iMac, 24", 2.4GHz Intel C2D, 3GB RAM | MacBook Pro, 15", 2.33GHz Intel C2D, 3GB RAM
Dat komt soms voor wanneer TNT de bestelling pas net heeft geregistreerd. Het komt dan na een paar uur of de volgende dag pas bij de Tracking van TNT te staan. Weet niet precies waar die vertraging door komt, maar het trackingnummer is er, dus je kan er vanuit gaan dat TNT de bestelling ook daadwerkelijk heeftquote:eriktiekstra schreef op maandag 22 januari 2007 @ 23:36:
Ik heb net ook ff de Apple-site bekeken.... er staat nu een Carrier Tracking Number op... Als ik deze via TNT ga checken kent ie m niet... (misschien kijk ik op de verkeerde site? Welke moet ik hebben?)
Why don't you go poke the plant for a while.
Zie net bij de bestelstatus dat mijn MacBook nu een 'Configure To Order' is geworden.. Alleen maar vanwege het mini-dvi naar vga kabeltjequote:Superhuuper schreef op maandag 22 januari 2007 @ 19:19:
Zojuist besteld (Via Postbank Apple Store, Studentenvoordeel)
- Witte MacBook 2.0 (inc. mini-dvi naar vga kabel, verder standaard)
- Mini-dvi naar videoadapter (voor aansluiten op tv)
- Bluetooth Mighty Mouse
- LaRobe Black & White
Betaald met CreditCard.
Verwachte verzenddatum: 25 januari
Verwachte leverdatum: 2 - 5 februari
En nu maar wachten
Had het kabeltje er beter 'los' bij kunnen bestellen, net als het andere kabeltje...
MacBook C2D 2.0Ghz 1GB
Als je bijvoorbeeld naast je MacBook nog een muis bestelt wordt het een Merge in Transit order, en duurt het vaak langer dan als je ze los van elkaar zou bestellen
Reg. datum: 04 juli 2001
Direct over gemaakt (ABN--> Rabo) Net een mailtje binnen:
Verwachte verzenddatum: 23 Jan, 2007 - 24 Jan, 2007.
Verwachte leverdatum: 24 Jan, 2007 - 26 Jan, 2007.
Ik kan niet wachten, het is mijn eerste mac.. ben benieuwd!
2500+ @ 2200 mhz ( 52 graden stressed luchtkoeling )
TNT zegt:quote:Serenity schreef op maandag 22 januari 2007 @ 23:33:
[...]
Lijkt me dat TNT pas een trackingnummer maakt wanneer ze het pakket daadwerkelijk hebben. Kuehne & Nagel verzorgen de transport van Shanghai naar Nederland, met 80xx als trackingnummer. Misschien dat de afkomst op de TNT site staat ipv de huidige locatie. En wat zegt Apecode Tracking bij je 80xx nummer? Als hij al is wezen vliegen kun je er wel vanuit gaan dat 'ie nu in NL is.
datum tijd TNT-lokatie status
20 jan 2007 14:22 Shanghai Consignment Received At Transit Point
20 jan 2007 09:02 Shanghai Consignment Picked Up
Apecode zegt niks, en ja ik probeer met die 80xx code (Delivery Reference Number). Bestelling is trouwens op 20ste verzonden.
Beetje vaag...
PC | Te Koop...
> Waar blijft mn MBP?
< Ik ga even kijken
... 5 minuten über-gepattenteerde über-irritatante Apple-wachtstand-muziek verder ...
< Meneer, ik zie dat uw MBP nog niet verzonden is, ik zal dit doorsturen naar de afdeling die die verder afhandelt. De MBP wordt vandaag verzonden.. U krijgt een mailtje als ie verzonden is.
> ""Bedankt""
Vandaag weer gebeld, weer een andere muts
> Nog geen mail gehad, hoe zit dat?
< Ik ga even kijken
... en alweer die fijne muziek ...
< Meneer, ik zie dat uw MBP nog niet verzonden is, ik zal dit doorsturen naar de afdeling die die verder afhandelt. De MBP wordt binnen 48 uur met hoge prioriteit verzonden.. U krijgt een mailtje als ie verzonden is.
Begin een beetje de moed te verliezen.. bagger bedrijf..
Don't like my avatar? Change it: Avatar Changer!! Mijn website: Arjan van de Wiel.com
kan niet wachten
Hier staat wat
Hmm, mijn macbook is onderweg.. Hoor iedereen praten over TNT, maar bij staat erquote:guppie schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 10:07:
Heb Zaterdag avond (20-01) mijn Macbook 2.0 White besteld met studentenkorting.
Direct over gemaakt (ABN--> Rabo) Net een mailtje binnen:
Verwachte verzenddatum: 23 Jan, 2007 - 24 Jan, 2007.
Verwachte leverdatum: 24 Jan, 2007 - 26 Jan, 2007.
Ik kan niet wachten, het is mijn eerste mac.. ben benieuwd!
Assigned Carrier
UPS
Wordt dat ding nu door UPS verzonden? En zo ja waar bekijk ik dan de status van mijn levering,
de apecode site wil niet echt werken.
Reg. datum: 07 april 2005
hier misschien?quote:guppie schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 18:41:
[...]
Hmm, mijn macbook is onderweg.. Hoor iedereen praten over TNT, maar bij staat er
Assigned Carrier
UPS
Wordt dat ding nu door UPS verzonden? En zo ja waar bekijk ik dan de status van mijn levering,
de apecode site wil niet echt werken.
http://www.ups.com/WebTra...c=nl_NL&WT.svl=PriNav
vandaag is er een TNT-CTN aangemaakt en kan ik m traceren via de TNT-website. er staat dat hij vandaag opgehaald is/wordt!
Ik heb een aantal verschillende CTN's gehad al, kon nergens iets mee. Tot vandaag stond ook op de Apple Shipment Status dat de ETA 22 januari was, gisteren dus
Ik heb m 10 januari besteld en gelijk geld overgemaakt. Hij is de 16e verzonden. Er gaat dus minimaal een week overheen voordat ik m krijg...
Kan niet wachten!!!
eriktiekstra wijzigde dit bericht 23-01-2007 19:34 (4%)
iMac, 24", 2.4GHz Intel C2D, 3GB RAM | MacBook Pro, 15", 2.33GHz Intel C2D, 3GB RAM
quote:Serenity schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 18:17:
Wanneer had je 'm besteld/betaald?
Mijn betaling was binnen op 12 januari. Inmiddels zijn we al een eindje voorbij de 17e, maar ze verwachten nogsteeds dat ze hem de 17e versturen..quote:Apple @ hun website op 12 jan:
Verzendklaar: 3 dagen.
Verwachte verzenddatum: 17 jan.
Inmiddels dus al 11 dagen verder en nog niet verzonden..
Don't like my avatar? Change it: Avatar Changer!! Mijn website: Arjan van de Wiel.com
Met Apple bestelnummer kun je op UPS natuurlijk niet tracen, een beetje logisch nadenkenquote:guppie schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 19:19:
Al geprobeerd natuurlijk, maar de code die ik van apple krijg zijn niet de codes die zij hanteren heb het ook al op een andere manier gerobeerd via die site, door postcode en PO nummers in te voeren, ook dit werkt niet, misschien zit ik nog te vroeg in het verzend traject
Kleine uitleg dan maar...

Delivery Reference Number: 80x nummer kun je tracen op Apecode
Carrier Tracking Number: TNT of UPS, met deze codes kun je terech bij UPS of TNT (UPS in jou geval dus)
Assigned Carrier: Spreekt voor zich...
PC | Te Koop...
20-01 MB verzonden, verwachte leverdatum 25 januari
24-01 vanochtend stond de pakketboer al voor de deur
Lekker snel! (zowel de levertijd als de MB zelf
Nu nog wachten op m'n 160 GB Hitachi schijf...
Had m de 10e besteld en gelijk betaald via de bank...16e verzonden en vandaag in huis!
- standaard iMac 17inch 2.0 gzh
- MacBook 1,83 gzh 1gig ram
- mini-dvi naar vga kabel
- Parallels
- Ipod Shuffle g2
- MacOffice
- iWork '06
- Airport Extreme gereserveerd (komt in februari/maart uit) ter vanging van mijn Sitecom routertje.
En je raad het al .. morgen is mijn bankrekening leeg
Falcon wijzigde dit bericht 24-01-2007 16:16 (14%)
Hehe, maar met zo'n lijstje denk je daar niet meer aanquote:Falcon schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 16:15:
<knip>
En je raad het al .. morgen is mijn bankrekening leeg
Ik zou hem nu eigenlijk ook moeten hebben maar er was niemand thuisquote:eriktiekstra schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 15:08:
Vandaag is eindelijk ook mijn MBP binnengekomen!!!! WOW
Had m de 10e besteld en gelijk betaald via de bank...16e verzonden en vandaag in huis!
Ik had hem op 16e besteld en op 18e geld overgemaakt (giro), de verwachte verzenddatum: 24 Jan dus ze doen het best goed
PC | Te Koop...
vandaag verstuurd, en 30ste als leveringsdatum gegeven...quote:Flappiewappie schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 18:38:
Gister ochtend besteld (macbook 2.0ghz wit), vandaag geld overgemaakt postbank--->rabo...
kan niet wachten
hoeveel kans isser dat hij morgen al komt? hij is vandaag verstuurd en moet naar Enschede...?
Hier staat wat
Pagina: 1 2 3 4 ... 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 last
Dit topic is gesloten.