Hoofdcategorieën
Topicacties

DOC feedback

Pagina: 1 2 3 4 last

Reageer Nieuw Topic
30K 06..... op naar de 33K

Ik denk dat veel mensen tweaking/tweaken niet begrijpen als overclocken. Ik geef ze gelijk ook :P
Andere naamgevingen zou denk ik wel een stuk helpen.

Overklokken.info - 100% Overklokken! Overklokken begint bij overklokken.info

Mooooh!
Reg. datum: 01 mei 2006

een forum Overclocking en Tweaking tegen een Sub-Zero-Cooling? (alhoewel, dan nog, zelfs in TMF duiken er overclockproblemen op, dus sommigen kijken echt niet waar ze het neerzetten... Waarom verdwijnen dit soort nutteloze topics niet, met een bericht naar de auteur dat ie toch echt een leesbril moet kopen?) Tja, hoe gek wil je doen? Overigens vind ik het wel een idee om naar Sub-Zero iets meer te halen, het is hier (buiten contests) toch wel erg doods soms, maar anders dekt de vlag de lading niet meer... Extreme Cooling is ook wat gek, sommige mensen vinden een Zalman al behoorlijk extreem, terwijl de serieuze DOCer dat nogal simpel vindt. Extreem is dus geen goede optie, SubZero? Tja, het meeste is dat hier wel, maar lang niet alles... moeilijk moeilijk moeilijk... Ik weet et niet meer
dank voor het luisteren naar wat vreemd geneuzel, wellicht komen de ideeën nog

Hollandse Krachtvoerkoe || Gewoon een jonge zeur ;)

nani?
Reg. datum: 29 mei 2002

daarom ook extreme overclocking en cooling, niet extreme cooling en overclocking

asus P5B Deluxe, Q6600, 4x 2GB g-skill pc6400, scythe infinity+ fan, silverstone 560W voeding

Als iets bekend over een naamsverandering?

Moet moet toch wat duidelijker worden denk ik :D

Change phase!

ja vandaag gaat het wel erg hard met topics die hier niet horen. ipv tweaking en cooling algemeen -> overclocking en cooling algemeen kan al een hoop schelen denk ik. Tweaking is nogal vaag begrip.

Dat is imo de hele truc, in principe zijn de namen helemaal in orde, alleen niet iedereen begrijpt ze en posten als een kip zonder kop in het 1e subforum waar overclocken in staat.

ik geef ze gelijk ook :)

En inmiddels is er een subtiele aanpassing doorgevoerd :)

Chill, dude.
Reg. datum: 14 maart 2005

Ziet er inderdaad netjes uit. Ik denk, en hoop in ieder geval dat het een beetje fatsoenlijk werkt!

“Life is tough, but it's tougher when you're stupid.” - John Wayne | Last.fm

_/-\o_

quote:
Twynn schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 08:49:
En inmiddels is er een subtiele aanpassing doorgevoerd :)
idd subtiel, maar wel wat duidelijker :)
good job _/-\o_

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0

quote:
Tweaken, afstemmen, overklokken, fans en koeling boven nul. Zodra je die-hard onder nul wilt clocken, dan kun je eens in DOC rondkijken.
Kijk dat is duidelijk

Extera wijzigde dit bericht 07-02-2007 23:51 (0%)
Reden: quote, met uo

brul!
Reg. datum: 08 november 2003

Kunnen de topics misschien wat langer blijven staan in dit sub-forum?
Word nogal kort lijstje threads ivm de kleine groep mensen die actief is hier.

Acties: [view][quote]

Door: Twynn
Moderator DOC/TCA
De tijd staat al op 7 dagen :/

Maar het is wel behoorlijk rustig inderdaad.. (jammergenoeg)

Crew Member Ministry

komt binnenkort weer goed hoor jongens :)

S-Pi 7.8 sec -------- Ministry -------- For Sale

brul!

quote:
Twynn schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 13:23:
De tijd staat al op 7 dagen :/

Maar het is wel behoorlijk rustig inderdaad.. (jammergenoeg)
Tja tis hier geen extreme systems..... DOC is grensoverschrijdend ;)
Crew Member Ministry

geen extreme systems nee, maar als je alle marketing topic weghaalt daar is het ook al een stuk minder he :)

S-Pi 7.8 sec -------- Ministry -------- For Sale

brul!

Mja ach, maar dat creeert toch wel weer wat discussie en zorgt voor wat vraagjes en antwoorden.
Chill, dude.
Reg. datum: 14 maart 2005

quote:
Rol-Co schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 21:02:
komt binnenkort weer goed hoor jongens :)
Hier ook :).
Heb wat koper binnen, dus ik ga binnenkort weer verder aan mijn chiller, en dan zullen ook wat foto's mee komen. Heb helaas niet zoveel tijd voor alles, we zijn ook het een en ander aan het verbouwen hier. Maar het gaat ongetwijfeld goed komen :).

“Life is tough, but it's tougher when you're stupid.” - John Wayne | Last.fm

More Power, Igor!
Reg. datum: 10 januari 2006

Denk wel dat het drukker gaat worden * dalus begint nu eens met subzero te spelen :9

"-Currents of less than 20 amps can be considered as leakage current"

DryIce Addict

Aardige schop Dalus :P

Maar de MSI contest gister was een groot succes, en mag wat mij betreft vaker plaats vinden :)
Het zal mss ook helpen meer mensen naar de overclock scene te krijgen.

DesertShooter wijzigde dit bericht 19-05-2008 18:06 (34%)

More Power, Igor!

Zelf denk ik ook dat al die contests de Nederlandse oc scene goed doen. Het is gewoon een makkelijke en laagdrempelige manier om verslaafd te raken aan de wat koudere koeling. Ook is de motivatie groter als je het direct opneemt tegen ander mensen.
Wat mij betreft mogen er dus meer van deze contests georganiseerd worden :)

brul!

Misschien handig de topics wat langer zichtbaar te houden? (of is dat een instelling die ik over het hoofd zie...?)
www.ocxtreme.org
Reg. datum: 27 oktober 2003

Toch denk ik zelf dat het "prutsen" ook deels is verdwenen.
Luchtkoeling is nu al zo ingeburgerd dat je van waterkoeling al niets meer ziet. Met waterkoeling (vroegah) maak je al meer de stap naar koudere invloeden.

Als ik naar mezelf terug kijk.. voor 10 euro een oude vriezer kopen. vol met spiritus gooien, een week lang niet op me kamer kunnen slapen daardoor. maar toch wel ff me cpu op -1 >:) dat is DOC!

Wat denk ik leuk zal zijn en wat gewoon helpt (waardoor ik oa ook ben gestart met subzero) is gewoon veel topics. veel pics of een opsomming daarvan. Met 4 topics die eigenlijk feitenlijk meer discussie posts zijn zullen veel nieuwelingen het niet intressant vinden.

Gaan met die banaan!

Een centraal topic met daarin de gekste nederlandse dingen tot heden. De "non-believer" ziet dan meer hoe het is om kristallen op zijn mobo te creeren ;)

Push die topics even in een draadje en maak die sticky met bv daarin:

- Unknowns casade voor syngrow
- Haeg tijdperk
- De oude peltiers
- Hoe een chiller te fikken

Laat de wereld geilen, de rest volgt wel!
En hou je in bij de nieuwelingen, wie weet zit er wel een kleine Rol-co tussen!

waus wijzigde dit bericht 12-06-2008 14:24 (21%)

MCSA Messaging + Security | MCP | CCNA | ITIL F

More Power, Igor!

Ik denk dat het vooral het geld is waar dat de meeste mee zitten. Een simpele luchtkoeler en wat standaard tweaks kan iedereen. Maar om aan je dure hardware te gaan solderen en modden gaat toch te ver voor de meesten hier.

Bij mij merk ik dat vooral het geld een kwestie is, wat wil je al 18 jarige. Toch heb ik nu uiteindelijk een leuk koel systeem pelt gekoeld door ethanol gekoeld door dice >:) In de vakatie maar lekker eens bouwen en benchen. Toch merk ik wel dat alle contests toch weer voor wat leven zorgen.

Pagina: 1 2 3 4 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: