enter the cool world of high performance
[ Intel C2D E6600 @ 5304MHz ][ Biostar TForce P965 Deluxe ][ Geforce2 MX400 PCI ][ Crucial Ballistix PC2-5300 CL3 ]
Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 13
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicIndien ze werken zullen er vast veel complicaties optreden in de loop van tijd. Aangezien alles gewoon is gespoten en ook alle contactpuntjes. Southbridge lijkt ook gewoon meegespoten. Het id is best leuk en volgens mij ook goed uitvoerbaar. Eigenlijk zonde dat er niet iets beter over nagedacht is (er vanuitgaande dat alles gespoten is, waar het op lijkt).quote:Syngrow schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 16:44:
[...]
Dat is niet zeker, die mobo's kunnen best nog eens werkend zijn geweest.
De CPU waarmee ik op Regroup die mobo's heb getest bleek achteraf kapot te zijn.
AC.Ryan had een 3.43EE bij met een Intel mobo'tje erbij. Ik heb beide thuis nog nagecheckt icm een andere LGA775 CPU en een ander mobo en daaruit heb ik geconcludeerd dat zowel de CPU als het Intel mobo al kapot waren voordat ik ze uberhaupt in handen kreeg op Regroup. Aangezien ik die DFI planken met die 3.43EE heb proberen te testen was het vrij logisch dat ze geen zin hadden om op te starten.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

And now you've come to me, a sanctuary borne of love
Honest sincerity, I'll just hold you close
It's in the way you move, a phoenix risen on this day
Your touch to comfort me
cool man , alleen een beetje gedeuktquote:Robin schreef op maandag 10 april 2006 @ 18:23:
Niet een casemod van mijn hand, maar eentje die ik gezien had op een technobeurs in Dortmund. Ik weet niet precies uit welke case die gevaardigd is of welke hardware is gebruikt, maar bijzonder vond ik deze wel. Er stonden ook nog andere casemods op de tafels (zoals een omgebouwde radio die rechts op de onderste foto is te zien), maar die waren niet zo bijzonder als deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
-The prodigy - .:. 3D modeller .:.
Reg. datum: 21 augustus 2004
MeMoRy wijzigde dit bericht 10-04-2006 19:10 (39%)
AMD Athlon 64 Venice 3500+@2640MHz 1,65V---1024 Mb GeIL ONE bh-5 @1T 2-2-2-5 240MHz 3,2V---ATi Radeon HD3870---DFI Lanparty UT nf4 Ultra-D---SB Audigy 2 ZS---2*160 Gb Maxtor
Check: http://www.bouweenpc.nl V.2. Released!
Binnenkort wil ik bezig met UV-plexi. Bij de winkel waar ik altijd al mijn CM-spul weghaal hebben ze van dat ACryan plexi. Lekker goedkoop en goed
Mijn idee was dus om platen van 5 mm. te nemen en dat op elkaar te plakken. Maar als ik die platen gewoon op elkaar doe, zie je dan een soort spleet in het licht als omdat het geen geheel is? En hoe kan ik dat oplossen? Of is het gewoon makkelijker om het bij een andere winkel te bestellen? (Ik heb dat liever niet want nu heb ik geen verzendkosten
Ik heb wel wat over chlorofoom gezien maar daar wordt je ook niet veel wijzer van.
Vast bedankt. (zo nu wel in het goede topic
|| [CCIP] Demission || Specs! ||
Check: http://www.bouweenpc.nl V.2. Released!
Dank voor snelle replyquote:Blackcrown schreef op donderdag 13 april 2006 @ 15:51:
Ik zal ze niet op elkaar gaan plakken. Aan de randen zie je dan natuurlijk een spleet en zonder zichtbare lijm sporen gaat dat echt niet lukken. Koop nu maar gewoon een plaatje van 8mm ergens anders vandaan want dat is vele malen makkelijker, netter en mooier.
|| [CCIP] Demission || Specs! ||

12cm fan erin (3cm dik delta ding van 10 jaar oud) @ 7v
Heerlijke tempraturen nu in me kast, en hij maakt niet eens veel lawaai
Komt over een paar weken een 2de boven deze erbij
Nuttige site met onzin? | Op zoek naar servies? | Bezig met wifi routertjes hacken enzo? #wireless @ IRC
Reg. datum: 21 maart 2006
quote:drant schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 18:54:
is je cd speler roze of lijkt dat zo door de foto?
Foto vooral ja
En @ buurman daarboven, voorkantje nodig? neh, kastdeurtje zit toch altijd ervoor
Nuttige site met onzin? | Op zoek naar servies? | Bezig met wifi routertjes hacken enzo? #wireless @ IRC
Ik heb een Audigy 2 Platinum geluidskaart, en daar zit zo'n baydrive bij voor in je 5,25 '' bays. Dat staat niet echt mooi omdat mijn kast grijs is, en die baydrive zwart. En ik heb een hekel aan kabels die uit de voorkant van mijn kast komen. Dus heb ik een externe 5,25" behuizing gekocht en hem daar in gemod.
Plaatje op imageshack (popups!)
Zo ziet het er nu dus uit. Dat kastje onderop is de baydrive, daar boven staat de handige regelneef van mijn Z-5500 geluidsset. Zoals je ziet is het nu optisch aangesloten.
Speedswitch wijzigde dit bericht 15-04-2006 18:43 (8%)
Chaos, panic, disaster... i think my work here is done...
Reg. datum: 31 maart 2005
Aight!
Hey, dat vind ik een tof idee... hoe zit dat met kabels? er gaat vanuit de baydrive een kabel naar de kaart neem ik aan... die gaat nu door een gat in de achterkant ofzo?quote:Speedswitch schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 18:43:
Net even een kleine mod gedaan.
Ik heb een Audigy 2 Platinum geluidskaart, en daar zit zo'n baydrive bij voor in je 5,25 '' bays. Dat staat niet echt mooi omdat mijn kast grijs is, en die baydrive zwart. En ik heb een hekel aan kabels die uit de voorkant van mijn kast komen. Dus heb ik een externe 5,25" behuizing gekocht en hem daar in gemod.
[afbeelding]
Zo ziet het er nu dus uit. Dat kastje onderop is de baydrive, daar boven staat de handige regelneef van mijn Z-5500 geluidsset. Zoals je ziet is het nu optisch aangesloten.
I so not did do that!
quote:Wat is er aan gemod? Dat ding kun je er toch gewoon insteken?
Jaha dat dacht jij... Ten eerste heb je de kabels. De power kabel is een gewone molex, die moet je even vervangen voor een fdd aansluiting. Dan moet je ook de ribbon cable naar buiten zien te krijgen, vervolgens netjes je kast in laten lopen. Dat vereist ook wat aanpassingen aan je kast. (anders zijn je kabels na 3 weken opgesleten)
En dan komt het leuke: het ding zelf inbouwen.
Een gewone cd spelert heeft ook 4 schroef gaatjes aan de onderkant. Deze baydrive dus niet... Maar met een hoop gekloot kom je er wel, en het ziet er een stuk beter uit dan intern
@ fusion ghost
Heb idd aan de achterkant een sleuf gedremeld en daar de kabel door laten lopen. Werkt prima
Speedswitch wijzigde dit bericht 15-04-2006 22:45 (9%)
Chaos, panic, disaster... i think my work here is done...
Reg. datum: 29 maart 2005
Dit uit zich in veel te veel lawaai.. Dus als modder denk je, hier vind ik wel een oplossing voor, gewoon een 12cm fan boven de grootste koelvinnen zetten, gezien die switch toch niet in een rack moet komen, mag die fan er gewoon bovenop.
Nu ik toch bezig was, d8 ik... mmm, zou praktisch zijn als dat wireless access point gewoon op die switch geplakt werd
na enkele uurtjes werk is dit het resultaat:
[Alle foto's]
www.laptofix.be
Athlon64 3700+ Sandiego @ 2970MHz 1,6v, 270x11 || Air, Radeon X1900XTX Air || 4x 512MB ram || DFI CFX3200 CrossFire || 2x 320GB || Samsung SynchMaster 206BW & 15" NEC - http://specs.tweak.to/13581
Reg. datum: 29 maart 2005
vandaar de duurzame oplossing
www.laptofix.be
FiXeR.nl wijzigde dit bericht 17-04-2006 21:31 (8%)
Reg. datum: 08 februari 2004
Eerst de computer zo ver als nodig is uit elkaar halen:
Uiteraard ook de monitor strippen:
Alle onderdelen spuiten, eerst netjes schoonmaken en een grondlak, daarna meerdere lagen van de uiteindelijk lak. De badkamer heeft nu een roze waas gekregen (en ik ruzie
De monitor is trouwens echt een kl*teding om te moeten spuiten.....
Het resultaat van de computer zelf:
En uiteraard de monitor.... Helaas zit hier aan de rechterkant een kleine zakker op (bummer) maar door de flapoor speakertjes zie je die gelukkig niet. (en ik ben vergeten om nog even snel een foto van die speakertjes te maken, uiteraard zijn die ook roze gespoten)
En uiteindelijk een nichtje die helemaal gelukkig is
Reg. datum: 11 augustus 2004
mijn god hoezo veel
volgens mij is een goede primer zeker al het halve (dus 4 spuitbussen minder) werk
K to the KillaZ
Reg. datum: 08 februari 2004
Ik had eerst 1 primer, 1 roze en 1 paarse gehaald. De paarse en de primer was genoeg, maar van de roze had ik echt hopeloos te weinig. Met name omdat het niet echt goed dekkend is waren er gewoon vrij veel lagen nodig. Voor de paarse stukken waren 3 lagen meer dan genoeg, maar sommige roze onderdelen hebben zo'n 7 lagen voordat ik er pas tevreden over was. Dus uiteindelijk 6 roze, 1 paarse en een primer.....quote:KillaZ schreef op maandag 17 april 2006 @ 23:47:
8 spuitbussen??
mijn god hoezo veel![]()
volgens mij is een goede primer zeker al het halve (dus 4 spuitbussen minder) werk
kan je me uitleggen hoe je je hd daar hebt vast gemaakt want dat zou ik ook wel willen doen, ziet er heel mooi en netjes uit zo een hangende hd.quote:BaBoOn schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 16:53:
* BaBoOn heeft z'n kast net mishandelt
[afbeelding]
12cm fan erin (3cm dik delta ding van 10 jaar oud) @ 7v
Heerlijke tempraturen nu in me kast, en hij maakt niet eens veel lawaai
Komt over een paar weken een 2de boven deze erbij
Imagination is far more important then knowledge...
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.