Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel 4

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 45 46 47 48 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 09 oktober 2004

Bij instellingen, kijk daar even en dan moet je hem kunnen vinden :)

En Rio, eerst eens even kijken.
en dan nog iets: die tip/truc om het shuttergeluid uit te zetten werkt niet eens, anders zou het waarschijnlijk niet eens meer gevraagd hebben dus let gewoon even op wat je zegt.

K800i
Reg. datum: 11 maart 2004

My bad, heb idd de verkeerde user gequote, betreffende post is aangepast inmiddels! Al mijn opmerkingen waren dus ook aan het adres van rvpraat gericht. Sorry Lexus!

Ik wil overigens de aantijging dat ik de OP niet lees graag wel even van tafel vegen.

Reg. datum: 28 juni 2003

quote:
ppl schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 14:47:
[...]

...
Het is robvanpraat die het heeft over het uitzetten van dat shuttergeluid (wat er overigens inzit wegens privacyschendingen zoals het sneaky fotograferen van dames in kleedhokjes)....

Idd, ik wil geen shuttergeluid :) Het is niet de bedoeling om in kleedhokjes foto's te gaan maken e.d. Maar in de collegezaal kan het wel eens handig zijn. Er zijn altijd mensen die je telefoon even willen zien en dan maken ze nogal snel een foto en dat kun je op zich wel horen. Het is ook geen noodzaak, maar het is handig in bepaalde gevallen. Maar het is uiteraard wel goed en logisch dat het geluid er niet al te makkelijk af te halen om misbruik te voorkomen.

@Rio: Ik lees de OP uiteraar ook. Maar daar staat niet het antwoord in wat ik zoek. Dus om mij ervan te beschuldigen dat ik de OP niet lees, slaat nergens op. Maar vooruit, iedereen maakt fouten :)

edit: is er eigenlijk al iemand die weet hoeveel smsjes je kunt opslaan? Ik heb reeds 141 smsjes gezonden in de afgelopen 2.5 week en die staan er allemaal nog steeds in zonder melding. En dan heb ik het nog niet eens over m'n inbox gehad :) Zou je bijv. gewoon het hele interne geheugen vol kunnen duwen met smsjes? :) Dat zou wel leuk zijn :P

robvanpraat wijzigde dit bericht 30-08-2006 16:13 (26%)

Reg. datum: 01 juni 2001

quote:
robvanpraat schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 15:59:
Idd, ik wil geen shuttergeluid :) Het is niet de bedoeling om in kleedhokjes foto's te gaan maken e.d. Maar in de collegezaal kan het wel eens handig zijn. Er zijn altijd mensen die je telefoon even willen zien en dan maken ze nogal snel een foto en dat kun je op zich wel horen. Het is ook geen noodzaak, maar het is handig in bepaalde gevallen. Maar het is uiteraard wel goed en logisch dat het geluid er niet al te makkelijk af te halen om misbruik te voorkomen.

@Rio: Ik lees de OP uiteraar ook. Maar daar staat niet het antwoord in wat ik zoek. Dus om mij ervan te beschuldigen dat ik de OP niet lees, slaat nergens op. Maar vooruit, iedereen maakt fouten :)

Zoals in de OP staat onder de noemer "overige vragen": "Als ik een foto maak dan hoor ik een irritant geluidje. Iemand enig idee hoe ik die kan uitschakelen?". Het staat er dus wel :P

Ik snap overigens ook wel waarom je dat geluid eraf wil hebben. Er zijn zat mensen die leuk op dat whiteboard staan te schrijven of de sheets op de overhead projector er door jagen dat je daar niet tegen aan kunt schrijven. In die gevallen is een camera juist een uitkomst maar daar zit weer dat vervelende klik geluidje op. Let wel dat het in sommige landen wetgeving is dat dit klikje op een telefoon moet zitten (of het ook verplicht is om aan te hebben staan is vers 2) vanwege het feit dat er een paar perverts zijn geweest die er dus misbruik van hebben gemaakt en de dames in de kleedhokjes stonden te kieken. Om die reden hebben telefoon fabrikanten die klik er dus inzitten waarbij een aantal er zo ver in gaan dat je die klik dus niet uit kunt zetten. Zo te zien aan de OP kan het bij dit type telefoon dus wel. Je vinger op de speaker houden is wel aardig maar dat klik geluid gaat door merg en been in zo'n collegezaal, daar redt je het niet mee helaas.

Me = Wii

Bellen naar een nummer (bij voorkeur een gratis nummer ;)) kun je gewoon foto's maken zonder enig geluid. Voicemail zou een optie kunnen zijn. Zoals ook vertelt in de OP.

De shutter sound zou wel zoals bij de K750/W800 etc in the settings zitten waar je niet bij kunt komen via de normale menus. Waarschijnlijk komt er wel een ondersteuning van de FAR manager voor de K800, zodat je ook het shutter sound kan "wegtweaken" net als bij mijn K750 :D

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

.: Webprutser :.

Dat het shuttergeluid niet uit te zetten is / de vraag of tie uit te zetten is / de meededeling dat ie irritant is is nu ongeveer 20x langs gekomen.
- Er is goed mee te leven; het shuttersoundje is heel zacht (tov de K750)
- Als Darkmen het script voor CID49 toestellen (waaronder: de nieuwere K750's/W800's, K800) af heeft (wat nog wel even kan duren aangezien het veel werk is. Hij heeft alle gegevens die nodig zijn wel maar het hij heeft niet veel tijd naar zijn zeggen.) zal dat door mij of iemand anders hier wel gepost worden.

Er om 'zeuren' lijkt mij dus topic-vervuiling (onoverzichtelijk)

Btw. ik ben 2 weken op vakantie geweest en heb de laatste 20 pagina's van deel 3 achterelkaar 'doorgelezen': 0,0 aan interessante info. Geeft niet maar dat is wel het gevolg dat mensen geen zin hebben om alles te lezen en daardoor de vraag voor de x maalste keer te stellen.

quote:
bullish schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 13:42:
Tinux, leuk zo'n nieuwe startpost en natuurlijk bedankt dat jij de moeite neemt om er een te maken alleen maak je je er nu wel makkelijk vanaf; hij is hetzelfde als de voorgaande startpost terwijl het juist de bedoeling is om hierin alle nieuw vergaarde kennis te zetten.
Zoals?
quote:
Daarnaast staat er weer die vervelende verwijzing naar synchronisatie van de K750 in, slordig.
Dat had je dus (netjes) kunnen melden via mail / DM.
quote:
Een echt mooie nieuwe startpost maakt het lezen van de voorgaande bijna overbodig. Zoveel nieuwe info staat ook niet in omdat iedereen blijft eikelen over zijn abo en het Hi perikel maar ok.
Is er dus iemand die zich aanbied alle nieuwe info bij elkaar te sprokkelen en dan een nieuwe startpost te maken, dus met oa een lijstje met bekende bugs etc.
Wil je misschien meer voorbeelden geven? Bugs lijkt mij geen interessante info.

| TinuX Homepage | iPhone | MacBook + 23" ACD | Apple TV |
| www.tinux-design.nl | -- Jouw Webdesigner!? --

a800-V525-E630-K800i
Reg. datum: 18 juni 2006

quote:
hardcore_bass schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 15:45:
Bij instellingen, kijk daar even en dan moet je hem kunnen vinden :)

En Rio, eerst eens even kijken.
en dan nog iets: die tip/truc om het shuttergeluid uit te zetten werkt niet eens, anders zou het waarschijnlijk niet eens meer gevraagd hebben dus let gewoon even op wat je zegt.
nee sorry ik vind het niet er staat by my alleen by flight mode: niet weergeven of weergeven by opstarten verder niks?

Reg. datum: 28 april 2002

Vorige week was ik in het ziekenhuis en heb ik gebruik gemaakt van de Flight modus. Om de Flight modus in te schakelen, moet ik eerst mijn toestel uitschakelen en weer aanzetten om de keuze te kunnen maken tussen de Flight of de Normale modus. Is het ook mogelijk om te switchen tussen beide modi ? Dus bijv. wanneer het toestel zich in de Normale modus bevind om dan over te gaan naar de Flight mode zonder het toestel uit te zetten ?

Overigens vraag ik me ook af of het mogelijk is om het toestel niet meer te laten piepen en trillen wanneer het toestel bijna leeg is en wanneer het volledig opgeladen is

a800-V525-E630-K800i

ja die vraag van die flightmode bedoelde ik ook .! :)

Hier is een aantal weken geleden ook al over gediscussieerd maar die mogelijkheid is er helaas niet. De telefoon moet eerst uit en daarna weer in worden geschakeleld om voor de flightmode te kiezen...switchen zoals bij diverse Nokia toestellen is helaas niet mogelijk....

SonyEricsson K800i =|= Panasonic Lumix TZ3

a800-V525-E630-K800i

oah ja oke mijn excuses .had het niet gelezen:P hopelyk zo snel mogelijk de officeele nieuwe update (H)

Reg. datum: 12 september 2001

Misschien handig voor in de topicstart hoe de K800i werkend gekregen kan worden met Apple iSync. Want dat programma heeft de K800i nog niet erbij staan. Binnenkort zal Apple wel met een nieuwe versie uitkomen van iSync waarin het allemaal werkt, maar tot nu toe is dit een mooie oplossing.
  1. Make a backup copy of iSync
  2. Control click on iSync and select "Show Package contents" in the menu that pops up.
  3. Navigate to: iSync.app/Contents/PlugIns/ApplePhoneConduit.syncdevice/Contents/PlugIns /PhoneModelsSync.phoneplugin/Contents/Resources/
  4. Open the file MetaClasses.plist in your favorite plain text editor
  5. Replace all occurances of V800 (or any phone you know you won't buy) with K800.
  6. Save, and start iSync, selecting "Add Device..." from the File menu. Werkt het als een zonnetje
Er zijn andere websites waar je een plugin kunt kopen, maar dat is absoluut niet nodig. Dit brengt volledige functionaliteit. Alleen het plaatje in iSync klopt niet, want dat ziet eruit als een SE V800. ;)

Maar even een tiff bestand van 60x60 pixels maken (met transparancy) werkt ook goed. :)

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Reg. datum: 15 mei 2005

Hoi! Sinds vandaag ben ik ook trotse eigenaar van dit telefoontje. Alleen hij wil nog niet echt verbinden met mijn PC. Ik heb alle benodigde software geinstalleerd maar wanneer ik verbinding wil maken doet ie maar niets. :/ hoe fix ik dit? :)

Reg. datum: 15 december 2002

quote:
Messenga schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 19:36:
Hoi! Sinds vandaag ben ik ook trotse eigenaar van dit telefoontje. Alleen hij wil nog niet echt verbinden met mijn PC. Ik heb alle benodigde software geinstalleerd maar wanneer ik verbinding wil maken doet ie maar niets. :/ hoe fix ik dit? :)
Kun je de vraag enigszins verduidelijken? Maak je verbinding via de datakabel, bluetooth of IR? Synchroniseren via Bluetooth met de PC Suite doet het namelijk (bij mij in ieder geval) niet altijd.

quote:
Neophyte_NL schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 21:53:
[...]

Kun je de vraag enigszins verduidelijken? Maak je verbinding via de datakabel, bluetooth of IR? Synchroniseren via Bluetooth met de PC Suite doet het namelijk (bij mij in ieder geval) niet altijd.
Ik maak verbinding via de USB kabel. Althans, dat probeer ik.

Doet bestandsoverdracht het wel gewoon? Als je dat op de tel selecteert?

quote:
hardcore_bass schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 22:24:
Doet bestandsoverdracht het wel gewoon? Als je dat op de tel selecteert?
Ja.

Reg. datum: 17 april 2005

quote:
Messenga schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 19:36:

Heb je je PC al een keer opnieuw opgestart? Ik had hetzelfde probleem, in het begin deed ie het ook niet naderhand wel.

greetz Neosto

Samsung PS42P5H - Harman Kardon AVR 4000 - HK DVD speler - Pioneer DVR 530H - UPC Digital HDMI - E65 - HX4700 - iPhone 16gb

quote:
Neosto schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 22:31:
[...]

Heb je je PC al een keer opnieuw opgestart? Ik had hetzelfde probleem, in het begin deed ie het ook niet naderhand wel.

greetz Neosto

heeft niet geholpen.
Het vage is dat PC suite wel merkt dat mn telefoon in normale modus staat, maar zodra ik hem omzet naar overdrachtmodus, ziet hij hem niet meer :/

Dus je kan al wel gewoon bestanden overzetten van en naar telefoon en pc?

Dat kan ik ook, dan herkent PC Suite hem ook. Telefoonmodus ofzoiets doet het hier ook niet volgens mij, nog niet echt gebruikt.

quote:
hardcore_bass schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 22:38:
Dus je kan al wel gewoon bestanden overzetten van en naar telefoon en pc?

Dat kan ik ook, dan herkent PC Suite hem ook. Telefoonmodus ofzoiets doet het hier ook niet volgens mij, nog niet echt gebruikt.
Nee, dat lukt dus ook niet.

Aan diegene die vroeg hoeveel smsje's je kon opslaan, naar mijn mening 1000 en dat heb ik volgens mij gevonden in het programma My Phone Explorer
Reg. datum: 03 december 2003

@Messenga: Ik had dat probleem ook dat alleen de bestandsoverdracht mode werkte. In veilige modus de telefoon aangesloten, alle drivers van SE verwijderd en opnieuw opgestart. Er was blijkbaar wat mis gegaan met het installeren van de drivers (Wat er maar armzalig aan toegaat btw...).

Reg. datum: 20 april 2005

Ik had nog een vraagje

1. Is het mogelijk de internetknop een andere functie toe te schrijven?

2. Is het zoals bij de K750i dat de gsm serieus vertraagd als je er een groot kaartje insteekt?(512 of1 g)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 45 46 47 48 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: