"Darkness called...but I was on the phone, so I missed him. I tried to Star-69 Darkness, but his machine picked up. I yelled, 'Pick up the phone, Darkness!', but he ignored me. Darkness must have been screening his calls."
[CiP] C&C Tiberian Sun Temple of NOD
Pagina: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 35 36 37 38 last
Reageer Nieuw TopicVolgens de laatste en misschien wel de minst bekende relativiteitstheorie die door Einstein bedacht werdt vlak voor zijn dood,komt deze prangende vraag inderdaad naar voren.quote:SnoeiKoei schreef op woensdag 22 november 2006 @ 19:29:
Poepen beren in het bos? Natuurlijk willen we dat model zien!!!![]()
Het leek een mooie eenduidende formule te beschrijven : boslozing= beer * vis2
En na toetsing van deze theorie bleek inderdaad het vaak voor te komen dat beren in het bos hun behoefte lozen.
Daarop concludeerden wetenschappers dat met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid vast te stellen was dat Beren INDERDAAD in het bos poepen.
Afin hier de foto's

Ellende komt nooit alleen, ik neem het meestal zelf mee
een doe-het-zelf-er kan niet zonder hamer
|| [CCIP] Demission || Specs! ||
Als dit meer mag zijn kun je mischien kijken naar een enkele accu van Global deze zijn meestal rond de 24 volt en kunnen zeer veel energie opslaan (ze zitten in een cluster van 3 als accupack, en een electrofiets op 50-60% ondersteuning haalt 70 km met een persoon van 85 kilo op de fiets). De exacte cijfers weet ik niet, maar die kan ik zo opvragen.
Het enigste nadeel is de prijs, ze zijn zeker niet goedkoop.
btw: ze zijn korter, breder, en hoger als deze accu's en waarschijnlek ook iets meer kwa vollume
"-Currents of less than 20 amps can be considered as leakage current"
Jup dit is een global,quote:bakvis schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 17:33:
Mooi gedaan man die vlammewerpers! Maar een vraagje: wat voor accu's zijn dat? Het merk Global komt me bekend voor (o.a. in electrofietsen, ik werk part-time bij een fietenmaker). Ik neem aan dat de accu's 12 volt moeten leveren?
Als dit meer mag zijn kun je mischien kijken naar een enkele accu van Global deze zijn meestal rond de 24 volt en kunnen zeer veel energie opslaan (ze zitten in een cluster van 3 als accupack, en een electrofiets op 50-60% ondersteuning haalt 70 km met een persoon van 85 kilo op de fiets). De exacte cijfers weet ik niet, maar die kan ik zo opvragen.
Het enigste nadeel is de prijs, ze zijn zeker niet goedkoop.
btw: ze zijn korter, breder, en hoger als deze accu's en waarschijnlek ook iets meer kwa vollume
Deze levert 2.0A/uur / 12 V
Hoeveel Ampere deze vast kan houden staat er niet op.
Ik vermoed dat zo'n accu die bij zo'n fiets zit meer vermogen kan leveren.
Maar dat hoeft niet persé het vermoger wordt namelijk gemeten in V*A dus het is goed mogelijk dat deze accu het dubbele aan A op kan slaan tegenover die fiets accu.
Het zal waarschijnlijk wel zo zijn dat de fiets accu meer A/uur kan leveren doordat het 24 V is.
Maar er zit nog een voordeel aan deze accu en dat is dat deze gratizz is
maar nu vroeg ik me af wat jullie van die maten vonden.
Ik wil namelijk zometeen te behuizing van de tank gaan maken, maar ik twijvel of de tank langer moet worden misschien.
Wil iemand zijn inzichten delen?
beter laat dan nooit he
bakvis wijzigde dit bericht 29-11-2006 11:00 (12%)
Reg. datum: 23 december 2002
offtopic
Hoe bevalt jou die HBM micro mill? Ze zijn niet duur, maar kunnen ze wel staal aan? Wat ik zo vreemd vind is dat al die machine's ook gewoon een boorkop voor het frezen gebruiken
En is die draaibank een hobbymat?
Die micro mill is matig tot goed. Je moet erg langzaam frezen en bovendien het hele apparaat in den beginnen goed afstellen en als je gaat frezen alle schroeven zo vast mogelijk zetten.quote:Thunderbolt schreef op zondag 03 december 2006 @ 20:04:
Wow, dit wordt een erg extreme casemod![]()
offtopic
Hoe bevalt jou die HBM micro mill? Ze zijn niet duur, maar kunnen ze wel staal aan? Wat ik zo vreemd vind is dat al die machine's ook gewoon een boorkop voor het frezen gebruiken![]()
En is die draaibank een hobbymat?
het is trouwens niet zo dat je een frees in de boorkop kan doen.
Dat is idd drama , dus daar heb je van die speciale frees klemplaten voor.
De draaibank is een EMCO 8 dat is overigens wel een aanradertje.
Ik heb me even bezig gehouden met de opbouw van de vlammen tank.
Ik ben momenteel ook nog bezig met schuren en plamuren van de grote case mod's maar daar is niet zoveel aan te zien, vandaar dat ik jullie even ga vermaken met de bouw van de vlammen tank.
Ik heb op aanraden de tank in zn geheel ietsje langer gemaakt.
hij is nu onder 30 cm lang, boven iets langer.

Ik heb de alu plaat in losse deeltjes verzaagd en daarna met een lijmkit via een alu hoekprofiel aan elkaar verbonden.

Hier is de tank te zien met het deksel erop, er komt nog een koepel in het midden net zoals op de foto's.
Dit ga ik pas als laatste doen echter.
Ik laat ook de bovenkant zo lang mogelijk los totdat alle systemen erin zitten en ik er niet direct meer bij hoef te komen.

Nog een fototje met de accu's erbij, zo is ongeveer te zien hoe groot t geheel is.
ja iddquote:TEAMIKKE schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 14:27:
Ziet er goed uitLijkt me fantastisch als ie werkt
wii code: 5928-4580-2770-4050
Reg. datum: 23 december 2002
Het is een leuke gadget die via een pc of mobiele telefoon te besturen is.quote:Thunderbolt schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 22:36:
Komt er ook iets computerachtigs in de tank of is het gewoon een gadget?
Ik ben nu bezig met een java applicatietje en heb al een bluetooth moduletje besteld die gaat lullen met de ATMEGA128 die het geheel gaat besturen.
Ik vroeg me echter wel af of het met bluetooth mogelijk is om een pushmessage te sturen naar een mobiele telefoon.
Zodat ik zeg maar een java applicatie van de tank naar een device kan uploaden zodat de tank daarna bestuurd kan worden.
Iemand ideeen?
Wat je ook kan doen is een stealthtank maken. dat is heel makkelijk, je maakt er gewoon geen en als mensen vragen waar hij is zeg je gewoon dat hij gecloaked is
Atomen bestaan uit ruimteschepen
zooi kopen?
Meest coole kerstboom ooit
Beginnen ze je uit te lachen en dan heb je de wel-zichtbare nog. Goed richten en vuur
Nee ik ben dan ook zo'n type dat er dan ook echt een gecloackt zou maken om hem dan voor je neus opeens zichtbaar te maken en een paar raketten af te vuren.quote:Terw_Dan schreef op donderdag 07 december 2006 @ 14:48:
Je bent wel een pyromaantje het cycloniteEcht gaaf die vlammentank, benieuwd hoe het wordt.
Wat je ook kan doen is een stealthtank maken. dat is heel makkelijk, je maakt er gewoon geen en als mensen vragen waar hij is zeg je gewoon dat hij gecloaked is
Je moet echter wel opletten waar je loopt als er een gecloackt zou zijn
Ik ben vandaag weer even bezig geweest met de vlammentank, van de week had ik al een printje gemaakt voor de bluetooth interface en nu ben ik bezig gegaan met ontwerpen van een RVS mal om de rupsband te maken.
Ik heb een ontwerp gemaakt die me het meest leek op de werkelijke rups.

Het linker ontwerp gaat het worden... een element van de rubs zal 3.5 cm lang worden en 5 cm breed.
In het midden komt een breed gat voor het tandwiel.
Ik heb me ook bezig gehouden met de tank zelf, ik heb een aantal nieuwe plaatjes alu gezaagd en de voorkant erin gelijmt.

En ook de achterkant 2 plaatjes gemaakt, zometeen komt de "shute" (een soort loopplank voor de aarde) tussen deze 2 stukken alu.

en nog een foto vanaf binnen

Morgen ga ik verder met de case mod zelf, ik heb laatste weken toch een hele hoop geschuurd en ga morgen aan de case mod-mal lippen zetten zodat ik deze kan vast bouten voor het maken...
Reg. datum: 07 juni 2005
ik hoop dat we de uitwerking te zien krijgen voor je je huis afbrand
(denk er wel ff bij na dat je misschien niet de BT app wil versturen naar iedere telefoon die met hem verbind... zou lullig zijn als je buurman op zijn telefoon een nieuw ding ziet en er even mee gaat spelen.. exit huis.. dus ook niet de standaard passcode (0000) gebruiken)
Ziet der tof uit ! ga zo door zou ik zeggen, maar pas op voor de handjes, de muren, het plafond en de meubels
Be PWN-ed Server specs
Hehehe ik snap je bezorgdheid, maar er zijn een paar dingen die je dan nog wel nodig hebt.quote:d0rk schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 15:35:
kerel... je bent echt ziek in je kopwat een project!
ik hoop dat we de uitwerking te zien krijgen voor je je huis afbrand
(denk er wel ff bij na dat je misschien niet de BT app wil versturen naar iedere telefoon die met hem verbind... zou lullig zijn als je buurman op zijn telefoon een nieuw ding ziet en er even mee gaat spelen.. exit huis.. dus ook niet de standaard passcode (0000) gebruiken)
1) > de java applicatie om het device te sturen
2) > het wachtwoord van mijn apparte protocol bovenOP BT
3) > de altijd handige power-knop op "aan"
Ik zit nu nog te twijvelen of ik mn java applicatie misschien als object naar een telefoon kan pushen...
dat zou handig kunnen zijn.
maar dat is voor latere zorg.
En dan paar commando's insteken.. ik denk niet dat je moet vrezen dat je ge-robo-jacked zult worden
Be PWN-ed Server specs
"gewoon applicatie" is gewoon een java applicatie.quote:tokesnugerd schreef op zondag 17 december 2006 @ 14:23:
Je kan toch "gewoon" applicatie schrijven voor je gsm ? (lijkt me nog niet zo makkelijk, maarja) zet je gewoon via je pc op je gsm..
En dan paar commando's insteken.. ik denk niet dat je moet vrezen dat je ge-robo-jacked zult wordenof je zou die app al op het internet moeten posten..
Het is zelfs vrij simpel om daarmee met je andere BT devices te praten.
Er bestaat op www.sun.com een java wireless toolkit waarmee met de gereduceerde java build voor embedded systemen (mobiele telefoons) java applicaties simpel te maken zijn.
Deze zouden daarna ook zonder teveel moeite bouwbaar moeten zijn voor een pc/pda of wat voor ander device, dat is nou de sterke kant van java technologie.
Aan de kant van de tank wordt wel gewoon een simpel programma geschreven met een protocolletje die dan via de java applicatie bediend kan worden.
Pagina: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 35 36 37 38 last