[Mem-ervaringen] Intel Mac
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 46 47 48 49 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 16 mei 2006
120 euro excl.
In totaal??quote:MvanLeeuwen schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 12:37:
2 x 1gb modules gekocht bij Vlasveld Apple Centre, werkt prima.
120 euro excl.
De vraag is of je dat bij een andere cheapass webshop wel lukt. Tsja..quote:Tuvow schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 12:33:
[...]
Ja ok, maar stel dat je geheugen na een jaartje naar de knoppen gaat. Dan heb je toch wel een probleem lijkt me zo. Terugsturen enzo lijkt me niet echt werken.
Reg. datum: 02 december 2002
Werkt prima
Ik zou in principe bij een mini/book 1GB van Apple bestellen, maar als ik voor 150% van de prijs 2GB kan krijgen is dat wel het sparen waard
Marantz SR4300 | KiSS DP500 | Wharfedale Valdus 400 (x2)
Reg. datum: 07 juni 2006
ik heb nu iets meer dan een jaar mijn Ibookje, 12inch, 512mb en 60Gig. Ik zit te denken om deze te verkopen en een Macbook te nemen maar hoorde nb van een verkoper van een apple store dat hij het afraadt omdat er teveel 'kinderziektes' in zouden zitten. Kan iemand dat bevestigen of weerleggen? Moet ik dan maar nog een jaartje mijn ibookje houden? Vind die zwarte echt gaaaaf...
verkeerd topic, of wil je alleen mem kopen?quote:krizzer schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 22:44:
Hoi hoi,
ik heb nu iets meer dan een jaar mijn Ibookje, 12inch, 512mb en 60Gig. Ik zit te denken om deze te verkopen en een Macbook te nemen maar hoorde nb van een verkoper van een apple store dat hij het afraadt omdat er teveel 'kinderziektes' in zouden zitten. Kan iemand dat bevestigen of weerleggen? Moet ik dan maar nog een jaartje mijn ibookje houden? Vind die zwarte echt gaaaaf...
me systeem en natuurlijk whatpulse
En die link gaat over het plaatsen van geheugen in een MacBook; in een MacBook Pro gaat het ietsje anders.quote:Artox schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 09:33:
[...]
in de oorspronkelijke post staat de link naar de apple site
Het zou er droevig uitzien als men taalkundige moest zijn om zijn moedertaal zuiver te kunnen spreken en schrijven. Wat de lagere school leert is voldoende; de oorzaak der meeste fouten is niet onkunde maar onnadenkendheid. - Charivarius
quote:Arthur schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 12:16:
[...]
Ja, mits de verkoper niet bereid is het probleem zelf op te lossen (hetgeen niet zo waarschijnlijk is bij deze kerel - gezien hoge feedback)
Voor zover ik weet geldt die regeling alleen voor Amerikaanse kopers. Dat was wel altijd zo althans. Daarnaast is er volgensmij altijd nog het probleem dat de verkoper het geld nog op zijn paypal account moet hebben staan. Als dat niet het geval is dan geloof ik niet dat paypal nog iets kan/wil doen.
Maargoed, over het algemeen kun je best iets kopen bij iemand met zo'n feedback-score. Is mij eigenlijk nog nooit echt slecht bevallen.
Het a-data geheugen loopt ook bij mij lekker stabiel overigens! Heb nog geen vastloper gehad, en het systeem heeft toch wel zeker 12 uur gelopen al denk ik
Paei ligos kairos pou fainosoun alliws sta dika mou ta matia
ki i kardia mou plimmyrize apo sena ksexeilize
Reg. datum: 06 juli 2005
Reg. datum: 18 mei 2006
DDR2 1024MB 667Mhz PC5400 Value Series SODIMM TRANSCEND voor 109¤ incl btw.
tov bvb dit bij 't gewone geheugen:
CORSAIR TWINX Matched DDR2 2048MB (2x1024MB) XMS5400 HSP ¤269,00 incl btw.

dan normaal geheugen

Een SO-DIMM is de helft smaller dan een normale reep geheugen. Het gaat zeker niet passen als dat je vraag is. Zelf niet met een hamer.
Ik verwacht mijn Macbook deze week. Ik denk erover om het geheugen bij flashman-hongkong te gaan bestellen. Maar aan de andere kant twijfel ik nog over de garantie. Ook worden er hier te weinig ervaringen gepost. Ik wil iedereen oproepen die a-data in zijn Apple heeft zitten om hier toch een positieve reactie te plaatsen. Anders overweeg ik toch maar om extra geld uit te geven voor een paar repen uit de regio.
Wii!!!
Reg. datum: 18 mei 2006
quote:Donnie Darko schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 20:53:
vandaag 2 x 1GB reepjes binnengekregen van alternate (die van 85 euro) ziet er tot nu toe goed uit en parallels gaat nu als een treinkan ik bootcamp er ook lekker afkwakken (daar ik windows op het moment alleen voor FTD en Newsleecher gebruik).
Dat is dit dus?
SO-DIMM 1 GB
Bulk , MDTSO2667/1024
2x 85 = 170, ik denk dat je daarvoor niet helemaal in honkong zou hoeven te bestellen.
Loenatik + Linux = Loenix © Q || Blog - Mac - Linux - RAID - other ||
Arthur wijzigde dit bericht 14-06-2006 19:56 (10%)
Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy
Reg. datum: 19 maart 2004
quote:4POX schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 21:08:
Alternate is cas4 geheugen. Dat is toch niet zo fijn voor de macbook ?
leg dat is uit svp
Op de site van MDT, staat Apple wel als partner.
Aviation - You were my everything
als je gelijke reepjes houdt maakt het voor het moederboord volgens mij weinig uit of je nou cas 2 of cas 4 erin trapt als je het maar niet door elkaar gaat gooien dat wil nog wel eens problemen geven tot nu toe nog nergens last van gehad loopt allemaal als een zonnetjequote:4POX schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 21:08:
Alternate is cas4 geheugen. Dat is toch niet zo fijn voor de macbook ?
Wii!!!
Ik heb nl. net mijn MacBook Pro binnen
Aan te raden of niet? (Die ebayer kan natuurlijk ook voor 2 Gig in keer, dan weet je zeker dat ze gepaired zijn
-- Apple MacBook Pro 2,0 Ghz DuoCore, eindelijk van Windhoos af... , 30GB iPod Video, iPhone 2G 8GB, Denon AVR-3806, KEF 3005 surround set, PS3 40GB --
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 46 47 48 49 last