..... moet ook nus zeggen.
Reg. datum: 15 februari 2007
Ssssst.quote:Depress schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 18:58:
Volgens mij zijn dat lasers die je niet zomaar mag hebben. Geen enkele laser overigens als ik me niet vergis.
Maar dat even terzijde... Waar kan ik die kopen?
*click*
50mW 47euro
enquote:n03L schreef op zondag 18 februari 2007 @ 19:04:
Heb je dan ook het Quake Logo in die plaat gegraveerd, als je dat doet krijg je echt een vet effect!
Ja, zeker komt er een plaatje groene UV acryl tussen. Ik weet alleen niet precies hoe n03L het bedoelt met het logo in de plaat graveren ? Ik zat met het idee te spelen om de drie vensters te gebruiken om de letters B F en G in te graveren op een of andere manier... zie schetsje hieronder.quote:

Iemand ervaring met letters ofzo graveren?
My cases; The Machine, BFG, R2-D2, Sting, Wall-E, C&C Powerplant etc etc
Ja en probeer het nu eens? .... ZET HEM UIT ZET HEM UIT!!!!
Dat lettertype is echt te fout idd
Ik zou zeggen gebruikt het Quake-font
43prcnt burnt wijzigde dit bericht 21-02-2007 01:56 (23%)
Maar in dit geval, zou dat quake font nog wel staan; vooral die Q is typerend
Be PWN-ed Server specs
goed gedaan, 43prcnt! Ik heb een schetsje gemaakt wat ik met dat Quake font kan maken.quote:

Ik wil het wel gaan proberen zo.
Oh en er zit geen Q in BFG
Be PWN-ed Server specs
Misschien eens gewoon in de foto paintshoppen en kijken hoe dat eruit ziet....

en wat gedremel later....

Nu ik toch jullie artistieke aandacht heb; dit is het plan met de matzwarte verf.

Ik zat alleen nog te twijfelen of ik er niet een smalle pinstripe naast moet neerzetten. Wat denken jullie ?

letters zien er wel goed uit zo....
|| [CCIP] Demission || Specs! ||
Die letter zien er gelikt uit, mooi man

Goed passend cover gemaakt uit RVS.

Hier zie je het printje met het cover.

Hier komt het gat.

Randjes netjes afwerken met een schuine kant eraan.

Zo het gat zit erin.

Met gemonteerde print.

En zo ziet de voorkant eruit.

Heb net effe geshopped; bus matzwarte verf en een wit-reflecterende striping gekocht. Tevens een poetsmiddeltje om het aluminium wat op te peppen.

Hier lijkt het linksboven een beetje scheef?
Verder ziet dit er heel goed uit, gaat weer een toppertje worden
Faith: not wanting to know what is true - F.W. Nietzsche - Beter langharig dan kortzichtig!
Een nieuw totaal shot? oei, de case ligt nu echt helemaal uit elkaar, je zult t voorlopig even met de oude nog moeten doen....

Met schakelaars.
Begin gemaakt met DVD speler en USB poorten.
Moet nog effe bekijken wat beste plaats is voor de HD, zo.....
Of aan de zijkant tegen de wand aan.....
De gaten afgetekend voor de USB poorten en een klein gat voor een tellertje. ( fake )
wii code: 5928-4580-2770-4050
waarom niet vier gaatjes? is naar mijn mening strakker is het probleem met dat vierkante gat wat blijkbaar volgens sommige scheef zit ook opgelost.. maarja wat's done is done
misschien leuk idee om er een gooitje omheen te maken dat je vingers beschermd als je ze gebruikt
verder leuk gemaakt en ben benieuwd naar eind resultaat..
Compaq = Computers often make people quite angry!
Nikon D50 + 18-70mm f3.5-4.5G + 70-210mm f4.0 + lensbaby 2.0 + SB-600 & Sony HC40 DVcam
Daarom dusquote:De case wordt op die plek matzwart, RVS leek me een goeie optie. De knopjes zijn voor de lasers, de stroboscoop en de motor van de plasmabal. Ik bedoel, het contrast tussen de matzwarte case en het RVS bedieningspaneeltje vind ik mooi.
|| [CCIP] Demission || Specs! ||
Reg. datum: 11 februari 2007
Bij nader inzien zou het eventueel uitkomen als je in een donkere omgeving zit en de diepte een beetje wil schatten.
Sylph-DS wijzigde dit bericht 27-02-2007 13:28 (32%)
Het moet een wapen voorstellen, vaak zitten daar nou eenmaal lasers op. Het is gewoon lijp
@hieronder, gaat er altijd wel in hè
peeter123 wijzigde dit bericht 27-02-2007 20:08 (12%)
Amd Athlon 64 3500+ @ 4200+ San Diago | 2 GB DDR | EVGA Geforce 7900GS | Specs | Join het DPC Whatpulse team | Dream as if you will live forever, live as if you will die today!
BINGO! Peeter heeft een biertje verdiend.quote:peeter123 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 14:27:
Tja naar het nut gaan vragen in een casemod forum.
Het moet een wapen voorstellen, vaak zitten daar nou eenmaal lasers op. Het is gewoon lijp
Casemods gaan nu eenmaal heel vaak niet samen met woorden als "praktisch", "mooi of niet mooi" en "nut".
Kheb vandaag de DVD speler en USB gaten gemaakt, die zitten mooi strak erin ( beetje hulp van de freesbank ). Voor de HD ophanging wil ik iets gaan proberen met een rubber-ophanging die ik pas een keer commercieel ergens gezien heb. Laterrrrrrrrrrrrrr....
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last