Hoofdcategorieën
Topicacties

Het grote NewsLeecher topic deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 22 23 24 25 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 06 augustus 2001

quote:
Michael Hill schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 21:47:
[...]

ik zie idd ook alleen maar de final, zal eens op het forum kijken of die daar wel staat
ik kreeg net het fantastische idee om de tijd dat het bericht gepost is (dat het binnen 48 uur online staat) te vertalen (de beat tijd naar onze tijd). Het bericht is don 22:55 geplaatst, ze hebben dus nog 1 uur om hem online te zetten...

ik was dus weer te snel met posten... maar dit is ook zo'n must have beta, ik kruip over een uurtje nog een keer achter mijn pc, ik vind het zeker de moeite waard om te testen.

snoeki wijzigde dit bericht 27-01-2007 21:51 (16%)

High Def Rulez
Reg. datum: 21 september 2005

even geduld hebben nog :)

Ik ga hem zo ook meteen checken, ben benieuwd of het al goed werkt zonder al teveel bugs :o

Succes is measured by lifestyle | Audio/Muziek Freak 1ste klas

TENACIOUS D TIME!!!
Reg. datum: 01 oktober 2000

Hij is er hoor :P

En jep, het lijkt lekker te werken *O*

gday wijzigde dit bericht 28-01-2007 03:24 (22%)

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties: [view][quote]

Door: pven
Moderator Telecommunicatie
sponsort
Reg. datum: 16 oktober 1999

Er is niet veel verandert in de nieuwe beta, maar dit is wel de moeite:
quote:
.9 Beta 1 - Released 27 Jan 2007
---------------------------------
+: *BIG ADDITION*: NewsLeecher now implements a new feature called
Repair'n'Extract (RnE) which makes article verification,
repairing and extracting fully automatic.
Note that this is an early beta so the feature might still
contain various bugs. Bugfixes and more RnE funtionality will
be implemented in the forthcoming betas.
_O_

Uhmz, ik snap het niet helemaal: ik heb iets kleins gedownload om te testen (uiteraard nadat in de RnE-instelling aan heb gepast), maar nu gebeurt er niets. Moet ik nog iets bijzonders doen om RnE te triggeren? :?

LaMa, ben er al aan uit: er is een verstopt tabblad. :Y)

pven wijzigde dit bericht 28-01-2007 08:23 (21%)

Ik heb hem nu ook en gelijk een foutje gevonden!

De repair functie kan niet de samenvoeg functie van par2 gebruiken. Ik heb een filmpje (avi bestand) dat in 10 stukken geknipt is. Er zitten geen fouten in. Als je quickpar gebruikt krijg je een knop samenvoegen, newsleecher kent deze optie nog niet in deze beta.

Komt er vast aan, maar het is nog niet helemaal optimaal. Voor de rest werkt het goed, de processorkracht die hij gebruikt is in iedergeval lager dan ik verwacht had. Ik kan nog goed op mijn pc werken terwijl hij aan het controleren is. Het aantal gigabytes wat ik nu download zal een stuk minder worden. Normaliter downloade ik namelijk alle par2 sets standaard, nu kan ik newsleecher ze in paused modus laten importeren en het programma unpaused ze zelf als ze nodig zijn, heerlijk! Ik hoop alleen dat ze dan ook uit mijn que verdwijnen, maar dat heb ik nog niet kunnen testen.

Voor de rest werkt het zo perfect, ik ga mijn licentie nu voor 2 jaar verlengen, dat hebben ze verdiend. Ik ga er vanuit dat de samenvoeg functie nog wel komt (al komt die maar zelden voor op usenet).

snoeki wijzigde dit bericht 28-01-2007 09:40 (31%)

De meesten van jullie weten het vast wel, maar voor mij was het nieuw:

Je kan nu ook voor minder dan ¤ 2,50 in de maand newsleecher en supersearch afnemen. Je kan per maand gewoon opzeggen met een cancel knopje op de site.

Ideaal dus! Ik heb dit abonnement genomen en mijn huidige abonnement (zonder supersearch) hierdoor vervangen. Op jaarbasis 30 euro voor newsleecher is een bedrag dat ik graag betaal, ook al zijn er illegale versies in omloop die ook wel moeten werken, dit goede werk wil ik belonen.

High Def Rulez

tot nu toe werkt de nieuwe functie perfect hier, zeer netjes voor de eerste beta

Professioneel azijnpisser

Ik wacht nog wel even tot de eerste bugs eruit zijn, ik draai nog tot volle tevredenheid 3.7F
Reg. datum: 28 juni 2003

Gaat newsleecher nu ook verder met de rest die je in de lijst hebt staan ? Wat ik bedoel is : stel je hebt 2 films in de wachtrij staan, hij checked bij de eerste film wat je nodig hebt en laat de rest van de de par2 files op paused staan. Gaat hij dan verder met het downloaden van de 2e film en laat hij de paused par2's ongemoeid (dwz die download hij dan niet ?)

_Onder_titel?
Reg. datum: 20 oktober 2004

Deze link zorgde er bij mij voor dat het Repair'n Extract aan de gang ging:

http://www.newsleecher.co...tdays=0&postorder=asc

(and I love it!!!)

Sangroid wijzigde dit bericht 28-01-2007 14:27 (10%)

High Def Rulez

quote:
Blinky180 schreef op zondag 28 januari 2007 @ 11:54:
Gaat newsleecher nu ook verder met de rest die je in de lijst hebt staan ? Wat ik bedoel is : stel je hebt 2 films in de wachtrij staan, hij checked bij de eerste film wat je nodig hebt en laat de rest van de de par2 files op paused staan. Gaat hij dan verder met het downloaden van de 2e film en laat hij de paused par2's ongemoeid (dwz die download hij dan niet ?)
dit kun je instellen, ik heb pars standaaard op pauze staan en NL download dan alleen de pars die je nodig hebt (ook intestellen)

Nu ik net met supersearch ben begonnen heb ik de volgende vraag:

Als ik een .nzb file binnenhaal, dan stopt newsleecher deze heel handig in zijn eigen folder gelijk. Maar als ik bestanden selecteer met supersearch en dan CTRL + D indruk, dan gaat hij ze wel downloaden, maar stopt ze niet in aparte folders. Na het parren en rarren weer wel, maar in de tussentijd niet en dat maakt mijn harde schrijf erg onoverzichtelijk.

Als oplossing zie ik alleen om eerst een .nzb te maken van de supersearch resultaten, maar dat lijkt mij dubbelop.

snoeki wijzigde dit bericht 28-01-2007 15:16 (75%)

Arwen / Kayne

Ctrl+S doen, da's Smart Leech, dan zet hij ze wel in een folder ;)

Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6
Zet jezelf op de kaart met TweakerMaps

Reg. datum: 30 oktober 2004

Ik draai newsleecher v 3.9 beta 1 onder Vista Home Premium.
Echter krijg ik steeds de 502 error als ik wil connecten met mijn newsserver.
Wat ik al heb gedaan:

Oudere versies geprobeerd.
newsleecher.exe laten runnen als admin.

Maar ik kom er nog steeds niet uit.
Help anyone? ;(

Acties: [view][quote]

Door: pven
Moderator Telecommunicatie
sponsort
Reg. datum: 16 oktober 1999

Werkt een oude versie dan wel goed? (Dat haal ik niet uit je post.)
Reg. datum: 30 oktober 2004

quote:
pven schreef op zondag 28 januari 2007 @ 20:17:
Werkt een oude versie dan wel goed? (Dat haal ik niet uit je post.)
Nee oudere versies zoals 3.0 werken ook niet.
De username en password zijn 100% juist.
NewbinPro werkt trouwens wel dus het moet aan newsleecher liggen..

lampjesman wijzigde dit bericht 28-01-2007 20:51 (11%)

quote:
Fire69 schreef op zondag 28 januari 2007 @ 16:44:
Ctrl+S doen, da's Smart Leech, dan zet hij ze wel in een folder ;)
Bedankt!

Arwen / Kayne

Die Repair'N'Extract is goed en wel, maar als ik er 20 dingen ingooi, wordt alles hier zo traag als een slak :/

Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6
Zet jezelf op de kaart met TweakerMaps

Reg. datum: 15 januari 2002

quote:
MaCk- schreef op woensdag 29 november 2006 @ 14:48:
ik gebruik sinds kort alt.binz nadat ik grabit en newsleecher vrij lang heb gebruikt.
En ik wil niet meer terug!

dit is een vroege beta en ziet er nog vrij simpel uit, maar de features zijn voor mij voldoende!
- ingebouwde search engines
- automatisch par controleren en dan benodigde par bestanden downloaden en repareren + uitpakken.
(net als hellanzb voor linux)

voor degene die wat nieuws willen proberen: klik
Mag ik je heel veel succes wensen?

Not Found
The requested URL /alt.binz/index.php was not found on this server.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

MCSE 2000 / 2003, VCP, CNA, CNAA, CCA, Citrix XenServer 4.1, BizTalk 2006 Dev en Toerist :

Reg. datum: 15 januari 2002

quote:
thedude0 schreef op zondag 14 januari 2007 @ 18:16:
alt.binz is inderdaad een goed programma. Veel beter dan newsleecher waarvan 50 MB ram aan de zoveelste piracy beveiliging wordt gebruikt en de andere 5 MB voor het programma zelf. Netzoals de tig updates waarbij helemaal niets verbeterd wordt maar waarbij wel om de zoveel updates weer een andere licentie code moet worden aangevraagd. Tevens is het gewoon een sloom programma dat veel te veel ram en cpu verspilt. Ik gebruik de trail versie van newsbin pro om nzb's van headers te maken om die vervolgens te importeren in alt.binz die ze download en automatisch repareert. Geen cent betaalt aan een programma of bijvoorbeeld supersearch.
Tevens is Spiril gewoon een hypocriete man die de waarheid negeert. Om vervolgens zijn achterban te zien posten op het alt.binz forum. Zowel triest als belachelijk en ik ben dan ook blij dat ik newsleecher uiteindelijk niet gekocht heb.
Ik herinner me de TopGun scene nog.... BULLShit :)
Maar wat jij zegt over hypocriet e.d. is simpelweg niet waar. Ik kan hem mailen, hij is juist een enorme supporter en staat altijd open voor feature requests en wishlist aanmeldingen.
Ik gebruik het sinds V2 en moet zeggen, de vooruitgang is enorm. Als je geen hoog CPU/Kernel usage wil moet je geen Beta's draaien (debug code). Dus je argumentatie mag wel wat beter i.p.v. het herhalen van geklaag van een ander..

MCSE 2000 / 2003, VCP, CNA, CNAA, CCA, Citrix XenServer 4.1, BizTalk 2006 Dev en Toerist :

TENACIOUS D TIME!!!
Reg. datum: 01 oktober 2000

Ik vind het wel jammer dat als je instelt dat Newsleecher na het downloaden een bepaald commando moet uitvoeren of zichzelf moet afsluiten of de PC moet afsluiten, dat ook gebeurt voordat Repair'n'Extract z'n werk heeft gedaan. :P Maar dat zal nog wel goedkomen in een volgende versie neem ik aan.

ingen vill veta var du köpt din tröja

Modder eter

V3.9b1 werkt perfect hier :)
Weet iemand wat het betekend als j een vinkje zet bij: Monitor, bij de RnE tab?

Edit:
Jammer dat hij de par-bestanden in de qeue niet verwijderd als hij klaar is; die heb je toch niet meer nodig.

TheovdS wijzigde dit bericht 29-01-2007 21:52 (36%)

quote:
gday schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 13:14:
Ja, mijn eerste gedachte was ook: die heeft een keertje Newsleecher illegaal gebruikt. :')
;) Ik geef het ook eerlijk toe. Maar goed, als ik een PC fijn vind koop ik het ook echt, net als newsleecher. _/-\o_

Maar hoe weten jullie dat zo goed ;) ?

quote:
TheovdS schreef op maandag 29 januari 2007 @ 17:43:
Edit:
Jammer dat hij de par-bestanden in de qeue niet verwijderd als hij klaar is; die heb je toch niet meer nodig.
Die optie komt in de nieuwe beta erin, althans dat haal ik uit het forum. Iedereen wil deze functie en hij is al erg vaak aangevraagd.

Ik zit zelf op een knopje pauze te wachten. Geen pauze voor het downloaden (die bestaat natuurlijk al), maar een knopje voor pauzeren van het rarren/parren. Als ik nu op de pauze knop drukt gaat dat proces door en moet ik newsleecher afsluiten waardoor hij volgens mij ook opnieuw met repareren en dergelijke moet beginnen.

Reg. datum: 29 december 2004

quote:
lampjesman schreef op zondag 28 januari 2007 @ 20:08:
Ik draai newsleecher v 3.9 beta 1 onder Vista Home Premium.
Echter krijg ik steeds de 502 error als ik wil connecten met mijn newsserver.
Wat ik al heb gedaan:

Oudere versies geprobeerd.
newsleecher.exe laten runnen als admin.

Maar ik kom er nog steeds niet uit.
Help anyone? ;(
Ik had precies hetzelfde probleem.

Na het een aantal zaken te hebben probeerd heb ik het probleem weten te tackelen door mijn Linksys router (RV042) te vernieuwen van een firmware.

In de release notes stond ook de volgende fix:

Issues Fixed:
1. Fixed the TCP Window Scaling issue with Windows Vista.

Wellicht dat dit je verder kan helpen.

Greetz

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 22 23 24 25 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: