Hoofdcategorieën
Topicacties

Oneens met de actie van een moderator? Post het hier

Pagina: 1 2 3 4 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... 37 38 39 40 last

Reageer Nieuw Topic
Truth hits everybody...

Misschien had ik het iets duidelijker uit kunnen schrijven, maar wat ik met mijn post bedoel is eigenlijk dat ik wil dat topicstarter nu toch eindelijk zelf eens aan de slag gaat om wat informatie te vergaren. Op een uitgebreide en duidelijke manier is meermaals geprobeerd, en soms kies ik er dan voor om iets korter van stof te zijn ...

Weet jij een permanente huurwoning in Amsterdam tot 700 euro per maand? Dan zou ik graag eens met je praten!
Windows Server 2008

Reg. datum: 20 februari 2000

wanneer gaat het vista-topic weer open? Is al een paar uur gesloten voor onderhoud oid....

Acties: [view][quote]

Door: DaannO
Moderator WBM/TP/Pricewatch Admin
Phone Addicted

quote:
Palomar schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 23:09:
wanneer gaat het vista-topic weer open? Is al een paar uur gesloten voor onderhoud oid....
Zodra ze tijd hebben. Omdat het topic zo vaak gesloten is, nemen ze even hun tijd omdat ze genoeg gewaarschuwd hebben. ;)

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Betaald Telecom Journalist worden? Dat kan!

Reg. datum: 07 oktober 2004

Nog steeds is het topic gesloten. Misschien zijn ze het vergeten weer open te gooien. Ik snap ook niet waarom mensen technische vragen gaan stellen. Zover ik weet heb ik me daar niet schuldig aan gemaakt.

Officieel moto fan :)
Reg. datum: 23 december 2001

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het dus inderdaad vergeten ben terug open te gooien :X :$
(overigens - ter info, ik ben nu dus al 25 minuten in die thread bezig, dat topic bijhouden is dus niet iets dat we er even 'snel' tussen door kunnen doen, maar zo lang dicht is ook wel niet handig :X )

Ik moet nog wat posts afsplitsen en dan gaat het normaal in een half uurtje weer open :)

I laid there quiet, watched you have your way
I might have cried, the tears were silent inside
You called me names, made me feel like I was dumb
I didn't feel a thing and now I'm gone, gone, gone.

Pure anandamine!
Reg. datum: 24 februari 2001

Jeuj \o/
En dat terwijl ik niet eens iets wil posten in dat topic :P

anandus wijzigde dit bericht 27-01-2007 09:32 (81%)

Rosa sat so King could walk, King walked so Obama could run.

Misschien handig om in de Vista FAQ een overzichtje te zetten met uitleg over de verschillende 'verkoopvormen' (oem, upgrade, retail). Bijv. dat OEM wel los verkocht mag worden, maar alleen aan 1 PC gekoppeld kan worden en niet overdraagbaar is. Dat upgrade alleen kan upgraden en niet clean installen en retail wel overdraagbaar is.

[edit]

Bijv:
OEM, Retail, Upgrade?
Windows Vista is voor consumenten op 3 manieren te verkrijgen:

- Retail: Deze versie wordt inclusief een doosje, handleiding en support geleverd. Je kunt je licentie ook overnemen naar een andere PC. Deze variant is het duurst.

- Upgrade: Is goedkoper dan de retail-versie. Hiermee upgrade je de licentie van je vorige Windows. Dus als je Windows XP Retail had upgradet je hiermee naar Windows Vista Retail. Je kunt hiermee alleen upgraden en geen clean install doen (zie: You cannot use an upgrade key to perform a clean installation of Windows Vista)

- OEM: Een OEM-licentie is bedoeld voor systeembouwers om te installeren op een 'kaal' systeem en heeft als voordeel dat ie ene stuk goedkoper is dan de retail. Aangezien wij tweakers allemaal onze eigen systemen bouwen mag je de OEM-versie dus volledig legaal in de winkel kopen, zonder hierbij verplicht een PC of andere hardware af te nemen. Zie ook: http://www.microsoft.com/...tsoftwaregebruik/faq.aspx
Het nadeel is dat je licentie (itt de Retail) gekoppeld is aan je PC en je hem dus later niet op een andere PC mag installeren. Verder krijg je er geen mooi doosje bij en geen helpdesk-support van Microsoft.

Zal misschien niet helemaal volledig zijn, maar even een opzetje, aangezien dit heel vaak gevraagd wordt in de verschillende topics ;)

Palomar wijzigde dit bericht 28-01-2007 12:21 (70%)

Ik heb deze reactie wat laat gezien, maar ondertussen is er: Windows Clients - Vista FAQ wat al een boel onduidelijkheid weg zou moeten halen.

Denk je dat jouw suggestie voldoende is afgedekt in deze FAQ? :)

Phone Addicted

Even het Mobile gedeelte van de Vista Faq:
quote:
Hoe sync ik nou met mijn mobile device?

Start het "SyncCenter" op. ActiveSync is niet meer ondersteund op Windows Vista.
Hiervoor heb je echter ook Windows Device Center nodig om alles te laten syncen. Dit is nog wel een beta, maar de verwachting is dat die morgen ook uit moet komen. Dit zijn de beta`s: X86 & 64bits. :)
http://tweakers.net/ext/f/ba75bd61e071683ce444626dc2e8018c/thumb.jpg

Een der antidigibeet
Reg. datum: 04 juni 2005

quote:
elevator schreef op zondag 28 januari 2007 @ 18:18:
Ik heb deze reactie wat laat gezien, maar ondertussen is er: Windows Clients - Vista FAQ wat al een boel onduidelijkheid weg zou moeten halen.

Goed werk :)

In principe ben ik nonconformistisch en laat ik me door niemand leiden dan door mijn leider. Ook een moderator kan mij niet tot een andere mening aanzetten. Luisteren en lezen zal ik altijd doen en ik probeer me ook te verplaatsen in waarom een moderator het zegt, maar of ik het er mee eens ben en of ik gehoor geef ligt aan de kwestie. Ik ben hier op een andermans zijn plek en daar gedraag ik me dus.

Ik ben zelf moderator op het Sub Satanic Brethren gesloten fora en dat is soms heel moeilijk. Wij noemen het de O.D.A.Q. omdat wij totaal anders zijn. Er loopt daar ook een draad met dit als onderwerp. Wat kan/mag een moderator doen en in hoeverre moet hij zijn beslissing met andere besluiten? Is een moderator een zelfstandig iemand hier of hebben jullie collega's en overweeg je een beslissing meerdere malen mét je collega of solo?

Ik vind dat als je op het tweaker.net fora bent dat je anderen dient te helpen of anders zoek je heil ergens anders. Dit is de plek waar me met zijn alle een gigantische mooie detailrijke database kunnen opbouwen voor iedereen omdat het een open forum is. Hoe meer we ingaan op andermans probleem hoe rijker GoT wordt. Ik vind het hier goed vertoeven en we delen immers allemaal toch dezelfde grote hobbie :)

Het is 's-nachts kouder dan buiten

quote:
elevator schreef op zondag 28 januari 2007 @ 18:18:

ja prima, goede FAQ:) Is zo te zien precies aangemaakt toen ik mijn post plaatste (had al wel gecheckt of er al niet zoiets was), wat een toeval :P Maar het is duidelijk zo :)

quote:
DaannO schreef op zondag 28 januari 2007 @ 19:26:
Even het Mobile gedeelte van de Vista Faq:
Hmm, dat wist ik niet (ik heb geen PDA :P), ik ga heel even een paar dagen afwachten met het aanpassen tot na de release want misschien komt die tool wel met Windows Update mee. Zou je me hier over nog eens kunnen DM'en dan wel posten in dit topic over een paar dagen als jij toevallig weet hoe het zit? :)

quote:
Dank je :)
quote:
In principe ben ik nonconformistisch en laat ik me door niemand leiden
Ik heb eigenlijk niet zo'n goed idee van wat je nou precies hiermee wilt zeggen, althans - in welke mate is dit relevant voor Windows Clients ? :)

officieel ele fan :*

Mooie faq :)

Een typo hoop ik
quote:
Wat is een single pack?

Een single pack is een specifieke uitvoering van de System Builders uitvoering. Een systembuilders uitvoering is dus per een, per twee of per 30 licenties tegelijkertijd te koop. Zoals de naam al zegt, bevat een single pack gewoon een enkele licentie van Windows.
Er bestaan single, 3-packs en 30-packs.

Duotjes doet ms nog niet aan ;)

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Phone Addicted

quote:
elevator schreef op zondag 28 januari 2007 @ 22:57:
[...]

Hmm, dat wist ik niet (ik heb geen PDA :P), ik ga heel even een paar dagen afwachten met het aanpassen tot na de release want misschien komt die tool wel met Windows Update mee. Zou je me hier over nog eens kunnen DM'en dan wel posten in dit topic over een paar dagen als jij toevallig weet hoe het zit? :)
Zal ik doen.

Ik heb jullie wijzigingen doorgevoerd in de FAQ, bedankt voor de input :)

Phone Addicted

quote:
elevator schreef op maandag 29 januari 2007 @ 19:43:
Ik heb jullie wijzigingen doorgevoerd in de FAQ, bedankt voor de input :)
De link naar screenshots in je dropdown menu doet het niet. Ff weer door je ubb gen halen. ;)

Hmm, inderdaad dat is stom, gefixed :)

Reg. datum: 19 november 2000

Kleine typo, in het kopje Windows Clients - Vista FAQ staat ultima ipv ultimate. Ook in de inhoudsopgave in het begin staat dit foutje.

Reg. datum: 25 december 2006

Mijn topic "Outlook express foutmelding" werd gesloten, omdat er al een topic over was. Da's ok, ik had eerst moeten zoeken, sorry voor dat. Maar in welk forum moet ik vragen over Outlook express plaatsen? En wat doe ik verkeerd bij het openen van een topic?

19 03 08
Reg. datum: 06 januari 2004

Outlooke express hoor tin [off] thuis, maar daar kun je zelf vriij makkelijk achterkomen door even de faq's en policys van een subforum te lezen, of gewoon de forumbeschrijvingen aan te zetten in je voorkeuren. :)

Wat er verkeerd gaat bij het openen van een topic staat toch redelijk beschreven in Registratievoorwaarden / korte FAQ? Je hoeft je eigenlijk alleen maar af te vragen bij het openen of je:
- voldoende informatie geeft over je situatie zodat een ander het ook kan begrijpen.
- duidelijk en concreet verteld wat je zelf gedaan hebt om tot een oplossing te komen
- of uit de topicstart blijkt dat je de meest voor de hand liggende stappen zelf hebt ondernomen. (google, manual, helpfiles, search op GoT). Voor alle duidelijkheid; Ik heb gezocht maar niks gevonden is niet concreet, en 'het werkt niet' evenmin. ;)

Wazzaaaaap enzo

Betreft : DLP in "[Discussie] Het grote Vista Ervaringen T..."
Ik reageer op puntje 6, uitschakeling van UAC. Gaf aan dit al te hebben gezocht, config.scherm en Defender maar kon dit dus niet vinden. Ik vroeg hem waar hij dit had ingesteld. Gezien het topic ook over Tips en trucs gaat, wat is/zou er fout moeten zijn met mijn post?

Geen melding, geen DM of Push, gewoon weg. De post erna (ok, mijn fout) krijg ik een push dat ik hier moest reageren :)

SinergyX wijzigde dit bericht 01-02-2007 16:47 (14%)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX

Naast dat dit letterlijk in de FAQ staat - is het niet de bedoeling om diep inhoudelijk in te gaan op technische zaken, daar zijn andere topics nou eenmaal meer geschikt voor :)

Verder - als ik elke reactie die ik in die grote Vista topics weggooi ook nog eens een DM/PM moet sturen, dan zijn die topics voortaan nog langer dicht, dus dat is voor niemand de bedoeling. Het feit dat het er fel rood onder staat, dat het fel rood in de topic start staat en dat het het ervaringen topic heet, moet op zich ook wel voldoende tip zijn :P

elevator wijzigde dit bericht 01-02-2007 16:49 (50%)

Wazzaaaaap enzo

I stand corrected, mijn excuses :)

Al staat er toch echt ook 'tips en trucs' in de waarschuwing :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX

Phone Addicted

quote:
elevator schreef op zondag 28 januari 2007 @ 22:57:
[...]

En hij is uit, dit kan letterlijk in de faq:

Hoe sync ik nou met mijn mobile device?

Als eerst heb je synccenter nodig op Vista. Dit zit al standaard ingebouwd in Vista en het is dus niet nodig om deze ergens te downloaden. Als tweede heb je Windows Mobile Device Center nodig die al je applicaties en gegevens synchroniseert met je Windows Mobile apparaat en Vista.

Met Device Center kan je ervoor kiezen om te synchroniseren via Bluetooth, en USB. Later zal het ook mogelijk zijn om via Wifi te syncen.

Je kan Device Center in 2 smaken downloaden: voor X84 (32-Bit) systemen & 64-bit systemen met Vista.

http://tweakers.net/ext/f/d912ebf121d19b0309065632b50f9e8c/thumb.jpg

Pagina: 1 2 3 4 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... 37 38 39 40 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: