemaal ni meer, verschillende dingen al geprobeert variaties van dingen maar werkte ook ni. Win boot maken kom ik echt gewoon niet meer uit. Dos boot is geen probleem das zo gedaan dus de installs van alles tot XP lukt me wel alleen XP en 2003 lukt me dus niet. Ik baal er van :(

Ik hoop gewoon heel erg dat iemand weet hoe je dat kan maken.

Pagina: 1 2 3 4 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 ... 37 38 39 40 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: