"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-
Tja, ben persoonlijk van mening dat de afwerking van de behuizing om het display wel iets mooier mogelijk had geweest... De knopjes zijn niet 'fijntjes' en de schroeven lijken ook gewoon wel zichtbaar te zijn.
-
-
wat is ie mooi!
maar ben bang dat hij duurder is dan wat ik voor een mobiele telefoon uit wil geven
maar ben bang dat hij duurder is dan wat ik voor een mobiele telefoon uit wil geven
Reg. datum: 22 mei 2004
Reg. datum: 22 mei 2004
600 euro schijnt ie te worden!quote:Yabadab schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 19:50:
wat is ie mooi!
Reg. datum: 17 april 2004
Reg. datum: 17 april 2004
schroefjes zullen straks ontgetwijfeld weg zijn gewerkt en het linker boven "schroefje" is de camera voor video-bellen volgens mijquote:Ginz schreef op maandag 12 februari 2007 @ 12:47:
Tja, ben persoonlijk van mening dat de afwerking van de behuizing om het display wel iets mooier mogelijk had geweest... De knopjes zijn niet 'fijntjes' en de schroeven lijken ook gewoon wel zichtbaar te zijn.
Toestel is zeker gaaf, ik hoop dat hij snel in de shops zal liggen, om aan te schaffen. Hoop dat het toestel weer uitgestelde sms gaat ondersteunen en dat de processor niet blijft hangen net zoals bij mijn oude 9500, en eindelijk wlan G ondersteuning...
Wanneer zal er software ontwikkelt worden om telefoons fatsoenlijk en met de max kwaliteit filmpjes af te laten spelen? Dat is het enige wat ik nog eigenlijk mis bij de huidige generatie toestellen...
Wanneer zal er software ontwikkelt worden om telefoons fatsoenlijk en met de max kwaliteit filmpjes af te laten spelen? Dat is het enige wat ik nog eigenlijk mis bij de huidige generatie toestellen...
Le0032 wijzigde dit bericht 14-02-2007 23:53 (4%)
Ben ik dan de enige die dit toestel echt spuuglelijk vind?
Ik heb nu ongeveer anderhalf jaar mijn nokia 9300 en ik ben nog steeds super tevreden er over. Toendertijd met een 2 jarig abbo (22,50 per maand) + 279 euro gekocht. Wat ik miste:
* Snelheid. Het ding heeft nou eenmaal een trage cpu, zo traag dat web browsen zelfs al langer duurde dan noodzakelijk
* Multimedia: Hiervoor had ik een iPaq 2210, hierop kon ik perfect filmpjes kijken en muziek luisteren
* Camera: Mijn nokia 6600's camera gebruikte ik niet vaak, maar miste hem toch.
* Trilalarm
* Beschikbare software: Voor mijn 6600 (S60) was veel meer software te vinden. Hoewel ik wel alle software die ik nodig heb kon vinden voor mijn 9300
* Gebrek aan interactie met de 'bovenkant'. De bovenkant van de telefoon heb ik maar zelden gebruikt omdat je er niets mee kon behalve je telefoonboek openen. Openklappen -> Telefoon knopje -> beginletters van naam -> bellen -> dichtklappen is sneller als de bovenkant van keylock halen en daar het telefoonnummer zoeken.
De E90 zal hopelijk al deze zaken verbeteren en als dat zo is dan zal ik vanaf juni ongeveer met dit toestel op zak lopen.
Wat mij wel opvalt is dat hij wel ietsje groter is als de 9300 (paar mm). Hoop niet dat hij dan door zijn vierkante behuizing als een 'baksteen' aan gaat voelen.
BlackMage wijzigde dit bericht 15-02-2007 17:28 (14%)
..:: Chosen-one.nl ::..
Reg. datum: 06 februari 2006
Reg. datum: 06 februari 2006
Model is wel een beetje oubollig. kan een leuke vervanging worden voor mijn E70, waar ik op dit moment werkelijk alles uithaal. Radio en Gps was een gemis.
software Symbian S60v3 gelukkig ook bij dit toestel met een betere standby tijd!
software Symbian S60v3 gelukkig ook bij dit toestel met een betere standby tijd!
http://my-symbian.com/s60v3/review_e90.php daar is een uitgebreide review te vinden, echt alles zit er nu op, Tril functie, UMTS (videobellen dus ook), verlicht toetsenbord, GPS ingebouwd, als je aan de buitenkant iets doet en klapt het toestel open ga je aan de binnenkant verder en omgekeerd stereo speakers 
ik zelf heb nu de 9300i en kan ook niet wachten tot dit toestel uit komt
ik zelf heb nu de 9300i en kan ook niet wachten tot dit toestel uit komt
BarryMel
Iemand
Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!
Betaald Telecom Journalist worden? Dat kan!
Reg. datum: 24 oktober 2006
Reg. datum: 24 oktober 2006
Het is alleen jammer dat je er niet meer mee kan faxen.
Ik gebruik me good old 9110i nog steeds om een fax mee te versturen of te ontvangen.
Ik gebruik me good old 9110i nog steeds om een fax mee te versturen of te ontvangen.
ja misschien wel........ maar aan de andere kant, het wordt toch wel tijd dat de fax er ook is uit gaat, iedereen kan tegenwoordig toch scannen en mailen, er zijn ook genoeg apparaten waar je naar kan mailen en dat die het gelijk op papier uit printen als je het graag op papier wil zien, ik zal het niet missen in ieder geval maar dat is ieder zijn eigen mening natuurlijkquote:g-unit schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 15:52:
Het is alleen jammer dat je er niet meer mee kan faxen.
BarryMel
Reg. datum: 08 oktober 2001
Reg. datum: 08 oktober 2001
Weet iemand al 100% zeker dat deze een trilalarm heeft? Ik heb nu een Nokia 9300i en die bevalt super, alleen is nodig aan vervanging toe. Trilalarm is eigenlijk het enige gemis wat ik heb. Sneller wifi zou ook mooi zijn
maar daar gaat dit beestje sowieso voor zorgen lijkt me.
Linux is a like a wigwam : no windows, no gates, apache inside.
ja er zit eindelijk trilalarm in , zie de reviewquote:FvH schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 14:35:
Weet iemand al 100% zeker dat deze een trilalarm heeft? Ik heb nu een Nokia 9300i en die bevalt super, alleen is nodig aan vervanging toe. Trilalarm is eigenlijk het enige gemis wat ik heb. Sneller wifi zou ook mooi zijnmaar daar gaat dit beestje sowieso voor zorgen lijkt me.
in de 9300i zit al een snelle wifi (54mbit) verbinding
alleen kan de processor het niet echt aan, dit moet in de E90 als het goed is goed werken
BarryMel
Reg. datum: 31 maart 2006
Reg. datum: 31 maart 2006
Heb altijd met veel plezier een 9210 gebruikt en ook een 9500
helaas ging de 9500 defect door een ongelukje met water, ik ben toen overgestapt op de E61 (ook qwerty, en lekker snel)
Deze E90 is echt geweldig
Een comunicator betekend altijd dat je ergens op inleverd (bv was de 9500 erg langzaam, miste umts en trilfunctie) maar deze e90 lijkt toch echt wel alles te hebben
q3 komen er een zwik op de markt beperkt
ik moet er een hebben
helaas ging de 9500 defect door een ongelukje met water, ik ben toen overgestapt op de E61 (ook qwerty, en lekker snel)
Deze E90 is echt geweldig
Een comunicator betekend altijd dat je ergens op inleverd (bv was de 9500 erg langzaam, miste umts en trilfunctie) maar deze e90 lijkt toch echt wel alles te hebben
q3 komen er een zwik op de markt beperkt
ik moet er een hebben
Reg. datum: 10 maart 2007
Reg. datum: 10 maart 2007
Zonder fax is het geen vervanging voor de 9500 voor mij, ontzettend jammer, 9110, 9210 en 9500 gebruikt omdat die als enige apparaat op de markyt maakten dat je mobiel per fax bereikbaar was. En nu dit. Een fout als dat zo zou blijven, leuk die andere gadgets en soms echt nodig - snelheid... - maar zonder fax is het voor mij en velen die de communicators primair professioneel gebruiken niet vanzelfsprekend dat de E 90 er komt, ineens zijn er dan immers toch heel veel concurrenten die er tot nu toe niet waren omdat niemand fax had.
Het is Symbian OS. Er is vast wel een fax prog te vinden die je op de E90 kan draaien. 
Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!
Betaald Telecom Journalist worden? Dat kan!
Daarnaast, als je een beetje een goede ADSL provider heb, dan kan je meestal (tegen betaling) wel een Fax2Mail dienst krijgen....
Andersom is soms ook mogelijk
Andersom is soms ook mogelijk
-
-
De E90 schijnt in Duitsland al te koop te zijn, iemand die dit kan bevestigen?
-
-
Voor mensen die geinteresseerd zijn, hij zal as. zaterdag bij de Pdatotaal dag aanwezig zijn...
Wat ik me alleen afvraag, hoe alle geinstalleerde applicaties en spellen eruit gaan zien als je het scherm openklapt. Bijvoorbeeld je start TomTom gewoon op de telefoon, je klapt het toestel open, en hoe gaat het dan eruit zien?
BTW: Veel mensen missen de fax functie op dit toestel. Volgend programma mischien een oplossing? => http://www.mobilefan.net/...eFAX-V102-for-Symbian-S60
BTW: Veel mensen missen de fax functie op dit toestel. Volgend programma mischien een oplossing? => http://www.mobilefan.net/...eFAX-V102-for-Symbian-S60
Rubie-The-Sysop wijzigde dit bericht 17-03-2007 16:01 (30%)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 64 65 66 67 last