Hoofdcategorieën
Topicacties

Samsung Ultra Smart F700 topic

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 118 119 120 121 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 15 maart 2001

Samsung Ultra Smart F700

Specificaties:
Standard
HSDPA 7,2 Mbit/s, EDGE
900/1800/1900 MHz + 2,1 GHz

Camera
3 Mpix with auto-focus

Display
262 744 colors TFT (3,2 ”, 440x240)

Features
Full touch screen

MPEG4 / H.263 / H.264 / Real Video
MP3 / AAC(+) / eAAC+ /Real Audio

QWERTY keypad

MMS / E-mail / JAVA / WAP 2.0

Bluetooth® / USB

Flash UI / Document viewer

Full HTML browsing

Offline mode, BGM

Memory
Slot for microSD™ memory cards

OS
Windows Mobile

Size
104 x 50 x 16,4 mm

Foto's:

http://www.mobile-review.com/exhibition/image/2007/3gsm/samsung/f700-1.jpg
http://www.mobile-review.com/exhibition/image/2007/3gsm/samsung/f700-2.jpg
http://www.mobile-review.com/exhibition/image/2007/3gsm/samsung/f700-3.jpg
http://www.mobile-review.com/exhibition/image/2007/3gsm/samsung/f700-4.jpg
http://i.gsmarena.com/ii/reviewsimg/3gsm07/samsung/gsmarena_023.jpg

Ganymedus wijzigde dit bericht 12-08-2008 15:17 (10%)

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Het menu ziet er niet echt uit als Windows Mobile. Of is het een soort Samsung skin? De vormgeving van het menu lijkt sterk op dat van andere Samsung telefoons.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Het is een skin, enigszins vergelijkbaar met SPB Shell. Je blijft dezelfde functies behouden als dat je voorheen had in win 5.0
De skin is ook uit te schakelen.

als er windows mobile op staat zou je er dus tom tom op kunnen zetten of heb ik dat verkeerd. Dan zou je nog wel een gps apparaat moeten hebben.

Reg. datum: 15 november 2001

Toen ik deze telefoon zag wist ik zeker dat dit de opvolger zou worden van mijn M600i. Na ook de HTC gehad te hebben met toetsenbordje wil ik gewoon niet meer klooien met onscreen toetsenbordjes. Ideaal dus..

Wat betreft de F700 ben ik bang dat het nog wel even gaan duren voordat ie echt uitkomt. Volgens mij MOEST samsung op de 3GSM wel wat laten zien die de concurrentie aangaat met de Iphone van Apple. Dat ie achter glas ligt zegt volgens mij ook een hoop aangezien alle andere modellen wel gewoon te voelen en te proberen waren. Nog lannngg niet klaar dus!

Overigens zie ik in deze TS voor de eerste keer staan dat er windows mobile inzit. Ik kom dit eigenlijk nergens anders tegen. Wat ook interessant is dat er alleen windows mobile bijstaat...als je zeker weet wat je erin stopt zou je zeker al neerzetten dat het om windows mobile 6 gaat! Of weten ze al hoe lang het gaat duren en komt er een 7 achter te staan? >:)

Reg. datum: 15 november 2001

leuk opvallend dingetje. De space button op het qwerty toetsenbord zoals hierboven staat, zit hij rechts onder. En op deze foto op de andere pagina net gepost zit hij onder in het midden :o http://www.mobileburn.com/media/samsung/sgh-f700/samsung-sgh-f700-IMG_6900.jpg

Hmm wm 7 is wel erg negatief denkend... of microsoft moet heel snel aan het ontwikkelen zijn. *zucht* je zou dus nog een kans hebben ook.
Dat hij op de beurs achter glas lag is idd opvallend. Ik geloof dat hij wel ter hand is genomen door sommige, maar ik kan geen plaatjes/filmpjes zien van een actieve besturing. Mogelijk dat het dus allemaal plak plaatjes zijn etc. etc.

@ quicksilvernet

Je hebt gelijk.... het was mij nog niet opgevallen.

Ganymedus wijzigde dit bericht 06-03-2007 11:47 (9%)

Reg. datum: 30 november 2006

uit een artikel van planet: Gepubliceerd op maandag 12 februari 2007

"Maar echt uitdagend ten opzichte van Apple is de besturing van deze mobiele telefoon: Mac OS X, of wel Macintosh besturing voor allerhande kantoor- en datafuncties. Daar dacht Apple exclusief mee te zijn, maar koud een maand na de lancering door Steve Jobs wordt hij al op eigen terrein verslagen, hoewel Apple aan elke OS X licentie ook verdient."

het hele artikel staat hier..

samsung komt met iphone killer

holachica wijzigde dit bericht 07-03-2007 09:02 (15%)

Ik begrijp niet echt wat jij/zij hiermee proberen te zeggen. De samsung loopt op een wm variant, met een shell erover welke het voorkomen heeft een apart OS te zijn.

Reg. datum: 29 november 2004

Hij beweert dus dat er geen WM op draait maar een Apple/Mac achtig OS

is er al bekend wanneer deze foon uitkomt? ik zie overal "binnenkort"...

Reg. datum: 22 mei 2004

quote:
holachica schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 12:55:
is er al bekend wanneer deze foon uitkomt? ik zie overal "binnenkort"...
Volgens mij in juni zo iets...

Acties: [view][quote]

Door: DaannO
Moderator WBM/TP/Pricewatch Admin
Phone Addicted

Eerst wordt de i600 gelanceerd aangezien ze het zelfde segment aan boren. Een maand later, rond mei denk ik, zal de F700 volgen. :)

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Betaald Telecom Journalist worden? Dat kan!

ik wacht eigenlijk al maanden op de nokia N95.. maar misschien is deze foon ook het wachten wel waard...
ik hoop dat ze allebei dezelfde releasedatum hebben, dan kan ik vóórdat ik er eentje koop even vergelijken.. en ik hoop dat het besturingssysteem even intelligent is als van nokia en symbian..
want met samsung smsen is toch wat bewerkelijker dan met nokia.. bv.. een woord toevoegen in woordenboek.. bij nokia staat het woord er al wat je wilde typen en dan pas je t aan.. en bij samsung kan je t hele woord weer intypen.. grr.. kleine verschillen maar wel belangrijk voor mij..

holachica wijzigde dit bericht 18-03-2007 17:04 (46%)

Hmm ik kan geen youtube bestanden kijken op mijn werk. :'( Kun je zien of het nu wel of niet WM georrienteerd is? De stelling dat het een afzonderlijk OS is, is voor mij zo verrassend.

the dutch_paki
Reg. datum: 13 juni 2006

t is geen appart os :) t is een shell over wm 5

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

Reg. datum: 19 december 2003

quote:
Praetextatus schreef op maandag 19 maart 2007 @ 13:48:
t is geen appart os :) t is een shell over wm 5
Heb je misschien een bron? Ik was namelijk gisteren op de CeBit en daar vertelden zij dat het nog niet bekend is welk OS hij gaat draaien...

Tja Praextextatus dat is wat ik ook dacht, alleen sinds de opmerking van holachica heb ik zo mijn twijfels. En de opmerking van Le0032 helpt ook niet veel.
Ik hoop dat het een WM OS is. Niet dat ik een voorstander ben van WM, alleen het biedt wel aanzienlijk meer mogelijkheden dan menig ander OS op een smartphone.

het enige wat ik niet hoop is dat samsung zo eigenwijs is dat ze hun eigen besturingssysteem erop zetten... dat zou ik echt jammer vinden..

precies

nog een leuk berichtje over deze beauty..

om het geheel nog maar ingewikkelder te maken...

De specificaties liegen er niet om, de F700 ondersteunt hsdpa, heeft een volwaardige html browser en een “drag & drop” systeem, om door het menu te navigeren. Verder heeft het toestel een uitschuifbaar qwerty toetsenbord en een 5 megapixel camera. Opvallend is verder dat Samsung kiest voor een zelf ontwikkeld besturingssysteem en niet voor Windows Mobile. In onderstaand filmpje is een voorproefje te zien van het werkende toestel, hoewel het “drag & drop” systeem nog niet helemaal ontwikkeld lijkt.

quote:
holachica schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 17:40:

De specificaties liegen er niet om, de F700 ondersteunt hsdpa, heeft een volwaardige html browser en een “drag & drop” systeem, om door het menu te navigeren. Verder heeft het toestel een uitschuifbaar qwerty toetsenbord en een 5 megapixel camera. Opvallend is verder dat Samsung kiest voor een zelf ontwikkeld besturingssysteem en niet voor Windows Mobile. In onderstaand filmpje is een voorproefje te zien van het werkende toestel, hoewel het “drag & drop” systeem nog niet helemaal ontwikkeld lijkt.
Wat een knullig filmpje zeg. Moet nog veel aan gebeuren zie ik wel.

Acties: [view][quote]

Door: DaannO
Moderator WBM/TP/Pricewatch Admin
Phone Addicted

quote:
holachica schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 17:40:

Dat van het OS is nog niet bevestigd. Connexxie baseert het op dat filmpje, echter schijnt er wel degelijk WM op te komen. :)

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Betaald Telecom Journalist worden? Dat kan!

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 118 119 120 121 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: