Precies, bijna elk spel wat nu op de PS2/PS3 en Xbox360 heeft wel een nummer achter zijn naam staan. Final Fantasy XIII, Virtua Fighter 5, Project Gotham Racing 3, Fable 2, Halo 3, Forza Motorsport 2 enzv, enzv. Denk dat dit gewoon weer een kwestie van smaak is en hoe je het liefst speelt, en dat is iets wat niet te veranderen is.quote:ph4ge schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 15:02:
uhh, wat voor orgineels komt er dan op de console? weer een fighter, weer een platform en dan heb je het wel gehad. diepgaande gameplay vind je eigenlijk alleen maar op de pc. nintendo heeft met de Wii wel iets leuks bedacht, maar dat kan me ook maar een uurtje boeien. als console mensen aan een goede fps denken denken ze aan HALO, dat zegt heel wat over de speelbaarheid en het niveau van FPS op de console, mensen die een controler fijner vinden met FPS spelen vast met auto-aim ofzo, want dit kan je gewoon niet menen.
Mijzelf maakt het om eerlijk te zijn niet uit waar ik op speel. Heb thuis een PC en een DS, maar een potje Halo op de Xbox met wat vrienden vind ik ook leuk. Zolang ik me maar vermaak vind ik het al best
Vernieuwde specs! - Last.fm - FMInside - Living FM