Hoofdcategorieën
Topicacties

Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Doet weer iets met vezels...
Reg. datum: 19 mei 2000

quote:
Joss schreef op maandag 14 mei 2007 @ 15:41:
[...]

Mja, maar die coureur die je ging tekenen kostte dus eigenlijk gewoon ontiegelijk veel meer geld dan je er op had geboden. Dus compensatie oké, maar die coureur voor dat geld ga je niet krijgen denk ik.
Nee, dat is dus niet zo. Hij kost nog steeds ongeveer hetzelfde als daarvoor. niet ineens 2x zo duur ofzo, hoogstens 10% meer, maar ook dat niet, denk ik.
quote:
Overigens kan ik je met 99.9% zekerheid zeggen dat er geen markets meer komen ;(
Da's dan mooi k*t. Ik neem al genoegen met een driver met minder punten, maar ik had dus een mooie deal met deze driver. 28 jaar oud, goede DQP/DRP, niet te schandalig hoog salaris... Maarja, ik zie wel wat er gebeurt. Ze moeten wel snel zijn, want anders heb ik straks dus al zo'n random driver toegewezen gekregen :/

Imitation is the sincerest form of flattery

Reg. datum: 06 april 2007

quote:
Grrrrrene schreef op maandag 14 mei 2007 @ 16:28:

Da's dan mooi k*t. Ik neem al genoegen met een driver met minder punten, maar ik had dus een mooie deal met deze driver. 28 jaar oud, goede DQP/DRP, niet te schandalig hoog salaris... Maarja, ik zie wel wat er gebeurt. Ze moeten wel snel zijn, want anders heb ik straks dus al zo'n random driver toegewezen gekregen :/
Wat een vooroordelen zeg... misschien is die random driver wel zeer goed?! O-)

F1Time: Jan-Willem Wisgerhof (Class 2 - Group 1)

FC Strijen
Reg. datum: 01 augustus 2002

quote:
jwisgerhof schreef op maandag 14 mei 2007 @ 16:33:
[...]

Wat een vooroordelen zeg... misschien is die random driver wel zeer goed?! O-)
Nee :> Mijne was 170/125 geloof ik, maar je betaalt hem natuurlijk ook geen fluit.

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

Mjah, met zo'n driver zijn de verhoudingen in m'n team wel errug scheef natuurlijk. Achja, er is toch niks meer wat ik er zelf aan kan doen. Bovendien: je zult waarschijnlijk uit de huidige market een driver krijgen. Als ik zo zie wat er nog over is, is dat niet veel soeps (de 0-bids drivers nu dus). Ik had geboden op een 224/181 driver, dan wil ik geen 170/125 natuurlijk ;) Ook al vraagt hij geen drol.

FC Strijen

quote:
Grrrrrene schreef op maandag 14 mei 2007 @ 16:40:
Mjah, met zo'n driver zijn de verhoudingen in m'n team wel errug scheef natuurlijk. Achja, er is toch niks meer wat ik er zelf aan kan doen. Bovendien: je zult waarschijnlijk uit de huidige market een driver krijgen. Als ik zo zie wat er nog over is, is dat niet veel soeps (de 0-bids drivers nu dus). Ik had geboden op een 224/181 driver, dan wil ik geen 170/125 natuurlijk ;) Ook al vraagt hij geen drol.
Volgensmij kreeg je er geen van de markt... Maargoed, ik denk niet dat de invloed van een coureur zóó groot is dat je zelfs in de C4 niet vooruit komt :9 Met een goede wagen, setup, dqp, strategie en personeel moet je toch al een stukje van het verlies op kunnen vangen.
Ik weet het zelf echter ook niet precies, dus we zullen nog zo'n 2.5 week moeten wachten :9

Ja, natuurlijk kun je ook met een slechte coureur goede tijden zetten, maar je hebt bij voorbaat gewoon al een achterstand waar je tegenop moet boksen. Ik denk dat ik komend seizoen gewoon zo snel mogelijk een goede coureur aan de haak probeer te slaan en bij gebrek aan beter m'n personeel een contractverlenging aanbied :)

quote:
Grrrrrene schreef op maandag 14 mei 2007 @ 16:52:
Ja, natuurlijk kun je ook met een slechte coureur goede tijden zetten, maar je hebt bij voorbaat gewoon al een achterstand waar je tegenop moet boksen. Ik denk dat ik komend seizoen gewoon zo snel mogelijk een goede coureur aan de haak probeer te slaan en bij gebrek aan beter m'n personeel een contractverlenging aanbied :)
Dat valt dus echt wel mee. H. van der NEt had de slechtse coureur in de competitie en werd ruim eerste terwijl hij +/- dezelfde setup had als mij (zelfde drp etc).

Tevens is 170 DRP echt niet heel slecht dus he. Dat is maar iets minder dan mijn driver (die bij de top5 zat) van 212 die ik ook nog eens grof betaal...

FC Strijen

quote:
jwisgerhof schreef op maandag 14 mei 2007 @ 17:44:
[...]

Dat valt dus echt wel mee. H. van der NEt had de slechtse coureur in de competitie en werd ruim eerste terwijl hij +/- dezelfde setup had als mij (zelfde drp etc).

Tevens is 170 DRP echt niet heel slecht dus he. Dat is maar iets minder dan mijn driver (die bij de top5 zat) van 212 die ik ook nog eens grof betaal...
Geen garanties dat het een 170 wordt, sterker nog, ik denk dat het gemiddelde net zo goed 140 kan zijn ;) :X

Edit: heb het nog ff gecheckt :X mijne was dus 140/125 en was zo'n beetje het gemiddelde van wat er uit gedeeld werd. Dit was echter wel met lage vorm, dus het zou zo uit moeten komen op 160/170 denk ik.

Joss wijzigde dit bericht 14-05-2007 17:59 (18%)

Reg. datum: 12 mei 2000

quote:
Joss schreef op maandag 14 mei 2007 @ 15:54:
[...]

Ben je blind? Ik ga het niet meer zeggen nu hoor. :/
Naaaaah :? Ik echt geen reply van jou over drivers en aflopende contracten.

Wat ik nog wel wild weten, is hoe het zit met een teammate. Kan je iemand eruit gooien? Ik heb een team gestart, en de hoogste bieder als teammate aangenomen - maar hij logt al een week niet meer in en en heeft nog geen punt gehaald :) Moet hij betalen om te blijven, komend seizoen? En als hij dat niet doet, ben ik dan van hem af?

Fiat Iustitia Et Pereat Mundus

FC Strijen

quote:
Captain Pervert schreef op maandag 14 mei 2007 @ 17:59:
[...]
Naaaaah :? Ik echt geen reply van jou over drivers en aflopende contracten.
:O :/
quote:
Captain Pervert schreef op maandag 14 mei 2007 @ 17:59:
[...]
Wat ik nog wel wild weten, is hoe het zit met een teammate. Kan je iemand eruit gooien? Ik heb een team gestart, en de hoogste bieder als teammate aangenomen - maar hij logt al een week niet meer in en en heeft nog geen punt gehaald :) Moet hij betalen om te blijven, komend seizoen? En als hij dat niet doet, ben ik dan van hem af?
Is ook een keer aan bod gekomen, maar dat is geen verwijt. Nee, teammaat kun je er niet uitgooien. Contracten worden echter ook niet (automatisch) verlengd, dus na morgen ben je van hem af. :)

Denk dat ik gewoon vol ga rijden en maar zie waar het schip strand. Als ik promoveer naar C3 ist ok, als ik in C4 blijf is dat ook ok ^^

jwisgerhof wijzigde dit bericht 14-05-2007 20:48 (71%)

Reg. datum: 29 september 2000

aangezien we allemaal wel wat punten halen, en er VEEL mensen niet actief zijn in de C3, gok ik dat we allemaal zo ongeveer promoveren ;)

If you let them fuck you, there will be no foreplay. Rest assured, they'll screw you complete, 'till your ass is blue and grey!

Reg. datum: 26 maart 2005

quote:
vinnyb schreef op maandag 14 mei 2007 @ 19:54:
aangezien we allemaal wel wat punten halen, en er VEEL mensen niet actief zijn in de C3, gok ik dat we allemaal zo ongeveer promoveren ;)
Allemaal zal wel een beetje tegen vallen gok ik O-) Maar als het goed gaat heb ik men crew voor volgend jaar een stuk beter voor elkaar dan in de laatste races van dit seizoen.
Ik had voor de laatste race een beter kwalificatie verwacht maar daar loop ik helaas ook al weer 2 seconden (!) achter de feiten aan (hopelijk doet mijn strategie deze keer het wel en rijdt mijn coureur nu niet de vleugels aan gort)

He who laughs last.. Thinks slowest

FC Strijen

quote:
Is nog niet bekend hoe dat opgelost wordt, maar vergeet niet dat om in iedere C3 (16 stuks) 12 man te vervangen, er 256 C4's nodig zijn. Die zijn er niet, maar dat wil niet zeggen dat dan de eerste 9 promoveren ofzo, het zal waarschijnlijk gewoon bij de eerste 3 blijven.

Reg. datum: 27 december 2001

quote:
Ik weet zeker dat ik niet promoveer aangezien me dat vrijwel onmogelijk lijkt met maar 1 race. Alhoewel het is mogelijk aangezien de hele club daar allemaal nieuw zijn :P

Intel E8400, Striker Extreme, 4096 DDR2, 150GB Samsung+ 250GB Samsung + 500GB Samsung, Nec 3540A Brander, Lite-On 16x DVD-rom, Club3D 8800GTS512, Samsung 226BW TFT

Angelina Jolie Addict

-onzin 8)7

Angeloonie wijzigde dit bericht 14-05-2007 20:59 (97%)

Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, ATI HD 4870OCTX

Tsja, promotie... Als ik op de 4e plek blijf rijden zou dat zomaar kunnen gebeuren, eigenlijk ben ik er al zeker van als ik op het podium kom :) Of dat haalbaar is? Geen idee. De strategie lijkt me goed en ik heb een goede kwalificatietijd gereden, dus wie weet :D

Ik vind het wel leuk om een andere strategie te proberen dan het gros zal gaan doen, vorige keer pakte dat niet best uit en ben ik door geluk 2e geworden, deze keer hoop ik dat het wat doordachter is :P

Reg. datum: 05 oktober 2005

Benieuwd hoeveel bezine je deze keer meeneemt :P

Anyways, ik zou nog best kunnen promoveren, maar het kan even goed niet gebeuren. Ik heb het in ieder geval niet zelf in de hand. Ik heb voor komende race een andere strategie als normaal opgezet en we zien wel hoe dat uitpakt :)

Hey, vorige keer had ik 30 liter over, de keer daarvoor 60. Dit keer ga ik voor 10-15 liter. Steeds ietsjes scherper ;)

Wel grappig, ik hoor iedereen steeds over andere strategieën, straks gaan we allemaal voor dezelfde strategie :+

Grrrrrene wijzigde dit bericht 14-05-2007 23:09 (32%)

Moge de kracht met je zijn...

Iets wat me trouwens zojuist opvalde is dat ik een coureur kocht die in het lijstje stond met de specs 250/171. Nu heb ik heb gestrikt en blijken zijn specs opeens maar 233/159 te zijn :s
Hoe kan dat nou gebeuren, scheelt toch een redelijk aantal punten. Voel me een beetje opgelicht door z'n coureursmakelaar...

www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C2G3 * Golf? Het 2008 GoT Open

quote:
Grrrrrene schreef op maandag 14 mei 2007 @ 23:09:
Hey, vorige keer had ik 30 liter over, de keer daarvoor 60. Dit keer ga ik voor 10-15 liter. Steeds ietsjes scherper ;)

Wel grappig, ik hoor iedereen steeds over andere strategieën, straks gaan we allemaal voor dezelfde strategie :+
Ik vind 10 nog wel wat aan de ruime kant hoor O-).

:P

quote:
Luuk_Luchtloper schreef op maandag 14 mei 2007 @ 23:28:
Iets wat me trouwens zojuist opvalde is dat ik een coureur kocht die in het lijstje stond met de specs 250/171. Nu heb ik heb gestrikt en blijken zijn specs opeens maar 233/159 te zijn :s
Hoe kan dat nou gebeuren, scheelt toch een redelijk aantal punten. Voel me een beetje opgelicht door z'n coureursmakelaar...
Die coureur rijd nu in C3. Als zijn manager er dus een potje van maakt @ DQP % dan zal je coureur ook slechter worden :). Zelfde gebeurde met mijn driver.. van 239 naar 212 ;(

Moge de kracht met je zijn...

*gaat die manager meteen ff mailen, waar hij is g*desn**m mee bezig is*
Beetje m'n coureur verpesten. Zie nu ook ineens dat z'n motivation slechts 2 is...
Dat wordt de eerste paar races motivatie opkrikken en stats omhoog krijgen tot het betere niveau...

www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C2G3 * Golf? Het 2008 GoT Open

Crazyadin

DQP 89%, weer zo'n beetje standaard 5e in Q (3e keer in 4 races) en hopelijk morgen een betere race dan vorige keer. Tips over DQP na de laatste race hebben voorlopig geholpen. ;)

Turalyon: Eleamar (lvl 70 Paladin) | Ceth (lvl 70 Warlock) | Elvilith (lvl 70 Druid) - <Oasis>

Ik blijf DQP lastig vinden om in te stellen, ik volg netjes de regels in de OP, maar ik kom vaak met moeite boven de 80% uit. Dat vertaalt zich in de race ook in een niet al te beste race pace. Hopelijk lukt dat komend seizoen beter, of ik moet gewoon teammaat worden van iemand die het wel snapt :X

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: