Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel 3
Pagina: 1 2 3 4 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 last
Nieuw TopicHet lijkt me alleen wel erg kostbaar, ¤ 0,49 per minuut
Ik kryg by allebei geen melding al zou ik dit wel willenquote:MVC schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 20:54:
Weet iemand of het mogelijk is om het trillen en de pieptoon uit te zetten wanneer de accu volledig is opgeladen en wanneer de accu bijna leeg is ?
Reg. datum: 28 juni 2003
quote:Ramonio schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 19:50:
[...]
Hoe kun je alle foto's van de BestPic opslaan dan? Kan er maar eentje selecteren terwijl het in sommige gevallen best leuk is om meerdere foto's op te slaan...
Erger me zelf soms ook aan de flits dat ie maar van zo dichtbij de boel kan verlichten. Het nadeel is dat hij de iso helemaal naar beneden haalt wanneer de flits is ingeschakeld en dus wordt al het licht dát er nog is ook nog 's weggefilterd. Ben een beetje aan het proberen geweest en de foto's worden een stuk beter en natuurlijker als je wanneer je de flits gebruikt tevens de "Schemerportret"-scene inschakelt. Scheelt enorm
Ik krijg bij best-pic 9 foto's in beeld te zien (zeer klein uiteraard) en dan kan ik gewoon om de beurt een foto selecteren en elke keer de foto opslaan.
Daarmee kom ik gelijk nog op iets wat wel een handige functie zou kunnen zijn --> Dat ie gewoon alle 9 foto's kan opslaan met 1 handeling. Bijv 'Alles Opslaan'. Als je bij een beweging van iets een foto wilt maken, dan is het handig als je bijv in korte tijd 3x die best pic functie kan gebruiken en dat je later dus nog kunt selecteren welke foto's je wilt behouden. Nu moet je eerst alle 9 foto's opslaan voordat je weer een foto kunt maken. Beetje jammer.
ff nix :(
quote:juzzwuzzz schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 19:54:
Ik krijg het niet voor elkaar om via opera mini gebruik te maken van mijn thuis netwerk.
Ik gebruik dat siemens device explorer en dan open ik opera mini, maar dan blijft hij melden dat hij geen netwerk verbinding heeft en als ik probeer om opera te installeren via device explorer dan blijft hij meldingen geven over een proxy fout.
Iemand een idee?
ps ik doe het in combinatie met de bijgeleverde usb kabel
Ik hoop niet dat device explorer echt van Siemens is
De netwerkverbinding maakt hij via de serële poort en daar zijn er meestal meerdere van.
Als de drivers die bij de K800 goed geïnstalleerd zijn dan zou je een extra seriële poort moeten hebben, da's net als bij de K750 neem ik aan.
Je zegt dat je Opera-mini opent met device explorer, dan heeft ie toch verbinding met de K800
Anders kan hij geen lijst met geïnstalleerde java applets tonen.
Daarna lees ik dat je Opera-mini niet kan installeren en dat je een proxy fout krijgt?
Is Opera-mini nou wel of niet geïnstalleerd
Breedband internet via bluetooth/ Internet via PAN K800/K810/K550 + info screen protectors
Reg. datum: 15 december 2005
quote:Speedy-Andre schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 21:30:
[...]
Ik hoop niet dat device explorer echt van Siemens is![]()
De netwerkverbinding maakt hij via de serële poort en daar zijn er meestal meerdere van.
Als de drivers die bij de K800 goed geïnstalleerd zijn dan zou je een extra seriële poort moeten hebben, da's net als bij de K750 neem ik aan.
Je zegt dat je Opera-mini opent met device explorer, dan heeft ie toch verbinding met de K800![]()
Anders kan hij geen lijst met geïnstalleerde java applets tonen.
Daarna lees ik dat je Opera-mini niet kan installeren en dat je een proxy fout krijgt?
Is Opera-mini nou wel of niet geïnstalleerd
hehe sorry van het siemens foutje:P
Maar ik heb dus wel verbinding met me telefoon. en ik kan opera mini wel installeren via de bijgeleverde sony ericsson file maneger (jar in map overig plaatsen en dan installeren op tel.).
alleen als ik dan via de device explorer opera mini open en een site wil openen dan krijg ik meldingen over de verbinding ( error: 3.0.10:80/ en error t120).
Ik heb toen geprobeert om opera te installeren via het jad bestandje en de device explorer (via installeren en dan de jar en jad bestand aangeven) maar dan geeft hij een fout melding over de proxy.
dus ik snap er helemaal nix meer van
Reg. datum: 09 mei 2005
quote:robvanpraat schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 21:21:
[...]
Ik krijg bij best-pic 9 foto's in beeld te zien (zeer klein uiteraard) en dan kan ik gewoon om de beurt een foto selecteren en elke keer de foto opslaan.
Daarmee kom ik gelijk nog op iets wat wel een handige functie zou kunnen zijn --> Dat ie gewoon alle 9 foto's kan opslaan met 1 handeling. Bijv 'Alles Opslaan'. Als je bij een beweging van iets een foto wilt maken, dan is het handig als je bijv in korte tijd 3x die best pic functie kan gebruiken en dat je later dus nog kunt selecteren welke foto's je wilt behouden. Nu moet je eerst alle 9 foto's opslaan voordat je weer een foto kunt maken. Beetje jammer.
Verrek, je hebt gelijk
@TomBergman: Hij maakt de foto dan inderdaad wat lichter. Als je wilt kan ik je wel een typisch voorbeeld laten zien bij kunstmatig licht...met name bij verlichting in een woonkamer heeft het een gigantisch voordeel. Een nadeel is dat je het toestel wel goed stil moet houden anders is de kans groot dat de foto wat onscherp wordt, maargoed, het is goed te doen en het resultaat mag er dan ook zeker zijn
Zonder Schemerportretmodus:
Plaatje op imageshack (popups!)
Met Schemerportretmodus:
Plaatje op imageshack (popups!)
Even voor de duidelijkheid; ik gebruik de schemerPORTRETmodus omdat hierbij de flits ingeschakeld wordt. Als je de gewone schemermodus gebruikt, schakelt de telefoon de flits uit en dan heb je nog niets...
Ramonio wijzigde dit bericht 28-08-2006 22:37 (18%)
SonyEricsson K800i =|= Panasonic Lumix TZ3
quote:Ramonio schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 22:25:
[...]
Verrek, je hebt gelijkDat is wel mooi...jammer van de foto's die nu verwijderd zijn
@TomBergman: Hij maakt de foto dan inderdaad wat lichter. Als je wilt kan ik je wel een typisch voorbeeld laten zien bij kunstmatig licht...met name bij verlichting in een woonkamer heeft het een gigantisch voordeel. Een nadeel is dat je het toestel wel goed stil moet houden anders is de kans groot dat de foto wat onscherp wordt, maargoed, het is goed te doen en het resultaat mag er dan ook zeker zijn
edit:
Zonder Schemerportretmodus:
[afbeelding]
Met Schemerportretmodus:
[afbeelding]
Even voor de duidelijkheid; ik gebruik de schemerPORTRETmodus omdat hierbij de flits ingeschakeld wordt. Als je de gewone schemermodus gebruikt, schakelt de telefoon de flits uit en dan heb je nog niets...
Sorry voor het quoten van alles, te lui, maar dankje voor die foto's ik snap het nu, ik denk dat ik stop met het lezen van deel3 was op pagina 16...
Deel 1 en 2 sowieso maar niet gelezen...
Ik heb K800i, Mijn broer koopt K800i, andere broer dan ook maar...
Bedoel je in photoDJ ofzo? daar kun je hem horizontaal en verticaal zien (verticaal is fullscreen)quote:Saban schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 22:54:
weet iemand toevallig of je bij de Image Editor de hele afbeelding over het hele scherm krijg of nog steeds in de k750 formaat
Maar het kan ook zijn dat deze site/actie achterhaald is omdat de toestelprijs niet klopt met het gekozen abonnement.Netwerkacties:
Geen aansluitkosten (t.w.v. ¤ 52.50)
¤ 120 retour op uw rekening na de 4e factuur (t.w.v. ¤ 120.00)
Reg. datum: 28 augustus 2006
Het is geen echte camera dat kun je wel zien.Alleen bij mooi weer en dus voldoende licht
kunnen ze er goed meedoor
Ik heb het niet specifiek nagegevraagd, maar de kerel die ik aan de telefoon sprak van hi (had problemen met bestellen via internet) had t ook over 5 euro maandelijkse korting. Misschien is de actie na onduidelijkheid aangepast?quote:bartbh schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 23:21:
Nog even over die actie van ¤5,- korting of ¤120,- terug:
[...]
Maar het kan ook zijn dat deze site/actie achterhaald is omdat de toestelprijs niet klopt met het gekozen abonnement.
You are not your post count. You are not your fps. You are not your screen resolution. You are not a beautiful and unique WON ID. You are the all singing, all dancing, crap of the internet.
Er zijn genoeg echte digitale camera's die bij slechtere lichtomstandigheden last hebben van noise, dus had je echt anders verwacht bij een telefoon??quote:K800igebruiker schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 23:30:
Vind die foto's met kunstlicht toch zwaar tegenvallen,het ziet er allemaal zo korrelig uit.
Het is geen echte camera dat kun je wel zien.Alleen bij mooi weer en dus voldoende licht
kunnen ze er goed meedoor
>>> Het laatste nieuws en de geilste motoren??? Motorfreaks <<<
quote:S913 schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:52:
[...]
Er zijn genoeg echte digitale camera's die bij slechtere lichtomstandigheden last hebben van noise, dus had je echt anders verwacht bij een telefoon??
De digitale camara's die ik ken hebben er idd allemaal minder last van,neemt niet weg dat
de camera voor een telefoon op dit moment gewoon goed te noemen is.
Zeg het alleen maar omdat SE suggereerd dat de camarakwaliteit net zo goed is als een gewone foto
camera.
Als je kiest voor geluid opnemen en je neemt iets op en drukt op stoppen dan komt er te staan: afspelen.
Als je in de optie "geluid opnemen" kiest voor afspelen laat die niks horen. Ga je vervolgens het opgenomen geluid afspelen via bestandsbeheer dan hoor je het wel gewoon.
Fc Twente: "Hartverwarmend was de ereronde van de thuisclub, die bij de aftocht werd bedolven onder onvoorwaardelijke liefde."
Ligt nu braaf aan de lader.
You are not your post count. You are not your fps. You are not your screen resolution. You are not a beautiful and unique WON ID. You are the all singing, all dancing, crap of the internet.
Reg. datum: 15 december 2005
eerst al dat ik niet op internet kan met me tel via me thuis netwerk en nu lukt het ook al niet om de tel te gebruiken als afstandsbediening voor me laptop.. Hij blijft zeggen dat er geen verbinding is en dat ik moet kijken of me bleutooth aanstaat op me pc.... maar die staat aan en werkt ook, want ik kan ook bestanden verzenden.
Iemand een idee
quote:Robbie T schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:37:
Heb nog een bug ontdekt.
Als je kiest voor geluid opnemen en je neemt iets op en drukt op stoppen dan komt er te staan: afspelen.
Als je in de optie "geluid opnemen" kiest voor afspelen laat die niks horen. Ga je vervolgens het opgenomen geluid afspelen via bestandsbeheer dan hoor je het wel gewoon.
Vreemd,bij mij laat ie het opgenomen geluid ook meteen horen.
Hoef dus niet nog eens naar bestandsbeheer toe
Reg. datum: 25 oktober 2004
Punt 1:quote:sjuk schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 21:00:
[...]
pricewatch: Memory Stick Micro 1GB (Sony, MS-A1GA)
staat er gewoon in hoor
Dus zo'n Memory-Stick-Micro-1GB is hetzelfde als M2 ? Want ik snap ff niet dat hij dan een andere naam heeft!
Punt 2:
Kent iemand een programma en de url of link daarvoor waarmee ik games op mijn K800i kan zetten? Heb er namelijk genoeg!
nvanthoff wijzigde dit bericht 29-08-2006 17:24 (14%)
Misschien heb je oude bluetooth drivers, de Widcomm 5.0.1.801 versie reageert wel op HID van je gsm, 3.x en 4.x meestal nietquote:juzzwuzzz schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 16:07:
he er wil ook niet veel lukken:(
eerst al dat ik niet op internet kan met me tel via me thuis netwerk en nu lukt het ook al niet om de tel te gebruiken als afstandsbediening voor me laptop.. Hij blijft zeggen dat er geen verbinding is en dat ik moet kijken of me bleutooth aanstaat op me pc.... maar die staat aan en werkt ook, want ik kan ook bestanden verzenden.
Iemand een idee
Breedband internet via bluetooth/ Internet via PAN K800/K810/K550 + info screen protectors
Reg. datum: 09 oktober 2004
Nee ik bedoel met image editor kun je afbeeldingen maken voor je telefoon maar als je dat doet en je zet de afbeelding in je telefoon dan is niet het hele scherm bedekt , dat had ik wel bij mijn k750,en ik gebruik image editor van de k800.
Pagina: 1 2 3 4 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 last
Dit topic is gesloten.