Divers Famous Last Words: "Race You To The Surface!!!!"
[PC][MMORPG] EVE-Online deel 8
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicDe POS word dan invulnerable voor dmg tot de fuel gone is dusquote:When the shields are completely gone your POS will enter Reinforced Mode. This is a mode where your POS consumes fuel at a very high rate to withstand any further damage. Reinforced mode is automatic but will only happen if you have Strontium clathrates (ice product) in your fuel storage once there is no more Strontium left, your CT will continue taking damage until it is destroyed.
Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"
Reg. datum: 23 oktober 2000
En erg raar dat je voor zoiets 160B isk zou rekenen en dat omgerekend naar (ebay koersen) toch iets van 20.000+ euries kwijt zou zijn.
quote:ravenger schreef op woensdag 27 september 2006 @ 21:16:
[...]
De POS word dan invulnerable voor dmg tot de fuel gone is dus
mjah, je moet dan dus wachten tot de fuel op is?
beetje maf maar goed
En daar kosten ze trouwens ook wat minder, moet je nog wel steeds wel de skills hebben, dus niet iedereen kan er zo ff mee rond gaan vliegenquote:
Reg. datum: 25 februari 2005
http://myeve.eve-online.c...hreadID=401712&page=1
Gigabyte 8I915P Duo Pro , P4 630J HT 3GHz @ 3425 GHz cooled by Gigabyte 3D Rocket Cooler, 512MB DDR dual channal PC3200 Twinmos , Sapphire Radeon X800XL @ 445/550 cooled by Zalman 700Cu , 520 Watt Levicom visible power
Reden lijkt mij meer dan duidelijkquote:Deathscythehell schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 10:52:
BoB heeft oorlog verklaard aan ASCN...reden is voor mij een beetje onduidelijk maar hier is de post op eve-o zodat jullie dat zelf kunnen proberen te achterhalen![]()
Divers Famous Last Words: "Race You To The Surface!!!!"
Dit blog is echter van de 21ste van Augustus...en had blijkbaar betrekking tot een andere war die ASCN toendertijd had.
De Titan word met geen woord genoemd als primaire reden ( voor zover ik heb gezien ) maar het is niet meer dan logisch dat dit wel het geval is
Gigabyte 8I915P Duo Pro , P4 630J HT 3GHz @ 3425 GHz cooled by Gigabyte 3D Rocket Cooler, 512MB DDR dual channal PC3200 Twinmos , Sapphire Radeon X800XL @ 445/550 cooled by Zalman 700Cu , 520 Watt Levicom visible power
Waarom denkt iedereen dat dit een BoB «» ASCN war word?quote:Deathscythehell schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 10:52:
BoB heeft oorlog verklaard aan ASCN...reden is voor mij een beetje onduidelijk maar hier is de post op eve-o zodat jullie dat zelf kunnen proberen te achterhalen![]()
quote:As of today, the whole of BoB goes into full war mode.
GSW mensen, GSW
maar die titan gaat wel stuque binnenkort
The Pendulum is about to swing. It begins.
Kep d'r zin in
StarLite wijzigde dit bericht 29-09-2006 14:05 (5%)
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Dat was tegen RA en AAA en alleen omdat die dat zelf doen, tegen alle anderen is het gewoon schieten and het beste er maar van hopenquote:Deathscythehell schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 12:15:
het was ook een beetje op sarcastische wijze bedoeld maar in de thread staat ook iets over een blog van CYVOK waarin staat dat hij toestaat dat "tactieken", zoals een zooi carriers bij een pos planten en de tegenstanders spammen met 100den fighters en een pos regelrecht vervuilen met allerlei crap zodat de tegenstander compleet gelagged wordt, door ASCN gebruikt word..en zelfs een node wil laten sterven wanneer een pos van hun gesieged word en ASCN troepen het systeem niet in kunnen komen vanwege een line bij de gate, door genoeg troepen te laten inloggen in een systeem ernaast...
Dit blog is echter van de 21ste van Augustus...en had blijkbaar betrekking tot een andere war die ASCN toendertijd had.
De Titan word met geen woord genoemd als primaire reden ( voor zover ik heb gezien ) maar het is niet meer dan logisch dat dit wel het geval is
Hehe nee, Great Southern Warquote:Deathscythehell schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 16:40:
Ben nou nog niet helemaal thuis in de afkortingen van alliances maar ik neem aan dat GSW voor Goonswarm staat?
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Het is zoiezo al raar dat BOB en D2 samen hebben besloten om ASCN aan te gaan vallen, die zijn namelijk niet zo'n goede vriendjes. Dat is ook een beetje de reden dat D2 OR en CR aan RISE heeft gegeven, simpelweg omdat ze dan een buffer hebben vs BOB. BOB en GOONS zijn al helemaal geen vriendjes, en AAA zijn ook geen lievertjes. Het enige wat ik me kan voorstellen is dat LV een rol zal gaan spelen in het nieuwe conflict.
At the end is Kali er natuurlijk over een maand en komen er 8 nieuwe 0.0 regions bij die geheel player controlled zijn, die belangen zijn natuurlijk vrij groot en zullen zeker meespelen.
Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"
quote:ravenger schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 17:17:
Mwa dat zou betekenen dat RA en Goonswarm en Imperium ook met BOB mee zouden gaan doen, dat lijkt me wel erg hypothetischAtm heb je de coalition bestaande uit -V-, KOS, CHIMP, (ASCN), LV, ERA etc etc vs RA, IMP, en Goons en nog wat meuk en nu komt daar dus BOB, D2 en AAA bij vs ASCN.
Nou nou, vergeet Maelstrom niet ;-) Toch ook 600+ leden. (According to records)
Ik hoop niet dat wij (Maelstrom/CHIMP) last gaan krijgen van BOB. Net een behoorlijke war tegen RA enz gehad. Ongelofelijk lame die russen. Login traps, node spammen... bah, dat was gewoon niet leuk.
Ben toch wel erg benieuwd naar Kali. De laatste paar dev blogs waren simpelweg opwinded (limited gate control, structuur in groups) en natuurlijk de nieuwe BS's.
quote:ravenger schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 17:17:
Mwa dat zou betekenen dat RA en Goonswarm en Imperium ook met BOB mee zouden gaan doen, dat lijkt me wel erg hypothetischAtm heb je de coalition bestaande uit -V-, KOS, CHIMP, (ASCN), LV, ERA etc etc vs RA, IMP, en Goons en nog wat meuk en nu komt daar dus BOB, D2 en AAA bij vs ASCN.
quote:
Originally by: Shrike
The day we ally AAA and D2 is the day BoB doesnt exist anymore.
D2 en AAA bevestigen dit duidelijk in de forums. Omdat ze toevallig ook in het zuiden rondvliegen en graag op ASCN schieten betekend niet dat ze allies worden O_o
quote:Het is zoiezo al raar dat BOB en D2 samen hebben besloten om ASCN aan te gaan vallen, die zijn namelijk niet zo'n goede vriendjes.
We hebben niet samen besloten om ASCN aan te vallen.
BoB heeft war declared op alles wat geen BoB is en wat in het zuiden van de map rondvliegt. De sterkste enemy die daar op het moment rondhangt is ASCN/AXE/POS en dat is op het moment ook waar we de meeste van neerknallen
* StarLite vind deze war wel tof, toch al 6 killmails kunnen binnenslepen voor 1 ceptor loss [onverwachte smartbomb domi :D]
\o/
ASCN besloot TPAR aan te vallen, het ging alleen niet helemaal volgens plan volgens mij
BoB Killboard:
Friday 06 October 2006
[73 battleships destroyed] [0 battleships lost]
Ze hebben 2 of 3 ceptors gekilled van ons
\o/
Reg. datum: 23 oktober 2000
Het is gewoon een gezellig ouwerwetse oorlog zoals het hoort.
Itt RA bevechten want dat zijn idd een stelletje <vul maar in>.
Reg. datum: 04 augustus 2002
thefox154 wijzigde dit bericht 07-10-2006 23:28 (98%)
quote:StarLite schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 01:57:
De GSW is best tof:
ASCN besloot TPAR aan te vallen, het ging alleen niet helemaal volgens plan volgens mij
BoB Killboard:
Friday 06 October 2006
[73 battleships destroyed] [0 battleships lost]
![]()
Ze hebben 2 of 3 ceptors gekilled van ons
maar jij zit in BoB, of in D2?
Wij hebben trouwens RISE uit CR gekicked
ik wil geen signature! :(
Alleen jammer van de lag, gister ook met zo'n 100 tegen 100 proberen te vechten: instant-nodecrash en een uur lang ontzettende lag [1 minuut reactietijd op alles]
Ik hoop echt dat met Kali de lag verbeterd, want op deze manier worden alliance wars gewoon onmogelijk
\o/
Ik vind het bijzonder dat er hier relatief weinig gepraat wordt. Dit is slechts het 8ste deel van het EVE topic over een periode van enkele jaren, terwijl het aantal spelers toch vrij groot is. Waar ligt dit aan? Communiceert het merendeel van de spelers via het EVE-forum? Volgensmij niet. Houden de EVE spelers gewoon niet zo van fora? Volgensmij wel, aangezien er bij ons lekker gepraat wordt. Waar zit het hem dan in?
Toch maar weer even over de huidige situatie. Hoe erg hebben jullie last van lag? Ikzelf merk vrijwel niets van lag op enkele momenten na. Zit dan ook niet in 0.0 atm, maar dat zegt ook niet alles.
β-γ The Beaty of All
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.