Hoofdcategorieën
Topicacties

[HDD] Microsoft Zune ervaringentopic- Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 45 46 47 48 last

Reageer Nieuw Topic
Gsus is my homeboy
Reg. datum: 24 oktober 2004

Ach, ik heb ook geen garantie en heb er 310,- voor betaald ;)
Om dan voor 'n iPod te gaan, omdat je dan wel garantie hebt.. achja ik weet niet hoe jij met je apparaten omgaat? Ik altijd gewoon 'normaal' en niet uitermate voorzichtig ofzo en tot nu toe zijn er weinig apparataten kapot gegaan die ik dagelijks gebruik (alleen m'n digicam en m'n PDA) :9

Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)

Decepticons 4ever!!!!

nou even getest etc maar damn wat is die zune software brak... waarom kan je niet gewoon dir heen kopieren en zodoende je mp3's afspelen...

het apparaat zelf is erg vet, maar die software... iemand misschien nog wat handige tips in het gebruik hiervan?

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Systeem: http://tweakers.net/gallery/sys/3006 360 blog: http://www.360voice.com/tag/Razor79DT

Acties: [view][quote]

Door: RoD
Moderator PMD / FP ProMod
Reg. datum: 14 september 2004

quote:
CLB schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 14:31:
Ach, ik heb ook geen garantie en heb er 310,- voor betaald ;)
Om dan voor 'n iPod te gaan, omdat je dan wel garantie hebt.. achja ik weet niet hoe jij met je apparaten omgaat? Ik altijd gewoon 'normaal' en niet uitermate voorzichtig ofzo en tot nu toe zijn er weinig apparataten kapot gegaan die ik dagelijks gebruik (alleen m'n digicam en m'n PDA) :9
Apparaten gaan simpelweg wel eens stuk. Ook wanneer je daar zelf niks aan kunt doen. Garantie is imo wel wenselijk. Al zou het er mij ook niet van weerhouden om een speler te kopen denk ik.

quote:
RoD schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 23:50:
[...]

Apparaten gaan simpelweg wel eens stuk. Ook wanneer je daar zelf niks aan kunt doen. Garantie is imo wel wenselijk. Al zou het er mij ook niet van weerhouden om een speler te kopen denk ik.
tjah, hoe graag wil je een bepaald apparaat hebben?

ik ben zelf helemaal niet van de eerste groep mensen die altijd het nieuwste moeten hebben. ik heb een 3G en 5G ipod gehad alsmede een ipod shuffle, een ibook en een imac. Apple producten zijn fantastisch en ik ben nog niets tegen gekomen dat in alle details zo is afgewerkt als de meeste apple producten.

En toch hoef ik op het moment geen ipod :)
ik heb graag een FM radio zonder extra accesoires, ik wil graag een wat groter scherm en vloeiender afspelen dan mijn 5G ipod aanvoelde(hoewel dat toendertijd wel redelijk snel was) en ik wil gewoon een leuke mp3 speler hebben met ongeveer 30GB

het scherm is wat mij voornamelijk richting de zune toebrengt. Ook het feit dat hij nog lang niet uit komt in nederland is leuk meegenomen. Het enige waar ik tegenop zie is dat ik itunes niet meer kan gebruiken(die ik nog steeds gebruik na het verkopen van mn ipod)

wel of geen garantie...tjah ik heb pas 1x gehad dat uberhaupt iets qua elektronica kapot ging dat ik zelf gekocht had. Verder kan ik enkel de elektrische kookplaat bedenken die het zonder technisch onderhoud 5 jaar zonder problemen volhield...wat is dan wijsheid :)

moet ik er wel bij zeggen dat ik familie in amerika heb wonen en dus eventueel garantie via hen zou kunnen claimen voor mn zune ;)

Suriname

Gsus is my homeboy

quote:
Hubert schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 22:37:
nou even getest etc maar damn wat is die zune software brak...
Je moet 'automatic sync' maar eens uitzetten, scheelt al heel veel irritaties ;)
quote:
RoD schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 23:50:
[...]
Al zou het er mij ook niet van weerhouden om een speler te kopen denk ik.
Mij ook niet, mocht het in de normale prijsklasse liggen.. Ik zou niet 1 2 3 'n iPhone importeren a la 900 euro, zonder dat ik garantie heb. Zo'n Zune a 300 euro, ja dat 'durf' ik nog wel aan zeg maar ;)

Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)

Decepticons 4ever!!!!

quote:
CLB schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 13:21:
[...]

Je moet 'automatic sync' maar eens uitzetten, scheelt al heel veel irritaties ;)
Ok ik heb gekeken, maar kijk er kennelijk overheen.. waar zit die optie? damn i feel like a n00b :D

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Systeem: http://tweakers.net/gallery/sys/3006 360 blog: http://www.360voice.com/tag/Razor79DT

Reg. datum: 18 februari 2004

Ik heb gisteren mijn zune besteld op eBay, nu wil ik alvast de software installeren. Ik heb die regeltjes getikt op de commandline, ik heb alle windows updates. Waarom krijg ik toch de melding te zien dat "er geen updates zijn gevonden"? Weet iemand raad?

woei net mn zune opgehaald in den haag :9

wat een vet ding zeg :9
de verkoper had hem al een tijdje aan de usb gehangen voor me zodat ik in de trein even lekker kon spelen en radio luisteren. nu maar even eten en daarna windows updaten etc :)

de bruine heb ik trouwens gekozen :)

Suriname

Ga toch modden!
Reg. datum: 29 augustus 2006

Zeg bolleh, kun je voor ons niet wat Zune's meenemen als je naar de V.S. gaat :P

quote:
X-GAMER-X schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 18:36:
Zeg bolleh, kun je voor ons niet wat Zune's meenemen als je naar de V.S. gaat :P
hah, ik ben helaas al gebombardeerd met boodschappenlijstjes. Verder wijdt ik 90% van mn persoonlijke bagage aan het importeren van...Cheetos flamin hot

http://www.rocketboymedia.com/blog/cheetos200.jpg
deze dus :P

heetste chips die ik ooit gegeten heb, en meteen de lekkerste. Helaas nergens te krijgen hier :(

<edit>
meteen maar geheel opnieuw windows geinstalleerd, mooi excuus die zune ;)
installatie van de software ging probleemloos. Alleen nu komt het deel waar ik het meest tegenop zag:

overstappen van itunes op de zune software

maargoed wie weet valt het reuze mee :)

bolleh wijzigde dit bericht 07-03-2007 21:59 (21%)

Suriname

Reg. datum: 15 februari 2007

quote:
Jurruurd schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 14:26:
[...]

haal hem voor 184 in amerika maar dan heb ik dus geen garantie :(
116 euro duurder en je hebt garantie dus :S gaar
ik ga voor de ipod dan, die kent wereldwijde garantie
bedankt in ieder geval!
Aan een ipod heb ej toch niks... beeld is lelijk, dat bewegings systeem vind ik zelf kut( hoe je moet doorspoelen enzo ). en als je hem laat vallen zite r gelijk een barst in je scherm... (is bij mij en me broers ipod gebeurt) en de zune heb ik al een aantal keer laaten vallen en hij doet het nog top

quote:
tommyf schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 23:21:
[...]

Aan een ipod heb ej toch niks... beeld is lelijk, dat bewegings systeem vind ik zelf kut( hoe je moet doorspoelen enzo ). en als je hem laat vallen zite r gelijk een barst in je scherm... (is bij mij en me broers ipod gebeurt) en de zune heb ik al een aantal keer laaten vallen en hij doet het nog top
Ja echt schandalig dat ie zomaar stuk is als je em laat vallen :/ Dat lijkt me toch een van de basisfeatures wat een mp3speler moet hebben.
...niet dus.
Beetje raar om te zeggen dat een iPod niks is omdat jij het beeld lelijk vindt (definieer lelijk? :? ) en jij het clickwheel kut vindt en dat er een barst in je scherm komt als je em laat vallen. Dat laatste lijkt me nogal een vrij voor de hand liggend gevolg van het laten vallen van een speler. Dat dit bij de Zune niet gebeurd is, is puur mazzel, het is echt niet zo dat het scherm van de Zune nou sterker is oid. Integendeel, door het grotere oppervlakte denk ik zelfs dat je daar voorzichtiger mee moet zijn.

De iPod en de Zune liggen qua features maar weinig van elkaar af, dus ik vind het een beetje raar om te zeggen dat je niks aan de Zune hebt. Misschien dat jij de Zune beter vindt, dat is wat anders.

Overigens vind ik zelf persoonlijk een iPod ook niks

Reg. datum: 06 januari 2006

Heb sinds gisteren mijn Zune binnen dus ging gelijk laden en syncen. Maar hij liep steeds vast tijdens het syncen dus heb ik hem op 'niet automatisch syncen' gezet, maar hij blijft vastlopen. Iedere keer moet ik het programma opnieuw opstarten en de kabel eruit en weer erin doen. Dan gaat weer verder waar hij gebleven was. Zo kost het veel tijd om muziek erop te zetten. En als ik er een groot bestand zoals een film op wil zetten dan loop het programma gelijk vast en krijg ik de melding 'zune is not responding'
Als het goed is is mijn zune helemaal up to date en de software ook.
Weet iemand hoe je dit probleem kunt oplossen

Steven

heb van mn desktop wallpaper een versie gemaakt voor mn zune :)

ziet er echt supergoed uit op de zune zelf en is niet storend aanwezig als je door de menu's bladert
http://www.xs4all.nl/~ramdjan/nelly2.jpg

Suriname

Niet geraakt is altijd mis.
Reg. datum: 16 januari 2006

quote:
X-GAMER-X schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 18:36:
Misschien kan dit je helpen? Heb je in ieder geval geen gezeik met paypal etc ;)
Ga toch modden!
Reg. datum: 29 augustus 2006

Wat toevallig, ik wilde het hier net posten &gt;:) en ik had jou post nog niet eens gezien :P

Maargoed, http://www.samenkopen.net/ zijn er dus Zune's voor ¤ 215,- te koop met garantie etc dus misschien hebben wel meer mensen er wat aan ;)

Reg. datum: 12 juni 2003

quote:
X-GAMER-X schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 17:08:
Wat toevallig, ik wilde het hier net posten &gt;:) en ik had jou post nog niet eens gezien :P

Maargoed, http://www.samenkopen.net/ zijn er dus Zune's voor ¤ 215,- te koop met garantie etc dus misschien hebben wel meer mensen er wat aan ;)
Zeker interessant, maar die garantie klinkt niet helemaal betrouwbaar. Even in de gaten houden.

Twijfel al een tijdje tussen een iPod 30G of een Zen Vision M, maar op deze manier wordt een Zune toch wel interessant. De Zen vind ik overigens al het minst mooi, dus die valt denk ik af ondanks dat die technisch misschien superieur is.

Omdat ik nu iTunes gebruik, wilde ik even de Zune software proberen, maar ik krijg nog steeds de melding: 'No updates found'. Ik heb de stappen in de TS uitgevoerd. Iemand tips?

Reg. datum: 15 februari 2007

quote:
RoD schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 00:43:
[...]

Ja echt schandalig dat ie zomaar stuk is als je em laat vallen :/ Dat lijkt me toch een van de basisfeatures wat een mp3speler moet hebben.
...niet dus.

blablablablabla.....
Ik vind gewoon zelf dat een mp3 speler wel tegen een stootje moet kunnen, als je er 120euro voor betaald..

quote:
tommyf schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 00:51:
[...]

Ik vind gewoon zelf dat een mp3 speler wel tegen een stootje moet kunnen, als je er 120euro voor betaald..
Het ding laten vallen vind ik niet "tegen een stootje kunnen". Met een dergelijk apparaat behoor je voorzichtig te zijn, net als met je mobiel, fototoestel, videocamera, enz.

Gsus is my homeboy

quote:
RoD schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 01:01:
[...]

Het ding laten vallen vind ik niet "tegen een stootje kunnen". Met een dergelijk apparaat behoor je voorzichtig te zijn, net als met je mobiel, fototoestel, videocamera, enz.
PUNT ;)

Net of je je auto van 30.000 even tegen 'n paaltje aanrijdt, 'ja moet kunnen'

Reg. datum: 04 maart 2004

quote:
CLB schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 01:42:
[...]

PUNT ;)

Net of je je auto van 30.000 even tegen 'n paaltje aanrijdt, 'ja moet kunnen'
Hehe, je kan het altijd proberen te claimen.. :P

HAY HAY HAY
Reg. datum: 01 juli 2002

Scheelt het eigenlijk of ik m'n Zune aansluit op het stroomnet? Als ik upload via USB kan ik na zo'n 4 dagen luisteren (luister gemiddeld half uur per dag) m'n Zune opladen. Ik begin dat knap vervelend en bijzonder irritant voor een apparaat dat pretendeert 12 uur te kunnen spelen terwijl ik denk ik niet eens aan de 3 kom.

Misschien scheelt het met een stekker er aan, bij mijn telefoon is er een duidelijk verschil tussen USB opladen of via het stroomnet.

apNia wijzigde dit bericht 12-03-2007 11:54 (18%)

Vanaf heden is elke dag, CLB For The Win-dag!!... never... forget...

Gsus is my homeboy

Ik vind dat maar raar allemaal zeg :?
Hij pretendeert niet eens om 12 uur af te kunenn spelen (qua muziek) maar 2x zoveel!
En ik red dat makkelijk hoor :? Laadt 'm pff misschien eens per week op en dan staat die in die week zeker 25 uur aan muziekjes te draaien op volume 12 met brightness op low 8)7

HAY HAY HAY
Reg. datum: 01 juli 2002

wat de fok doe ik dan fout? waar kan het aan liggen? als ik begin met afspelen begint ie gelijk al aan dat batterij-icoon te knibbelen.

Vanaf heden is elke dag, CLB For The Win-dag!!... never... forget...

Wat gebeurd er als je het ding een aantal uur achter elkaar door laat spelen? Is ie dan ook zo snel leeg? Ik gok op een brakke batterij.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 45 46 47 48 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: