Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel 3

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 45 46 47 48 last

Nieuw Topic
ANTROPOMORF
Reg. datum: 06 juli 2005

Ik mag hem zo ophalen bij het Postkantoor, ¤ 300,- _/-\o_

:O

a800-V525-E630-K800i
Reg. datum: 18 juni 2006

waar heb jij hem dan gekocht?

Reg. datum: 15 december 2002

quote:
Sluuz schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 12:24:
Ben toch maar de K800 gaan halen. Ondanks het risico van het "stoffige pookje". Hopen dat hij wat langer blijft werken dan mijn k700. Net trouwens ook mijn hele adresboek via bluetooth overgezet. Het duurt ff, maar dan heb je ook wat. Werkt perfect en zelfs de foto's die ik op mijn k700 had ingesteld wanneer iemand belde, zet hij over!

Net even met mijn vriendin gebeld via de headset en die merkte een aanzienlijk verschil in kwaliteit (in het voordeel van de k800 natuurlijk). Ook top dus!

In de doos zat trouwens ook een voucher voor een gratis Memstick M2 van 512MB! Scheelt weer een avondje uit! ;)
Hoe ziet de Voucher eruit (KPN/Hi-huisstijl of Sony?) Ik heb zojuist mijn k800 via Hi.nl binnengekregen maar kan echt geen voucher vinden in die doos.

Reg. datum: 19 januari 2004

quote:
Kurvers schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 09:38:
Ff n off topic vraagje...

Om te kunnen wappen met orange moet je hiervoor orange world hebben?

Kort antwoord:
Nee.

* FLITS *
Reg. datum: 12 juni 2000

Zojuist de USB kabel eraan gehangen en drivers van cdrom geinstalleerd.
Alleen hij ziet het apperaat als Sony Ericsson 039 Device.
Hebben meer mensen dit?

Yohost! wijzigde dit bericht 07-08-2006 14:57 (14%)

Als een boer kiespijn heeft, lacht hij dan?

Let op je moet ca. 10 van die drivers installeren, je krijgt iedere keer hetzelfde riedeltje. Gaat als het goed is vanzelf, maar je krijgt wel iedere keer die pop-up ballonnen te zien.

996 wijzigde dit bericht 07-08-2006 15:07 (33%)

* FLITS *

quote:
Sluuz schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 12:24:Net trouwens ook mijn hele adresboek via bluetooth overgezet. Het duurt ff, maar dan heb je ook wat. Werkt perfect en zelfs de foto's die ik op mijn k700 had ingesteld wanneer iemand belde, zet hij over!
Met welk programma heb je dit gedaan?

Wat sta je nou te kijken!
Reg. datum: 17 januari 2001

quote:
Yohost! schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 15:16:
[...]

Met welk programma heb je dit gedaan?
Zit standaard in je toestel als je vorige toestel ook SE was. Al vanaf de T610 en misschien al wel eerder.

"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23.

* FLITS *

Ja maar ik kan mijn K750i niet meer opstarten omdat hij dan om een simkaart vraagt die nu natuurlijk in mijn K800 zit ;)

quote:
R2006 schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 18:27:
[...]

Hoe heb jij de camera ingesteld.
Alles standaard behalve lichtmeting op SPOT en scherpstellen op MACRO. Ik had gewoon mazzel dat de hommel even twijfelde en in de lucht bleef hangen toen ik de foto nam.

Reg. datum: 29 juli 2005

Zojuist mijn K800 opgehaald bij Belcompany. Het was zelfs voordeliger om daar mijn abo te verlengen dan bij de Orange zelf :)

Het is echt een supermooi toestel met een haarscherp beeld en zeker een goeie opvolger voor mijn K750. Het is ondertussen al mijn 3de SonyEricsson telefoon 8)

PSN id: NL_SToRM

Reg. datum: 17 oktober 2005

quote:
armano schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 13:57:
Ik mag hem zo ophalen bij het Postkantoor, ¤ 300,- _/-\o_
is dit voor het lossen toestel? waar heb je die gekocht dan?

PSN ID: Nohead
Reg. datum: 05 oktober 2001

Zo ik heb imTOO MPEG decoder geinstalleerd en dat werkt erg goed.
Lekker Xvidjes coden naar 320*240 MP4 zeer strakke kwaliteit op 't scherm.

Hoe lang gaat de telefoon gemiddeld bij jullie mee?

Asus A6VA | Q6600 | Asus P5KC | 2 x 1Gb Corsair DDR2 PC6400 | XFX 8800GTS 320 | Logitech Z-5300 | Logitech Cordless MX + MX 518 | Samsung 206BW | NDS | PS3 | Nikon D40 | HTC Diamond

Reg. datum: 27 oktober 2004

quote:
Nohead schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 20:10:

Meestal een jaartje of anderhalf, dan is wel tijd voor nieuwe. 8)7 |:(

Ik denk dat je bedoelt de standby tijd :9 , maar die is bij mij 3-4 dagen, en als ik vele doe 2 dagen ongeveer.

swing - m35i - 3510i - k700i - k800i

Reg. datum: 30 juli 2006

OK mensen, na een paar dagen 'spelen' met de K800i zijn er toch wel een paar dingen opgevallen. Ik denk dat de firmware iets te vroeg is uitgebracht of niet goed genoeg getest is, de firmware komt een beetje 'buggy' over. Dit gebeurt wel vaker hoor, onder druk van de 'handel' (lees: wij dus de gebruikers) worden toestellen wel eens te snel gereleased.
Mijn ervaringen zijn best positief alleen:

• Bij het snel scrollen door de contacten heen (niet op de SIM) slaat de telefoon aan het einde steeds vast, je moet hem dan resetten.

• Het uploaden naar een persoonlijke blogpagina lukte niet, hij blijft aan het einde hangen en doet niets meer.

• Toestel geeft best regelmatig tijdens het 'spelen' ineens een wit scherm waarna je hem ook moet resetten, het lijkt wel of hij dan teveel instructies achterelkaar heeft gehad.

• Ik vind dat er weinig standaard ringtones bijgeleverd worden.

• Het installeren van de PC Suite (laatste versie van de SE website!) ging prima; alleen het synchroniseren met Outlook op de PC lukt niet, alles al geprobeerd, maar gaat niet. Hij geeft steeds de melding op de telefoon: "sessie is mislukt" en in de software staat fout 1: "verbinding voortijdig verbroken". Blijft vreemd.

• Stereo ontvangst van de radio blijft matig, maar goed het is ook niet een echte radio, het blijft een telefoon, kan ik mee leven.

Al met al: een prima telefoon (die wel een snelle firmware update nodig heeft!), een waardige opvolger van de K750i. Ik denk alleen dat het niet heel lang zal duren voordat we de opvolger van deze foon zien met een ws. 5MP camera, maar goed dat is afwachten. Persoonlijk zou ik dan wel een iets groter schermpje willen hebben; dat komt zowel het foto/camera gedeelte ten goede als het internet gedeelte. Je zal wel zeggen: dan gaan we de kant van de PDA op, dat is waar, maar de meeste PDA's hebben de zakelijke gebruiker als uitgangspunt, ik denk dat we nu naar de 'consumenten PDA's' zullen gaan; echt mobiel internet op een goed scherm, volwaardige foto's en... natuurlijk: bellen! :)

Spin538 wijzigde dit bericht 07-08-2006 21:19 (3%)

a800-V525-E630-K800i
Reg. datum: 18 juni 2006

zou SE dat kunnen oplossen met een update?

Reg. datum: 29 september 2004

quote:
Neophyte_NL schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 14:19:
[...]

Hoe ziet de Voucher eruit (KPN/Hi-huisstijl of Sony?) Ik heb zojuist mijn k800 via Hi.nl binnengekregen maar kan echt geen voucher vinden in die doos.

Het is een voucher van Sony zelf. Staat geen enkel tekentje van Hi of KPN op...Mijn k800i zat ook in de normale doos. Geen branding whatsoever van Hi of KPN.

Nu net wat foto's gemaakt tijdens mijn werk, en man man man, na het bekijken op de computer zie je toch wel dat dit de allerbeste camerafoon is (tot nu toe). Wat een scherpe foto's!

PSN: Sluuz

* FLITS *

quote:
jgoessens schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 20:47:
zou SE dat kunnen oplossen met een update?

Tuurlijk, zo is het namelijk ook gegaan met de K750i
Die had aan het begin ook allemaal problemen en die zijn in het loop van het jaar allemaal netjes opgelost.

quote:
Nohead schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 20:10:

Welke instellingen gebruik je voor imToo

Reg. datum: 05 juli 2004

Ik zet de filmpjes met een omweg om. VirtualDub, wav>acc, avi+acc muxen naar mp4. Kan er met virtualdub ook nog een sharpen filter overheen gooien etc. Uitstekende kwaliteit, en een filmpje gebruikt minder ruimte dan als ik het omzet met bijvoorbeeld imTOO.

Deze stappen > http://www.vapulus.com/w900i/

quote:
Spin538 schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 20:41:
OK mensen, na een paar dagen 'spelen' met de K800i zijn er toch wel een paar dingen opgevallen. Ik denk dat de firmware iets te vroeg is uitgebracht of niet goed genoeg getest is, de firmware komt een beetje 'buggy' over. Dit gebeurt wel vaker hoor, onder druk van de 'handel' (lees: wij dus de gebruikers) worden toestellen wel eens te snel gereleased.
Mijn ervaringen zijn best positief alleen:

• Bij het snel scrollen door de contacten heen (niet op de SIM) slaat de telefoon aan het einde steeds vast, je moet hem dan resetten.
Hier geen last van

• Toestel geeft best regelmatig tijdens het 'spelen' ineens een wit scherm waarna je hem ook moet resetten, het lijkt wel of hij dan teveel instructies achterelkaar heeft gehad.
Ja, dit merk ik ook af en toe. Wit scherm, blijft soms even hangen, en dan kan ik weer verder. Ook voordat het scherm helemaal uit gaat > standby (na de screensaver) wordt dat scherm eerst ook helemaal wit, voordat hij zwart/uit gaat.

borstel wijzigde dit bericht 07-08-2006 21:41 (64%)

MacBook Pro 15" / 2.4Ghz C2D / 4GB / 160GB / 8600M GT 256MB + iPhone 3G 16GB + Nikon D100

Reg. datum: 15 december 2002

quote:
Sluuz schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 20:56:
[...]

Het is een voucher van Sony zelf. Staat geen enkel tekentje van Hi of KPN op...Mijn k800i zat ook in de normale doos. Geen branding whatsoever van Hi of KPN.

Nu net wat foto's gemaakt tijdens mijn werk, en man man man, na het bekijken op de computer zie je toch wel dat dit de allerbeste camerafoon is (tot nu toe). Wat een scherpe foto's!

Hmm thnx, morgen maar eens de Hi helpdesk bellen maar die zullen me wel weer doorverwijzen dan.
Verder wat zitten spelen en nog niet echt bugs tegengekomen behalve dat hij lijkt te rebooten nadat hij op de USB op de pc is aangesloten en hij telkens de snelkoppeling (pookje naar rechts) vergeet.
Fotos top al is de digitale zoom zoals altijd ruk.

Boe
Reg. datum: 16 oktober 2001

Misschien stomme vraag, maar hoe krijg ik het klepje voor het extra geheugen eraf???
Ben namelijk bang dat ik het forceer.

Bedankt

Why, Oh ok. Mijn systeem specs

Reg. datum: 05 juli 2004

quote:
Fahrenheit schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 21:46:
Misschien stomme vraag, maar hoe krijg ik het klepje voor het extra geheugen eraf???
Ben namelijk bang dat ik het forceer.

Bedankt
Met je nagel ertussen(erachter) en dan trekken. Lijkt net of het breekt, maar dat doet het niet :)

MacBook Pro 15" / 2.4Ghz C2D / 4GB / 160GB / 8600M GT 256MB + iPhone 3G 16GB + Nikon D100

Boe
Reg. datum: 16 oktober 2001

quote:
DnY! schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 21:48:
[...]

Met je nagel ertussen(erachter) en dan trekken. Lijkt net of het breekt, maar dat doet het niet :)
Nou ik ga het proberen, :) Bedankt

Why, Oh ok. Mijn systeem specs

Ik ben blij dat ik dat klepje niet vaak open hoef te doen, gaat niet echt makkelijk. Maar kapot maken zul je het ook niet, het kost wel wat kracht om te openen inderdaad.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 45 46 47 48 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: