quote:
fbhastasi schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 18:10:
hallo dames en natuurlijk ook heren
natuurlijk staan er meer berichten in de andere topics bij de andere grotere ict bedrijven ... maar weinig over capgemini als ik zo lees hier... is het omdat het heeeeeel goed is geregeld binnen capgemini

??
maarrruuuh ik wil eigenlijk meer weten over de arbeidsvoorwaarden voor YOUNGPROFESSIONALS!
-- wat is een gemiddelde startsalaris?? (te onderhandelen??)
Ik weet niet hoeveel het momenteel is, maar er zijn redelijk vaste groeipaden dus valt er weinig te onderhandelen (tenzij je iets heel bijzonders te bieden hebt)
quote:
-- 13e maand??
Je krijgt een standaard tantième, en afhankelijk van jouw prestaties en die van het bedrijf wordt het bedrag vermenigvuldigd met een getal. Dat kan kleiner zijn dan 1 als het niet goed met jou en/of het bedrig gaat, en groter dan 1 als het wel goed gaat
quote:
-- vakantiegeld ??(ik denk het wel)
Ja, is wettelijk vastgelegd
quote:
-- maandelijkse bonus?? jaarlijkse bonus??
Zie 13
e maand
quote:
-- laptop?
Ja, daar zul je al je werk op moeten doen.
quote:
-- mobiele telefoon?
Als ze het nodig achten voor je functie, ja.
quote:
-- internetverbinding?
Je krijgt een vergoeding daarvoor bij je salaris, iirc
quote:
-- auto?? (volgens mij wel, maar wat is dan het bedrag inclusief brandstof??) o.b.v.?? 4 jaar? 40dkm?
Ja, bedrag weet ik niet. Onbeperkt privékilometers, ook in het buitenland. Contract obv 160000km of 4 jaar, net wat het eerste komt
quote:
-- limiet opleidingen ??
Je kunt echt heel veel opleidingen volgen voor je ook maar in de buurt komt van je budget
quote:
-- pensioenregeling?? coll verzekeringen?? ziektekostenvergoeding? etc??
Ben ik te lang voor weg om iets over te kunnen zeggen
quote:
-- zijn er nog andere arb. voorwaarden??