Oneens met de actie van een moderator? Post het hier
Pagina: 1 2 3 4 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 ... 37 38 39 40 last
Reageer Nieuw Topicquote:Haaglander schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 17:39:
Jammer, ik vraag het wel op een ander forum waar slimmere en behulpzamere users zijn.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - specs
Laat het even weten als je een antwoord hebt, dan voeg ik het even toe aan je topic. Erg nuttig voor de volgende die het dan met de search vindt.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind'
Niet, een BSOD hoeft niet snel op te treden, maar als deze dan optreed kan de oorzaak daarvan echt werkelijk vanalles zijn.quote:Haaglander schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 17:38:
[...]
Daar geloof ik niks van. Als er duizenden verschillende mogelijkheden zouden zijn had ik al veel eerder met dit probleem te maken gehad.
Maar goed, als je denkt dat je het op een ander forum wel lukt om een antwoord te kijken zonder verder info.. succes dan
Om nooit te vergeten: Han = Merely/XceeD/Merely O-) :P
Foto gallery || Mijn avonturen in Zwitserland
Ja, ik heb antwoord gekregen. Ik weet nu in welke richting ik het moet zoeken.quote:F_J_K schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 17:51:
Uhuh. OK dan. Succes.
Laat het even weten als je een antwoord hebt, dan voeg ik het even toe aan je topic. Erg nuttig voor de volgende die het dan met de search vindt.
Reg. datum: 11 maart 2002
Hoogstwaarschijnlijk zijn er bepaalde belangrijke dll's (windows of van derden) overschreven.:)quote:Haaglander schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 17:34:
[...]
Anders geformuleerd: "wat zijn de mogelijke oorzaken van het feit dat je na de installatie van een bekend programma zo'n scherm krijgt en dat Windows XP niet meer wil opstarten?"
Alvast bedankt aan degenen die wel moeite doen een redelijk antwoord te geven.
Vraag je je af, welke dan? tsja, hebben we toch meer info nodig
Klopt, ik kreeg van iemand te horen die hetzelfde had meegemaakt.quote:maui71 schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 22:04:
[...]
Hoogstwaarschijnlijk zijn er bepaalde belangrijke dll's (windows of van derden) overschreven.:)
Vraag je je af, welke dan? tsja, hebben we toch meer info nodig
Het antwoord van maui71 is top, iig stukken beter dan het botte commentaar en krankzinnige suggesties die ik van anderen hier kreeg. Tot zo ver mijn feedback over de gang van zaken hier.
Reg. datum: 05 februari 2003
Alle relevante info staat erbij, laat onderweg in het topic weten wat er wel en wat er niet gelukt is.
Het enige dat er niet in staat is wat ik er zelf aan gedaan heb.
Maar......... zo zijn er zoveel topics die niet aan deze voorwaarde voldoen en die worden niet gesloten.
Omdat je wel een heel karige topicstart hebt. Je geeft alleen het probleem, niet wanneer het probleem is opgetreden. Ook niet wat voor systeem je gebruikt etc.quote:BolleB schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 13:29:
Waarom wordt mijn topic over het ontbreken van het icoon van het netwerkcentrum in het configuratiescherm gesloten??
Alle relevante info staat erbij, laat onderweg in het topic weten wat er wel en wat er niet gelukt is.
Het enige dat er niet in staat is wat ik er zelf aan gedaan heb.
Maar......... zo zijn er zoveel topics die niet aan deze voorwaarde voldoen en die worden niet gesloten.
Nikon: D3;
17-35mm f/2.8; 35mm f/2; 50mm f/1.4; 80-200mm f/2.8; 85mm f/1.8; Micro 105mm f/2.8;
SB-800; SB-600; SB-24; SU-800
Sigma: Fisheye 15mm f/2.8
Dat het om Vista gaat is in dit geval toch voldoende???
Dat zou je er wel bij kunnen plaatsen ja. En er is zit nogal een verschil tussen Vista Business en Home Basic.quote:BolleB schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 13:42:
In dit geval is het toch niet van belang hoeveel geheugen er in mijn PC zit of wat dan ook???
Dat het om Vista gaat is in dit geval toch voldoende???
Daarnaast geef je zodra je wat meer informatie geeft, ook aan dat je inzet toont. Wat erg belangrijk is. Leg bijvoorbeeld uit wat er gebeurd is toen het icoontje weg ging, of je andere applicaties vlak daarvoor geinstalleerd hebt. Of een system restore naar een datum daarvoor geholpen heeft. Of je je policy's aangepast hebt etc.
Nikon: D3;
17-35mm f/2.8; 35mm f/2; 50mm f/1.4; 80-200mm f/2.8; 85mm f/1.8; Micro 105mm f/2.8;
SB-800; SB-600; SB-24; SU-800
Sigma: Fisheye 15mm f/2.8
In dit geval doet het er ook totaal niet toe wat voor systeem ik heb.
Verder als het dan van belang is om inzet te tonen en alles volgens de regels te doen, bekijk dan eens een aantal andere topics. Bekijk eens of zij aan de voorwaarden voldoen. En zo ja dan heb ik er totaal geen moeite mee als mijn topic gesloten wordt, maar er zijn vele topics die niet aan de gestelde eisen voldoen en die vrolijk open blijven. En daar gaat het mij om: er wordt met twee maten gemeten!!
I laid there quiet, watched you have your way
I might have cried, the tears were silent inside
You called me names, made me feel like I was dumb
I didn't feel a thing and now I'm gone, gone, gone.
Maar het is mij geheel duidelijk allemaal.
Mijn vraag ga ik wel ergens anders stellen en voor mij kan dit topic gesloten worden!
Are you my virgins?
---
<zeef> gaan jullie het zelf vertellen of moet er gedanny-d worden?
Reg. datum: 05 februari 2005
ik kom er alleen anders helaas niet uit.
aan de uitleg in mijn topic kon je toch in iedergeval zien dat ik het probeer als beginner?
Daarom heb ik je topic gesloten. Als jij een nette, overzichtelijke post in elkaar zet, zonder overbodige smilies, hoofdletters en leestekens, en ook wat geduldiger bent dan mag je die van mij best plaatsen
Weet jij een permanente huurwoning in Amsterdam tot 700 euro per maand? Dan zou ik graag eens met je praten!
Windows Server 2008
dat is alles wat ik van het probleem kan vertellen helaas.
en de smiles vond ik gewoon leuk om te laten zien dat ik met mijn handen in het haar zit.
Ik probeer ze er uit te laten.
ik denk dat het probleem zat in dat ik MOET lukken vandaag.
het was mee zo van....aaaah shit man het MOET me lukken vandaag.
niet als pressie middel.
ik denk dat het goed genoeg is zo
Reg. datum: 20 juli 2006
Ik zal even kort een mijn bezwaren geven. Deze mod is vrij actief op dit forum en reageert ook best actief. Echter het valt mij op dat een hoop berichten, op het randje zouden zitten van wat hier geacepteerd word van normale users, en wat dus voor een mod echt niet kan omdat zij dit forum in goede banen moeten lijden en dus het goede voorbeeld moeten tonen. De mod reageert vaak erg fel en hard naasr users, en houd vaak vast aan zijn mening en vervolgens alle andere tegen argumenten niet eens een kans geeft en vervorlgens keihard een discussie onmgelijk maakt door zich vast te bijten in zijn mening. Verder zijn sommige berichten vrij extreem in de voor een mod somss, en dan vind ik niet een goed voorbeeld naar de users toe
Ik vraag me dan ook of het het zinvol is hem hier persoonlijk op aan te spreken. Nou vind ik als eerste dat ik me mischien ergens mee bemoeid waar ik geen recht op heb, en mischien zo een zinloze discussie uitlok omdat ik de indruk krijg dat deze mod ook hier zichzelf zal gaan verdedigen en een een nuttige discussie onmogelijk maak.
Nou vraag ik mijn af waar dit probleem aan te kaarten. Ik had idee bij een persoon hier op GoT die een hogere functie heeft dan de mods hier, en die betrokken is bij het beheer. Met het idee dat ik dit kwijt kan aan iemand anders dan een mod, omdat ik geen zin heb op problemen te creeren tussen de mods hier, en ik vind dat het discreet opgelost dient te worden. Als ik dus compleet de plank mis sla met mijn beoordeling over de mod, dan is het iig bekenen door iemand, en val ik niemand persoonlijk aan een eventueel probleem voorkom.. Misschien sla ik de plank helemaal mis en dan is er ook geen schade veroorzaakt
Afhankelijk van wat jullie als mogelijkheden voorstellen zal ik kijken of dit dit uberhaupt wel wil doen, of dat ik me kop gewoon dicht houd en wacht totdat het opvalt bij het bestuur.
Michael Hill wijzigde dit bericht 28-03-2007 00:24 (6%)
Succes is measured by lifestyle | Audio/Muziek Freak 1ste klas
Een openbare groepsdiscussie over het functioneren (of de persoon) van een moderator is iig een slecht idee; dat concept is na het opdoeken van de sociale academie oude stijl en de val van de muur weer bij het grof vuil gezet.
Succes is measured by lifestyle | Audio/Muziek Freak 1ste klas
Reg. datum: 28 maart 2007
ik had deze persoon kunnen helpen, want hij gaf, met te zeggen dat hij outlook 2007 bezat, voldoende gegevens om hem/haar te kunnen helpen.
Ergens zou men naar mijn gedachte, pas topics mogen sluiten, als de reacties, of te storend zijn, of dat ze niets te maken hebben met het onderwerp.
Pagina: 1 2 3 4 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 ... 37 38 39 40 last