Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!
DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!
HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact/M500)-Deel 13
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 30 31 32 33 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 21 augustus 2004
Deze zou moeten werken met m'n MDA compact.
Heb hem keurig geinstalleerd (nog niets vast ingebouwd
Heb hem met m'n mda compact verbonden, dit geeft geen problemen.
He pairen gaat goed, de carkit geeft dat aan, en de telefoon zegt ook dat ie een handsfree kit gebruikt.
Ik kan bellen, en gebeld worden. Dat gaat allemaal goed.
Alleen de persoon aan de andere kant kan me niet horen.
Ik hoor hen wel via de autoradio.
Weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen??
Reg. datum: 21 augustus 2004
Ik heb al vanalles geprobeerd, laatste rom van de t-mobile site, paar BT-tools, maar dat wil ook niet helpen.
Ik ben gister bij de T-mobile shop geweest, zij zeggen dat het de combinatie is, maar op het parrot-forum zijn er zat die hem moeiteloos aan hebben kunnen sluiten.
Reg. datum: 21 maart 2002
Heb eerst op got gezocht maar kwam alleen niks tegen waari k wat aan had.
Reg. datum: 09 september 2004
quote:CLB schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 12:30:
[...]
Nog een keer m'n eigen hele simpele tutorial om te AS-en via BT!
Stappenplan:
1. Je installeert je Bluetooth dongle op je computer
10 Ga nu op je ppc naar start - activesync - tools - Connect via BT with Computer
Je krijgt dan een keer een melding op je computer of je je ppc wil laten connecten en kunt daar instellen
'never ask this question again' daarna kun je gewoon overal in je huis (mits dat natuurlijk geen landhuis is van 600 vierkante meter) connecten met AS via BT
Bij Network management heb ik alles standaard laten staan:
-Programs that automatically connect to the Internet should connect using: Internet Acces
-Programs that automatically connect to a private network should connect using: Orange World
hoi! je tutorial werkt voor mij heel goed, en m'n pda connect met de pc, maar 1sec later disconnect hij ook:-s volgens mijn BT dongle ligt het aan de pda...op de pda zelf krijg ik een error.
ik denk dat het aan de network management instellingen ligt...bij jou staat der dus 'internet acces', bij mij staat hier 'my ISP', en bij options staat hier dan helemaal niets...kun je eventueel jouw instellingen even geven zodat ik deze kan overnemen ?
mooie tutorial! thx!
Reg. datum: 18 mei 2005
Nog manieren om het wk te kijken via een gprs verbinding? Heb PIT en zou het leuk vinden om es te kijken of dat wat lukt. Wat ik al geprobeerd heb is een stream van pocketinfo sbs6. Helaas opent ie na de piet prama reclame niet de stream van sbs6. Hebben jullie het al es geprobeerd?
ik had zelf al z'n gevoel dat ik niet verder moest gaan dan 2 gig, en aangezien geheugen spotgoedkoop
is op dit moment weet ik in ieder geval wat ik moet halen...
de (voorlopige) conclusie is dus als volgt mensen:
Transcend 2gb minisd
Sandisk UltraII 2gb (heeft mijn voorkeur)
Dane Elec 2gb (normale neem ik aan, correct me if I'm wrong..)
nou wachten op de lefgozer die een werkende 4gb kaart vind...
succes... en nogmaals bedankt mensen !!!
I thought what I'd do is I'd pretend to be one of those deaf mutes... or should I ?
De volgende melding verschijnt als ik b.v. een file verwijder: "Problem deleting file "twins"" Als ik een nieuwe folder wil open krijg ik de melding "Problem creating folder"New Folder"".
Weet iemand het?
de normale Dane-elec ja, die is een stuk goedkoper nog dan die van Sandiskquote:Zack_Leonhart schreef op zondag 11 juni 2006 @ 23:43:
bedankt allemaal voor de reply's...
ik had zelf al z'n gevoel dat ik niet verder moest gaan dan 2 gig, en aangezien geheugen spotgoedkoop
Transcend 2gb minisd
Gallery | Sony VAIO FZ21M | ASUS EeePC 901
klinkt stom, maar staat het lock-knopje op je sd-kaartje niet verkeerd?quote:Smattie schreef op maandag 12 juni 2006 @ 08:59:
Vraagje: Heeft iemand wel eens meegemaakt dat je ineens niet meer op je SD-kaartje kon schrijven?
De volgende melding verschijnt als ik b.v. een file verwijder: "Problem deleting file "twins"" Als ik een nieuwe folder wil open krijg ik de melding "Problem creating folder"New Folder"".
Weet iemand het?
bastiaenske wijzigde dit bericht 12-06-2006 11:09 (21%)
Reg. datum: 12 juni 2006
Bij het terug zetten van een backup, staat alles er nu dubbel in.
alvast bedankt voor de reactie's
Reg. datum: 23 juni 2002
Ik heb BT fix gedownload, maar ik krijg de audio nog steeds niet gekoppeld aan mij Jabra BT-500 headset, iemand enig idee hoe dat kan?quote:o0sYkOo0o schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 11:25:
Als je stereo muziek wilt streamen via BT naar een andere programma dan Windows Media Player kan je de volgende workaround gebruiken: (enkel getest voor GSPlayer)
In mijn geval wilde ik GSPlayer gebruiken voor het luisteren van muziek. De software van deze applicatie is geinstalleerd op program files\GreenSoftware. Bestand heet: GSPlayer2.exe
Dit bestand heb ik hernoemt naar WMPlayer.exe. Als je vervolgens dit hernoemde bestand opstart, zal het muziek gestreamd worden via BT.
voor meer info:
http://forum.xda-developers.com/viewtopic.php?t=33532
hahahaha man je hebt gelijk! Wat dom zeg dank je welquote:bastiaenske schreef op maandag 12 juni 2006 @ 11:08:
[...]
klinkt stom, maar staat het lock-knopje op je sd-kaartje niet verkeerd?
Hoe zet ik nu m'n settings van sms terug en voorkom ik dat terugbellen binnen active sync? HELP.
Ik heb het probleem dat het externe speakertje (achterkant mda) niet meer werkt.
Oftewel ik hoor geen beltonen meer, of enig geluid uit windows.
(das vervelend bij tomtom).
Als ik onderin de micro-jack gebruik met headset hoor ik het geluid er wel uit. Dus is geen instelling of software wat niet meer werkt. Het toestel zit niet meerin garantien en volgens t-mobile kon het wel 75-100 euro gaan kosten om te repareren.
Heeft iemand dit als es eerder gehad/gezien...
Of weet iemand hoe je dat bovenste deel van de mda eraf krijgt? Om eens te zien of ik zelf wat kan prutsen...
quote:Zack_Leonhart schreef op zondag 11 juni 2006 @ 23:43:
bedankt allemaal voor de reply's...
Transcend 2gb minisd
Zou de Ultra II halen! Heb ik ook, is zwart, ziet er erg mooi uit,
is niet zo duur (via MP ofzo) en is natuurlijk voor later alvast
'n goede investering
Plaatje op imageshack (popups!) Plaatje op imageshack (popups!) Plaatje op imageshack (popups!)
CLB wijzigde dit bericht 13-06-2006 17:25 (23%)
Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)
Reg. datum: 23 juni 2002
quote:bwiep schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 17:19:
Misschien is de vraag al gesteld, maar kan hem niet vinden via de search.
Ik heb het probleem dat het externe speakertje (achterkant mda) niet meer werkt.
Oftewel ik hoor geen beltonen meer, of enig geluid uit windows.
(das vervelend bij tomtom).
Als ik onderin de micro-jack gebruik met headset hoor ik het geluid er wel uit. Dus is geen instelling of software wat niet meer werkt. Het toestel zit niet meerin garantien en volgens t-mobile kon het wel 75-100 euro gaan kosten om te repareren.
Heeft iemand dit als es eerder gehad/gezien...
Of weet iemand hoe je dat bovenste deel van de mda eraf krijgt? Om eens te zien of ik zelf wat kan prutsen...
Geloof dat er ergens in een van de eerdere forums stond dat je dan met een sate-prikkertje ofzo even moet proberen in dat headset gaatje wat te rommelen, je toestel schijnt dan constant te denken dat er een headset in zit ofzo.
Maar kijk voor de zekerheid even terug in 1 van de eerdere topics, want ik weet het niet precies meer.
quote:CLB schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 17:22:
[...]
Zou de Ultra II halen! Heb ik ook, is zwart, ziet er erg mooi uit,
is niet zo duur (via MP ofzo) en is natuurlijk voor later alvast
'n goede investering
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Thnx for the advice... 't wordt 'em waarschijnlijk ook... ik heb tot nu toe altijd goede ervaringen met sandisk.... bovendien kan ik me dat beetje extra in de kosten wel veroorlofen nu ik een baan heb.... (Zack is echt blij dat ie niet meer werkloos is... w00t... of zoiets...)
maar de vraag geldt nog steeds...als iemand ervaring heeft met een 4gb kaartje, komt naar voren en toon uzelf !!! we willen het graag horen aangezien HTC claimt niet verder te gaan dan 1 gb...
I thought what I'd do is I'd pretend to be one of those deaf mutes... or should I ?
Cross your fingers and pray for winter.. I'll be there, painting the town your favorite colour!
alvast bedankt!
www.remoteamp.com??? (zoals al vele malen eerder vermeld)quote:bastiaenske schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 13:56:
vraagje: bestaat er geen programma om je desktop te bedienen (bv. winamp, windows media player, ed) via bluetooth? bij m'n sx-1 (was wel symbian) bestond er wel iets dergelijks...dus daarmee dacht ik: moet hier toch ook voor bestaan hè:d
alvast bedankt!
dan ligt het wsl aan mij, maar hij kan niet koppelen met mijn pc (bluetooth) terwijl hij wel gekoppeld is..?!?quote:Plukkie schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 16:24:
[...]
www.remoteamp.com??? (zoals al vele malen eerder vermeld)
Reg. datum: 24 november 2003
Over het toestel. Ik ben heel tevreden. Mooi groot scherm. Ik heb de divx player geinstalleerd en een film op mn 1GB kaartje gezet. Draait zonder problemen en ziet er mooi uit. Nog een klein vraagje daarover. Pakt de divx player uit de TS ook sub bestanden of moet je de ondertiteling in de film zetten?
voor pretested processoren, mail me:-)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 30 31 32 33 last