Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 20
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicDaar zou ik "achterwaarts" van maken. "Terugwaarts" komt bij mijn en Van Dale's weten niet voor in de Nederlandse Taal.quote:Een handige toevoeging aangezien de sdhc-standaard niet terugwaarts compatibel is met de bekende sd-standaard.
- vorenquote:Daaruit kwam, weinig verrassend, naar voor dat Telenet en Belgacom de markt in België domineren en dat het voor nieuwkomers ontzettend moeilijk is om marktaandeel te verwerven
Comp specs LinkedIn
Canon EOS 300X kit+BP220+Sigma 70-300 macro
In de koptekst:
Ik neem aan dat dat "batterijen" "partijen" had moeten zijnquote:Chemiebedrijf 3M heeft een aantal it-bedrijven aangeklaagd wegens schending van patenten die het bedrijf heeft op lithium-ion batterijen. Onder andere Lenovo, Hitachi, Sony en Panasonic behoren tot de aangeklaagde batterijen.
Wist ik veel dat ze ook nog een tweelingzus had... :p
* Yoeri gaat fixen
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Volgensmij is Charlene een vrouw. En dan zeg niet je niet wiens maar wier.quote:Nederlandse Charlene de Carvalho-Heineken, wiens liquide middelen
[edit: uiteraard zonder 's'
Spockz wijzigde dit bericht 09-03-2007 14:47 (5%)
"Wier" (zonder s) om precies te zijnquote:Spockz schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 14:41:
nieuws: Ranglijst miljardairs aangevoerd door ict'ers
[...]
Volgensmij is Charlene een vrouw. En dan zeg niet je niet wiens maar wiers.
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Reg. datum: 23 november 2001
quote:De Belg Albert Frère
Hehe, de post boven mij is een minuut laterquote:net buiten de top tien
JvH wijzigde dit bericht 09-03-2007 14:46 (44%)
Het is "voren" en niet "voor".quote:Daaruit kwam, weinig verrassend, naar voor dat...
Met voor bedoel je dat het "voorkomt", dus dat iets weleens gebeurt.
De uitdrukking die hier bedoelt is is "naar voren komen", dus dat iets zichtbaar wordt voor het publiek.
Rex
Donequote:ReFleXWolf schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 16:23:
Internet in Belgie moet goedkoper
[...]
Het is "voren" en niet "voor".
Met voor bedoel je dat het "voorkomt", dus dat iets weleens gebeurt.
De uitdrukking die hier bedoelt is is "naar voren komen", dus dat iets zichtbaar wordt voor het publiek.
Certified SAP-herder - Stijn!
Layout nostalgie | Last.fm
Reg. datum: 04 juli 2006
ADVICE --> ADVISE (van Semantic)
worden --> wordtquote:Veel Amerikanen zijn ongerust over het idee dat in geheime overheidsprogramma's hun persoonlijke informatie worden doorzocht
Reg. datum: 10 oktober 2004
porsie is natuurlijk portiequote:Terwijl niet iedereen op een dagelijkse porsie beuken zit te wachten, zijn de g-krachten bij het nemen van de Eau Rouge een niet te versmaden extraatje voor raceliefhebbers.
Jaaaaaa, ik ben eerst
Hahn wijzigde dit bericht 10-03-2007 18:00 (34%)
oneffenheden neem ik aan... zou het formaat minder last hebben van onevenheden ten gevolge van...
Reg. datum: 21 augustus 2004
http://tweakers.net/nieuw...to-afbeeldingformaat.htmlquote:Foto's die worden opgeslagen in het HD Photo-formaat, dat eerder bekend stond onder de naam Windows Media Photo, zijn volgens Microsoft twee keer zo klein als dezelfde foto opgeslagen in het Jpeg-formaat.
Twee keer zo klein? Of een half keer zo groot? Stijlfout... druk het uit in percentages o.i.d.
MeMoRy wijzigde dit bericht 11-03-2007 00:16 (14%)
AMD Athlon 64 Venice 3500+@2640MHz 1,65V---1024 Mb GeIL ONE bh-5 @1T 2-2-2-5 240MHz 3,2V---ATi Radeon HD3870---DFI Lanparty UT nf4 Ultra-D---SB Audigy 2 ZS---2*160 Gb Maxtor
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.