My cases; The Machine, BFG, R2-D2, Sting, Wall-E, C&C Powerplant etc etc
Of praat ik voor mijn beurt
_eXistenZ_ wijzigde dit bericht 23-01-2007 23:02 (38%)
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.
Reg. datum: 26 mei 2006
Verder vind ik je erg creatief, vooral met de stroboscoop erin zou ik graag erg snel zien.
Al eens gedacht aan een plasma bal voor de stroboscoop en deze aan de motor te maken, zodat je als het ware een bewegende plasma en ccfl op de muur zou krijgen?
Weet niet of dit haalbaar is, maar misschien op een sheet zoals op een overheadprojector een leuke afbeeldig er op afdrukken en bij kunnen knippen, en in je BFG kunnen plaatsen?
moviehouse wijzigde dit bericht 23-01-2007 23:35 (21%)
Qua kleur zou ik hem ook wel basic houden, Idd alu of zwart. Groen vinnik eig al moeilijk... misschien kun je wat carbon regelen....quote:_eXistenZ_ schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 23:01:
Geborsteld alu / zwart / groen.
..... moet ook nus zeggen.
De twee uitlaatpijpen staan er al op, maar ik wil niet teveel aan de buitenkant meer laten uitsteken. En een plasmabol komt er niet in, definititef. Dat overhead sheet idee van jou is zo gek nog niet !!quote:moviehouse schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 23:29:
Wil je nog iets met een rij slangen/gebogen buizen aan de zij- of bovenkant gaan doen, zoals op deze hand? Ik vind het er nu nog te veel uit zien als een buis moet ik zeggen...
Al eens gedacht aan een plasma bal voor de stroboscoop en deze aan de motor te maken, zodat je als het ware een bewegende plasma en ccfl op de muur zou krijgen?
edit:
Weet niet of dit haalbaar is, maar misschien op een sheet zoals op een overheadprojector een leuke afbeeldig er op afdrukken en bij kunnen knippen, en in je BFG kunnen plaatsen?Dit met plasma of uv ccfl's i.p.v. gewoon lichtt lijkt ook mij een geweldig effect te geven
![]()
tuurlijk praat je niet voor je beurtquote:_eXistenZ_ schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 23:01:
Geborsteld alu / zwart / groen.
Carbon lijkt me voor deze case niet toepasselijk hoewel ik Ediejo's case met carbon erg mooi vind. Ik zat zelf meer te denken aan MATzwart met geborsteld Aluminium. hoe en wat en waar precies moet ik nog eens over denken. Thanx voor jullie input!quote:43prcnt burnt schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 02:10:
[...]
Qua kleur zou ik hem ook wel basic houden, Idd alu of zwart. Groen vinnik eig al moeilijk... misschien kun je wat carbon regelen....
quote:Frenkie123 schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 22:11:
![]()
Komt nog meer 'gekke' dingen in/aan/op. Volgende zijn twee "fake" vensters die je als het ware IN de case laten kijken, maar in werkelijk alleen een los compartiment is. Dat idee kreeg ik van dit plaatje;
[afbeelding]
In Sketchup krijg je dan zoiets
[afbeelding]
Soms maak ik in Sketchup wel eens wat tekeningetjes hoe het er ongeveer uit gaat zien.
[afbeelding]
Maar er komt eerst nog heel veel werk aan, en dit plaatje kan totaal afwijken van het eindresultaat.
Heb je die toevallig ook in het groot als wallpaper? Vind het een geweldige pic
Oh en je mod wordt ook super uiteraard maar dat spreekt voor zich
drunkfux wijzigde dit bericht 24-01-2007 09:15 (3%)
Dat vind ik nou mooiquote:Frenkie123 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 08:05:
Ik zat zelf meer te denken aan MATzwart met geborsteld Aluminium.
Ik vind em wat te bloemetjesachtigquote:
|| [CCIP] Demission || Specs! ||
Ja, heb je wel een beetje gelijk inquote:TEAMIKKE schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 18:17:
[...]
Ik vind em wat te bloemetjesachtigLijkt me niet echt mooi passen bij een groene bal.
Wat dacht je trouwens van een Groene plasma plate? voor op of in je BFG?

Deze heb je dus ook in andere kleuren, waaronder groen
moviehouse wijzigde dit bericht 24-01-2007 19:23 (34%)
Heb er wel aan gedacht het ding in een mod te gebruiken, maar het lijkt mij dat het niet erg goed is voor hardware. Wekt zo'n ding geen statische elektriciteit op?
|| [CCIP] Demission || Specs! ||
op 12 V
ow ja
hier komt het vandaan
(gril heb ik er af gehaald)
Mr-Beamer wijzigde dit bericht 03-02-2007 18:39 (38%)
Killer WC setup for 24/7 fun and uu more fun. (Mozart TX, 8x12cm rad, full mobo koeling, 2x 295ml tank, 2x DDC-1T, 5m hose, 1 Loop!)
Stoer man ! Nu nog een in groenquote:Mr-Beamer schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 21:50:
ik heb nog zo'n plate plasma schijf Diameter +/- 10cm Hoogte schijf 1cm Hoogte totaal 4cm
op 12 V
filmpje hiero
ow ja
hier komt het vandaan
(gril heb ik er af gehaald)
hier hebben ze hem in het groen, maar kost wel dik 100 euroquote:
http://www.lbverkoop.nl/i...g=nl&target=d201.html
[CIP] Core4 sponsored by AC-Ryan
keep trying...
Reg. datum: 17 januari 2007
Daar had hij al aan gedacht
Gewoon eventjes een relais ertussen hangen aan 1 pin en dan een output sturen
Sjoerd wijzigde dit bericht 26-01-2007 14:50 (14%)
Never Argue With An idiot. They'll Lower You To Their Level And Then Beat You With Experience!

Dit zijn de onderdelen die in de BFG komen, voor de HD wil ik nog iets "leuks" maken qua ophanging.

Zo ziet het moederbordje eruit met de grafische kaart erop.

Dit is de beroemde Shuttle cooling met heatpipes. Ik vind het echt supermooi.

Zo zit de heatpipecooling op het mobo.

En in detail, je ziet dat ook deze dóór het moederbord steken. Hieronder zat hij vast op dat aluminium frame dat ik dus niet meer gebruik.

Daarvoor heb ik een nieuwe plaat moeten maken die dat vervangt.

Hiermee zet ik het moederbord vast aan de BFG. Grommets noem ik ze, maar kan me vergissen.

Hier heb ik de gaten al geboord, en getapped. mobo past perfect. Nu een voor een alle onderdelen een plaats geven en vastzetten. laterrrrrrrrrrr....

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last