The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 20
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicAnd now you've come to me, a sanctuary borne of love
Honest sincerity, I'll just hold you close
It's in the way you move, a phoenix risen on this day
Your touch to comfort me
euh, dat was ikquote:
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
And now you've come to me, a sanctuary borne of love
Your touch to comfort me
De goedkoopste kast is de Chieftec GX-01B die vanaf 75 euro van eigenaar verwisseld.
Lijkt me duidelijk voor de doorgewinterde correcteurs hier in dit topic...
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
Review fix ik ook
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
oog springend ?quote:computergebruiker en uiteraard hoort daar een in het oogspringend ontwerp bij.
reviews: Drie miditowers onder de loep
ook een beetje vreemdquote:De Nzxt Zero is een grootste kast
reviews: Drie miditowers onder de loepquote:Aan de binnenkant vinden een groot aantal drive bays en meerdere ventilatoren.
Linkje onder Cooler Master gaat nu nog naar Chieftecquote:Dankwoord: Met dank aan Chieftec, Cooler Master en Nzxt voor het beschikbaar stellen van respectievelijk de GX-01B, de Mystique 632 en de Zero.
Carpento wijzigde dit bericht 13-03-2007 01:18 (13%)
Reg. datum: 26 februari 2004
N geintroduceerdquote:
4 dagen werken als .Net ontwikkelaar en de 5e dag gegarandeerd besteden aan training en R&D? DM voor info!
Reg. datum: 06 januari 2004
Met hulp van AMT kunnen problemen op afstand bestudeerd worden, zelfs als besturingssysteem volledig gecrashed is.
zelfs als <het> besturingssysteem :-)
donequote:McRubz schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 12:12:
nieuws: 'Introductie vernieuwd Centrino-platform op 9 mei'
Met hulp van AMT kunnen problemen op afstand bestudeerd worden, zelfs als besturingssysteem volledig gecrashed is.
zelfs als <het> besturingssysteem :-)
4 dagen werken als .Net ontwikkelaar en de 5e dag gegarandeerd besteden aan training en R&D? DM voor info!
Reg. datum: 15 februari 2003
een magneetje of een paar magneetjesHet deurtje is uitgerust met een paar magneetje zodat keurig dicht blijft zitten. De aan/uitknop en een ledje zijn aan de buitenkant van de deurtje geplaatst zodat de computer aangezet kan worden zonder het deurtje te openen.
zodat het keurig dicht blijft (zitten)
het deurtje
Cyberblizzard wijzigde dit bericht 13-03-2007 13:10 (31%)
PC: ASUS P5W-DH DL | C2D E6600 @ 3 GHz | 2GB DDR2 800 | ASUS 8800GTX | X-FI X-Music | Dell 3007 WFP-HC 30"
magneetjes van gemaakt. Zonder zitten vind ik zelf ook mooier, maar laat ik toch maar staan omdat het niet echt fout is.quote:Cyberblizzard schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 13:08:
[...]
een magneetje of een paar magneetjes
zodat het keurig dicht blijft (zitten)
Reg. datum: 15 februari 2003
Kijk ook even naar mijn edit.quote:P_de_B schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 13:10:
[...]
magneetjes van gemaakt. Zonder zitten vind ik zelf ook mooier, maar laat ik toch maar staan omdat het niet echt fout is.
- voorHiervoor krijg je wel een uit de kluiten gewassen aluminium behuizing met een leuk design voor terug die standaard volgepropt is met ventilatoren.
Cyberblizzard wijzigde dit bericht 13-03-2007 13:16 (28%)
PC: ASUS P5W-DH DL | C2D E6600 @ 3 GHz | 2GB DDR2 800 | ASUS 8800GTX | X-FI X-Music | Dell 3007 WFP-HC 30"
Reg. datum: 25 oktober 2004
De achterkant van de behuizing is ook redelijk standaard, maar één features is zeker het vermelden waard.
moet zijn: 'feature'
Bezoek mijn stadje!
quote:Cyberblizzard schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 13:11:
[...]
Kijk ook even naar mijn edit.
[...]
- voor
Alle weer gefixt..quote:EQJim schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 13:15:
reviews: Drie miditowers onder de loep
De achterkant van de behuizing is ook redelijk standaard, maar één features is zeker het vermelden waard.
moet zijn: 'feature'
In de acronym-tag staat: Communcations.quote:De FCC heeft aangegeven dat het van plan is om deze ruimte vrij te geven voor nieuwe toepassingen.
Per ongeluk op enter gedrukt?quote:Het is daarom niet vreemd dat ook de chipmaker in de hightech-coalitie
gestapt is.
Schrijfwijzer:
me mijn/m'n | zo-ie-zo (etc.) sowieso | tog toch | zecht zegt | daarintegen daarentegen
En de winnaar is.... is eens
Ook weer afgehandeldquote:Upquark schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 16:29:
nieuws: Bedrijven willen internet via tv-frequenties verspreiden
[...]
In de acronym-tag staat: Communcations.
[...]
Per ongeluk op enter gedrukt?
In de tekst wordt gesproken over versie 0.6.8, dit moet natuurlijk 0.8.6 zijn
And now you've come to me, a sanctuary borne of love
Your touch to comfort me
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.