Hoofdcategorieën
Topicacties

i-mate SPL

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 27 28 29 30 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 18 september 2000

Hoe lang duurde dat omwisselen ?.
ben de mijne al 1,5 week kwijt, en volgens de helpdesk kan het wel 3 weken duren voordat ik hem terug heb. ook nog niks gehoord of ie gerepareerd wordt, of dat ik een ander krijg.
Vreemd dat jullie meteen een nieuwe krijgen ik moest de mijne met selectvracht meegeven in een bubbeltjes envelop.

dirk38 wijzigde dit bericht 27-01-2007 11:46 (21%)

Reg. datum: 18 juni 2004

quote:
dirk38 schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 21:13:
Hoe lang duurde dat omwisselen ?.
ben de mijne al 1,5 week kwijt, en volgens de helpdesk kan het wel 3 weken duren voordat ik hem terug heb. ook nog niks gehoord of ie gerepareerd wordt, of dat ik een ander krijg.
Ik heb als voorwaared gesteld dat ik eerst een nieuwe kreeg voordat ik mijn oude terugstuur. Oftewel, ik krijg nu eerst een nieuwe thuisgestuurd met daarbij een doos waarin ik de oude retour kan sturen. Dit moet wel binnen 2 weken na ontvangst.

Lost
Reg. datum: 05 mei 2004

In mijn geval krijg ik in beide gevallen eerst een nieuwe met een retourdoos. Werd automatisch door de Rabo geregeld zonder slag of stoot. Ca. 3 dagen na toezegging Robo Mobiel medewerker het toestel in huis met het verzoek het oude toestel middels de retourdoos te retourneren.

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

Reg. datum: 24 oktober 2006

Ik ben helemaal nieuw op het gebied van smartphones. Ik zou graag eens tomtom willen proberen op deze telefoon. Hoe ga ik dan te werk? Hij is van de rabobank overigens.
Ik heb een bluetooth gps ontvanger te leen, en ik heb een 1GB geheugenkaart. Ik heb begrepen dat versie 5.2 goed werkt.

Hopelijk kan iemand me op weg helpen.

Reg. datum: 11 augustus 2004

Hallo
2 Dagen in bezit, leuk toestel. Via Rabo. :)
Tot nu toe zeer tevreden, alleen mis ik, of ik kan het niet vinden
een functie om alle contacten in een keer uit het telefoonboek/contacts te verwijderen,
moet nu een voor een doen..

Die optie ziet er standaard dacht ik niet in..

Bedoel je trouwens vanaf de sim of van het internet geheugen ?
Ik heb op m'n C500 met WM5 een tool genaamd 'SIM Manager' waarbij ik alle contacten kan selecteren en verwijderen.

Wanneer het gaat om het interne geheugen, kun je een hard reset uitvoeren, dan zijn ze ook weg..

de leven is hard

Ik heb sinds dec 2006 de SPL van de Rabo Bank.
Het is een mooi toestel met diverse mogelijk heden.

Belangrijk voor mij is de sync mogelijkheid met je agenda van Outlook, dit doet hij goed en gemakkelijk.
Ook kun je rechtstreeks Telebankieren via het internet met je mobiel ( zie uitleg Rabo Site )

Verder heb ik tomtom 5.2 mobile er op gezet gisteren, dit werkt hier zal ik de komende tijd nog verdere info over vertellen hoe het draait ( eerste indruk is goed ).

Ook tomtom 6.0 heb ik er op staan ( inderdaad naast de 5.2 versie ) dit brengt geen conflicten met zich mee.
Dit heb ik gedaan om de beide versies te kunnen testen op de Imate spl , Ook hier zal ik nog een verslagje van maken ( eerste indruk is goed echter hij mist de mogelijkheid om een paar instellingen te kunnen wijzigen via de bedienings knoppen ).
Dit kun je oplossen met de Sotipocketcontroller ( hiermee bedien je je telefoon via de PC ).

Succes allemaal.
Groet
Ron
8)

Lost
Reg. datum: 05 mei 2004

quote:
henkie99 schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 18:15:
Ik ben helemaal nieuw op het gebied van smartphones. Ik zou graag eens tomtom willen proberen op deze telefoon. Hoe ga ik dan te werk? Hij is van de rabobank overigens.
Ik heb een bluetooth gps ontvanger te leen, en ik heb een 1GB geheugenkaart. Ik heb begrepen dat versie 5.2 goed werkt.

Hopelijk kan iemand me op weg helpen.
TomTom folders, inclusief een map met bijv. de Europese kaart om je geheugenkaart zetten. Telefoon opnieuw opstarten en de evt. vragen over het nieuw gevonden programma bevestigend beantwoorden. In je startmenu staan nu 2 nieuwe icoonen, met één daarvan start je TomTom. Mag geen probleem zijn en versie 5.2 moet probleemloos werken.
quote:
dikakana schreef op zondag 28 januari 2007 @ 02:50:
Hallo
2 Dagen in bezit, leuk toestel. Via Rabo. :)
Tot nu toe zeer tevreden, alleen mis ik, of ik kan het niet vinden
een functie om alle contacten in een keer uit het telefoonboek/contacts te verwijderen,
moet nu een voor een doen..
Hiervoor kun je het handigst Outlook gebruiken. Ideaal om je contactpersonen mee te bewerken en ook kun je ze, als gewenst, in één keer allemaal verwijderen. Na synchronisatie zijn ze ook uit je toestel.

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

Reg. datum: 13 december 2004

quote:
In de Windows directory staan bestanden met de naam “Short_AP1.lnk”; “Short_AP2.lnk”; etc. Eén van deze bestanden is voor de functie van Mediaplayer. Kopieer alle “Short_APx” bestanden naar je desktop pc. Open ze met bijv. Notepad en lees de regel die er in staat. Bij die van Mediaplayer wijzig je de tekst Mediaplayer.lnk naar TCPMP.lnk. Bewaren en terug kopiëren naar je Windows directory. Let op, ook hier moet je toestel weer security unlocked zijn (zie hierboven). Reboot en de hardwareknop opent TCPMP player.
Ik kan deze bestanden niet vinden in Windows ? Ik heb het ook geprobeerd via de site van Koos, waarbij ik onder de knop van Mediaplayer eigenlijk een link naar 'Messaging' wil zetten. Eigenlijk wil ik die wel onder de knop van Internet Explorer zetten, die midden op het scherm zit. En dan onder mediaplayer zou ik wel contacts willen zetten. Dat zijn eigenlijk knoppen die ik mis op de SPL, die wel op de SP5 zaten.

De link naar Messaging is volgens mij \windows\start menu\messaging.lnk

Klopt dat ook ? Kan iemand uitleggen hoe ik dus andere links onder de knoppen van Mediaplayer en Internet Explorer kan zetten ? BEDANKT !

Reg. datum: 21 maart 2002

quote:
mattrob schreef op zondag 28 januari 2007 @ 16:15:
[...]

Ik kan deze bestanden niet vinden in Windows ? Ik heb het ook geprobeerd via de site van Koos, waarbij ik onder de knop van Mediaplayer eigenlijk een link naar 'Messaging' wil zetten. Eigenlijk wil ik die wel onder de knop van Internet Explorer zetten, die midden op het scherm zit. En dan onder mediaplayer zou ik wel contacts willen zetten. Dat zijn eigenlijk knoppen die ik mis op de SPL, die wel op de SP5 zaten.

De link naar Messaging is volgens mij \windows\start menu\messaging.lnk

Klopt dat ook ? Kan iemand uitleggen hoe ik dus andere links onder de knoppen van Mediaplayer en Internet Explorer kan zetten ? BEDANKT !
Een hele oplossing heb ik zelf ook nog niet, maar ik denk dat bv de mediaplayer geopend wordt via MPlayer.ink

Kopieer deze naar je pc. Bij mij is deze dan wel onzichtbaar(hidden and system file). Open notepad, ga in de map staan waar je MPlayer.ink in hebt gekopieerd, en open het bestand op deze manier
(voer bij bestandsnaam 'MPlayer.ink' in). Hoe precies te veranderen en hoe daarna terug te zetten, ben ik nog niet achter, maar hier kan je weer iets verder mee hoop ik. Laat maar weten als het je gelukt is.

quote:
vantHerman schreef op zondag 28 januari 2007 @ 17:33:
Een hele oplossing heb ik zelf ook nog niet, maar ik denk dat bv de mediaplayer geopend wordt via MPlayer.ink
Nee dat doet hij via de mplayer.exe waarschijnlijk.. ik zal eens kijken op m'n c500 wm5 of de internet button ook gewijzigd kan worden..

edit:

Misschien heb je hier iets aan..
maar het is voor WM2003, dus weet wat je doet..

Kaspers wijzigde dit bericht 28-01-2007 20:08 (15%)

de leven is hard

Tom Tom 6 heeft zelf aangegeven dat zij geen smartpones ondersteunen, dus dit kan helaas niet goed werken. Met Route 66 werkt het wel probleemloos, mijn ervaringen zijn zeer positief al gebruik je wel veel stroom, maar in je auto is dat op te lossen. Normaal gesproken vind ik bij bellen, sms en interneten de battery duur best goed.
quote:
_FlasH_ schreef op maandag 04 december 2006 @ 14:44:
Even een update van mij.
Leuk toestel.

Het is prachtig om overal en nergens je mail te ontvangen en een beetje te surfen.

TomTom nav 6 draait probleemloos. Aandachtspunt is echter wel de bediening, die is niet helemaal lekker op dit toestel. Als je door een lijst met plaatsen of straatnamen wilt scrollen kan dat niet, want pijl omhoog en omlaag bedienen dan in eens het volume. Dit is in andere schermen ook zo. Bijvoorbeeld bij kaartselectie. Ik kan alleen de bovenste kaart gebruiken. In bepaalde schermen werkt het omhoog/omlaag scrollen wel. En zo zijn er nog wat eigenaardigheden qua bediening. Toestel wordt officieel ook niet ondersteund volgens de TomTom site. Heeft iemand ervaring met de bediening van TomTom 5?

Het installeren van applicatie's geeft problemen. TCPMP installeren ging prima. Maar bij alle (ARM) programma's die ik nu probeer krijg ik de melding dat het installatiebestand niet bestemd is voor dit apparaat. Erg jammer want ik heb juist een 2GB kaart gekocht om ondermeer veel toepassingen te kunnen proberen.

Iemand ook deze ervaring en wel verder gekomen?

Ik zag je bericht: contacten ineens verwijderen kan bij de sim manager.

Voor de liefhebbers de nederlandse handleiding.
De link is https://www.imate.com/sup...te_SPL_User_Guide_DUT.pdf
quote:
roma0803 schreef op zondag 28 januari 2007 @ 13:50:
[...]

TomTom folders, inclusief een map met bijv. de Europese kaart om je geheugenkaart zetten. Telefoon opnieuw opstarten en de evt. vragen over het nieuw gevonden programma bevestigend beantwoorden. In je startmenu staan nu 2 nieuwe icoonen, met één daarvan start je TomTom. Mag geen probleem zijn en versie 5.2 moet probleemloos werken.

[...]

Hiervoor kun je het handigst Outlook gebruiken. Ideaal om je contactpersonen mee te bewerken en ook kun je ze, als gewenst, in één keer allemaal verwijderen. Na synchronisatie zijn ze ook uit je toestel.

Misschien handig om alvast te weten: Tom Tom zegt zelf voor versie 5 wel smartphones te ondersteunen, maar voor versie 6 niet, dus daarom zal dit niet goed kunnen werken. Ik heb begrepen dat ze geen enkele optimalisatie gedaan hebben. Ikzelf werk met Route 66, dat werkt zeer goed en is ook volledig geoptimaliseerd.
quote:
RonRon1969 schreef op zondag 28 januari 2007 @ 13:06:
Ik heb sinds dec 2006 de SPL van de Rabo Bank.
Het is een mooi toestel met diverse mogelijk heden.

Belangrijk voor mij is de sync mogelijkheid met je agenda van Outlook, dit doet hij goed en gemakkelijk.
Ook kun je rechtstreeks Telebankieren via het internet met je mobiel ( zie uitleg Rabo Site )

Verder heb ik tomtom 5.2 mobile er op gezet gisteren, dit werkt hier zal ik de komende tijd nog verdere info over vertellen hoe het draait ( eerste indruk is goed ).

Ook tomtom 6.0 heb ik er op staan ( inderdaad naast de 5.2 versie ) dit brengt geen conflicten met zich mee.
Dit heb ik gedaan om de beide versies te kunnen testen op de Imate spl , Ook hier zal ik nog een verslagje van maken ( eerste indruk is goed echter hij mist de mogelijkheid om een paar instellingen te kunnen wijzigen via de bedienings knoppen ).
Dit kun je oplossen met de Sotipocketcontroller ( hiermee bedien je je telefoon via de PC ).

Succes allemaal.
Groet
Ron
8)

quote:
beowulfx schreef op zondag 19 november 2006 @ 21:34:
[...]

Je vergeet dat er minimale belkosten van 10 euro per maand bijzitten dus gaat het 18,95 per maand kosten dus wordt de telefoon bijna 455 euro.
Deze 10 is is gewoonweg beltegoed, dus kan 100 minuten bellen of 100 smsjes zijn, dus voor 210 heb je een mooie windows telefoon.

Bedankt roma0803,
super tip... :)

Dit is een leuk toestel, wel ff zoeken naar alle functies..
Na wat speurwerk ben ik dit tegen gekomen: Clearview Suite 2.41
Kan je Office documenten mee openen.. Kan handig zijn.

Vraagje over het geheugen:
Ben vandaag naar Mediamarkt geweest,
Mini Sd Card gekocht, volgens verkoper de goede. zo eentje: http://www.livingroom.org.au/photolog/miniSD_1.jpeg

Maar deze past niet.. 8)7
Doe ik iets verkeerd of heb ik gewoon foute geheugen?

Reg. datum: 18 juni 2006

Ik denk dat je dan iets fout doet, want die heb ik bij mijn weten ook er gewoon inzitten.

*edit, gechecked. Precies dezelfde. De metalen stripjes moeten naar boven en voren zitten.

Sagaris wijzigde dit bericht 29-01-2007 20:36 (34%)

Acer Aspire 5920G || HTC TyTN II || Microsoft Zune

quote:
Sagaris schreef op maandag 29 januari 2007 @ 20:34:
Ik denk dat je dan iets fout doet, want die heb ik bij mijn weten ook er gewoon inzitten.

*edit, gechecked. Precies dezelfde. De metalen stripjes moeten naar boven en voren zitten.
Is gelukt, tnx.

dikakana wijzigde dit bericht 30-01-2007 21:41 (19%)

quote:
bassierocks schreef op maandag 08 januari 2007 @ 20:24:
Maar de snelheid is dus wel goed? Een vriend heeft een nokia n70, welke erg langzaam is. Ik wil namelijk geen miskoop begaan
Is best snel, alleen na 4 dagen experimenteren met software installeren
en lopen kloten met instellingen werd ie wel een beetje traag,
na harde restart gaat ie weer als een trein...

Ik denk dat de software die ik er allemaal op gooide iets te veel was,
misschien wel corrupt.

Reg. datum: 06 augustus 2005

Ik heb op de Imate SPL met TomTom hetzelfde gedonder als met TomTom op mijn vorige Qtek 8020.
TT 5.2 (origineel) draait prima. Maar op een gegeven als je je telefoon aanzet en TT wil gebruiken dan ziet die de kaarten niet meer, erg leuk als je Duitsland inrijdt en TT ziet de DLD kaart niet meer. Op mijn Qtek is mij dit ook al eens overkomen. Als je via de Verkenner kijkt dan staan de mappen gewoon nog op het geheugenkaartje, maar met geen mogelijkheid krijg ik het aan de praat. Het enige wat helpt is alles opnieuw te installeren.

Wat met de SPL ook gebeurde was, dat als je TT opstartte, iedere keer werd weer gevraagd om de instellingen (stem, km/mijl, tijd etc.), dit had ik niet op de Qtek.

Enige hulp wordt zeer gewaardeerd.

De mijne is retour Rabo voor reparatie.

Een paar keer per week komt het voor dat bellen of internetten niet lukt. Er blijft "Kiezen" of "Verbinden" in beeld staan. Het enige dat helpt om te kunnen bellen of internetten is uit en weer aan zetten. Erg irritant. (Probleem treedt ook op na diverse resets.)

Veel collega's hebben ook problemen met dit toestel. Ik hoef hem eigenlijk niet meer :)

Reg. datum: 07 april 2002

quote:
roma0803 schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 18:23:
ROM/RAM verhouding is dus idd 64/32.... Maar ruim voldoende om de hele programmabende in het toestel te installeren en je MiniSD vol te gooien met TomTom Maps, Muziek of films.

Toestel is trager dan een Tornado model (SP5/8300 etc.) en veel trager dan een Qtek 8500 (die is best snel). Ik vind het (nog) niet vervelend traag.

Toestel is sexy, draait stabiel en is op voorhand al application-unlocked. De normale methode om te unlocken zoals die voor HTC modellen geldt werkt niet. Gelukkig laat alles zich probleemloos installeren. TomTom Mobile 5 draait probleemloos.

Batterij levensduur lijkt dik in orde.

Ik zag een post met het verzoek het nummer van de Rabo Mobiel helpdesk te posten (na de werkzaamheden hier verloren geraakt denk ik) dus: 061-8007300
Ik krijg tomtom of route 66 dus niet aan de gang op de imate. Wie kan mij hierin helpen.....

Reg. datum: 24 januari 2007

Eindelijk de handleiding in het Nederlands!!!
check: https://www.imate.com/sup...te_SPL_User_Guide_DUT.pdf

Reg. datum: 21 maart 2002

quote:
beetje de credits van Tjerkveen pakken... ;)

Maar serieus, niet heel moeilijk om even een 'ctrl+f'-je uit te voeren; zo komen we wel aan veel posts.

vantHerman wijzigde dit bericht 31-01-2007 20:27 (16%)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 27 28 29 30 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: