Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC][MMORPG] EVE-Online deel 9

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 31 oktober 2004

quote:
WoKo schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 13:48:
[...]

Nee ik zoek niet speciaal een NL corp. Ik wil vooral een corp joinen die al veel ervaring heeft in Eve en mij kan helpen om dingen uit te leggen enzo. Ik zoek ook geen hardcore corp omdat ik b.v. in het weekeind weinig tijd heb. Maar vooral zoek ik gezelligheid en om dingen samen te doen en naar een "groter" doel te werken.

Ik train nu naar een covertor toe. Dus dan kan ik ook echt wat gaan betekenen want een retriever is het net niet in mijn ogen. Ik heb de mining guide van halada gelezen maar er zijn toch wel een aantal dingen veranderd in het afgelopen jaar.

Ik ga vanavond eens kijken naar beide corperaties en wat rondvragen :)
Ik zelf speel niet zo active in EVE. Zit in zuid afrika en kan alleen op werk spelen. Nu ook niet meer minen onder werk tijd :(.
De corp is zo 60 of 80 man groot en groten deels NL. Er wordt ook vaak NL gesproken overdag. Dan zijn er alleen maar NL aanwezig. Als er dan iemand ide geen NL spreek gaat het wel weer over naar engels natuurlijk.

Mining ope van de corp is in 0.0 maar er zijn genoeg mensen die in 0.0 minen.
Nu BoB erg dicht komen weet ik nog niet zo of in in 0.0 ga trekken. Dus ik mij zal je in de buurt van tor of jita zien minen. Meestal in tor.
Speel samen met me broertje en dan minnen we met een paar corp genoten in een missie waar omber en kernite is. Heb je geen last van andere.
We gaan ook wel eens minen in tor als je daar in de buurt bent dan kan je wel meeminen.
Ik heb wel wat leadershipskills en krijg je wat extra bij het minen.

Calamor wijzigde dit bericht 13-04-2007 15:01 (18%)

Reg. datum: 14 juni 2002

quote:
Calamor schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 14:26:
[...]

Ik zelf speel niet zo active in EVE. Zit in zuid afrika en kan alleen op werk spelen. Nu ook niet meer minen onder werk tijd :(.
De corp is zo 60 of 80 man groot en groten deels NL. Er wordt ook vaak NL gesproken overdag. Dan zijn er alleen maar NL aanwezig. Als er dan iemand ide geen NL spreek gaat het wel weer over naar engels natuurlijk.

Mining ope van de corp is in 0.0 maar er zijn genoeg mensen die in 0.0 minen.
Nu BoB erg dicht komen weet ik nog niet zo of in in 0.0 ga trekken. Dus ik mij zal je in de buurt van tor of jita zien minen. Meestal in tor.
Speel samen met me broertje en dan minnen we met een paar corp genoten in een missie waar omber en kernite is. Heb je geen last van andere.
We gaan ook wel eens minen in tor als je daar in de buurt bent dan kan je wel meeminen.
Ik heb wel wat leadershipskills en krijg je wat extra bij het minen.
Nou ik zou graag een keer mee willen. Ik heb vanochtend mijn account weer geactiveerd, vlak voor het naar werk gaan. Ik weet alleen niet waar ik mijn spullen heb staan. Ik ga dat vanavond uitzoeken. Ik zal er een ingame mail over sturen

quote:
WoKo schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 09:56:
Okay, ik ben vandaag ook weer begonnen met Eve. Vorig jaar een 4 maanden gespeeld maar toen was WoW ook nog echt leuk.

Nu ik steeds minder WoW toch maar mijn account weer geactiveerd.

Maar ik was vanochtend toch een beetje lost in eve. Ik weet dat ik vroeger in een corp zat dat aan mining ops deed, maar de personen die ik daar kende zijn gestopt of naar een andere corp.
Dus ik zoek eigenlijk een leuke corp die mij weer een beetje het eve gevoel kan geven en aan mining ops doet.

Ik geloof dat ik zelf een mining barge2 ergens heb rondslingeren. Ik ben nu aan het trainen voor mining barge naar lvl 4. Dus kan meteen beginnen om het zo te zeggen

Waar ik ook een paar skils in hem zitten is Industry voor het verwerken van blueprints. Maar wat ik begreep is dat corps daar alleen de "trouwe" leden mee laten spelen.

Ingame heet ik Hostpale.

// edit
Okay ik had wat meer moeten zoeken in dit forum. Zo ben ik Horizo.inc al tegen gekomen :) Maar moet dan nog 1mil SP er bij trainen om te een apply te doen.

Maar alsnog hallo allemaal ik ben een herintreder
je kan wel applyen bij mij we zijn op het moment op zoek naar miners vanwege een war waar we inzitten (Dus resources nodig) mensen die blueprints kunnen maken/hebben zijn ook zeer welkom aangezien we alles kwijt waren geraakt

ingame name is : albert jan

yar.jpg keeps you through the day : mmorpg eve-online

dbprutser
Reg. datum: 21 augustus 1999

quote:
WoKo schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 15:20:
[...]

Nou ik zou graag een keer mee willen. Ik heb vanochtend mijn account weer geactiveerd, vlak voor het naar werk gaan. Ik weet alleen niet waar ik mijn spullen heb staan. Ik ga dat vanavond uitzoeken. Ik zal er een ingame mail over sturen
nou ben ik ook nog een serieuze newbie, minen in 0.0 is dat niet erg gevaarlijk?
ik ben net trotse bezitter van 4 implants die ik vooral met missions heb verdiend. die wil ik voorlopig nog niet kwijtraken eerlijk gezegd. Hoe gaat dit in zijn werk?

okay. cool. dusseuh dit is een sig. wow.

Reg. datum: 27 augustus 2002

Makkelijkste is om deze niet te gebruiken. Implants zijn (nog) niet te verzekeren.
Of, als je een risico missie gaat doen of ergens naar toe moet waar het gevaarlijk kan zijn kun je ze dan niet verwijderen?
Reg. datum: 23 juni 2003

quote:
Dennis_k schreef op maandag 16 april 2007 @ 11:49:
Makkelijkste is om deze niet te gebruiken. Implants zijn (nog) niet te verzekeren.
Of, als je een risico missie gaat doen of ergens naar toe moet waar het gevaarlijk kan zijn kun je ze dan niet verwijderen?
Implants gaan kapot bij het verwijderen ervan en gaan kapot bij het gepod worden verder niets.
Reg. datum: 06 februari 2000

quote:
Dennis_k schreef op maandag 16 april 2007 @ 11:49:
Dat kan je toch oplossen door een jump clone te nemen?

Sierra Level 70 Hunter & Zerk Level 58 Mage @ Executus EU

Reg. datum: 14 juni 2002

Ik heb mijn inplants meteen gebruikt. zo gaan je skils trainen toch een beetje sneller. Handig voor een skill naar lvl 5 te trainen. Zeker als het een hoger rank heeft

zijn er hier nog gallante spelers of zitten we allenmaal ergens anders (eve is weer up dus ik zit er weer mooi in aangezien ik de komende weken thuis moet zitten vanwege een kaak operatie kan ik een heleboel dingen doen :)

Invader

quote:
SiErRa schreef op maandag 16 april 2007 @ 12:40:
[...]

Dat kan je toch oplossen door een jump clone te nemen?
klopt ;)
ikzelf heb verschillende clones met implants; eentje voor mission running met een full +4 set en een full 3% missile hardwires set, en een andere met een +3 set en hardwires voor HAC stuff, (5% medium hybrid turret oa en speed etc). Het is wel handig om verschillende clones te hebben, je kan wanneer je gaat pvpen swappen naar een clone zonder implants en als je wilt missionrunnen ofzo dan swap je naar je implant clone. Point alleen is dat je 1x per 24h kan clonejumpen, maar dat is opzich wel te overzien.

Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"

Evolution

Ik heb ook een bulk aan clones overal. Scheelt toch weer 40 jumps zo af en toe als we iemand moeten irriteren!
Verder heb ik 1 empire learning clone die ik gebruik als ik een weekje niet kan spelen. Uiteraard met implants enz. Daar undock ik bijna nooit mee.

Eve Online: Brainwaste - Corp: Evolution - Alliance: Band of Brothers
Those who cannot adapt become victims of Evolution.

Recruitment Commander

Het punt van 0.0 is onder andere samenspelen.
Dat geld zeker voor het minen, tenzij je een alt hebt en een hulk vliegt.
Maar dat is dan toch ook de charme van 0.0 of niet...

Eve-online:[Pegawan] Corp: [horizon.Inc] Rank: [Recruitment Commander] A City made of Dreams, is built in Heaven.

iemand die voor mij een full set implants +3/+4 kan regelen..

heb het isk ervoor maar ik zou echt niet weten waar ik die krengen moet halen en ik hoor iedereen zeggen dat ik een full set moet halen maarja..

had ookal op het eve forum gepost maar mischien zijn er hier nog wat nederlanders wakker :)

ben momenteel bezig met researchen van lvl 2 cybernetics dat duurt nog 1 h en 32 m dus ik heb nog even.

wil voor de +3 set 90 mill geven (beetje de kosten van het verzamelen dekken) en de +4 set 150 ? 160 mill ?

let wel ik wil maar 1 set dus of de +3 of de +4..

als iemand wat heeft kan diegen mij mailen of ingame benaderen : albert jan

hoop hiermee mn skills weer een tikkie sneller te kunnen skillen word er echt moe van nu

Reg. datum: 31 oktober 2004

Heeft iemand al in zijn planning staan om naar Fan fest 2007 tegaan?
http://www.eve-online.com/fanfest/2007/
quote:
angel00008 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:06:

heb het isk ervoor maar ik zou echt niet weten waar ik die krengen moet halen en ik hoor iedereen zeggen dat ik een full set moet halen maarja..

had ookal op het eve forum gepost maar mischien zijn er hier nog wat nederlanders wakker :)

ben momenteel bezig met researchen van lvl 2 cybernetics dat duurt nog 1 h en 32 m dus ik heb nog even.

wil voor de +3 set 90 mill geven (beetje de kosten van het verzamelen dekken) en de +4 set 150 ? 160 mill ?

hoop hiermee mn skills weer een tikkie sneller te kunnen skillen word er echt moe van nu
Je kan ze gewoon op zoeken per stuk in de marked
En je kan kijken naar contracten. ( vaak zijn ze duurder ).

Calamor wijzigde dit bericht 17-04-2007 10:48 (81%)

quote:
Calamor schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:46:
Heeft iemand al in zijn planning staan om naar Fan fest 2007 tegaan?
http://www.eve-online.com/fanfest/2007/

[...]

Je kan ze gewoon op zoeken per stuk in de marked
En je kan kijken naar contracten. ( vaak zijn ze duurder ).
ik heb ze inderdaad gevonden :)

scheeld me zeker wel meerdere uren bij elke skills

over dat fanfest als er nu een prijs zou staan voor nederland dan zou ik het kunnen bedenken lijkt me wel leuk.

overgens heb ik sinds een een dag of 3 problemen met mijn thuis pc deze chrashd zodra ik gelockt word door een npc speel nu gewoon via mn laptop maar toch een vreemd probleem video drivers heb ik geupdate en alles.

Daft Punk!
Reg. datum: 15 juni 2004

quote:
angel00008 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:06:

huh? jij speelt toch nog maar een weekje of 2/3? hoe kom je in hemelsnaam aan 90 mil voor implants? o.O ik mag al blij zijn als ik straks mn BC kan financieren ;p

EVE is a way of life
Reg. datum: 06 mei 2000

Moe van het skillen :D Mijn huidige skills is 51d tot hij klaar is das pas waar je moe van wordt :P

ik wil geen signature! :(

quote:
DrProctor schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 11:37:
[...]

huh? jij speelt toch nog maar een weekje of 2/3? hoe kom je in hemelsnaam aan 90 mil voor implants? o.O ik mag al blij zijn als ik straks mn BC kan financieren ;p
opt moment heb ik nog 100 mill over.

ik heb wat klusjes voor de corp gedaan met mn mark 3 hauler met 2x cargo's 2 extenders.. veel getrade enzo :)

kan als ik beetje moeite doe zo 10/30 mill per dag verdienen nu
als ik serieus bezig ben zit ik binnen no time op 500 mill

ook maak ik nu voor meerdere corp members spullen (missiles/tractor beams/ammo) materials mine ik zelf of word door members geleverd (of ik gebruik de corp materials)
best wel lucratieve dingen allenmaal.
quote:
Maverick-X schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 11:46:
Moe van het skillen :D Mijn huidige skills is 51d tot hij klaar is das pas waar je moe van wordt :P
dat geloof ik graag maar jij kan waarschijnlijk all lekker in je bc en in je mining barge geld verdienen ik moet nog echt goed hard werken om een beetje geld te krijgen..

kan niet wachten tot ik in mn mining barge kan zitten en minen..

overgens heb ik net een kaak operatie gehad dus ik slaap amper en zit nu 6 weken thuis :) vandaar dat ik nu redelijk snel overall doorheen vlieg en zoveel ore enz heb.. ik zit feitelijk 24/7 op eve.. afgelopen 4 dagen maar uurtje of 9 slaap gehad :( (en nee ben er zelf niet blij mee)

angel00008 wijzigde dit bericht 17-04-2007 11:50 (32%)

quote:
angel00008 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 11:48:
[...]

overgens heb ik net een kaak operatie gehad dus ik slaap amper en zit nu 6 weken thuis :) vandaar dat ik nu redelijk snel overall doorheen vlieg en zoveel ore enz heb.. ik zit feitelijk 24/7 op eve.. afgelopen 4 dagen maar uurtje of 9 slaap gehad :( (en nee ben er zelf niet blij mee)
HA! ik dus hetzelfde, alleen dan met mn neus :P. Het heeft zn voordelen, ook nadelen *denkt aan studie en werk*.

Danti Shidomu - EVE-Online (pauze)

Reg. datum: 23 oktober 2000

Beiden beterschap gewenst dan maar.

9 uur slaap in 4 dagen is wel erg weinig.
Pas maar op dat je niet gaat halucineren.

quote:
GutTerIchI schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 12:17:
[...]

HA! ik dus hetzelfde, alleen dan met mn neus :P. Het heeft zn voordelen, ook nadelen *denkt aan studie en werk*.
thanks daar had ik er ook een paar van naast me liggen die hadden het ook zeer moeilijk..
quote:
wouter veltmaat schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 13:15:
Beiden beterschap gewenst dan maar.

9 uur slaap in 4 dagen is wel erg weinig.
Pas maar op dat je niet gaat halucineren.
gelukkig is de pijn nu een stuk minder net weer ff een uurtje kunnen slapen

zie net dat de downtime extended is tot 1300 uur (dat is een uurtje of 3 nl tijd of ?

overgens ligt het forum ook plat daar ben ik wat minder blij mee..

Daft Punk!
Reg. datum: 15 juni 2004

hmm 10-30 mil das best veel, daar moet ik toch al snel 100 lvl 2 missies voor doen o.O

quote:
DrProctor schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 14:07:
hmm 10-30 mil das best veel, daar moet ik toch al snel 100 lvl 2 missies voor doen o.O
handelen is de manier..

zit wel tijd in en is minder spannend maar brengt wel geld op :)

EVE is a way of life
Reg. datum: 06 mei 2000

quote:
angel00008 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 13:38:

zie net dat de downtime extended is tot 1300 uur (dat is een uurtje of 3 nl tijd of ?

overgens ligt het forum ook plat daar ben ik wat minder blij mee..
Network Maintenace dan ligt alles er uit, voordeel is wel dat het meestal goed blijft werken als het weer up is, wat niet altijd het geval is bij een patch :P

ik wil geen signature! :(

Reg. datum: 18 augustus 2006

Bijna tijd voor een nieuw topic :)

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: