Reg. datum: 23 juli 2005
Reg. datum: 23 juli 2005
Ben ik het niet helemaal mee eens! Natuurlijk is het resultaat het belangrijkste: je wilt filmbestand wat er niet goed uit ziet en dus niet helemaal lekker kijkt. Het enigste probleem is dat bijna alle rippers er gigantisch lang over doen: de lol is er dan al vrij snel vanaf (je gaat minder snel een DVD omzetten om op je PMP te kijken omdat het zo ontzettend lang duurt). Als voorbeeld de ripper van Imtoo: een heel goed product wat veel mogelijkheden heeft, gebruiksvriendelijk is en een fantastisch resultaat geeft. Het enigste probleem: je moet lang wachten voordat je film eindelijk klaar is........quote:RoD schreef op zondag 14 januari 2007 @ 21:22:
Tsja, snelheid is imo niet zo boeiend. De een zal het wat sneller doen dan het ander, maar het gaat toch om het resultaat. Verder hangt het natuurlijk sterk af van de gebruikte processor. Imo niet een erg interessante discussie.
Dit is juist het sterkste punt van CloneDVD Mobile: het resultaat is goed (goede beeld en geluidskwaliteit!) en het rippen gaat ook nog eens erg snel (en geef maar toe: die Athlon XP is nou ook niet een van de snelste processors).
Niet dat ik reclame voor Slysoft wil maken, maar het is gewoon een ontzettend goed programma dat zeker de moeite waard is om er eens naar te kijken. Mijn tutorial komt deze week!