[PC][MMORPG] EVE-Online deel 8
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw Topicquote:B1gk1ller schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 18:47:
[...]
Ach ik heb niet veel wensen, ben een beginnende eve player ik wil gewoon een gezellig corp chat hebben
nou dan praten we ingame verder
Boshart
Eve-online:[Boshart] Corp: [horizon.Inc] Arma : [Dedicated server]
Reg. datum: 31 oktober 2004
quote:B1gk1ller schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 09:37:
Is er ook nog een GoT/Nederlands corp die ik kan joinen?![]()
ik zit nu wel in een corp maar dat is met alle amerikanen en die zijn op tijden online wanneer ik slaap
Ik zit in een leuke corp " New Millineon" is alleen voor nederlands sprekenden.
We zijn niet een PvP corp maar bouwers. Maar er zijn wel wat PvPers.
We zitten in de alliance Ekliptika en dat zit links boven op de map.
http://www.eve-files.com/media/corp/CRII/Latest.jpg
Website is : http://www.deakka.nl/.
En als je nog vragen heb kan je altijd ingame (Calamor) vragen.
Calamor wijzigde dit bericht 18-10-2006 09:57 (13%)
Anyway, het einde van dit deel zit er aan te komen, en laat ik nu net op vakantie zijn volgende week en dus geen nieuw topic kan maken. Iemand anders die dit zou willen doen?
Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"
ik ben op zoek naar wat variatie voor mijn thorax setup, kan helemaal t2 fitten ed. maar nog niet veel gevlogen met het aparaat... Hebben jullie toevallig nog leuke setups, tips om te vliegen etc ?
Brutix komt uitraard ook in de planning maar hey, eerst even wennen aan de blasters..
Ben sinds kort dus weer begonnen, maar caldari is dus nu gewoon te duur (8mill voor t2 launchers last time i checked)
Dus dan maar gallente
Heb ik heel even mee gevlogen maar ik vond een thorax niet echt robuust, in tegenstelling tot sommige brutix-setups. Helaas kan een brutix alleen geen ions fitten als je ook nog eens een dikke tank wilt (dual rep - cap injector idee), maar alleen electrons. Desalniettemin is 7x electrons t2 opzich wel aardig.
Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"
Heel verstanding om Gallente te kiezen, 425mm t2's zijn slechts 17 mill het stukquote:Cooliez schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 21:14:
ola
ik ben op zoek naar wat variatie voor mijn thorax setup, kan helemaal t2 fitten ed. maar nog niet veel gevlogen met het aparaat... Hebben jullie toevallig nog leuke setups, tips om te vliegen etc ?
Brutix komt uitraard ook in de planning maar hey, eerst even wennen aan de blasters..
Ben sinds kort dus weer begonnen, maar caldari is dus nu gewoon te duur (8mill voor t2 launchers last time i checked)
Dus dan maar gallente
ik wil geen signature! :(
Daarom hebben veel mensen ook en 1600mm plate op hun thorax, schijnt best aardig te werken.quote:ravenger schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 22:05:
mja medium ion blasters, mwd, web, scram, medium rep, 3 hardeners en een dmg control (en drones ofcourse)![]()
Heb ik heel even mee gevlogen maar ik vond een thorax niet echt robuust, in tegenstelling tot sommige brutix-setups.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Je moet ook blasters fitten als je gallente bent. Stukken goedkoper en dat is waar de schippies ook voor gemaakt zijn. Maar was me nog niet opgevallen dat die 425mm t2's zo duur waren geworden. 't wordt echt eens tijd voor andere bronnen voor T2 naast die BPO loterij (hopen dat die inventions hier wat aan doen)quote:Maverick-X schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 10:31:
[...]
Heel verstanding om Gallente te kiezen, 425mm t2's zijn slechts 17 mill het stuk
Lolquote:
Java: write once, debug everywhere. teamcoldfusion
Blasters is idd stuk leuker, alleen is 200km + raken in Fleetfights beetje moeilijk met blastersquote:redwing schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 13:11:
[...]
Je moet ook blasters fitten als je gallente bent. Stukken goedkoper en dat is waar de schippies ook voor gemaakt zijn. Maar was me nog niet opgevallen dat die 425mm t2's zo duur waren geworden. 't wordt echt eens tijd voor andere bronnen voor T2 naast die BPO loterij (hopen dat die inventions hier wat aan doen)
Reg. datum: 25 februari 2005
Gigabyte 8I915P Duo Pro , P4 630J HT 3GHz @ 3425 GHz cooled by Gigabyte 3D Rocket Cooler, 512MB DDR dual channal PC3200 Twinmos , Sapphire Radeon X800XL @ 445/550 cooled by Zalman 700Cu , 520 Watt Levicom visible power
Had ik ook al last van alhoewel ik er af en toe wel doorheen komquote:1440 schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 19:09:
Ligt het aan mijn verbinding of klopt het dat de website al sinds vanmiddag niet is te bereiken?
And to think they once said that computers would take away jobs.
Tja, probleem is gewoon dat er veel meer mensen in Eve zitten dan een jaar geleden, maar dat er niet evenredig meer BPO's zijn. Verder weet ik niet wat er momenteel gebeurt als een BPO op een inactive account zit, of er eentje wordt neergeknalt, maar als daarvoor geen nieuwe in het spel komen wordt het alleen maar erger.quote:Deathscythehell schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 16:30:
het is natuurlijk een kwestie van vraag en aanbod maar als er niet iets veranderd zullen zulke dingen alleen nog maar te betalen zijn door diegene die een flink stukkie space hebben met veel high-end plexes en spawns..
quote:IJzerlijm schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 22:37:
The Establishment schijnt zojuist hun Nyx mothership te zijn kwijtgeraakt.
Ik weet niet of het dezelfde nyx is, maar ik hoorde gister over een nyx en 2 hac's die ergens rondhingen [verder geen fleet of POS erbij], dat is ook vragen om hem kwijt te raken.
We hebben gister trouwens nog met een roaming frig fleetje [15 frigs, 2 hacs] een alleen rondvliegende archon gekilled. We hebben ruim een half uur op hem lopen schieten voordat ie eindelijk down ging [mede doordat er een stapeltje hacs kwamen helpen]. Tis best lastig als een carrier een gotan's smartbomb [10KM] een een stapel NOS heeft, want op 11KM doe je verrekte weinig damage. DlpII met scorch deed 4.7 damage gemiddeld, met 24dmg wrecking shots.
Ik moet zeggen dat ik onder de indruk was van de tank van de archon, maar totaal niet onder de indruk van zijn drones/fighters, misschien omdat het T1 drones waren. We hebben geen enkele loss gehad in dat half uur dat ie ons probeerde af te maken met zijn arsenaal, wat vreemd was aangezien hij alle maten drones bij zich had. De tank was echt netjes, dual cap repper tank die hij zeker een half uur volhield, pas toen we HAC backup kregen ging hij opeens erg snel neer.
Leuk detail: in de loot-can zat een small tractor beam...
quote:Maverick-X schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 11:21:
BPO's die kapot gaan of BPO's die te lang bij inactive mensen zitten worden teruggegooid in de bpo pool, mensen die inactive zijn verliezen de bpo natuurlijk niet.
Is dat nieuw, want voor zover ik weet komen die niet meer terug in het spel [dat is een jaar terug ooit door een dev confirmed]?
Het zou wel goed zijn voor de prijzen van T2 spul [net als inventions, ik denk dat dat flink gaat schelen]. Ik zou het wel fijn vinden, want 15 mil per gun word toch wel duur zo...
StarLite wijzigde dit bericht 20-10-2006 11:31 (17%)
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Carriers kunnen idd (en zeker de archon) best goed tanken, wij hebben ooit een Chimera neergehaald met een groepje van 10 man specifiek gefit voor carrier (veel nos/dampners) en duurde nog goede 10 minuten voordat hij neerging.
Fighters zijn trouwens slecht op alles kleiner dan een cruiser en pas echt goed op battleships dus kan begrijpen dat die niks deden, ik neem aan dat jullie de drones zo snel mogelijk afknalde als hij large/med/small uitgooide? Dat hij geen t2 drones had is trouwens echt slecht
We hebben inderdaad de drones op een gegeven moment afgeknalt, maar zijn small/med/large drones deden te weinig damage om onze frigs neer te halen, dus we hadden er niet echt veel haast mee. De laatste 10 minuten had hij trouwens steeds maar 3 drones per keer naar buiten, soms een paar minuten helemaal geen.quote:Maverick-X schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 11:58:
Ik heb dat ooit al lang terug op EVE-O van een Dev/Gm weet ik het gelezen dat ze die dus wel reseeden als het nodig zou zijn![]()
Carriers kunnen idd (en zeker de archon) best goed tanken, wij hebben ooit een Chimera neergehaald met een groepje van 10 man specifiek gefit voor carrier (veel nos/dampners) en duurde nog goede 10 minuten voordat hij neerging.
Fighters zijn trouwens slecht op alles kleiner dan een cruiser en pas echt goed op battleships dus kan begrijpen dat die niks deden, ik neem aan dat jullie de drones zo snel mogelijk afknalde als hij large/med/small uitgooide? Dat hij geen t2 drones had is trouwens echt slecht
\o/
Reg. datum: 07 oktober 2006
Waren het T2 drones small med large?
Keer archon van bob neer gehaald in denk 10 a 15 min, met wat cruisers en hac plus command ship.
Verder keer chimera down gehaald maar die kerel kon tanken als een dolle hadden, we extra hulp nodig want die vent wou niet down..
Als je echt gefit bent voor een carrier haal je hem snel neer. Echter ligt het ook aan zijn setup, sommige zijn zo geskilled/gefit dat ze echt moeilijk down gaan.
thorax met een 1600 plate is idd goede setup, je ziet ze nu ook veel met nos en drones en 2 guns..
Alle T2 large guns worden duur daar ontkom je niet aan. Maarja het pwnt gewoon dus beetje skilled pilots halen ze.
Reg. datum: 14 oktober 2006
quote:Burner23 schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 21:33:
Starlite:
Waren het T2 drones small med large?
Keer archon van bob neer gehaald in denk 10 a 15 min, met wat cruisers en hac plus command ship.
Verder keer chimera down gehaald maar die kerel kon tanken als een dolle hadden, we extra hulp nodig want die vent wou niet down..
Het waren T1 drones, van wat ik me kan herinneren.
Hij had een 10KM smartbomb en veel NOS, dus vandaar dat we weinig damage konden doen met een stapeltje frigs.
En jammer dat T2 spul allemaal zo duur word, komt mede doordat er op het moment [zo goed als] geen T2 bpo's meer worden uitgegeven en steeds meer mensen T2 spul kunnen gebruiken. Met Kali/Inventions zal dat ws wel weer een iets betere balans worden hoop ik.
\o/
Iig kunnen ze dan de balans wat beter tweaken doordat ze dan de kans op een T2 BPC makkelijk kunnen aanpassen zonder gelijk iets onherstelbaars te doen.quote:StarLite schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 14:30:
[...]
En jammer dat T2 spul allemaal zo duur word, komt mede doordat er op het moment [zo goed als] geen T2 bpo's meer worden uitgegeven en steeds meer mensen T2 spul kunnen gebruiken. Met Kali/Inventions zal dat ws wel weer een iets betere balans worden hoop ik.
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.