Hoofdcategorieën
Topicacties

[MMORPG]Silkroad Online, deel 7

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 29 juli 2000

Nee, die site is haast niet ge-update. Als je bijvoorbeeld naar Aege kijkt, die is het laatst ge-update op 22 maart.

Reg. datum: 28 juli 2005

quote:
BlackAss schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 12:47:
[...]

het gaat niet om silk!! het gaat om bots waarvoor je een card moet kopen! volgens mij ben je niet op de hoogte van bots!?!
de softmod kan je meerdere clients openen ( client loos )
ok,... jij denkt van niet? als je zo op neer wil gooien dan zal ik de hele uitleg hier plaatsen ook zal dit buiten de regels gaan,ik bedoel ik heb degelijk wel wat verstand van bots

ok daar gaan we,,

je hebt softmod en je hebt isrobot ,softmod zorgt er voor datje door het systeem van joymax heen komt genaamd nprotec,isrobot is de bot waar je mee speeld,isrobot kan je van verschillende bot sites halen,softmod is beperkt,wel de client kan je van site afhalen,

er is een gastje 16 jaar oud is me wijs gemaakt,die softmod kraakt en zo fixed dat je geen credits hoefd te gebruiken,precies de zelfde bot precies zelfde systeem,maar gekraakt dus,,..

btw softmod is groot vriend,en ga zeker niet zeggen dat ik niks weet van softmod,en als jij denkt dat je meer van softmod af weet,denk datje dan al wat langer dan mij een botje gebruikt

www.elitepvpers.de is een van de grootste forums die hier aandacht aan besteden ;)

Z1ppo wijzigde dit bericht 11-05-2007 16:57 (3%)

Leer niet te quote waneer het NIET nodig is!

Je hebt naast deze 2 bots ook nog Tbot (nieuw) en een echte clientless bot waarin je slechts een soort minimap per client te zien krijgt. Deze werkt ook met credits maar is veel duurder. Die clientless bots zijn trouwens degenen die voornamelijk gebanned worden.

powerlvl werkt daarmee,en al die andere grote gold service,

Reg. datum: 20 juni 2006

lol van die bots black zegt dat de softmod meerdere CLIENTS kan openen clientLOOS uuuh waarom denk je dat het een CLIENT heet ? niet omdat het clientloos is xD.

en weer down :S ?

clifdon wijzigde dit bericht 11-05-2007 18:22 (15%)

Reg. datum: 27 augustus 2003

Bij iedereen inspectie ? :(

Ik kreeg ook DC zat er verdomme net in :(

DeluxZ wijzigde dit bericht 11-05-2007 18:22 (45%)

Apple Macbook Pro C2D 2.2Ghz - 2GB RAM - 120GB HD - 8600GT 128MB RAM ]|[ Specs

Reg. datum: 03 maart 2007

Ik kreeg ook DC kan er nu ook niet meer inkomen, ik had wel ontiegelijk veel lags :|

Nintendo Wii!!!

quote:
DeluxZ schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 18:21:
Bij iedereen inspectie ? :(

Ik kreeg ook DC zat er verdomme net in :(
lol ik wilde 1 ding verkopen en dan weer gaan farmen ='( maar site is ook down hè ?

lag was er ckkr ik denk een hacker =v

clifdon wijzigde dit bericht 11-05-2007 18:26 (7%)

lv5x full str Glavie@Alps
Reg. datum: 10 augustus 2006

jup..Alps ook down :( ...SRO website ook niet te bereiken...wel net lv54 geworden :) ..

the chase is better than the catch

quote:
hoppeldepop schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 18:26:
jup..Alps ook down :( ...SRO website ook niet te bereiken...wel net lv54 geworden :) ..
nou hopen dat er dan geen backup gedraait wordt :S

quote:
clifdon schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 18:21:
lol van die bots black zegt dat de softmod meerdere CLIENTS kan openen clientLOOS uuuh waarom denk je dat het een CLIENT heet ? niet omdat het clientloos is xD.
ach meneer denkt weer kennis over alles te hebben wat hij ook poosje terug ook had

hij zoekt het maar uit trouwens |:(

quote:
Z1ppo schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 18:28:
[...]

ach meneer denkt weer kennis over alles te hebben wat hij ook poosje terug ook had

hij zoekt het maar uit trouwens |:(
hihi lol hij stopt zijn hoofd maar ik zijn blackass xD (best vies eigenlijk)

maar kl*te dat silk het niet meer doet ='( wordt ik verdrietig van ik wilde de 8k sp halen !!!

Ik denk niet dat dit het werk is van hackers ofzo, het zal waarschijnlijk te maken hebben met de hardware upgrade van vandaag. Ik word er wel moe van hoor, zoveel inspecties de laatste tijd. Waarschijnlijk is iedereen die aan het grinden was ook wel dood nu.

quote:
clifdon schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 18:33:
[...]

hihi lol hij stopt zijn hoofd maar ik zijn blackass xD (best vies eigenlijk)

maar kl*te dat silk het niet meer doet ='( wordt ik verdrietig van ik wilde de 8k sp halen !!!
haha grapjas :P

en die downs etc,komt gewoon enorm door premium :) de servers raken gewoon nog voller dan dat het al was,en zo kan server beetje vaag gaan doen :P

Reg. datum: 27 september 2006

pff weer die *** servers down wat nu weer-.-, de site is ook offline! ikw as ana het grinde en bleef echt 1 min stilstaan en toen: Disconnected to the server

Pfff. MIJN GOLD TIME !!!! :P Zolang ze die vergoeden :P

niet zeuren lol,dc zou wel uit gedonderd zijn,die gt min zullen wel niet weg zijn :P (als je die nog had van vandaag,ik had nog 350 min)

idd gelukkig was ik in DW =D pfieuw en ik wist niets van hardwareupdate dus als dat zo was zou het best kunnen =P

GT zal best vergoed worden denk ik anders is het wel heel genaaid. ene ik vindt de laatste tijd te veel inspecties terwij de game er eigenlijk op achteruit gaat kwa lag enz. ='(

clifdon wijzigde dit bericht 11-05-2007 19:28 (44%)

Ben benieuwd waneer de server opengaat >:)

Nintendo Wii!!!

dam voor zelfde weer gt vergoed,heb ik weer een dag gt erbij, weet niet hoeveel ik er al heb 6 meende ik al 8)7

quote:
Blackhonda schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 19:32:
Ben benieuwd waneer de server opengaat >:)
jah nu haal ik mijn doel nooit :S en kom ik nooit op 10k of het duurt nog 4 weken =( het moet in w week kunnen lukken maar als het zo door gaat.....

oohjah en ik d8 een nieuwe discussie over botters ofzow en wat jullie er van vinden..

whahah geintjuh dat hoofdstuk sluiten we af iedereen het met me eens? gewoon geen gezeur meer over botters :)

nouja had net me bot opnieuw ingesteld,maar moest weer terug na stad om als start plek te maken,ga weer verder farme O-)

Reg. datum: 04 februari 2007

Ejj mensen wat vragen:D jullie zijn allemaal pros als ik kijk naar de lvls die voorbij me gaan daarom voor deze newbie wat vragen

Ik ben nu lvl 19 en ben best slecht:P het spel begint nu al saai te worden voor me en dat moet niet vindt ik ik moet 100 skins van tiger verzamenlen kijk ik heb daar geen trek in en soms heb ik een tiger die niet eens een skin bij zich heeft... heb er maar 10 ofzo terwijl ik er al duizenden heb geslacht... iemand adviesje? i wil graag lvl 20 zijn dan heb ik meer mogelijkheden maar het duurt te lang... ben al heel lang bezig met lvl 19... welke monster kan ik het beste op oefenen om meer xp te krijgen? anders lijkt het me ommogelijk om vet hoog te komen ... en nog een vraag het lijkt me wel vet om die koreanse versie uit te proberen omdat je daar europa hebt.... weet iemand waneer die hier komt? en als ik die koreanse versie download of die ook werkt hier in ned? verder nog wat adviesjes om me keuze duidelijk te maken als ik lvl 20 ben dan moet ik een job kiezen dacht ik.... jullie heben toch niks te doen:P vanwege de onderhoud van de server XD dus hulp zou ik erg van prijs stelle:D

quote:
Mocro schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 19:39:
Ejj mensen wat vragen:D jullie zijn allemaal pros als ik kijk naar de lvls die voorbij me gaan daarom voor deze newbie wat vragen

Ik ben nu lvl 19 en ben best slecht:P het spel begint nu al saai te worden voor me en dat moet niet vindt ik ik moet 100 skins van tiger verzamenlen kijk ik heb daar geen trek in en soms heb ik een tiger die niet eens een skin bij zich heeft... heb er maar 10 ofzo terwijl ik er al duizenden heb geslacht... iemand adviesje? i wil graag lvl 20 zijn dan heb ik meer mogelijkheden maar het duurt te lang... ben al heel lang bezig met lvl 19... welke monster kan ik het beste op oefenen om meer xp te krijgen? anders lijkt het me ommogelijk om vet hoog te komen ... en nog een vraag het lijkt me wel vet om die koreanse versie uit te proberen omdat je daar europa hebt.... weet iemand waneer die hier komt? en als ik die koreanse versie download of die ook werkt hier in ned? verder nog wat adviesjes om me keuze duidelijk te maken als ik lvl 20 ben dan moet ik een job kiezen dacht ik.... jullie heben toch niks te doen:P vanwege de onderhoud van de server XD dus hulp zou ik erg van prijs stelle:D
Beter ga je bij de Chakij Workers trainen, gaat sneller.

EDIT: Voor de koreaanse versie: http://kr.silkroad.yahoo.com/dataroom/download.asp ik heb het nog niet geprobeerd. Zal het binnekort is doen :)

Blackhonda wijzigde dit bericht 11-05-2007 19:46 (5%)

Nintendo Wii!!!

Lol was net ingelogd...ik restart ff wil ik weer inloggen staat er op de site server inspectie van 3:00-4:00 SRO standaard tijd dus tot 9 uur vanavond :(

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: