Multimonitor is relax :P
Het Symbian S60 3rd Edition Discussie Topic
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 69 70 71 72 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 28 augustus 2006
quote:bartvb schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 10:56:
Hmm, lijkt er wel op. Dadelijk eens proberen. Had idd nog niet heel erg naar Java applicaties gekeken, thanks!
deze is er ook nog:
http://my-symbian.com/s60...hp?fldAuto=124&faq=10
Waar het oordelen begint, stopt het waarnemen.
quote:VORMPIE2 schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 11:33:
Tussen alle Symbian besturing,.. wat is de 'OS7' Precies?.. kom ik veel tegen...
http://www.symbian.com/news/pr/2003/pr20032978.html
en hier vind je de rest:
http://www.symbian.com/sy...es/symbianosreleases.html
HET waterkoeling forum Full watercooled setup, cpu, gpu, psu, hd's
Dit mag wel verandert worden naar het feit dat het mondjesmaat mogelijk wordt gemaakt voor een aantal phones. Het pakket is hier te vinden: http://www.nokia.co.uk/no...html?orig=/softwareupdatequote:
Kan ik de Symbian zelf updaten?
Nee, dit kan jammer genoeg nog niet bij Nokia. Je moet daar voor naar een Nokia service point. Deze kan je hier vinden.
Ow, waar kan je die kopen dan?quote:Tijgert schreef op zondag 03 september 2006 @ 10:36:
Tomtom 6 is ondertussen al beschikbaar, iemand enige ervaring hiermee?
Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!
Betaald Telecom Journalist worden? Dat kan!
Reg. datum: 03 september 2006
Q6600, GA-X38T-DQ6, 2GB OCZ PL. DDR3, 8800GTS 512 Alpha Dog, 7.8TB, 24"Dell + G7 + G15, Specs
Waar kan ik die certificaat instellingen terug vinden en verifiëren?quote:paul_b schreef op zondag 03 september 2006 @ 19:23:
ik heb een E70 en heb de certificaat instellingen correct staan, ben al een paar dagen op internet aan het zoeken wat ik eventueel fout doe, maar kan niet tot een oplossing komen....
Ja ik krijg hem niet geinstalleerd op mn N73 omdat de installatiebestanden *.CAB files zijn.quote:Tijgert schreef op zondag 03 september 2006 @ 10:36:
Tomtom 6 is ondertussen al beschikbaar, iemand enige ervaring hiermee?
menu-> instellingen-> toep. beheer-> opties-> instelligen Bij software instellingen "alles" selecteren en bij online certif.controle "uit" selecterenquote:arnoman schreef op zondag 03 september 2006 @ 21:10:
[...]
Waar kan ik die certificaat instellingen terug vinden en verifiëren?
Dat probleem had ik dus ook. Terwijl TT6 juist op alle formaten zou moeten werken (volgens de propaganda).quote:Ja ik krijg hem niet geinstalleerd op mn N73 omdat de installatiebestanden *.CAB files zijn.
Q6600, GA-X38T-DQ6, 2GB OCZ PL. DDR3, 8800GTS 512 Alpha Dog, 7.8TB, 24"Dell + G7 + G15, Specs
Dank! Zal het morgen direct proberen. Wellicht handig om dit in de TS mee te neme?quote:paul_b schreef op zondag 03 september 2006 @ 21:33:
[...]
menu-> instellingen-> toep. beheer-> opties-> instelligen Bij software instellingen "alles" selecteren en bij online certif.controle "uit" selecteren
Jabber ID: jabber at vanbragt.com
Dat zijn ze ook, en gaat van z'n leven niet werken op Symbian OS.quote:bartvb schreef op maandag 04 september 2006 @ 10:27:
*.CAB lijken mij installatie bestanden voor een Windows Mobile machine.
Say hello to my portable monster a.k.a "the beast"!
Je zou dus maar 1 keer iets kopen en meteen op al je apparaten kunnen gebruiken.
Dat lijkt me niet echt voor de hand liggend, 1 app kopen en die vervolgens op meerdere/verschillende apparaten kunnen draaien.quote:Tijgert schreef op maandag 04 september 2006 @ 12:52:
Nee idd, maar het gerucht ging dat er 1 pakket kwam wat op alle platformen zou werken (waarschijnlijk wel elk met hun eigen exe files).
Je zou dus maar 1 keer iets kopen en meteen op al je apparaten kunnen gebruiken.
Klopt. Maar volgens mij is het nog niet te koop en ik weet niet waar je het vandaan hebt maar het klinkt niet helemaal legaalquote:Tijgert schreef op maandag 04 september 2006 @ 12:52:
Nee idd, maar het gerucht ging dat er 1 pakket kwam wat op alle platformen zou werken (waarschijnlijk wel elk met hun eigen exe files).
http://www.amphora.nl, Dus.......
De versie die op het net circuleerd is ook waarschijnlijk niet de final aangezien deze versie nummer 6.0.0.0 heeft.
De originele die getest is en waar diverse test van gevonden kunnen worden hebben versie 6.0.1.0
Ik wacht met smart op de upgrade aanbieding van tomtom aangezien ik een PPC en een N91 heb kan ik beide eens naast elkaar leggen om te vergelijken.
Reg. datum: 15 mei 2006
quote:Arnevn schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 23:51:
Heeft er al iemand een emulator voor de N80 (Gameboy of SNES)?
Op www.vampent.com hebben ze nu een beta voor de nes emulator (hopelijk volgt de rest ook).
Verder kun je wel Doom spelen op je telefoon, alsook day of the tentacle en zo via de SCUMM emulator èn volgens mij was er ook al een MAME, maar dit weet ik niet zeker
Oh ja en er moet ergens een msx emulator zijn voor S60v3
Rob_Dielemans wijzigde dit bericht 04-09-2006 18:28 (30%)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 69 70 71 72 last