"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23.
Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 22
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicReg. datum: 19 februari 2006
2 * Elac 207.2
1* Elac CM 80
2* Elac CL 82
Onkyo tx ds838 integra versterker
Denon dcd1550ar
Kiss dp558 200 gb hdrecorder
quote:Shiver23 schreef op maandag 22 mei 2006 @ 23:59:
Een trailer kun je waarschijnlijk gewoon op de site vinden van de films.
De HD-films zijn op eenzelfde manier te verkrijgen als andere films op minder legale wijze.
Ik snap eigenlijk niet waarom het hier zo`n taboe is, op HTforum praten ze er gewoon openlijk over.
Althans waar het vandaan komt enzo.
Reg. datum: 22 januari 2005
misschien heeft hij slecht newsprovider daardoor nooit in aanraking komt met leechen'
zal ik maar een link plaatsen dan.
*knip*
hoop dat ik niet in probleem komt.
[off topic]
Kaj. wijzigde dit bericht 23-05-2006 12:25 (58%)
vul wat leeg is, leeg wat vol is en krap waar jeukt.
Lekker belangrijk
Reg. datum: 14 november 2002
Intrigerend: Waar komen de HD versies überhaupt oorspronkelijk vandaan? Hoe komen uploaders (waar dan ook ter wereld) aan die HD versies? De filmmaatschappijen brengen ze toch helemaal niet uit op op HD media? In elk geval niet zolang er nog geen HDDVD en BR te koop zijn. Ik kan me ook niet voorstellen dat de gemiddelde uploader de originele bioscoop spoelen heeft (laat staan de apparatuur om die te digitaliseren.)
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23.
Verder zijn bijna alle films (dus ook oudere zoals seven years in tibet ed) opgenomen op films die veel meer beeldlijnen bevatten dan er aanvankelijk van gebruikt worden. Daar zijn er dus hopen van die opnieuw met nieuwe apparatuurd (door of in opdracht van die amerikaanse tv zenders?) worden gelezen en gedigitaliseerd en vervolgens uitgezonden.
Reg. datum: 14 augustus 2004
Welk meubel is dat? Ikeaatje?quote:911GT2 schreef op maandag 15 mei 2006 @ 20:16:
[afbeelding]
Sneak preview
Tis nog niet helemaal af maar ik ben al blij met het nieuwe meubel. (zoals een echte tweaker betaamd is het meubel ook getweakt, namelijk het syandaard handvat vervangen voor een mooi chromen handvat. Er komt nog een steun om de klep open te houden, die kan door de hoogte van het MCE nl niet meer naar binnen schuiven.)
I'm as straight as the line that you sniff up your nose...
Maar wij zijn HTforum niet.quote:Trasos schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 00:34:
[...]
Ik snap eigenlijk niet waarom het hier zo`n taboe is, op HTforum praten ze er gewoon openlijk over.
Althans waar het vandaan komt enzo.
quote:
Dat is idd Ikea, ik heb hem ook

ConZito wijzigde dit bericht 23-05-2006 12:44 (5%)
When Everything Goes Wrong, Take The Easy Way Out
I tried, in vain, to disconnect my brain. I don't know if I can handle it....handle so....much pain.
Hoch in die Bergen, da steht ein Gerät, da werden die Mädel elektrisch genäht.
Reg. datum: 29 maart 2004
Staan er nu ook nog twee kleine (h/k?) satelliet speakertjes? Welke speakers zijn die groten uberhaupt eigenlijk? Ziet er mooi uit...quote:
jorg
Valt mee denk ik. Ik heb deze ook gehad (Infinity Delta, type 60) en op een vergelijkbare kamer deden ze het prima hoorquote:zimbab schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 13:11:
Zeker een mooi kamertje! Alleen lijken de speakers me iets te groot daarvoor......
Big car, small ****
De pics: (clickable)
Het oude overzicht:

Het nieuwe overzicht. Ziet er een stuk beter uit al zeg ik het zelf.
Ja, linksachter kan ik de kabels nog wat beter wegwerken en de speakers staan niet waterpas.
Ik ga de planken ook een stapje lager zetten, wat beter voor de ventilatie lijkt me.
Die 360 is al een heethoofdje dusse...
Apparatuur van dichterbij, na de pics komen de specs.
De (nog kleine) muziek collectie met links de "echte" muziek en in het midden dance en rechts een paar krijgertjes en kopietjes. Cd-rek is ook nieuw btw, alleen jammer dat cd`s met een hoesje er omheen er niet in passen
De film collectie. 99,9% origineel, die overige 0,1% wordt of vervangen of is niet leuk genoeg en zal vanzelf het veld moeten ruimen. Zo als te zien is zit het rek aardig vol, tijd voor een nieuwe dus.
Dit is het oude rek, wat dus nu te koop staat voor een lousy ¤40,-.
De specs:
Receiver: Marantz SR-5000-OSE
Cd-speler: Marantz CD-38 gemodificeerd tot AH! Tjoeb `99
Dvd-speler: Marantz DV-6200
Console: Xbox360 Premium
TV: JVC 28X5BU
Speakers: Mordaunt-Short 902s
Stands: Alphason Aragon AG-60
Luidspreker kabel: MIT Terminator 3
Interlinks: Profigold
Stroomvoorziening: Furutech stekkers aan een Läpp kabel op een Supra stekkerblok
Last but not least,
Meubel: Trendhopper
Ik weet dat bijvoorbeeld de LS-kabel overkill is voor mijn set, maar het kwam op mijn pad terecht en de set zal nog genoeg veranderen. Al kan dat nog best ff gaan duren...
Nou, kom maar op met dat commentaar.
quote:nielsb14 schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 19:27:
Je moet wat aan de draden doen man!
Voorspelbaar +3
Ik zet voortaan wel niks meer in de post, just pics.
quote:Razorfist schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 17:44:
[...]
Valt mee denk ik. Ik heb deze ook gehad (Infinity Delta, type 60) en op een vergelijkbare kamer deden ze het prima hoor
De kamer is ook niet zo klein, maar ze staan wel in de breedte opgesteld en er is meteen een vlakke muur achter de bank. In mijn ervaringen is dat niet zo fijn, maar ja.....ik heb het daar niet gehoord.
Edit: ik ga morgen trouwens mijn ultra dure weerstandjes ophalen......ik hoop dat het beter wordt! Technische man van Duson gesproken en die denkt dat dat wel eens de oplossing kan zijn. Ik had het op het hififorum ook gevraagd, maar daar begon iemand over dingen waar ik niet helemaal van begreep wat ie nu bedoelde (of hij begrijpt mij niet....of allebei
zimbab wijzigde dit bericht 23-05-2006 19:35 (33%)
I tried, in vain, to disconnect my brain. I don't know if I can handle it....handle so....much pain.
Hoch in die Bergen, da steht ein Gerät, da werden die Mädel elektrisch genäht.
quote:zimbab schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 19:30:
[...]
De kamer is ook niet zo klein, maar ze staan wel in de breedte opgesteld en er is meteen een vlakke muur achter de bank. In mijn ervaringen is dat niet zo fijn, maar ja.....ik heb het daar niet gehoord.
Edit: ik ga morgen trouwens mijn ultra dure weerstandjes ophalen......ik hoop dat het beter wordt! Technische man van Duson gesproken en die denkt dat dat wel eens de oplossing kan zijn. Ik had het op het hififorum ook gevraagd, maar daar begon iemand over dingen waar ik niet helemaal van begreep wat ie nu bedoelde (of hij begrijpt mij niet....of allebei). Ik ga het maar even proberen buiten zijn advies om dus.
Klopt!
Ik was daar in de eerste instantie ook angstig voor, een andere opstelling krijg ik in de ruimte vrijwel niet voor elkaar. Ruimte is 4 meter breed en 10 meter lang met aan beide zijden ramen. Dus je zit al snel vast aan de lange muren. Maar door de speakers een redelijk eind van de achterste muur te zetten en op natuurstenen platen te hebben gezet viel het al aardig mee. Daarbij heb ik een stoffen bank die aardig groot is en een wollen kleed en in mindere mate zal het glasvezelbehang nog wel meespelen
De set bestaat voor de nieuwsgierige uit een:
NAD C370 Geintergreerde versterker
NAD C270 Eindversterker
NAD C512BEE CD-Speler
NAD C422 Tuner
Dit stuurt bi-wired de Infinity Delta 70 aan, de grotere broer van de Delta 60. In de ruimte staat ook nog een simpele Marantz Hollywood in a Box home theatre setje, puur en alleen voor TV en films.
Dat zijn die grijze gevallen idd
When Everything Goes Wrong, Take The Easy Way Out
Met de lamp aan:

In the dark:

Gear:
* Loewe 32" TV (Aconda met HDrec)
* XBox 360
* Sony Cineza projector
* Laptop
* Pioneer DV-454 dvd-speler
* Pioneer VSX-D511 versterker
* Celestion 5.1 boxenset
nu met een signature waar ik géén officiele waarschuwing voor krijg! :-)
Lijkt me best irritant dat gezoem bij stille scènes.
je hebt dezelfde als ik zie ik. Heb jij ook last van een vlek die tevoorschijn komt bij een stilstaand beeld? Als ik Oblivion aan het spelen ben heb ik dat bijvoorbeeld heel vaak in het menu.
Ook nog even mijn setup erbij doen
Plaatje op imageshack (popups!)
Mike wijzigde dit bericht 24-05-2006 00:49 (27%)
^^
Reg. datum: 22 mei 2006
quote:GrandMasterYu schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 00:37:
Trasos,
je hebt dezelfde als ik zie ik. Heb jij ook last van een vlek die tevoorschijn komt bij een stilstaand beeld? Als ik Oblivion aan het spelen ben heb ik dat bijvoorbeeld heel vaak in het menu.
Ook nog even mijn setup erbij doen
[afbeelding]
Wat je zegt over het Oblivion menu (en andere al dan niet stilstaande beelden met rare vlekken) is erg herkenbaar voor mij. Ik heb dat zelf ook gehad met een Philips TV. Ik heb oa. hier op het forum gelezen dat het kan (kan, dus niet altijd) aan een te hoge contrast waarde.
Ik had zelf gele/groene/paarse vlekken horizontaal naast elkaar, maar met het naar beneden halen (en weer iets naar smaak naar boven stellen) van het contrast heb ik het niet meer terug gezien.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.