quote:
Heaget schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 12:30:
Oh jongens, ik zit weer te twijfelen of ik opnieuw ga beginnen of niet. Aan de ene kant vind ik het zonde om weer helemaal op 0 te beginnen terwijl ik al op lvl31 zit.. Maar aan de andere kant, m'n Hybird char is niet echt geweldig, als ik m'n buffs cast moet ik al weer gaan zitten... Full INT lijkt me echt wel geweldig! Misschien neem ik wel gewoon een char naast m'n huidige.
Iemand nog ideen hoe je het snelst leveld? Uiteraard door als je Skill points te bewaren, maar kun je beter quests doen? Of gewoon heel de tijd grinden.
Full INT lvl't het snelst, aangezien je behoorlijke damage doet. Aan de andere kant moet je er wel goed op letten dat je in PvP niets voorstelt tegenover full STR, chrissy (full STR glavie, paar lvls hoger dan mij) haalt me neer in 1 skill

Maar tegenover mensen van mijn eigen lvl doe ik uber damage, die maak ik ook zowat in een skill dood

Edit: Op laag lvl is full INT ook wel klote lvlen.. Je moet het dan maar hebben van je force imbue.. Ik deed op lvl 20 met mijn 16 SoS speer met mijn imbue 300 damage per hit ofzo.. Nu zit ik op 700 per hit.
Ik ga vandaag voor lvl 36, dan heb ik mijn python tasset +2 met 2 INT

egamernl wijzigde dit bericht 04-07-2006 12:56 (14%)