Hoofdcategorieën
Topicacties

Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 22

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 15 oktober 2005

had je trouwens al gezien dat de 207.2 bij hobo in de aanbieding zijn voor 549 per stuk inplaats van de 770 euro die je er normaal voor betaald. het gaat dan wel om de piano zwarte versie http://www.acousticsounddesign.com/images/products/fs207_2_sw_u.jpg
de hout fineer versie kost wel gewoon 770 euro maar aangezien piano zwart eigenlijk wel in elk interieur past is die 220 euro extra, de hout fineer versie niet waard, vind ik zelf dan. Hij ziet er trouwens wel erg mooi uit als hij in je interieur past en die 220 euro's extra je niet zoveel uitmaken http://fineaudio.co.kr/install_images/050524_1.jpg
de 208.2 is trouwens ook een mooie optie, deze kost wel iets meer maar heeft wel grotere woofers waardoor je net wat dieper kan gaan

Fatalfelix wijzigde dit bericht 24-05-2006 21:41 (31%)

We Can't Get Enough

Ik heb zelf die Elac's beluisterd, ze klinken erg goed... de bas is wel redelijk sterk voor kleinere ruimtes. Ik ben zelf toch meer fan van monitors met een subwoofer. Monitors hebben een mooiere afstraling, geen/veel minder problemen met kastresonantie. Subwoofer heb je toch wel nodig, en doet het mooier dan vrijwel alle staanders... bespaart je wel iets aan gel (niet heel veel aangezien die stands altijd zo duur zijn, maar toch kun je wel de elac 204.2's in cherry kopen... erg mooi).

jorg

Gadgetfetisjist
Reg. datum: 04 februari 2000

quote:
kippekop schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 21:50:
Subwoofer heb je toch wel nodig, en doet het mooier dan vrijwel alle staanders...

Vind jij.

Laten we deze discussie maar niet weer aanwakkeren ;)

Back on Planet Telex
Reg. datum: 04 november 2001

Kleine mededeling van mij: ik heb vandaag de Rothwells opgehaald en mijn setje doet het nu prima!

I tried, in vain, to disconnect my brain. I don't know if I can handle it....handle so....much pain.
Hoch in die Bergen, da steht ein Gerät, da werden die Mädel elektrisch genäht.

Reg. datum: 19 februari 2006

Ik koop ze volgende maand denk ik, of ik moet deze maand een financieel masseltje hebben :D Hoeveel zouden de e80's nog opleveren? Ze zijn 4 weken oud.

Ik had iemand hier ooit nog foto's belooft van mijn speakers zónder houten voet maar mét spikes. Weet alleen niet meer wie, dus post ze maar even in het topic... (mijn set heeft steeds van die utlrakleine veranderingen geloof ik... 8)7 )

Oud:
http://tweakers.net/ext/f/adb932a37153d39e78d45e41025c0696/full.jpg

http://tweakers.net/ext/f/2650fd91ffa754dcb5951e3d329bca42/full.jpg

Nieuw:
http://tweakers.net/ext/f/5af1a8e5a2c60665710a0ea9133031dd/full.jpg

http://tweakers.net/ext/f/4dca6a2f6150f047ff4c30fe11229c6c/full.jpg
(hm, beetje stoffig)

Vind het er toch weer een stukje beter uitzien zonder die gekke uitdijing. Die voeten waren trouwens zwaarder dan ik verwachtte, het scheelt 2kg op het gewicht van 1 speaker. Hoor verder geen verschil overigens. :P

En ik wil toch weer eens een keer een wat grotere update doen! :( Stereo-versterker en een andere cd-speler staan nogsteeds op de wish-list, maar ik heb de laatste jaren niet echt veel geld meer beschikbaar voor dit soort dingen... :P

(Voor degene die mijn set niet kennen... Kan ik me alleen nauwelijks voorstellen met de frequentie waarin ik pics spam. :P)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

-=PLACEBO=-
Reg. datum: 03 mei 2004

WIlt u even meelachen?

Na vijf (!!!) pagina's ben ik eruit, mijn HT gaat op de schop. :P

Dookie Fundamentalist

Reg. datum: 18 juli 2003

quote:
Prijzen:
Basic: 200 euro
Silver: 360 euro
Gold: 900 euro
Gold Special: 900 euro
Platinum: 1650 euro

Voor dat geld wil ik ook wel iets verzinnen wat het geluid "verbeterd". :|

@Grandmasteryu
Nopes, ik heb geen problemen met vlekken. Komt het niet door verkeerde instellingen oid, want je schreef ook dat je er flink aan hebt lopen instellen om het goed te krijgen. Ik heb er niks aan gedaan. Ik wel hem eigenlijk wel laten calibreren, want ik heb het gevoel dat er meer uit te halen is.

@Subz
Ik vind het een heerlijke TV, zeker nu zo hij goedkoop verkrijgbaar is. Als je nog geen concrete HD-plannen hebt zou ik het voorlopig gewoon bij een CRT-TV houden. HD-software is er ook nog niet in overvloed. DVD blijft voorlopig wel een gangbaar formaat.

Maar niemand meer commentaar op m`n setje behalve "werk de kabels weg" :?
Ik had nog wel zo`n moeite gedaan op de post :&#039;(
Wat sta je nou te kijken!
Reg. datum: 17 januari 2001

Mooie set. Zeker een goede verbetering. Sommige mensen zweren bij audiomeubels. Maar dit ziet er echt stukken beter uit.

En over die kelkjes. Pff slecht afgewerkte kuipjes die je voor 10 euro maakt en voor het 100-voudige verkopen. Daar kunnen ze bij Rolex nog een puntje aan zuigen!
Blijkbaar zijn er nog mensen die hier hun geld aan uit geven ook. Ik krijg een heel erg amazing discoveries gevoel van deze dingen. "Wow Mike, het werkt echt!"

Shiver23 wijzigde dit bericht 25-05-2006 01:01 (62%)

"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23.

Reg. datum: 22 januari 2004

niels

je kan er natuurlijk ook een paar cl82 bij kopen,als deze goed genoeg klinken.
spaart weer wat geld uit.
of een paar 103.2 als surround speakers ,en die cl82 als fronts gebruiken.

Nikon D70 18-70DX 80-200/2.8 105/2.8macro 50/1.8 SB800 Sc-17

Reg. datum: 28 september 2003

" We draaien nu de kelkjes allebei tegen de klok in totdat een vleugel nagenoeg recht naar voren steekt. Het resultaat is niet te ontkennen. De gereflecteerde geluid uit de glazen uitbouw lijkt verdwenen."
Ik zou ze zo graag een blinde test laten doen, dan vallen ze zoooo door de mand!!

Reg. datum: 18 april 2000

quote:
Bent schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 14:25:
" We draaien nu de kelkjes allebei tegen de klok in totdat een vleugel nagenoeg recht naar voren steekt. Het resultaat is niet te ontkennen. De gereflecteerde geluid uit de glazen uitbouw lijkt verdwenen."
Ik zou ze zo graag een blinde test laten doen, dan vallen ze zoooo door de mand!!
Ik raad iedereen deze site aan:
http://www.breem.nl/

Canon

Reg. datum: 28 september 2003

idd een goeie:

"Buizen "klinken" alleen anders dan transistoren als je ze stuk gooit."
"Als HighEnder hoor je altijd gebreken in je spullen, en zul je iedere investering als een enorme verbetering ervaren, op voorwaarde dat een andere High-Ender (met duurdere spullen, of schrijvend in een "vakblad") zegt dat het een verbetering is."

Dat klopt idd wel geloof ik :P

Mountainbike t3h pwn
Reg. datum: 07 november 2000

quote:
Trasos schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 00:48:
[...]
Maar niemand meer commentaar op m`n setje behalve "werk de kabels weg" :?
Ik had nog wel zo`n moeite gedaan op de post :&#039;(
Ik vind dat het met het meubel er veel beter uitziet. En die MS speakertjes zijn mooie dingen voor het geld, heb ze zelf ook tijdelijk gehad :P

"Sometimes life can only really begin with the knowledge of death. That it can all end, even when you least want it to."

Mijn Honda Civic ESi uit 1992

quote:
JT schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 14:45:
[...]

Ik vind dat het met het meubel er veel beter uitziet. En die MS speakertjes zijn mooie dingen voor het geld, heb ze zelf ook tijdelijk gehad :P

Ja, het zijn fijne dingen voor het geld. 100 euro per paar!
Ik zag zojuist op de hobo site dat ze een magazijn opruiming hebben, het begint weer aardig te kriebelen. Maar ik zal me moeten inhouden anders kan ik niet op vakantie dit jaar...
Reg. datum: 05 september 2004

Ik volg dit topic al een tijdje,

toch leuk om allerlei meubeltjes terug te zien van mijn werkgever ;)

PSN-ID: Dirkske1982

Gadgetfetisjist
Reg. datum: 04 februari 2000

quote:
RSD1982 schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 20:29:
toch leuk om allerlei meubeltjes terug te zien van mijn werkgever ;)
Je bent carriere aan het maken bij Leen Bakker? :P

Mountainbike t3h pwn
Reg. datum: 07 november 2000

Of Ikea :D

"Sometimes life can only really begin with the knowledge of death. That it can all end, even when you least want it to."

Mijn Honda Civic ESi uit 1992

Prettig gestoord 8)
Reg. datum: 29 november 2004

quote:
Trasos schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 17:42:
[...]

Ja, het zijn fijne dingen voor het geld. 100 euro per paar!
Ik zag zojuist op de hobo site dat ze een magazijn opruiming hebben, het begint weer aardig te kriebelen. Maar ik zal me moeten inhouden anders kan ik niet op vakantie dit jaar...

Mag ik vragen waar je die dan gehaald hebt? Voor 100 Euro/paar?
Ik vind alleen maar 100 Euro/stuk. :/ Anders zijn het hele mooie speakers voor die prijs.
Design is ook mooi. :9

<pokemonvanger> vrouwen vallen idd op foute gasten. Dus eigenlijk moeten we allemaal shag roken en wijven slaan.
Verdraagzaamheid - Het inzicht dat de ander toch te stom is tot een beter inzicht te komen.

Reg. datum: 30 maart 2004

edit

Homer wijzigde dit bericht 26-05-2006 01:35 (105%)

Teekmietoejorlieder!

waarom post je het plaatje uit de TS header :?

momania wijzigde dit bericht 25-05-2006 22:15 (4%)

Om nooit te vergeten: Han = Merely/XceeD/Merely O-) :P
Foto gallery || Mijn avonturen in Zwitserland

Reg. datum: 31 juli 2005

En hoe maak je een foto met een iPod :?

If you are going through hell, keep going. ~Sir Winston Churchill

Reg. datum: 19 februari 2006

Ik kan mijn jbl e80's verkopen aan me ouders :) , dus binnenkort koop ik zeer waarschijnlijk twee stuks Elac 207.2, ben nog wel aan het twijfelen of ik er geen nieuwe versterker bij moet kopen, want mijn huidige onkyo ds838 integra ondersteunt geen dts.

Phat Winex
Reg. datum: 25 januari 2003

Toch maar een keer een terug-vind-plaatje :P

http://www.audiofuhrer.de/images/zit1.jpg

[ I love rock & roll, throw another bottle at the DJ baby ]

quote:
Drawer schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 22:07:
[...]
Mag ik vragen waar je die dan gehaald hebt? Voor 100 Euro/paar?
Ik vind alleen maar 100 Euro/stuk. :/ Anders zijn het hele mooie speakers voor die prijs.
Design is ook mooi. :9

Ik had ze bijna twee jaar geleden gekocht bij Correct voor toen 100 euro per paar.
Design vind ik ook erg mooi. De bouwkwaliteit is ook erg goed, erg stevig en goed afgewerkt.

Hier nog een recensie van de 902
Ja, van die site met die acoustische kelkjes

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: