Hoofdcategorieën
Topicacties

Het SonyEricsson K800i topic - deel 6

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 89 90 91 92 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 29 juli 2005

quote:
Gajescheren schreef op maandag 29 januari 2007 @ 22:40:
[...]

Orange branded zeker? Had ik ook. Heb de phone teruggebracht naar de winkel. Kreeg zo een nieuwe mee omdat ik hem de dag ervoor pas gehaald had.

Als je een T-Mobile of Orange branded telefoon hebt, kun je beter niet upgraden.
Ik heb een Orange abo, maar het toestel is niet branded voor zover ik weet.

Edit: zo te zien ben ik niet de enige met die problemen. Ik ga ze maar eens een mailtje sturen denk ik.

SToRM666 wijzigde dit bericht 30-01-2007 11:50 (12%)

PSN id: NL_SToRM

Reg. datum: 11 november 2006

Ik heb gisteren mijn K800i opgehaald bij Vodafone. Voorheen belde ik via Debitel/Vodafone, maar nu dus direct bij Vodafone.

Het toestel vind ik echt prachtig, al heb ik wel een probleem met de PC Suite. Ik denk dat ik iets niet helemaal goed doe, maar misschien weten jullie weten hoe ik dat moet oplossen.

Ik wil verbinding maken met mijn laptop (Acer 9502, ondersteunt BT) naar de GSM. Dat lukt op geen enkele wijze, niet met USB, niet met IR en ook niet met BT. Ik heb PC Suite geïnstalleerd met de toegevoegde CD-Rom maar dit programma herkend de GSM niet.

Waar kan dat aan liggen? Toch zeker niet aan het feit dat ik nog gebruik maak van mijn Debitel SIM? Of dien ik gebruik te maken van Vodafone Live als ik data wil overzetten? Live gebruik ik volgens mij niet, ik heb enkel een Vodafone 150 abbo.

Wat is mijn doeleinde voor het overzenden van data? Eigenlijk wil ik enkel een ouderwetse bakeliete ringtone op de GSM zetten. Jullie kennen ze wel, dat heerlijk nostalgische TRING, TRING!
Als iemand weet waar ik die kan downloaden, hoor ik dat graag.

Alvast hartelijke dank voor de moeite,
Paul van Alst

Made in NL
Reg. datum: 04 maart 2005

quote:
Paulvanalst schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 12:46:
Ik heb gisteren mijn K800i opgehaald bij Vodafone. Voorheen belde ik via Debitel/Vodafone, maar nu dus direct bij Vodafone.

Het toestel vind ik echt prachtig, al heb ik wel een probleem met de PC Suite. Ik denk dat ik iets niet helemaal goed doe, maar misschien weten jullie weten hoe ik dat moet oplossen.

Ik wil verbinding maken met mijn laptop (Acer 9502, ondersteunt BT) naar de GSM. Dat lukt op geen enkele wijze, niet met USB, niet met IR en ook niet met BT.
Basic vraagje: Heb je je bluetooth wel ingeschakelt, deze staat namelijk standaard uit bij mij. Snelste manier van inschakelen is het kleine rechthoekige knopje rechts tussen de 'C' en de daarboven ' --' .

Je kiest in het menu dat dan komt Bluetooth onder ' Mijn Snelkoppelingen'. Dan kies je aanzetten. Eventueel kan je ook nog de telefoon na het inschakelen op zichtbaar zetten mocht dat nog neit het geval zijn. Ook kan je onder dat zelfde menu de BT naam van je telefoon veranderen.

[LTS][MTS][HTS]

quote:
Emiel1984 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 14:29:
Basic vraagje: Heb je je bluetooth wel ingeschakelt, deze staat namelijk standaard uit bij mij. Snelste manier van inschakelen is het kleine rechthoekige knopje rechts tussen de 'C' en de daarboven ' --' .

Je kiest in het menu dat dan komt Bluetooth onder ' Mijn Snelkoppelingen'. Dan kies je aanzetten. Eventueel kan je ook nog de telefoon na het inschakelen op zichtbaar zetten mocht dat nog neit het geval zijn. Ook kan je onder dat zelfde menu de BT naam van je telefoon veranderen.
Ja die heb ik aanstaan. Ik gebruik 'm namelijk ook voor mij BT Headset en dat gaat prima. Ik heb dan ook het idee dat het probleem bij de laptop gezocht moet worden.

Reg. datum: 20 september 2003

Weet iemand misschien een winkel op internet waar

SanDisk 2GB Memory Stick Micro M2

Vekocht word voor een goede prijs én het wel op vooraard is?
Ik kom alleen maar tegen "levertijd onbekend of minstens 10 dagen wachten" 8)7

Reg. datum: 11 april 2000

quote:
thefox154 schreef op zondag 28 januari 2007 @ 12:46:
vanaf 1 feb 07 kun je op SE.nl een bon downloaden via welke je en gratis 1gb memorystick bij je telefoon krijgt. Uiteraard moet het toestel wel naar 1-2 gekocht zijn :+
Heeft iemand misschien meer info over deze actie en eventueel een link ofzo?
Ik kan hier namelijk niks over vinden!

[Sig removed by administrator: Signature can not exceed 20GB]

Oorzaak was dat de PC Suite 1.20 op de toegevoegde CD-Rom niet ok was. Via de website heb ik 1.30 gedownload en nu werkt het wel.

jawatdan
Reg. datum: 21 juni 2005

quote:
qbix schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 14:39:
Weet iemand misschien een winkel op internet waar

SanDisk 2GB Memory Stick Micro M2

Vekocht word voor een goede prijs én het wel op vooraard is?
Ik kom alleen maar tegen "levertijd onbekend of minstens 10 dagen wachten" 8)7
Ik heb 'm vorige week bij One to Remember gekocht, en hij werd 2 of 3 dagen later bij mij thuis bezorgd. Werkt overigens perfect :)

Boe.

suP
Reg. datum: 12 augustus 2001

Sinds twee dagen de K800i in m'n bezit, fijne telefoon, maar heb het volgende probleem:

Ik heb een snelkoppeling gemaakt onder pookje rechts naar het Instellingen-menu. Dit werkt goed, maar nadat ik de telefoon uit- en weer aanzet is deze snelkoppeling weer kwijt/vergeten |:( Bug?

Firmware: CXC1250210 RC1B001 (T-Mobile branded).

Reg. datum: 14 december 2006

quote:
thefox154 schreef op zondag 28 januari 2007 @ 12:46:
vanaf 1 feb 07 kun je op SE.nl een bon downloaden via welke je en gratis 1gb memorystick bij je telefoon krijgt. Uiteraard moet het toestel wel naar 1-2 gekocht zijn :+
Waar vind je dat en kan je die bon ook gebruiken als je hem online besteld?

Reg. datum: 18 oktober 2002

quote:
Gajescheren schreef op maandag 29 januari 2007 @ 22:40:
[...]

Orange branded zeker? Had ik ook. Heb de phone teruggebracht naar de winkel. Kreeg zo een nieuwe mee omdat ik hem de dag ervoor pas gehaald had.

Als je een T-Mobile of Orange branded telefoon hebt, kun je beter niet upgraden.
kan je upgraden met een branded telefoon? Zoja, waar haal ik die updates dan vandaan want dat gaat toch niet met de SE upgrade service?
K800i
Reg. datum: 11 maart 2004

quote:
psychonikeo schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 18:11:
[...]

kan je upgraden met een branded telefoon? Zoja, waar haal ik die updates dan vandaan want dat gaat toch niet met de SE upgrade service?
Jawel, mits er een update van je provider beschikbaar is, gaat dat gewoon via SEUS.

Reg. datum: 06 juni 2004

Er is een nieuwe upgrade beschikbaar via Wotan. Ik heb de update uitgevoerd en nu idd geen last meer van crashes.

R1JC002
- Released on Wotan on 29/1/07

Improvements
- Updated Java engine

Bug fixes
- Video preview no longer crashes the phone

Software versions:
EROM: R3A016
LCD: 200610121
Camera: 2.5
Videocall camera: 2.3
Content: PA29
Java: 7.3
Text: BT

schaduw
Reg. datum: 31 augustus 1999

Ik heb net mijn (t-mobile) k800 binnen! En ik heb een vraagje over Opera via Bluetooth; hoe weet je welke verbinding Opera gebruikt? Als ik een www. adres intik, krijg ik rechtsboven een wereldbolletje in beeld. Ik wil uiteraard instellen dat bluetooth gebruikt wordt ipv gprs/gsm!

e2160 + Big Typ | Asus P5N-E sli | 7600GS | Diamondmax 10 300gb | 4gb pc6400

Reg. datum: 24 augustus 2005

quote:
Doctor Yes schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 18:54:
Er is een nieuwe upgrade beschikbaar via Wotan. Ik heb de update uitgevoerd en nu idd geen last meer van crashes.

R1JC002
- Released on Wotan on 29/1/07

Improvements
- Updated Java engine

Bug fixes
- Video preview no longer crashes the phone

Software versions:
EROM: R3A016
LCD: 200610121
Camera: 2.5
Videocall camera: 2.3
Content: PA29
Java: 7.3
Text: BT
Goed nieuws... :9~

Reg. datum: 16 januari 2007

Heb een vraag mbt voicemail.
met mijn oude nokia kon ik zo instellen dat hij niet overschakelde naar voicemail maar dat die constant over blijft gaan. is dit ook mogelijk met de K800i ???
want nu gaat die na 4 of 5x overgaan door naar me voicemail maar dit wil ik niet ;)

Ik heb de optie onder Instellingen -> Gesprekken -> Gespr. omleiden -> Alles deactiveren
maar dat helpt niks....

Danny85 wijzigde dit bericht 02-02-2007 13:52 (17%)

Reg. datum: 01 juli 2005

@Danny85, daarvoor moet je bij je provider zijn, via telefoon of website uit(laten)zetten ;)

Reg. datum: 13 februari 2001

quote:
Wat is dat Wotan dan? Kan je zeker niet een upgraden via Software Updater van SE zelf?

Reg. datum: 17 maart 2001

Heb afgelopen week mijn K800i (bruine) binnengekregen, fantastisch toestel!

Klein vragje: moet ik BT altijd aan hebben (BT icoontje zichtbaar) om gebruik te kunnen maken van een BT headset? Bij mijn vorige telefoon (Motorola V3) kon ik mijn headset laten connecten wanneer ik wilde (stond BT in een ssort van slaapstand zeg maar); bespaarde batterij leven ;)

Kan dit ook met de K800i, of niet?

Proud manager of Lzzrd FC (1225901)

Reg. datum: 10 maart 2004

Weet er iemand al wanneer de drivers voor vista beschikbaar komen? Ik heb namelijk net PC Suite geprobeerd te installeren op vista, maar dit wil die niet doen i.v.m. het OS. Zijn er misschien al vista drivers, zo ja waar kan ik deze downloaden?

Reg. datum: 02 februari 2003

quote:
Destronica517 schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 20:13:
Weet er iemand al wanneer de drivers voor vista beschikbaar komen? Ik heb namelijk net PC Suite geprobeerd te installeren op vista, maar dit wil die niet doen i.v.m. het OS. Zijn er misschien al vista drivers, zo ja waar kan ik deze downloaden?
ik heb die OS check eruit gesloopt en dan werkt het wel.

rikkienator wijzigde dit bericht 06-02-2007 15:35 (40%)
Reden: link verwijdert

The bigger the miracle the smaller the audience

Reg. datum: 10 maart 2004

Hartstikke bedankt!

Reg. datum: 02 februari 2003

quote:
Laat even weten of ie werkt bij je

The bigger the miracle the smaller the audience

Reg. datum: 24 augustus 2005

quote:
Executor16 schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 15:58:
[...]

Wat is dat Wotan dan? Kan je zeker niet een upgraden via Software Updater van SE zelf?
Wotan is een soort van illegaal / unofficial update programma, waar je voor moet betalen, en geen recht op garantie van SE meer hebt... blablabla.. Maar wel mooi dat ze met een update zijn gekomen.
Meestal is dat een teken dat SE zelf binnenkort ook met een update komt.. dus goed nieuws

Chris.nl wijzigde dit bericht 03-02-2007 16:00 (3%)
Reden: blabla

T630 -K750 -Z800 -K800 -P1

quote:
schaduw schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 23:07:
Ik heb net mijn (t-mobile) k800 binnen! En ik heb een vraagje over Opera via Bluetooth; hoe weet je welke verbinding Opera gebruikt? Als ik een www. adres intik, krijg ik rechtsboven een wereldbolletje in beeld. Ik wil uiteraard instellen dat bluetooth gebruikt wordt ipv gprs/gsm!
Met wereldbolletje gebruik je gprs, maar dit gebeurt niet zomaar.
In mijn handleiding staat hoe je Opera-mini (en andere Java applets) via de pc op de K800 kan opstarten, als dit werkt dan zie je aan de SE connection proxy dat die de data levert.
Misschien heb je een nieuw (leeg) data account nodig om de T-mobile shit te omzeilen, bij unbranded gsm's werkt het meestal meteen goed via bluetooth.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 89 90 91 92 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: