Who is General Failure and why is he reading my hard disk? - || - http://www.gamergun.nl/
Beamer omgebouwd naar Xenon lamp | ThinkPad T40 | ThinkPad T42 | Dell Latitude X300 | P5N-MX, P4 3Ghz, 2048MB DDR2, Club3D 8600GT 256MB GDDR3
http://www.fluber.nl - You tell your friends about Fluber, and we will tell about your friends! (You Know It Makes Sense...)
Waar vind ik die ( dit is het enige dat op die stikkers staat)quote:Bouncing_tom schreef op zondag 19 februari 2006 @ 18:47:
Dat is de invoer waarschijlijk, je moet zoeken naar output.
http://www.fluber.nl - You tell your friends about Fluber, and we will tell about your friends! (You Know It Makes Sense...)
Leuk... zusje wil webcam nu even niet afstaan.. (is aant msn-en) ik maak zo wel even een pik van het hele setjequote:Bouncing_tom schreef op zondag 19 februari 2006 @ 18:50:
Zou je ff een pic van je adapter moeten posten, of meet hem ff door met een multimeter?
Heb afgelopen jaar mijn bierkrat radio als nachtkastje langs m'n bed gebruikt (perfect geschikt) en moet er binnenkort toch weer een weekend aan wijden. De volgende dingen moeten gebeuren:
* Nieuw oplaad systeem (ik heb een autoaccu lader in gedachte)
* Eventueel kijken of ik een Hertog Jan 0.5 liter krat kan regelen (Heiniken is niet ons merk
* Eventueel nieuwe speakers
* Electronica moet vernieuwd worden, heb er in de loop van het jaar wat uitgesloopt omdat ik snel kroonsteentjes nodig had.
Mensen die nog intresse in accu's hebben, heb er nog net zoveel liggen als vorig jaar..
Jaja....
Reg. datum: 25 mei 2006
Hij is nog niet helemaal af, er moet dus nog een scooterbatterij in, de printplaat nog vast hangen en er moet nog wat geverft worden op bepaalde plaatsen.
Reg. datum: 08 februari 2005
Alleen vroeg ik me af: hoe laden jullie allemaal die accu's op? (ja met een aculader natuurlijk
Maar wat voor een? Zijn bijv deze of deze geschikt voor bijv die accu's die Supermario16 verkocht?
(waar ik overigens wel interesse in heb
Verder zat ik naar dit el cheapo versterkertje te kijken, zal hier toch wel voor geschikt zijn? heeft marquant trouwens niet eens een website?~!?
blizONE wijzigde dit bericht 13-06-2006 17:29 (28%)
quote:blizONE schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 17:02:
Mooie dingen worden hier gemaakt! *sorry, schop
Alleen vroeg ik me af: hoe laden jullie allemaal die accu's op? (ja met een aculader natuurlijk)
Maar wat voor een? Zijn bijv deze of deze geschikt voor bijv die accu's die Supermario16 verkocht?
(waar ik overigens wel interesse in heb)
Verder zat ik naar dit el cheapo versterkertje te kijken, zal hier toch wel voor geschikt zijn? heeft marquant trouwens niet eens een website?~!?![]()
Die versterker van de kijkshop word ook zeer vaak in scooter soundboards gebruikt(in de buddy), is wel een leuke versterker en makkelijk aan te sluiten.
Ik laad mijn accu(auto accu) gewoon op met een auto accu-lader.
File not found: Loading something that looked similar.
Reg. datum: 31 oktober 2000
Stel dat er interesse is.quote:Supermario16 schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 22:52:
Ik wil het topic toch weer even omhoog schoppen. Het is weer bijna zomer vakantie en dit jaar is het strand van Texel ons doel...![]()
Heb afgelopen jaar mijn bierkrat radio als nachtkastje langs m'n bed gebruikt (perfect geschikt) en moet er binnenkort toch weer een weekend aan wijden. De volgende dingen moeten gebeuren:
* Nieuw oplaad systeem (ik heb een autoaccu lader in gedachte)
* Eventueel kijken of ik een Hertog Jan 0.5 liter krat kan regelen (Heiniken is niet ons merk)
* Eventueel nieuwe speakers
* Electronica moet vernieuwd worden, heb er in de loop van het jaar wat uitgesloopt omdat ik snel kroonsteentjes nodig had.
Mensen die nog intresse in accu's hebben, heb er nog net zoveel liggen als vorig jaar..Ik post binnenkort updates...
~ How much wood could a woodchucker chuck if a woodchucker could chuck wood ~
Opladertje van 350mA is niet slim, 15amp totaal dus dan ben je (15000/350=42 uur) aan het opladen. Niet handig. Een 1800mA is natuurlijk handiger wat dat betreft. Ik zelf werk met een oude hdd voeding (13v, 1.5amp ongeveer)
Ben op dit moment bezig met regelen van Hertog Jan 0.5l krat...
Edit:
Iemand ideen over hoe je z.s.m. onderhoudsvrije gelaccu's op kunt laden (het liefst dus 13.8v, 4.5amp) Iemand voeding voor zo'n spanning?
Supermario16 wijzigde dit bericht 14-06-2006 18:15 (18%)
Jaja....
Reg. datum: 04 november 2005
quote:Supermario16 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 15:37:
Noord Limburg, Venray of eventueel in Herveld (Tussen Nijmegen & Arnhem)
Opladertje van 350mA is niet slim, 15amp totaal dus dan ben je (15000/350=42 uur) aan het opladen. Niet handig. Een 1800mA is natuurlijk handiger wat dat betreft. Ik zelf werk met een oude hdd voeding (13v, 1.5amp ongeveer)
Edit:
Iemand ideen over hoe je z.s.m. onderhoudsvrije gelaccu's op kunt laden (het liefst dus 13.8v, 4.5amp) Iemand voeding voor zo'n spanning?
gel accu's zijn toch van die accu's die je zonder problemen kunt kantelen?
Leuk dat dit topic weer leeft.
Dit beestje hieronder komt als het goed is vrijdag met de post mee en dan gaan we ook aan de slag.
Denk geen bierkratje maar we gaan voor houtenbehuizing.

Als we gaan bouwen post ik wel pics.
Ik ga sowieso deze dagen weer verder werken aan wat verbeteringen en afwerkingen. Ik gooi binnenkort wel een pic online van de Grolsch Blaster Mark II
PIC'S!!!quote:Bouncing_tom schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 19:32:
Leuk dat dit topic weer een beetje begint te leven, de Grolsch Blaster heeft in tussen al z'n eerste tripjes naar het strand gehad, en heeft ook al wat kleine verbeteringen en veranderingen doorgemaakt. Zo zitten er nu 4 beugels op ipv 2 en behoren spanbanden tot de standaard inventaris (Beestje moet ook mee op de fiest) En hij heeft ondertussen wielen gekregen om hem wat makkelijker te vervoeren, alleen zit een set wielen nog iets te veel naar voren waardoor ie automagisch een wheelie maakt als je aan de verkeerde kant trekt...
Ik ga sowieso deze dagen weer verder werken aan wat verbeteringen en afwerkingen. Ik gooi binnenkort wel een pic online van de Grolsch Blaster Mark II
-= G P P =-

Bier = Bockor Blauw = Belgisch = lekker
momenteel zitten er ook 2 PC speakers bij, is de CD-rom drive blauw en mooier ingewerkt en is de onderplaat ook blauw. Wordt nog altijd gebruikt tijdens het nuttigen van gerstennat
Software = Windows 95 (volledige gestripped) en begint default met het spelen van de winamp playlist.
Bij een CD (waar we een bat bestand laten opstarten door autorun) kopieert hij de liedjes bij op de HD en laadt die ook in winamp.
Liedjes spelen verder random & af en toe (al 2 keer in een jaar en een half ofzo) ruimen we de lijst en de HD wat op
DSK wijzigde dit bericht 14-06-2006 20:55 (22%)
nice!quote:DSK schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 20:54:
Vorig jaar ergens ook zoiets gemaakt:
[foto's]
Bier = Bockor Blauw = Belgisch = lekker
Alles met een spanning van 12(V) is dus geschikt om zo'n accu (mits 12(V) ) op te laden, alleen is het verschil in stroom wat er voor zorgt of de accu snel of langzaam wordt opgeladen. Correct?quote:Supermario16 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 15:37:
ff zeker weten
Dan neem ik aan dat ook deze acculaders geschikt zijn. Toch? Dan heb je met zo'n 4(A) lader je accu binnen 4 uur opgeladen.
blizONE wijzigde dit bericht 14-06-2006 21:56 (11%)
De lader die ik nu aan het testen ben zorgt ervoor dat de radio een uur of 7 mee gaat op 1 accu. Hier kan nog het een en ander aan verbeterd worden. Nieuwe speakers zijn ook besteld en ik neem morgen een nieuwe krat mee.quote:blizONE schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 21:52:
[...]
nice!
[...]
Alles met een spanning van 12(V) is dus geschikt om zo'n accu (mits 12(V) ) op te laden, alleen is het verschil in stroom wat er voor zorgt of de accu snel of langzaam wordt opgeladen. Correct?
ff zeker weten![]()
Dan neem ik aan dat ook deze acculaders geschikt zijn. Toch? Dan heb je met zo'n 4(A) lader je accu binnen 4 uur opgeladen.
Jaja....
Btw, hoe laad jij de accu's op? Pc voeding oid?quote:Bouncing_tom schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 19:32:
Leuk dat dit topic weer een beetje begint te leven, de Grolsch Blaster heeft in tussen al z'n eerste tripjes naar het strand gehad, en heeft ook al wat kleine verbeteringen en veranderingen doorgemaakt. Zo zitten er nu 4 beugels op ipv 2 en behoren spanbanden tot de standaard inventaris (Beestje moet ook mee op de fiest) En hij heeft ondertussen wielen gekregen om hem wat makkelijker te vervoeren, alleen zit een set wielen nog iets te veel naar voren waardoor ie automagisch een wheelie maakt als je aan de verkeerde kant trekt...
Jaja....
Om daar maar eens op in te springen; met de 12volt lijn (geel?) van een gemiddelde psu kun je dus gewoon een accu opladen?sorry voor de vragen, moet het gewoon zeker wetenquote:Supermario16 schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 12:31:
[...]
Btw, hoe laad jij de accu's op? Pc voeding oid?
Reg. datum: 31 oktober 2000
thanx, maar iets te verquote:Supermario16 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 15:37:
Noord Limburg, Venray of eventueel in Herveld (Tussen Nijmegen & Arnhem)
~ How much wood could a woodchucker chuck if a woodchucker could chuck wood ~
ik heb bijna vakantie dus dat wordt een mooi kratje
ik moet alleen nog effe bekijken wat er in komt enzo,
ik heb wel een ideetje voor de speakers, weet alleen niet of dat makkelijk gaat, ik wil namelijk de speakers hieruit halen en in mn kratje stoppen:

ik heb er hier 2 van, ze zijn in totaal 70watt
misschien alleen een kleine en die grote speaker per kast eruit halen (ik denk zowiezo dat er niet meer dan 4 aan de versterker kunnen)
denk je dat dit gaat lukken? of kan ik beter wat autoinbouwspeakertjes kopen
Reg. datum: 04 november 2005

Het is toch mogelijk om rechtstreeks een mp3 speler op deze versterker aan te sluiten?
Die tulp ingangen zijn voor de verschillende channels.
Dus dat ik dan iig geen auto radio hoef te gebruiken.
Graft wijzigde dit bericht 16-06-2006 20:47 (3%)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
Dit topic is gesloten.