Hoofdcategorieën
Topicacties

Levertijd Apple producten

Pagina: 1 2 3 4 ... 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 last

Nieuw Topic
thanks... zal morgen weer eens kijken. Hij kent t nummer niet

iMac, 24", 2.4GHz Intel C2D, 3GB RAM | MacBook Pro, 15", 2.33GHz Intel C2D, 3GB RAM

Reg. datum: 24 oktober 2005

quote:
eriktiekstra schreef op maandag 22 januari 2007 @ 23:36:
Ik heb net ook ff de Apple-site bekeken.... er staat nu een Carrier Tracking Number op... Als ik deze via TNT ga checken kent ie m niet... (misschien kijk ik op de verkeerde site? Welke moet ik hebben?)
Dat komt soms voor wanneer TNT de bestelling pas net heeft geregistreerd. Het komt dan na een paar uur of de volgende dag pas bij de Tracking van TNT te staan. Weet niet precies waar die vertraging door komt, maar het trackingnummer is er, dus je kan er vanuit gaan dat TNT de bestelling ook daadwerkelijk heeft :)

Why don't you go poke the plant for a while.

Apple!
Reg. datum: 25 november 2003

quote:
Superhuuper schreef op maandag 22 januari 2007 @ 19:19:
Zojuist besteld (Via Postbank Apple Store, Studentenvoordeel 8) )
- Witte MacBook 2.0 (inc. mini-dvi naar vga kabel, verder standaard)
- Mini-dvi naar videoadapter (voor aansluiten op tv)
- Bluetooth Mighty Mouse
- LaRobe Black & White

Betaald met CreditCard.
Verwachte verzenddatum: 25 januari
Verwachte leverdatum: 2 - 5 februari

En nu maar wachten :)
Zie net bij de bestelstatus dat mijn MacBook nu een 'Configure To Order' is geworden.. Alleen maar vanwege het mini-dvi naar vga kabeltje 8)7 Heeft nu een assemblagetijd van 2 business days ipv 24 uur..
Had het kabeltje er beter 'los' bij kunnen bestellen, net als het andere kabeltje... :X

MacBook C2D 2.0Ghz 1GB

Hehe, leuk is dat he.

Als je bijvoorbeeld naast je MacBook nog een muis bestelt wordt het een Merge in Transit order, en duurt het vaak langer dan als je ze los van elkaar zou bestellen 8)7

Reg. datum: 04 juli 2001

Heb Zaterdag avond (20-01) mijn Macbook 2.0 White besteld met studentenkorting.
Direct over gemaakt (ABN--> Rabo) Net een mailtje binnen:

Verwachte verzenddatum: 23 Jan, 2007 - 24 Jan, 2007.
Verwachte leverdatum: 24 Jan, 2007 - 26 Jan, 2007.

Ik kan niet wachten, het is mijn eerste mac.. ben benieuwd!

2500+ @ 2200 mhz ( 52 graden stressed luchtkoeling )

quote:
Serenity schreef op maandag 22 januari 2007 @ 23:33:
[...]

Lijkt me dat TNT pas een trackingnummer maakt wanneer ze het pakket daadwerkelijk hebben. Kuehne & Nagel verzorgen de transport van Shanghai naar Nederland, met 80xx als trackingnummer. Misschien dat de afkomst op de TNT site staat ipv de huidige locatie. En wat zegt Apecode Tracking bij je 80xx nummer? Als hij al is wezen vliegen kun je er wel vanuit gaan dat 'ie nu in NL is.
TNT zegt:

datum tijd TNT-lokatie status
20 jan 2007 14:22 Shanghai Consignment Received At Transit Point
20 jan 2007 09:02 Shanghai Consignment Picked Up

Apecode zegt niks, en ja ik probeer met die 80xx code (Delivery Reference Number). Bestelling is trouwens op 20ste verzonden.

Beetje vaag...
Changable Avatar

Zucht.. :( :( Gisteren met Apple gebeld..

> Waar blijft mn MBP?
< Ik ga even kijken
... 5 minuten über-gepattenteerde über-irritatante Apple-wachtstand-muziek verder ...
< Meneer, ik zie dat uw MBP nog niet verzonden is, ik zal dit doorsturen naar de afdeling die die verder afhandelt. De MBP wordt vandaag verzonden.. U krijgt een mailtje als ie verzonden is.
> ""Bedankt"" ;(

Vandaag weer gebeld, weer een andere muts
> Nog geen mail gehad, hoe zit dat?
< Ik ga even kijken
... en alweer die fijne muziek ...
< Meneer, ik zie dat uw MBP nog niet verzonden is, ik zal dit doorsturen naar de afdeling die die verder afhandelt. De MBP wordt binnen 48 uur met hoge prioriteit verzonden.. U krijgt een mailtje als ie verzonden is.

Begin een beetje de moed te verliezen.. bagger bedrijf.. :(

Don't like my avatar? Change it: Avatar Changer!! Mijn website: Arjan van de Wiel.com

Wanneer had je 'm besteld/betaald?

Hier nog meer
Reg. datum: 10 april 2003

Gister ochtend besteld (macbook 2.0ghz wit), vandaag geld overgemaakt postbank--->rabo...

kan niet wachten :&gt;

Hier staat wat

quote:
guppie schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 10:07:
Heb Zaterdag avond (20-01) mijn Macbook 2.0 White besteld met studentenkorting.
Direct over gemaakt (ABN--> Rabo) Net een mailtje binnen:

Verwachte verzenddatum: 23 Jan, 2007 - 24 Jan, 2007.
Verwachte leverdatum: 24 Jan, 2007 - 26 Jan, 2007.

Ik kan niet wachten, het is mijn eerste mac.. ben benieuwd!
Hmm, mijn macbook is onderweg.. Hoor iedereen praten over TNT, maar bij staat er
Assigned Carrier
UPS
Wordt dat ding nu door UPS verzonden? En zo ja waar bekijk ik dan de status van mijn levering,
de apecode site wil niet echt werken.

Reg. datum: 07 april 2005

quote:
guppie schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 18:41:
[...]

Hmm, mijn macbook is onderweg.. Hoor iedereen praten over TNT, maar bij staat er
Assigned Carrier
UPS
Wordt dat ding nu door UPS verzonden? En zo ja waar bekijk ik dan de status van mijn levering,
de apecode site wil niet echt werken.
hier misschien?

http://www.ups.com/WebTra...c=nl_NL&WT.svl=PriNav

Al geprobeerd natuurlijk, maar de code die ik van apple krijg zijn niet de codes die zij hanteren heb het ook al op een andere manier gerobeerd via die site, door postcode en PO nummers in te voeren, ook dit werkt niet, misschien zit ik nog te vroeg in het verzend traject ;)

hè hè... eindelijk wat meer informatie over mijn MBP :D :D

vandaag is er een TNT-CTN aangemaakt en kan ik m traceren via de TNT-website. er staat dat hij vandaag opgehaald is/wordt!
Ik heb een aantal verschillende CTN's gehad al, kon nergens iets mee. Tot vandaag stond ook op de Apple Shipment Status dat de ETA 22 januari was, gisteren dus :S Nu is het ook veranderd en wel in 24 januari, denk dus echt dat ik m morgen binnen krijg!

Ik heb m 10 januari besteld en gelijk geld overgemaakt. Hij is de 16e verzonden. Er gaat dus minimaal een week overheen voordat ik m krijg...

Kan niet wachten!!!

eriktiekstra wijzigde dit bericht 23-01-2007 19:34 (4%)

iMac, 24", 2.4GHz Intel C2D, 3GB RAM | MacBook Pro, 15", 2.33GHz Intel C2D, 3GB RAM

Changable Avatar

quote:
Serenity schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 18:17:
Wanneer had je 'm besteld/betaald?
quote:
Apple @ hun website op 12 jan:
Verzendklaar: 3 dagen.
Verwachte verzenddatum: 17 jan.
Mijn betaling was binnen op 12 januari. Inmiddels zijn we al een eindje voorbij de 17e, maar ze verwachten nogsteeds dat ze hem de 17e versturen..

Inmiddels dus al 11 dagen verder en nog niet verzonden..

Don't like my avatar? Change it: Avatar Changer!! Mijn website: Arjan van de Wiel.com

quote:
guppie schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 19:19:
Al geprobeerd natuurlijk, maar de code die ik van apple krijg zijn niet de codes die zij hanteren heb het ook al op een andere manier gerobeerd via die site, door postcode en PO nummers in te voeren, ook dit werkt niet, misschien zit ik nog te vroeg in het verzend traject ;)
Met Apple bestelnummer kun je op UPS natuurlijk niet tracen, een beetje logisch nadenken ;)

Kleine uitleg dan maar...

http://tweakers.net/ext/f/40b835bc8a982968ad47e572dd178b5f/full.png

Delivery Reference Number: 80x nummer kun je tracen op Apecode
Carrier Tracking Number: TNT of UPS, met deze codes kun je terech bij UPS of TNT (UPS in jou geval dus)
Assigned Carrier: Spreekt voor zich...

Ja ok, zover kwam ik, alleen stond waren bij dus al die nummers hetzelfde. Carrier tracking number was gelijk aan Our deliver reference.. beide een 80 nummer. Dit was het geval op apple.nl, nu ik toevallig net voor het slaapjes gaan nog even keek, maar die site buiten werking was, ging iik naar apple.com waar wel een tracking nummer stond met 1Z als begin, die werkt alleen nog niet, even wachten tot morgen dus. Iig bedankt voor de info!!

Reg. datum: 28 februari 2002

18-01 's avonds MB White 2.0 GHz BTO besteld en direct betaald met CC
20-01 MB verzonden, verwachte leverdatum 25 januari
24-01 vanochtend stond de pakketboer al voor de deur :)

Lekker snel! (zowel de levertijd als de MB zelf :P)
Nu nog wachten op m'n 160 GB Hitachi schijf...

Vandaag is eindelijk ook mijn MBP binnengekomen!!!! WOW

Had m de 10e besteld en gelijk betaald via de bank...16e verzonden en vandaag in huis!

Toet-toet
Reg. datum: 05 februari 2000

Morgenavond mag ik mijn verlanglijstje aan mac spulletjes ophalen bij MacMe in Leeuwarden.. woei! :)

- standaard iMac 17inch 2.0 gzh
- MacBook 1,83 gzh 1gig ram
- mini-dvi naar vga kabel
- Parallels
- Ipod Shuffle g2
- MacOffice
- iWork '06

- Airport Extreme gereserveerd (komt in februari/maart uit) ter vanging van mijn Sitecom routertje.

En je raad het al .. morgen is mijn bankrekening leeg :D

Falcon wijzigde dit bericht 24-01-2007 16:16 (14%)

Mijn macbook (2.0 white) is ook binnen :D (20-01 besteld, direct overgemaakt, 23-01 geld binnen en verzonden)

quote:
Falcon schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 16:15:
<knip>
En je raad het al .. morgen is mijn bankrekening leeg :D
Hehe, maar met zo'n lijstje denk je daar niet meer aan 8)

quote:
eriktiekstra schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 15:08:
Vandaag is eindelijk ook mijn MBP binnengekomen!!!! WOW

Had m de 10e besteld en gelijk betaald via de bank...16e verzonden en vandaag in huis!
Ik zou hem nu eigenlijk ook moeten hebben maar er was niemand thuis :&#039;(

Ik had hem op 16e besteld en op 18e geld overgemaakt (giro), de verwachte verzenddatum: 24 Jan dus ze doen het best goed :)
Toet-toet
Reg. datum: 05 februari 2000

Nog 3 uurtjes :) .. spannend!!!!

zijn ze bij MacMe zo precies? Dat je het niet over 2,5 uur kan ophalen, maar wel over 3 uur?

:D :D Succes iig! En pas op voor de grachten, dat je niet met je doosjes er plots in loopt! ;)

Hier nog meer
Reg. datum: 10 april 2003

quote:
Flappiewappie schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 18:38:
Gister ochtend besteld (macbook 2.0ghz wit), vandaag geld overgemaakt postbank--->rabo...

kan niet wachten :&gt;
vandaag verstuurd, en 30ste als leveringsdatum gegeven...

hoeveel kans isser dat hij morgen al komt? hij is vandaag verstuurd en moet naar Enschede...?

Hier staat wat

Pagina: 1 2 3 4 ... 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: