Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC][MMORPG] EVE-Online deel 9

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Evolution

Wellicht kan je bij Horizon Inc kijken. Ik denk dat zij je heel goed kunnen helpen om alle aspecten zo snel mogelijk onder de knie te krijgen.

http://www.horizon-inc.nl/

Ohja......ASCN ftw !!!!

Eve Online: Brainwaste - Corp: Evolution - Alliance: Band of Brothers
Those who cannot adapt become victims of Evolution.

Reg. datum: 31 oktober 2004

De links voor een trial account voor 14 dagen zijn niet meer zichtbaar.
Misschien kunnen deze link er in:
https://secure.eve-online.com/ft/?aid=101742&nogreet=1
http://www.mmorpg.com/eve_trial.cfm

'ON ERROR RESUME NEXT

quote:
Brainwaste schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 10:20:
Wellicht kan je bij Horizon Inc kijken. Ik denk dat zij je heel goed kunnen helpen om alle aspecten zo snel mogelijk onder de knie te krijgen.

http://www.horizon-inc.nl/

Ohja......ASCN ftw !!!!
Zo heel goed doet ASCN het tot nu toe niet in de war hoor ;)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

The law
Reg. datum: 22 januari 2004

quote:
MailMan schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 20:49:
[...]

Wat is er niet duidelijk dan? Behalve dat datum waarop deel 1 officieel op TQ komt.

Dat vroeg ik me ook af en daar gaat het hem ook om denk ik. Er zijn genoeg devblogs te vinden met informatie over hoe en wat Kali allemaal gaat toevoegen

De grote vraag is alleen, wanneer? :+

Evolution

quote:
StarLite schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 11:27:
[...]

Zo heel goed doet ASCN het tot nu toe niet in de war hoor ;)

Waar baseer je dat precies op? Volgens mij zitten we nog steeds op een efficiency 40-45% tegen BoB en hun slave corps dus daar zijn we niet echt ontevreden mee.
Om eerlijk te zijn. BoB heeft nog niks laten zien waar ook maar iemand zich zorgen om zou kunnen maken.
Goed, ze hebben 2 POS in Paragon Soul....voor zo lang als dat gaat duren natuurlijk. Helaas zijn we een beetje careless geweest met de POS die opgezet is in GQ2 maar dat gaat goed komen.
Er zijn uiteraard ook wat capital ships verloren gegaan (1 dread en 5 carriers als ik het goed heb) maar ja....die dingen heb je niet om in je hangar te laten roesten. Daarnaast zijn het losses die makkelijk vervangen kunnen worden. Om nog maar niet te spreken over de posses die verloren gegaan zijn tijden de TPAR / TCAG siege.
Dat is eigelijk het enige wat NIET goed ging. We hadden een verkeerde tactic gekozen, wont happen again!

En terwijl BoB in PS aan het vechten is laten ze hun backyard helemaal open en bloot liggen. Vanaf gisteren is het eerste station in Fountain in handen van ASCN en alle POS in dat system zijn down.

Uiteraard ontkent BoB nu in alle toon soorten dat Fountain geen onderdeel is van hun space. Maar als we even naar de map kijken van BoB-fanboy Joshua is dit wel degelijk het geval.

Gisteren vloog ik nog vanaf AZN-D2 naar Fountain.....dwars door alle regions die van BoB zijn. Waar is iedereen gebleven. Toch niet allemaal in Paragon Soul?

Reg. datum: 13 juni 1999

quote:
Brainwaste schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 11:55:
[...]
En terwijl BoB in PS aan het vechten is laten ze hun backyard helemaal open en bloot liggen. Vanaf gisteren is het eerste station in Fountain in handen van ASCN en alle POS in dat system zijn down.

Uiteraard ontkent BoB nu in alle toon soorten dat Fountain geen onderdeel is van hun space. Maar als we even naar de map kijken van BoB-fanboy Joshua is dit wel degelijk het geval.

Gisteren vloog ik nog vanaf AZN-D2 naar Fountain.....dwars door alle regions die van BoB zijn. Waar is iedereen gebleven. Toch niet allemaal in Paragon Soul?

Ligt er toch aan van welke kant je het verhaal hoort. Beide kanten hebben battles gewonnen en verloren, maar wat ik er tot nu toe van zie is BoB iig niet echt een bedreiging voor ASCN.

Fountain is trouwens al tijden nogal leeg. Ik heb zelf nog een jumpclone in een van de NPC-stations daar en daarmee heb ik al verschillende keren daar in de buurt wat lopen ratten zonder veel mensen tegen te komen (en het is al helemaal zelden dat ze je ook echt proberen op te zoeken)

Is net nieuw
Reg. datum: 06 mei 2000

quote:
Seraphin schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 10:12:

Hoe zit het eik met die learning skills? Ik zag dat je op de market wel extra aankopen kan doen m.b.t skills, maar het meerendeel is toch wel behoorlijk duur (ik heb nu iets van 400k isk en 2 frigates: 1 voor mining en 1 voor agent / vechten). Heb ik iets gemist hoe je je attributes kan verhogen?

Voor iedere attribute is er een Learning skill die per level een +1 geeft. Verder kan je implants kopen voor nog meer plussen maar die zijn nogal duur en vereisen de Cybernetics skill.

De grap met Learning is dat als je de basis skills naar 5 hebt getraind je een nieuwe skill (wordt Advanced Learning genoemd hoewel die term niet in het spel zit) beschikbaar wordt. Die geeft ook weer een +1 per level. De tijd die je in Advanced Learning stopt is zwaar klote omdat je een maand lang niks nieuws kan vliegen maar alles wat je daarna traint gaat veel sneller.

Train alleen niet de Advanced Learnings naar 5, dat kost meer tijd om te trainen dan die +1 je in de 3 jaar erna bespaart.

En over de BoB/ASCN oorlog: Na de euforie van de aanval op Fountain nu de kater van 6 dreads verliezen in 10 minuten. Het waren ook redelijk slechte dreads, wie zet er in godesnaam een Siege Blaster op een Phoenix ?????

Maar goed, alle oorlogen in EVE en dergelijke spellen worden gewonnen en verloren op moraal en wilskracht. Ben benieuwd hoe ASCN hier nu verder mee omgaat.

IJzerlijm wijzigde dit bericht 26-10-2006 12:50 (14%)

And to think they once said that computers would take away jobs.

Evolution

7 dreads trouwens!

En een siege blaster is inderdaad niet het het eerste wat je op een Phoenix verwacht.....je zou Citadel Launchers verwachten op dat ding.
Je kan wel heel belangrijk gaan doen over het verliezen van 7 dread....en het is ook niet leuk natuurlijk.
Maar het is niets wat niet vervangen kan worden.

Gedoe
Reg. datum: 20 december 2000

quote:
IJzerlijm schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 12:45:
Voor iedere attribute is er een Learning skill die per level een +1 geeft. Verder kan je implants kopen voor nog meer plussen maar die zijn nogal duur en vereisen de Cybernetics skill.

De grap met Learning is dat als je de basis skills naar 5 hebt getraind je een nieuwe skill (wordt Advanced Learning genoemd hoewel die term niet in het spel zit) beschikbaar wordt. Die geeft ook weer een +1 per level. De tijd die je in Advanced Learning stopt is zwaar klote omdat je een maand lang niks nieuws kan vliegen maar alles wat je daarna traint gaat veel sneller.

Train alleen niet de Advanced Learnings naar 5, dat kost meer tijd om te trainen dan die +1 je in de 3 jaar erna bespaart.
kk hier ga ik mee aan de slag

Draeg 70 Tauren Druid @ Kul Tiras 0 / 47 / 14

Reg. datum: 17 oktober 2006

Hoe zit dat eigenlijk met Kali, worden de missions dan weer moeilijker? Ze zijn nu net een goede geld maker.

Is net nieuw

quote:
Brainwaste schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 15:06:
7 dreads trouwens!

En een siege blaster is inderdaad niet het het eerste wat je op een Phoenix verwacht.....je zou Citadel Launchers verwachten op dat ding.
Je kan wel heel belangrijk gaan doen over het verliezen van 7 dread....en het is ook niet leuk natuurlijk.
Maar het is niets wat niet vervangen kan worden.
Voor een club als ASCN moeten 7 dreads in een weekje wel weer bij elkaar te rapen zijn. Misschien waren de modules ook wel uitgekozen om niet onvervangbaar te zijn. Als je ook de moeite neemt je dread te verzekeren ben je niet eens zo enorm veel geld kwijt als ie poef doet.

'ON ERROR RESUME NEXT

quote:
Waar baseer je dat precies op? Volgens mij zitten we nog steeds op een efficiency 40-45% tegen BoB en hun slave corps dus daar zijn we niet echt ontevreden mee.

[...]
Om eerlijk te zijn. BoB heeft nog niks laten zien waar ook maar iemand zich zorgen om zou kunnen maken.
Goed, ze hebben 2 POS in Paragon Soul....voor zo lang als dat gaat duren natuurlijk. Helaas zijn we een beetje careless geweest met de POS die opgezet is in GQ2 maar dat gaat goed komen.
Er zijn uiteraard ook wat capital ships verloren gegaan (1 dread en 5 carriers als ik het goed heb) maar ja....die dingen heb je niet om in je hangar te laten roesten. Daarnaast zijn het losses die makkelijk vervangen kunnen worden. Om nog maar niet te spreken over de posses die verloren gegaan zijn tijden de TPAR / TCAG siege.
Dat is eigelijk het enige wat NIET goed ging. We hadden een verkeerde tactic gekozen, wont happen again!

Schepen kunnen inderdaad makkelijk vervangen worden, zeker T1 schepen [zeker 80% van de schepen die we killen zijn T1 gefit] kosten helemaal niks om te vervangen.

Er gaan alleen zoveel dingen fout bij ASCN, ik vraag me af hoe lang ze het volhouden.
BoB heeft geen haast hoor, we liggen ver voor op schema [mede omdat de weerstand van ASCN nogal meevalt].

Maarjah, mijn kijk op de zaken is natuurlijk ook gekleurd, omdat ik natuurlijk alleen maar de verhalen/roddels van BoB hoor. Maar desondanks heb ik het gevoel dat ASCN het onderspit gaat delven in deze oorlog.

quote:

We hebben inderdaad genoeg hostiles in fountain/delve rondhangen, maar dat is niks nieuws voor ons, die hebben er altijd al gezeten. Er zijn ook zat gangs die daar steeds de boel opruimen hoor, het is echt niet zo dat heel BoB alleen maar in GQ2 rondhangt :P
Fountain is wel onderdeel van de originele BoB space, maar ik weet niet exact hoe dat op dit moment zit, ik heb er nooit echt veel gedaan [behalve wat op celes schieten].

De outpost die is geconquered was overigens geen BoB outpost, maar XELAS alliance. Ze hebben de outpost overigens ook alweer terug gepakt.

Maar ik ben alleen maar blij met de war, ik vermaak me prima en mijn K/D ratio gaat hard de goede kant op :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Reg. datum: 23 oktober 2000

quote:
StarLite schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 23:12:
Maarjah, mijn kijk op de zaken is natuurlijk ook gekleurd, omdat ik natuurlijk alleen maar de verhalen/roddels van BoB hoor. Maar desondanks heb ik het gevoel dat ASCN het onderspit gaat delven in deze oorlog.

Wat mij tegenvalt is de manier waarop BoB op de eve forums tekeer gaat op een super onsportieve manier. Ze gebruiken de forums om hun tegenstander zo ver te treiteren en sarren dat hij de moed verliest. Dat is mij wat te bont en eigenlijk gewoon triest dat mensen zo fanatiek een spelletje kunnen spelen. Want als het spel stopt kun je eigenlijk alleen nog maar opscheppen dat je ooit eens een of ander spel gewonnen hebt.
En zowieso is er binnen BoB een groep mensen die altijd ten koste van anderen proberen hun eigen ego op te vijzelen. Nu ken ik persoonlijk zat mensen die niet zo zijn maar degenen die wel zo zijn best wel kinderachtig eigenlijk.

Hoe die oorlog gaat aflopen. Weet het ook niet. Maar iig dat beide zijden er flink de beuk in gooien.
En hoe meer ze elkaar afslachten hoe beter voor de andere grote alliances denk ik dan maar.

Reg. datum: 07 oktober 2006

Tis een game en in een game speel je om te winnen. Een game speel je niet om gewoon middelmatig te zijn. Je wilt de beste zijn in wat je doet, en zo zal bob het ook spelen.
Zo denk ik er over hoor dat hek bij iedere game.

Dat mensen raar op het forum posten is normaal, dit zie je iedere alliance doen geen uitzondering daar gelaten. ASCN wil geen oorlog die willen beetje carebearen enzo isk verdienen en dat soort shit maar waarom? Je isk moet toch opraken moet wat mee gebeuren en laten we eerlijk zijn de vetste dingen maak je mee door te schieten. Hoe gaaf is het nou om met je gehele alliance een andere alliance te beschieten. Zijn dreads kapot schieten zijn posses neerhalen alles wat je tegenkomt afmaken?

Je kan van geluk spreken dat je een tegenstander hebt die vecht en nog op een normale manier.

Maak gewoon fun en zodra je weer logt heb je je actie gehad, je hartje klopt..

Invader

Oef, ik zit net ff de screenshots te bekijken van Kali Test, er staan best wat dingetjes te veranderen zeg. Ik wist bijvoorbeeld niet dat ze het hele gang systeem aan gingen passen met Squadrons en Wings etc. Verder de entrances naar de nieuwe regions in het zuidoosten, dat zijn er nogal wat, ben erg benieuwd wat zich daar gaat voltrekken.

Verder maar even sparen voor een Hyperion, wat word dat een dikke boot zeg, t2 neuts erop en boem boem :)

ravenger wijzigde dit bericht 31-10-2006 13:36 (13%)

Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"

Tsja winnen. Ten koste van wat?
Vechten heb ik helemaal geen probleem mee. Maar dingen zoals ik eerder beschreef durf ik wel in een adem te noemen met logoffski en lagstars. Op zich geen nette methodes om te winnen.
Dan geef je gewoon zelf aan dat je op het sociale aspect van Eve je eigenlijk buitensluit tov degenen die wel waarde hechten aan de sociale aspecten binnen de virtuele wereld.
Kijk maar naar bijv Israel die op dit moment gezeik heeft dat ze napalm als wapens gebruiken. Ontzettend smerige methode om soldaten te verwonden en kost ze steun op internationale vlak.

Zag trouwens een e-o post dat goonies zelf toegeven dat ze lagstars gebruiken om nodes te laten crashen. Daar hoort een GM na onderzoek gewoon een dikke vette ban voor te geven. Dan ga je duidelijk wel over de schreef. Want daar gaat die nieuwe hardware echt niet bij helpen ben ik bang.

Zowieso is de grootste fout die CCP tot nu toe gemaakt heeft het mergen van 2 codebranches en de ellende die dit heeft opgeleverd nog steeds niet op kunnen lossen. Zelfs na Kali 1 zal dit nog niet opgelost zijn en zullen ze blijven prutsen om alles te kunnen optimaliseren. Alleen zijn de problemen niet zo erg als 2 jaar geleden maar zijn er inmiddels wel 4 a 5 keer zoveel mensen die over de flos gaan als het fout gaat.

Is net nieuw

quote:
wouter veltmaat schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 13:37:

Zag trouwens een e-o post dat goonies zelf toegeven dat ze lagstars gebruiken om nodes te laten crashen. Daar hoort een GM na onderzoek gewoon een dikke vette ban voor te geven. Dan ga je duidelijk wel over de schreef. Want daar gaat die nieuwe hardware echt niet bij helpen ben ik bang.

Wat is een lagstar ?

Zondag overigens van Veritas Immoralis en Lotka Volterra vier logoffs gezien om pods te redden en een 40-mans logon trap in 2,5 uur. Ik heb zelfs een paar maanden geleden de CEO van Shinra nog een keer moeten proben nadat hij zich uit zijn ontploffende Tempest ctrl-q'de.

IJzerlijm wijzigde dit bericht 31-10-2006 15:26 (1%)
Reden: verduidelijking

Lagstar is een POS met allemaal cans met veul bookmarks erin. Waarbij als je er naartoe warp je ontzettend veel tijd nodig hebt om al die objecten in je client te laden. Wat mij betreft direct reden om dat ding door een GM op te laten blazen. Een veels te zware belasting voor de node die dat systeem host. En als je die node teveel gaat belasten gaat hij vanzelf wel een keer down omdat hij uit heap raakt door leakage en dus crasht.
D'r zijn trouwens wel goonies gebanned voor zoiets als dit zover ik weet. En zit eraan te komen dat er meer voor gebanned gaan worden.

Zelfde geldt voor ctrl+q mensen. Die mogen of gekicked worden uit hun corp of op een andere manier boete doen. (flinke boete van 100M of zo) Hij zal bij onze corp iig flink uitmaken als een alliance dit gedoogd of niet om toch maar te bedanken voor het lidmaatschap.
Je weet niet of die persoon toevallig ook crashde overigens. Maar dat is juist het hele probleem waarom GM er nix aan kunnen doen. Er is geen verschil tussen crashen en ctrl+q. Of mensen dingen beweren die helemaal niet gebeurd zijn. Wat ook nog wel eens voor komt. (Niet dat ik dat hier beweer maar zeker weten doe ik het ook niet. Zonder bewijs wordt het nl. moeilijk zeker te weten.)

Is net nieuw

Cans vol bookmarks veroorzaken geen lag, alleen als je er 1000 in je ruim hebt veroorzaak je wat extra lag als je schip wordt opgeblazen omdat EVE per bookmark checkt of het het overleeft of niet.

Er is ooit wel eens iemand van ons een paar weken gebanned omdat ie met bookmarks rondvloog, iets waar volgens CCP geen enkel excuus voor is. Er zijn wel situaties waar je niet anders kan (in vijandig gebied zonder bookmarks) maar goed, dat was toen de beslissing van CCP.

En als er een alliantie geen lag wil is het wel Goonswarm, wij hebben als n00bs in fregatten nou eenmaal een grote vloot nodig om te kunnen winnen.

Lost in Space?
Reg. datum: 09 juni 2002

Zag op de sisi server trouwens dat de BC's aardig in de tank vooruit gaat, bijna het dubbele van wat het nu is. Dat geldt voor de bestaande Tier 1 BC's en de aankomende Tier 2 BC's zijn dus ook niet al te klein wat tank betreft. Dit zorgt voor een kleinere 'gap' tussen BC's en de BS's, wat naar mijn mening positief moet uitwerken. BS's hebben nu eenmaal makkelijk een BC neer en andersom maakt een BC weinig kans, met wat voor een strategie dan ook, denk dat het nu iets meer gebalanceerd gaat worden.

@IJzerlijm
Zonder er verder op in te gaan denk ik dat ik na jouw verhaal nu wel mag opmaken dat ik je posts met een korreltje zout mag nemen.

Eens kijken of morgen Sisi nog beschikbaar is en kunnen we zelf eens kijken naar al dat mooie nieuws.

Reg. datum: 07 oktober 2006

Hey mede eve spelers.

Een kerel die ik ken gaat stoppen met eve, en wilt deze verkopen. Hij vroeg aan mij of ik mensen kende nou de meeste die ik ken zijn voorzien. Maar misschien zijn er hier mensen die intresse hebben in een minmatar skilled pilot die hard pvp btw.

Heb je er behoefte aan post ff reply.

/63 Roeleert!!!
Reg. datum: 15 januari 2002

Het verkopen van een account is toch niet toegestaan?

Roelant, rob_erwt, crisp en moto-moi roeleren de pan uit!!!
Oh, en Femme natuurlijk ook :P

Witlof ^^

quote:
NitroX infinity schreef op woensdag 01 november 2006 @ 00:33:

Account niet, char's wel.

Dus het ligt er een beetje aan wat hij aanbied :)

... MMORPG Addict.

Reg. datum: 13 juni 1999

quote:
Burner23 schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 13:00:
Tis een game en in een game speel je om te winnen. Een game speel je niet om gewoon middelmatig te zijn. Je wilt de beste zijn in wat je doet, en zo zal bob het ook spelen.
Zo denk ik er over hoor dat hek bij iedere game.
Maar daar hoort sportief zijn wel bij, en veel forumposts van BoB kan ik daar helaas niet onder laten vallen....
quote:
ASCN wil geen oorlog die willen beetje carebearen enzo isk verdienen en dat soort shit maar waarom? Je isk moet toch opraken moet wat mee gebeuren en laten we eerlijk zijn de vetste dingen maak je mee door te schieten. Hoe gaaf is het nou om met je gehele alliance een andere alliance te beschieten. Zijn dreads kapot schieten zijn posses neerhalen alles wat je tegenkomt afmaken?

Lekker algemene uitspraak. Wat ik eerder al zei in b.v. Fountain, ik heb daar nog een clone en ben daar al verschillende keren voor de lol wezen ratten. 9 van de 10 Xelas/BoB die je daar tegenkomt zijn gewoon aan het carebearen en komen je niet eens opzoeken. Datzelfde heb je bij alle alliances. Zowiezo moet je niet vergeten dat het een spel blijft en dat er veel mensen zitten die ff een half uurtje komen spelen. Gaan PvP'en heeft dan weinig nut.

quote:
NitroX infinity schreef op woensdag 01 november 2006 @ 00:33:

Niet voor echt geld, wel voor isk.
Oh ja, en inderdaad alleen chars. Accounts is ook niet slim om te kopen aangezien als de originele eigenaar gaat klagen hij hem meestal terug krijgt

En nog over dat ctrl'q-en, daar kun je helaas weinig van zeggen. Mijn PCtje crasht b.v. de helft van de keren dat mijn schippie kapot gaat (zelfs bij een selfdestruct met niemand in de buurt)

redwing wijzigde dit bericht 01-11-2006 07:49 (4%)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: