Hoofdcategorieën
Topicacties

[MMORPG]Silkroad Online, deel 5

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 18 oktober 2004

Ben 3 dagen geleden net overnieuw begonnen op Troy aangezien ik liever FULL int ga.
en heb nu alweer mn eerste SOS drop binnen >:)

[img=http://img68.imageshack.us/img68/1257/soxsw0.th.jpg]

voor hoeveel zou ik deze kunnen verkopen?

nu tijdelijk ff pepernoten!!
Reg. datum: 12 november 2004

quote:
oane88 schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 21:38:
Ben 3 dagen geleden net overnieuw begonnen op Troy aangezien ik liever FULL int ga.

ik zou zeggen, tussen de 300K en 400K, maar ik weet niet hoe de prijzen liggen op troy. kijk gewoon es rond bij andere SOS stalletjes wat ze er daar voor vragen, dat werkt het beste...

Dare to face yourself
Face the consequenses of your actions
Stand and fight or be forever lost...

Reg. datum: 15 april 2005

quote:
oane88 schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 21:38:

omfg jij bent ook zo'n lucky gozer he.. in die tijd dat ik jou op troy ken heb je al 3 keer een SOX item gevonden....

Wannabe
Reg. datum: 01 oktober 2006

eej
ben nu lv 42,, heb nu net die quest voltooid van lv 35, maar nu moet ik die huhoan dronken proberen te voeren :D
en dan zijn boek krijge, maar ik krijg hem steeds niet goed genoeg, altijd te dronken, of niet genoeg, zodat ik het boek niet krijg..
is er misschien een bepaalde volgorde voor, of moet je gwoon heel vaak probere

quote:
Heaget schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 08:30:
[...]

omfg jij bent ook zo'n lucky gozer he.. in die tijd dat ik jou op troy ken heb je al 3 keer een SOX item gevonden....
haha heagy <3

Reg. datum: 29 augustus 2005

quote:
w00te schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 10:14:
eej
ben nu lv 42,, heb nu net die quest voltooid van lv 35, maar nu moet ik die huhoan dronken proberen te voeren :D
en dan zijn boek krijge, maar ik krijg hem steeds niet goed genoeg, altijd te dronken, of niet genoeg, zodat ik het boek niet krijg..
is er misschien een bepaalde volgorde voor, of moet je gwoon heel vaak probere
Lol die quest heb ik gewoon opengezet en ik kijk wel wat er gedropt wordt. Ik ga er niet express voor questen ook omdat er Red Scorpions inzitten die ik bijna niet aankan.

Schiet tussen de palen en je scoort!

OMG

net een sos spear lvl 16 gekocht van iemand. helaas had ik maar 109353 gold op dat moment, ik was nog bezig met het verkopen van andere sos spullen...
hij vroeg er 300K voor, toch al een lage prijs. maar ik bood hem dus 2 van mij sos items aan voor die spear (items waren lvl 16&17 armor delen) maar dat wilde hij niet. dus ik al mijn gold er voor gegeven. blijkt het absoluut de beste SOS lvl 16 spear te zijn die je kan hebben zo'n beetje 8)7 http://members.home.nl/m.f.m.claessen/SOS%20spear.JPG
+3 int
+3 str

voor net geen 110K &gt;:)

ik had hier graag 1M voor betaald, maar hij wilde mijn items niet (samen voor 550K aan t proberen te verkopen)
en toch is mijn SOS glavie (+2,+2str+2int) toch nog beter, hogere phy & mag damage

DropjesLover wijzigde dit bericht 09-10-2006 11:25 (5%)

Dare to face yourself

Reg. datum: 29 augustus 2005

Helaas is het een lvl 16, je moet nagaan dat je een lvl 16 niet zo lang kan gebruiken gewoon omdat je snel lvl upt. Een SOS is +3(?) Dat betekend dat je bij lvl 20 al een nieuwe moet kopen.

Edit die Mag rein is wel lekker zeg :)

xzaz wijzigde dit bericht 09-10-2006 12:47 (10%)

Schiet tussen de palen en je scoort!

sos is volgens mij +4 of +5...

wat houdt die phy en mag reinforce eigenlijk in? wat betekent het concreet? ik heb me er nooit zo in verdiept.
nu die dingen verkopen (mn andere SOS dingen) en dan kijken of ik een compleet iron protector set SOS bij elkaar kan krijgen :P

Dare to face yourself

Master of the Edit-button

Volgens mij houd dat in in welke mate het wapen je eigen kracht versterkt.
Soort van Damage Multiplier zoals je die vind in Quake en UT.

Mijn naam is Gasaansteker! De duistere heerser van de 21ste eeuw! Want ook Lucifer raakt verouderd....
[hr]McKaamos heeft nu ook een blogje

Reg. datum: 28 juli 2005

mja heb me ook niet zo echt op die dingen gericht
maar let nu heel veel op crit

Leer niet te quote waneer het NIET nodig is!

quote:
Z1ppo schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 17:21:
mja heb me ook niet zo echt op die dingen gericht
maar let nu heel veel op crit

ik richt me meer op de extra dingen die op het item zitten, nu nog met name op +int en +str aangezien ik met mijn lage level nogal snel boven mn wapen "uitgroei"
een hoge crit helpt inderdaad wel, als je per monster 1x een crit maakt gaat het zeker wat sneller :P

Dare to face yourself

ik richt me heel erg op de crit en de +% van de mag attack ( ben namelijk full int)
vind +int ook heel erg belangrijk (op alles trouwens)
heb nu dan ook zat geld omdat ik al veel geld had van mn oude char &gt;:)

zonet een nieuwe char aangemaakt op Aege, puur om eens te kijken wat ik beter had kunnen doen :)
Heb nu een glavie en ga voor zoveel mogelijk magic kracht (hoe je dat ook in vaktermen mag noemen :P )
Nadeel is dat je in het begin nog helemaal geen force kan gebruiken ivm tekort aan punten en nog niet hoog genoeg level (minimaal level 5 enzo).

Mijn naam is Gasaansteker! De duistere heerser van de 21ste eeuw! Want ook Lucifer raakt verouderd....

als je voor full int gaat kun je veel beter een spear nemen...
glavie is namelijk voor str en niet voor int

Opperbawz.

Vraagje..

Ik ben een ervaren speler maar ben sinds kort gestopt vanwege school,
Heb mn account daarbij verkocht.

Mischien wil ik later weer opnieuw beginnen.
Op welke server is het leukst?

ik heb altijd op Alps gespeeld, heb ook een tijdje op Oasis gespeeld en merk dat daar ontzettend veel lvl60+ gasten zitten. Dit vind ik eigenlijk niet leuk, zo ben je neit meer speciaal als je lvl50+ bent.

Welke server naast Alps is ook leuk om te spelen?
Is Aege een oude server?

Snikkel.

quote:
ZevenVijf schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 21:33:
Vraagje..

Ik ben een ervaren speler maar ben sinds kort gestopt vanwege school,
Heb mn account daarbij verkocht.

Mischien wil ik later weer opnieuw beginnen.
Op welke server is het leukst?

ik heb altijd op Alps gespeeld, heb ook een tijdje op Oasis gespeeld en merk dat daar ontzettend veel lvl60+ gasten zitten. Dit vind ik eigenlijk niet leuk, zo ben je neit meer speciaal als je lvl50+ bent.

Welke server naast Alps is ook leuk om te spelen?
Is Aege een oude server?

Aege is oud jah.
Een van de eerste 3 servers.
Ik speel zelf ook op Aege. Heb het er opzich wel naar m'n zin.

Sinds de upgrades (huisdieren, extra alchemy spul enzo) vind ik het spel een stuk aantrekkelijker geworden.

Reg. datum: 22 september 2006

quote:
Caboman schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 20:02:
Ik ben nu lvl 15 en sp farm al de hele tijd heb iets van 1200 sp en master lvl 6 voor fire en bicheon.
Alleen lvlen gaat nu erg traag krijg misschien 0.02% exp van een monster.

Zal ik anders gewoon m'n master lvl op 7 zetten zodat ik nog wat andere skills kan kopen. ( Een gat van 9 lvls geeft de meeste sp)

En SOS zijn echt duur, lvl 1 sos 100k, wtf? En dan weer een andere SOS 1,6M voor lvl 8 ofzo.

edit: Heb mijn master lvl al op 7.

Een paar tips.
Ga farmen op lvl16, koop een SOS wapen naar keuze (lvl16) en houd de master skill lvls op -9 (lvl 7 dus) Bij het bereiken van of bijna lvl 17, doe je spullen in de storage en laat je zelf killen bij wat hogere lvl monsters buiten Donwhang. Doe dit totdat je weer bij begin lvl 16 bent en ga weer verder met farmen.

Met -9 skill lvl ontvang je het max sp per kill.

SOS bow is het snelst, maar een monkey is dan erg handig.
Als je Pure Str bent koop dan een Glavie, Bij Pure Int een Spear.

Ja sp grinding is niet het leukste (ik ben nu al bijna 2 maanden bezig op lvl 70 met -9 skill lvls om sp te verzamelen) Heb nog een dag of 4 te gaan en dan heb ik 70k sp. 45k is nodig om de door mij gebruikte skills op lvl 70 te krijgen.

Bij de nieuwe lvl cap zal ik een een verschil van 4 aanhouden.

Nog vragen...barst maar los.

Reg. datum: 29 juli 2000

Ehm, waarom farm je 70K als je maar 45K nodig hebt? Zodra de cap omhoog gaat blijven de skills op max level 69 en hoef je alleen maar de mastery te verhogen.

de eerste 20 levels heb je toch helemaal niet zoveel sp nodig? ik zit nu op lvl 21 met een lvl gap van 3. ondertussen heb ik alle skills op 10 (ivm die bonusjes) en verder force op 17 ivm revive, lightning op 17 (ivm mag attack bonus & grass walk) en ice & spear skills op 17 (deze gebruik ik het meest).
momenteel heb ik iets van 250 sp, waar ik nog geruime tijd mee door kan. ik ga pas sp farmen als ik dat nodig heb...

en over sos spul van lvl 1 dat dat zo duur is, tuurlijk is dat duur, het is hardstikke zeldzaam. en net zoals al het low lvl sos spul alleen betaalbaar voor de personen die al een account hebben op die server. helaas...

Dare to face yourself

Wat is nou het doel van dat grinden en dan enorm hoge levels halen dan?
Is dat puur voor de verkoop van je account?
Ik zie het nut namelijk niet echt om elke dag een beetje saai monsters te gaan slachten...
Een spel is toch bedoeld om lol te hebben?

Reg. datum: 29 juli 2000

Zodat je kunt gaan pvp'en, hunten, thieven en multi* trades kunt gaan doen. :)

Reg. datum: 27 augustus 2004

Vraagie:

Wanneer ik al die dingen die ik heb gevonden elementen van maak dan blijven die dingen nog gewoon over, arrows, rings enzo. Moet ik ze gewoon verkopen dan?

Dan krijg je dus elementen fire, stone etc...
Dan neem je een tablet en kijk je hoeveel elementen het nodig heeft.
Daarna fuse je dat allemaal en krijg je 1 steen waarmee je je wapen mee kan upgraden?
Het upgraden heeft een kans van slagen een een kans van falen?
Kan je een wapen zo meerdere keren upgraden?
Heb ik het goed?

Cabo wijzigde dit bericht 10-10-2006 19:19 (12%)

Je kan meerdere keren upgraden, maar de ene stone overwrite de andere.
Staat ook wel in de beschrijving van de stenen btw.
"Resets attribute and adds new value" oid.
Je kan dus eigenlijk maar 1 steen op je wapen/item hebben.
Het beste idee lijkt mij om voor het upgraden met een nieuwe steen eerst een Destroyer Rondo te gebruiken om de elements weer te scheiden van je wapen/item.
Dan krijg je tenminste nog weer wat er van terug, ipv het te overschrijven en niks terug te krijgen.

Reg. datum: 14 april 2006

quote:
McKaamos schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 16:16:
Wat is nou het doel van dat grinden en dan enorm hoge levels halen dan?
Is dat puur voor de verkoop van je account?
Ik zie het nut namelijk niet echt om elke dag een beetje saai monsters te gaan slachten...
Een spel is toch bedoeld om lol te hebben?
Mijn character lv30 grind nu ook en ik heb dus ook gedacht over of het spel zo niet een beetje te veel uitstellen van plezier is. "Waar doe ik het voor" etc. . Daarom doe ik het ongeveer 2:1 (leveling:thiefing). Thiefen vind ik namelijk helemaal te gek &gt;:)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: