Hoofdcategorieën
Topicacties

Levertijd Apple producten

Pagina: 1 2 3 4 ... 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 last

Nieuw Topic
quote:
Flappiewappie schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 19:41:
[...]

vandaag verstuurd, en 30ste als leveringsdatum gegeven...

hoeveel kans isser dat hij morgen al komt? hij is vandaag verstuurd en moet naar Enschede...?
Wat staat er als verzendmethode?
als er Merge in transit staat dan kan het wel een tijdje duren!
Ik zou iig rekening houden met de verwachte leveringsddatum, misschien een dagje eerder...

iMac, 24", 2.4GHz Intel C2D, 3GB RAM | MacBook Pro, 15", 2.33GHz Intel C2D, 3GB RAM

Reg. datum: 27 januari 2003

quote:
Flappiewappie schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 19:41:
[...]

vandaag verstuurd, en 30ste als leveringsdatum gegeven...

hoeveel kans isser dat hij morgen al komt? hij is vandaag verstuurd en moet naar Enschede...?
Ik denk op z'n vroegst maandag...

Toet-toet
Reg. datum: 05 februari 2000

quote:
eriktiekstra schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 16:31:
zijn ze bij MacMe zo precies? Dat je het niet over 2,5 uur kan ophalen, maar wel over 3 uur?

:D :D Succes iig! En pas op voor de grachten, dat je niet met je doosjes er plots in loopt! ;)
Nee hoor.. het lag al klaar sinds dinsdag, alleen ja ik moet werken, dus kon ik pas gisteravond.

En dus gisteravond met me schoonpa (want die zit bijna op het punt om er zelf ook 1 aan te schaffen) naar de Apple Center. Gelijk kopje koffie aangeboden gekregen en nog even gebabbeld.. ondertussen de MacBook en iMac even getest.
Werkt allemaal naar behoren en inpakken maar. Ondertussen toch nog maar een sleeve-tasje voor de macbook erbij gekocht.

Half uurtje later de winkel weer uit en met schoonpa richting huis om van al het moois te genieten :)...

Hier nog meer
Reg. datum: 10 april 2003

quote:
Jerommeke! schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 03:09:
[...]

Ik denk op z'n vroegst maandag...
wrong!

heb hem net binnen :9 nu ff stoeien met het internet :(

http://www.youtube.com/watch?v=BaeC3Oi2M48 let niet op mijn haar ;)

edit; internet aan de praat, wat een mooi ding O+

Flappiewappie wijzigde dit bericht 26-01-2007 11:03 (8%)

Hier staat wat

quote:
Flappiewappie schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 10:49:
[...]

wrong!

heb hem net binnen :9 nu ff stoeien met het internet :(

http://www.youtube.com/watch?v=BaeC3Oi2M48 let niet op mijn haar ;)

edit; internet aan de praat, wat een mooi ding O+
wat maak jij rare geluiden tijdens het uitpakken :*) 8)7

iMac, 24", 2.4GHz Intel C2D, 3GB RAM | MacBook Pro, 15", 2.33GHz Intel C2D, 3GB RAM

Hier nog meer
Reg. datum: 10 april 2003

quote:
eriktiekstra schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 11:29:
[...]

wat maak jij rare geluiden tijdens het uitpakken :*) 8)7
ja sorry emoties :9

Hier staat wat

Don't worry, be a Mac use
Reg. datum: 19 oktober 2006

Vandaag besteld
  • Macbook + mini DVI naar DVI
  • Bluetooth Mighty mouse
  • Bluetooth Keyboard
  • Tucano second skin
Verwachte verzenddatum 31-01-2007
Verwachte leverdatum 08-02-2007 - 09-02-2007

Ze rekenen echter al 3 werkdagen voor het overmaken van het geld, dit heb ik met internetbankieren gedaan (Postbank) en het geld staat nu al gelijk op de rekening (ABN). Ik verwacht (en hoop) hem dus eind volgende week in huis te hebben.

Macbook core2duo 2,0Ghz, Bluetooth keyboard & Mightymouse, JBL creature II

Hoe kan je dat controleren of het geld er al gelijk op staat? Dit is namelijk bijna nooit zo!

kan ik niet controleren, maar volgens postbank is dit het geval. Op een werkdag overgemaakt vóór 12.00 uur is direct zichtbaar en opneembaar op de andere rekening, ook de boekdatum is op die dag. Hoe kan ik zien of het geld daadwerkelijk is ontvangen bij apple en of er nog wijzigingen komen in mijn verzend / afleverdatum?

Reg. datum: 07 april 2005

quote:
fabulaus schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 17:47:
kan ik niet controleren, maar volgens postbank is dit het geval. Op een werkdag overgemaakt vóór 12.00 uur is direct zichtbaar en opneembaar op de andere rekening, ook de boekdatum is op die dag. Hoe kan ik zien of het geld daadwerkelijk is ontvangen bij apple en of er nog wijzigingen komen in mijn verzend / afleverdatum?
Ik geloof dat je nog een bevestiging krijgt via de mail.

Reg. datum: 24 oktober 2005

quote:
fabulaus schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 14:11:
Verwachte verzenddatum 31-01-2007
Verwachte leverdatum 08-02-2007 - 09-02-2007

Ze rekenen echter al 3 werkdagen voor het overmaken van het geld, dit heb ik met internetbankieren gedaan (Postbank) en het geld staat nu al gelijk op de rekening (ABN). Ik verwacht (en hoop) hem dus eind volgende week in huis te hebben.
Reken die 3 dagen maar wel mee. In de mail van Apple staat ook dat dit even duurt. Je krijgt inderdaad nog een mail van Apple zodra het geld is ontvangen. Het is -uiteraard- al gelijk van je eigen rekening, maar het zal daar nog verwerkt moeten worden. Vervolgens zal de 'productie' beginnen voor zover nodig, en wordt je bestelling na zo'n 2-3 dagen als een Merge in Transit verstuurd (meerdere items) vanuit China. Dit duurt weer 5-7 dagen, en vervolgens zal TNT of UPS het vervoer vanaf Schiphol regelen. Ik zou dus wel uitgaan van die verwachte leverdatum :)

Why don't you go poke the plant for a while.

quote:
Serenity schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 21:32:
[...]
Reken die 3 dagen maar wel mee. In de mail van Apple staat ook dat dit even duurt. Je krijgt inderdaad nog een mail van Apple zodra het geld is ontvangen. Het is -uiteraard- al gelijk van je eigen rekening, maar het zal daar nog verwerkt moeten worden. Vervolgens zal de 'productie' beginnen voor zover nodig, en wordt je bestelling na zo'n 2-3 dagen als een Merge in Transit verstuurd (meerdere items) vanuit China. Dit duurt weer 5-7 dagen, en vervolgens zal TNT of UPS het vervoer vanaf Schiphol regelen. Ik zou dus wel uitgaan van die verwachte leverdatum :)
Ik denk niet dat deze nog helemaal uit china moet komen. De standaard uitvoeringen hebben ze in NL vaak wel ergens op voorraad..

Reg. datum: 08 februari 2006

quote:
fabulaus schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 17:47:
Je betaalt niet rechtstreeks aan Apple, maar aan Bibit Internet Payments. Die houden dat geld rustig 3 a 4 dagen vast voor ze het weer overmaken aan Apple. Pas dan gaat Apple jouw bestelling verwerken.

quote:
Marbo schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 22:00:
[...]

Je betaalt niet rechtstreeks aan Apple, maar aan Bibit Internet Payments. Die houden dat geld rustig 3 a 4 dagen vast voor ze het weer overmaken aan Apple. Pas dan gaat Apple jouw bestelling verwerken.
Nee hoor dat is niet altijd het geval want bij mij heeft het tot nu toe niet langer dan 2 werkdagen geduurt.

Mijn MB Pro is binnen ! :D

Bestelling: MB Pro (Maatwerkconfiguratie)
Besteldatum: 13 Januari
Geld overgemaakt via Postbank: 17 Januari
Verzonden: 20 Januari

Verder bij TNT:

25 jan 2007 16:32 Eindhoven Delivered
25 jan 2007 10:11 Eindhoven Out For Delivery
25 jan 2007 00:12 Eindhoven Import Received
24 jan 2007 14:33 Eindhoven Not Home On Delivery Attempt To Residential Address
24 jan 2007 10:12 Eindhoven Out For Delivery
24 jan 2007 00:38 Eindhoven Import Received
23 jan 2007 16:49 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
23 jan 2007 16:49 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
20 jan 2007 14:22 Shanghai Consignment Received At Transit Point
20 jan 2007 09:02 Shanghai Consignment Picked Up

Best rap gegaan zoals jullie zien, 3 werkdagen voor Shanghai - Bestemming :)
Reg. datum: 24 oktober 2005

Doen ze snel inderdaad! Have fun ;)

Why don't you go poke the plant for a while.

Ik snap er af en toe niks van... Je kan er werkelijk geen touw aan vastknopen wanneer ze het nou gaan leveren. Ik denk dat het beste is dat je toch wel met de verwachte leverdatum rekening moet houden.

Bij mij duurde het bijvoorbeeld 6 dagen voordat ze m verstuurden (na geld overmaken). En het duurde 8 dagen voordat ik m binnen had. Mij maakt het nu niet meer ik, want ik heb m :).... maar ik had toch wel een iets betere levering verwacht van Apple.

En soms zie ik hier mensen die hun spullen (ook Merge in Transit) binnen 3-4 dagen binnen hebben.

Ik wil eigenlijk nog een airport extreme toevoegen aan mijn bestelling welke op 1 februari verzonden word. Denken jullie dat ik dit nog kan doen zonder dat mijn bestelling vertraging oploopt? Want anders bestel ik hem gewoon los, geen zin om nog langer op mijn MB te moeten wachten.

edit: En hoe staat apple tegenover kortingen? Ik heb nu voor zo'n ¤1500,- aan spullen besteld, is het mogelijk om korting te regelen op een Nano?

fabulaus wijzigde dit bericht 29-01-2007 11:05 (20%)

quote:
fabulaus schreef op maandag 29 januari 2007 @ 10:43:
edit: En hoe staat apple tegenover kortingen? Ik heb nu voor zo'n ¤1500,- aan spullen besteld, is het mogelijk om korting te regelen op een Nano?
Niet als je het al betaald hebt he lijkt me.. :)

Het is een verkoop truuk, dus als je al hebt betaald zal je geen korting krijgen :)

Reg. datum: 10 februari 2000

24-1 macbook black CTO besteld
30-1 afgeleverd :)

dat is nog eens lekker snel, beter dan ik had verwacht, 1e mogelijke aflever datum die ze opgaven was 6 of 7 februari
Apple!
Reg. datum: 25 november 2003

Vorige week (Maandagavond 22 januari) besteld en betaald met CC:
MacBook 2.0 White + mini-dvi naar VGA kabel
Bluetooth Mighty Mouse
LaRobe sleeve

Apple bestelstatus geeft nu aan:
Estimated Delivery Date 29 Jan 2007 (Subject to change)
Carrier Tracking Number
RTML********
Assigned Carrier
KUEHNE & NAGEL

Het is nu 30 jan.. Heeft iemand hier enig idee wanneer ik hem ongeveer kan verwachten?

MacBook C2D 2.0Ghz 1GB

ik denk deze week nog (overmorgen ofzo)
aangezien je al een RTML-nummer hebt veranderd deze meestal dezelfde avond of volgende dag. Dat betekend dat ie is overgeleverd aan TNT of UPS. Deze zal de zending de dag erop leveren.

ookwel Bas

Vandaag mijn MacBook (aangepaste config) en hoes ervoor besteld (31 Januari), ben benieuwd hoe snel het gaat (ik houd jullie op de hoogte ;)). Verwachting volgens Apple op 14 Feb.

quote:
Geachte Laurens,

Wij stellen het op prijs dat u voor de Apple Store hebt gekozen.

De vraag naar het door u bestelde product blijkt groter dan verwacht. Daardoor is het niet mogelijk u het product op de opgegeven verzenddatum toe te sturen. Uiteraard zullen wij het bestelde product zo spoedig mogelijk verzenden. De verzending zal nu naar verwachting op 13.02.2007 plaatsvinden.

We verwachten dat uw bestelling op uw afleveradres afgeleverd wordt op of voor 21.02.2007.

Zodra wij uw bestelling hebben verzonden, ontvangt u een bevestiging per e-mail. Deze e-mail bevat
informatie waarmee u uw bestelling kunt traceren.

Ga naar de status van uw bestelling om de meest recente informatie over uw bestelling te bekijken.

Wij danken u hartelijk voor uw bestelling en bieden u onze excuses aan voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

De Apple Store
Grrr, dit is dus gewoon 2 weken later dan eerder gepland was.. Zat me er al zo op te verheugen om begin volgende week mijn Macbook in ontvangst te nemen.

Edit: Na een belletje werd mij verteld dat er alleen een vertraging is bij de levering van mijn wireless keyboard, dus die gaat nu appart nageleverd worden. De Macbook, mighty mouse en tucano sleeve kan ik volgende week alsnog verwachten :*)

fabulaus wijzigde dit bericht 02-02-2007 11:23 (10%)

quote:
Grample schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 23:54:
[...]

Nee hoor dat is niet altijd het geval want bij mij heeft het tot nu toe niet langer dan 2 werkdagen geduurt.

Mijn MB Pro is binnen ! :D

Bestelling: MB Pro (Maatwerkconfiguratie)
Besteldatum: 13 Januari
Geld overgemaakt via Postbank: 17 Januari
Verzonden: 20 Januari
Mag ik vragen welk model MBP het was en wat het maatwerk betrof?

Apple Certified Pro

en blazen maar!

Gisteren eind van de middag besteld!

iMac 20" met een VGA kaart upgrade en draadloos tobo en muis.

Verwachte leverdatum nu volgens apple 9-12 feb.

Kan haast niet wachten!

Pagina: 1 2 3 4 ... 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: