Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC Wings (S730) (voorheen TyTN II topic)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 16 september 2005

quote:
DaannO schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 23:30:
[...]

Macro foto`s zijn het. Dus foto`s die van dichtbij zijn genomen waarbij detail belangrijk is in plaats van de big picture zeg maar. :)
Thanks voor jullie info d:)b
Maar was hier geen oplossing voor iets met een soort extra lens ervoor plakken. Ik meende ooit zoiets mee te hebben gekregen van de HTC Wizard... :Y

Acties: [view]

Door: DaannO
Moderator WBM/TP/Pricewatch Admin
Phone Addicted

quote:
Djerique schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 23:33:
[...]
Thanks voor jullie info d:)b
Maar was hier geen oplossing voor iets met een soort extra lens ervoor plakken. Ik meende ooit zoiets mee te hebben gekregen van de HTC Wizard... :Y
Nooit van gehoord :?

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Betaald Telecom Journalist worden? Dat kan!

Reg. datum: 12 december 2003

quote:
just.BE schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 19:10:
[...]

en der is geen camera van voor!!!
omdat het ook geen HTC symbool heeftzou het waarschijnlijk om een operator versie zijn.
(gelezen op een ander forum)

edit

"Unfortunately at&t decided once again to cripple the Kaiser's front facing camera like they did when they released the TyTN as the 8525"

juist gelezen op Howard forums. dus toestel in de video zal een van at&t zijn
hoop dat de HTC versie gewoon zwart toetsenbordheeft
Op MyMobile911 staat iets nieuws. Informatie over de Qualcomm processor en foto's waarbij staat AT&T versie.

En ergens anders nog dit gevonden: http://www.theunwired.net/?itemid=3939. Uitgelekt persbericht van T-Mobile over een MDA Vario III.

http://www.ownd.nl
Reg. datum: 08 december 2003

Hopelijk komt die MDA Vario III door, dan wordt het toestel wel lekker goedkoop, aangezien ik al t-mobile heb.

Reg. datum: 14 november 2003

quote:
Boudewijn_ schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 09:41:
[...]

Op MyMobile911 staat iets nieuws. Informatie over de Qualcomm processor en foto's waarbij staat AT&T versie.
Nieuw wil ik het niet noemen, deze informatie had ik al gepost toen het topic net geopent was hier. Dit is inclusief de datasheets van Qualcomm zelf.

Chutney in "HTC Wings (S730) en de HTC Kaiser (HTC P..."

www.rijschool-him.nl

Reg. datum: 12 december 2003

Met nieuw doelde ik vooral op die AT&T versie, waar al eerder over werd gespeculeerd.

Reg. datum: 23 december 2003

De volgende tekst kwam ik egen op 'av-forum' dit was een mail vanuit de engelse t-mobile waarin een klantenservice medewerker vertelde dat de HTC kaiser inderdaad als de vario III ter wereld zou komen.
Nu hopen dat deze bron correct is!
quote:
reply from t-mobile regarding this handset :-

Hello Neil

Thanks for your email about the HTC P4540 (known as the Kaiser). It's great to hear from you today.

I'm pleased to hear that you're thinking of joining T-Mobile on a web 'n' walk package. It's always a pleasure to be contacted by a new customer.

I've had a look into this for you today, and I'm glad to let you know that we will be releasing this phone in future as the T-Mobile MDA Vario III.

Unfortunately we haven't got a set date for it's release as of yet, but I can assure you that we're doing everything we can to bring it to the market very soon.

Because our phones undergo very strict testing before we release them (to minimise the risk of faults), we never confirm a date to avoid mis-advising our customers.

I understand this may be very disappointing for you Neil, as I know it's important to get the right phone for you.

You can keep an eye on our available phones at www.t-mobile.co.uk/shop, this site is constantly updated and will provide you with the MDA Vario III when it's available.

Thanks again for taking the time to contact me today, Neil. I'm sure that when the MDA Vario III is available we'll be able to offer you a great deal on it.

I look forward to having you on the T-Mobile network.

If you have any further questions please feel free to reply to this email and I'll be happy to help you. Alternatively, you might find the answer you're looking for in our top questions area.

Kind Regards

Lee McCabe
Customer Services Email Team
T-Mobile

Not sure if i should take that as good news or bad?
bron: http://www.avforums.com/f...d.php?t=513341&page=2

Reg. datum: 05 november 2003

Het kan wellicht een typfout zijn, maar indien niet
... in de email staat P4540 ipv P4550.... misschien dat T-Mobile iets laat uitschakelen in hun versie, en je zodoende dus geen ´volledige´ Kaiser hebt.

Let er in ieder geval goed op als de T-Mobile versie uitkomt!

Wanna play?

quote:
F-Tim schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 13:45:
Het kan wellicht een typfout zijn, maar indien niet
... in de email staat P4540 ipv P4550.... misschien dat T-Mobile iets laat uitschakelen in hun versie, en je zodoende dus geen ´volledige´ Kaiser hebt.
Dat zou mogelijk zijn, maar volgens mij zou HTC dan een andere naam aan het apparaat geven. Het verschil tussen de Mercury en de Hermes is immers ook klein, toch hebben ze verschillende namen.

Maar dit is natuurlijk pure speculatie van mijn kant. :)

TommyCP wijzigde dit bericht 20-06-2007 17:58 (5%)

>>>insert witty remark here<<<

Reg. datum: 05 november 2003

quote:
TommyCP schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 17:58:
[...]

Dat zou mogelijk zijn, maar volgens mij zou HTC dan een andere naam aan het apparaat geven. Het verschil tussen de Mercury en de Hermes is immers ook klein, toch hebben ze verschillende namen.

Maar dit is natuurlijk pure speculatie van mijn kant. :)
Dat klopt ook wel, daarom is het ook goed mogelijk dat het typfout is. Al zou je het ook zo kunnen opvatten.... T-Mobile bestelt de "Kaiser", wijzigt de software en het serienummer licht, en komt dan tot de naam MDA Vario III ;).... achja, time will tell!

Wanna play?

Reg. datum: 29 augustus 2006

quote:
F-Tim schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 21:25:
[...]

Dat klopt ook wel, daarom is het ook goed mogelijk dat het typfout is. Al zou je het ook zo kunnen opvatten.... T-Mobile bestelt de "Kaiser", wijzigt de software en het serienummer licht, en komt dan tot de naam MDA Vario III ;).... achja, time will tell!
Op hetzelfde forum staat ook dat er waarschijnlijk wel degelijk een verschil gaat zitten tussen de P4540 en de P4550.

De P4540, en daarmee de versie van T-Mobile, heeft waarschijnlijk GEEN GPS aan boord!

Als dit echt het geval is met de MDA Vario III, dan ga ik lekker voor een originele HTC P4550. Het blijft natuurlijk speculeren, maar als T-Mobile dit echt doorzet vind ik dat een slechte zaak.

quote:
jurma schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:49:
Hopelijk komt die MDA Vario III door, dan wordt het toestel wel lekker goedkoop, aangezien ik al t-mobile heb.
een nieuw abonnement afsluiten is voordeliger dan een bestaande verlengen, dus ik begrijp deze uitspraak niet echt ;)

behalve bij t-mobile, als je bij t-mobile via de klantenservice verlengt, krijg je aanzienlijk meer korting dan dat je een nieuw abbonement afsluit.
In dat opzicht is t-mobile heel aardig voor zn bestaande klanten.

quote:
jwschors schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 12:28:
behalve bij t-mobile, als je bij t-mobile via de klantenservice verlengt, krijg je aanzienlijk meer korting dan dat je een nieuw abbonement afsluit.
In dat opzicht is t-mobile heel aardig voor zn bestaande klanten.
Ik zit zelf ook bij T-mobile, maar het enige wat ze me laatst hebben aangeboden zijn oude gsmtoestellen uit 2005/2006. Ik probeer altijd aan de telefoon uit dat soort lui meer te vragen(want ik ken hun werkwijze. Uiteindelijk kwamen ze nog aan met een oud SE toestel uit 2006.

Het lijkt me sterk dat ze de HTC Kaiser zullen gaan aabieden bij verlening... 8)7

Reg. datum: 08 december 2003

quote:
Djerique schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 11:50:
[...]
een nieuw abonnement afsluiten is voordeliger dan een bestaande verlengen, dus ik begrijp deze uitspraak niet echt ;)
Mijn abonnement verleng ik niet, ik werk in een telefoonzaak. Toestel kopen we dan gewoon los via T-Mobile.

Reg. datum: 15 oktober 2004

quote:
DaSaN schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 11:42:
[...]

Als dit echt het geval is met de MDA Vario III, dan ga ik lekker voor een originele HTC P4550. Het blijft natuurlijk speculeren, maar als T-Mobile dit echt doorzet vind ik dat een slechte zaak.
Nou, inderdaad. Dat lijkt me wel sterk eigenlijk, omdat de Vario lll dan niet veel verschilt van de Varioll. GPS erbij is juist het grote verschil, waarvoor ik de kaiser zou aanschaffen! Als er geen GPS in zit dan kan je net zo goed de Varioll houden!

Maargoed, we'll see!

het is natuurlijk ook heel raar als er geen GPS in zou zitten, ze zullen dezelfde chipset gebruiken met GPS uitgeschakeld in de ROM. Waardoor het een kwestie is van een andere ROM-versie erop te zetten en klaar is kees... maar misschien denk ik daar wel te simpel over :)

Reg. datum: 26 mei 2005

quote:
jwschors schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 13:26:
het is natuurlijk ook heel raar als er geen GPS in zou zitten, ze zullen dezelfde chipset gebruiken met GPS uitgeschakeld in de ROM. Waardoor het een kwestie is van een andere ROM-versie erop te zetten en klaar is kees... maar misschien denk ik daar wel te simpel over :)
voor zover ik weet zit een sirf- of qualcomm chipset niet in de cpu ingebouwd...het zou dus mogelijk moeten zijn om de hardware niet in te bouwen, en een andere firmware-versie zal dan volgens mij geen uitkomst bieden.
het lijkt me ook vreemd als het er niet in zou zitten, maar als dat de uitkomst is van de deal met T-mobile(of onderdeel van de marketing-strategie van HTC), dan verwacht ik dat het een hardwarematige omission betreft met als doel kostprijs-beheersing...T-mobile zet dermate grote aantallen MDA's af dat hun onderhandelingskracht bij HTC aanzienlijk moet zijn. Het zou nog veel raarder zijn om wel een sirf-set in te bouwen maar die firmwarematig uit te schakelen, aangezien het gebruik van de de hardware ook niet gratis is.

maar ik ben ook geen expert, dus als iemand het met zekerheid kan zeggen...

Puf wijzigde dit bericht 21-06-2007 17:39 (10%)

quote:
jurma schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 13:13:
[...]
Mijn abonnement verleng ik niet, ik werk in een telefoonzaak. Toestel kopen we dan gewoon los via T-Mobile.
* klaasbram werkt ook bij een telefoonwinkel, maar zelf doe ik gelukkig weinig op dat gebied, hoogstens carkits inbouwen ;)
Maar tot op heden heb ik de mensen uit de winkel nog steeds niets horen zeggen over een release datum :(

Wat betekenen foto's nou echt - Keelsies video
Taal fouten inbegrepen ;)

ik verwacht dat de kaiser vanuit t-mobile eind augustus wordt gelaunched. Gezien dan in berlijn de IFA is, wat op zich natuurlijk een mooie aangelegenheid is voor de duitse t-mobile om hun nieuwe producten te gaan launchen.
Maar de tijd zal het leren...

Ik ben benieuwd of de Kaiser genoeg power heeft om Nintendo DS of PSP te emuleren. :*)

Reg. datum: 25 februari 2007

pdf van de nieuwe HTC produten (via engadget)

http://blog.cti-miami.com/pdf/HTC.pdf

hier staat dan weeral 64mb ram???zal wel een tipfout zijn...

HTC Tytn II
Reg. datum: 17 mei 2004

quote:
just.BE schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 21:26:

die volans lijkt wel op de wings, alleen staat er geen gps bij

quote:
just.BE schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 21:26:

Nice 8) ,

Die HTC Polaris ziet er erg goed uit.
VGA, UMTS, GPS, FM Radio...

Hopelijk is het geen hoax, al ziet het er officieel uit.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: