Hoofdcategorieën
Topicacties

[2D] Post hier je 2d-stuff maar weer - part 10

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
GFX teh pwn!

quote:
Demoterror schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 20:07:
Laatst maar weer is PS uit de kast getrokken om daar weer mee aan de slag te gaan.
Beetje naar tut`s gezocht op Internet en toen kwam ik wel een vette tegen.
Best simpel en geeft wel een leuk resultaat!
tadaa
Kritiek is altijd welkom!

P.S ; mijn nick is Nutcase...post het alleen op me broers account omdat ik zelf geen betaalde email adres heb.
Heb je nog wat anders gedaan dan _veel_ filters aanklikken?
Mascotte @ Skullcrusher
Reg. datum: 20 mei 2005

quote:
sdomburg schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 20:23:
[...]

Heb je nog wat anders gedaan dan _veel_ filters aanklikken?

ja , ik heb bijna de hele auto overgetrokken.....maar nog steeds bedankt voor die reply.
En ik moet nog veel leren. Ben nog steeds noobish bezig , maar je moet toch ergens beginnen.

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Reg. datum: 02 december 2003

Ready 4 WotLK

quote:

Ik vind het een mooie site. Het geheel past heel goed bij waar het voor bedoeld is; Need for Speed.
Heb eigenlijk geen op of aanmerken, behalve dat de schuinen "randen" in de bovenbalk verder naar buiten mogen als je het mij vraagt. Staat net ff wat mooier, volgens mij.

Succes met uitwerken ;)
Phat Winex
Reg. datum: 25 januari 2003

Beetje oefenen met de pentool

http://i2.tinypic.com/t8ovpj.jpg

Alleen die velgen zijn niet te doen :X 8)7

[ I love rock & roll, throw another bottle at the DJ baby ]

Sla me af als ik dit niet hier mag vragen, maar ik ben op zoek naar een topic waar je bewegende grafische beelden kunt bespreken. Dus video's of animaties gemaakt in bijvoorbeeld After Effects. Is die er (ik las niets in de stickies en via de zoekfunctie ook niets gevonden) of moet dit hier? :? Het is allemaal wel '2D', maar het is ondertussen wel in beweging :/

.diesein

quote:
Mediameisje schreef op maandag 10 april 2006 @ 09:46:
Sla me af als ik dit niet hier mag vragen, maar ik ben op zoek naar een topic waar je bewegende grafische beelden kunt bespreken. Dus video's of animaties gemaakt in bijvoorbeeld After Effects. Is die er (ik las niets in de stickies en via de zoekfunctie ook niets gevonden) of moet dit hier? :? Het is allemaal wel '2D', maar het is ondertussen wel in beweging :/

Volgens mij slaan we hier geen dames, dus wees niet bevreest ;)

Je kunt je topic gewoon openen in "Graphics", als het niet daar hoort te zijn, wordt het gemoved door een mod... je kunt altijd nog posten onder lieve adjes, met je vraag (dacht ik :)
quote:
BlaZe schreef op maandag 10 april 2006 @ 09:59:
[...]

Volgens mij slaan we hier geen dames, dus wees niet bevreest ;)

Je kunt je topic gewoon openen in "Graphics", als het niet daar hoort te zijn, wordt het gemoved door een mod... je kunt altijd nog posten onder lieve adjes, met je vraag (dacht ik :)
Dankje voor je antwoord, ik heb mijn topic-open-vrees maar overwonnen en er één hierover geopend. :)

Ready 4 WotLK

quote:
Mediameisje schreef op maandag 10 april 2006 @ 10:41:
[...]

Dankje voor je antwoord, ik heb mijn topic-open-vrees maar overwonnen en er één hierover geopend. :)
Probeer een mooie topicstart te maken door wat info over de programma's te vinden en die te noteren. Dan kunnen mensen die programma ook gaan proberen enzo en zal je topic meer succes hebben. ;)
Holy moly!

http://www.bifsquad.com/lan/screen.png

Een eerste wip van mijn website voor ons kleine lan-groepje :*)

c&c welkom

Een Asus W3J Notebook! | Netspire | Happietaria Delft 2008

and back is gigi!

quote:
Jo-hannes schreef op maandag 10 april 2006 @ 15:07:
[afbeelding]

Een eerste wip van mijn website voor ons kleine lan-groepje :*)

c&c welkom

Ik snap nu de opmaak al niet helemaal. Wat doet dat 'knopje' (of wat is het? ) navigatie rechsboven als het menu al links staat :?. Ook is je logo van die 4 pijltjes (naast lan party) een tikkie raar maar dat is persoonlijke smaak.

Meestal is het vervelend een site te lezen waarvan de eerste indruk al verwarring creeert. Ik klik de site dan meestal meteen weg :p.

Flapmo & Flapmule | DiabloII LoD account names
Story of my life =]

Holy moly!

quote:
Flapmo schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 00:49:
[...]

Ik snap nu de opmaak al niet helemaal. Wat doet dat 'knopje' (of wat is het? ) navigatie rechsboven als het menu al links staat :?. Ook is je logo van die 4 pijltjes (naast lan party) een tikkie raar maar dat is persoonlijke smaak.

Meestal is het vervelend een site te lezen waarvan de eerste indruk al verwarring creeert. Ik klik de site dan meestal meteen weg :p.

dat linkje is meer een aardigheidje:

klik er maar eens op. www.bifsquad.com/lan/

Een Asus W3J Notebook! | Netspire | Happietaria Delft 2008

Ready 4 WotLK

quote:
Jo-hannes schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 08:15:
[...]
dat linkje is meer een aardigheidje:

klik er maar eens op. www.bifsquad.com/lan/

Dat navigatie linkje is erg leuk hoor, maar een beetje overbodig.
Verder staat dat linkje ook een beetje ver van het menu vandaan.

En dan je header, want verder heb je niks. Je header is een beetje te simpel.
Ik gok op een fotolaag (lichter gemaakt) met daarboven een laag waar je noise-filter + een Radial blur op gegooid hebt. Misschien dat je daar nog meer aandacht aan kan geven.

Je logo met pijltjes heb ik geen bezwaar tegen. Die ziet er wel leuk uit. Maar de tekst die ernaast staat mag best een andere font dan Chiller gebruiken. Kijk maar eens op Dafont.com.

Misschien dat je wat aan mn puntjes hebt ;)

succes
tijsdejonckheere.be

Website voor een skatecrew in België:
Plaatje op imageshack (popups!)

Bezoek mijn site hier!

quote:
Sjoewe schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 14:24:
Beetje oefenen met de pentool

http://i2.tinypic.com/t8ovpj.jpg

Alleen die velgen zijn niet te doen :X 8)7
das toevallig ;)

Suriname

Ben bezig met een nieuwe site alleen mist er gewoon iets, misschien hebben jullie wat tips en ideen?
Dat v8 dingetje moet je maar doorheen kijken als je het niks vind/maar commentaar erop mag natuurlijk wel

http://xiqum.net/got/xiqumv8-small.jpg

Verras me :)

GFX teh pwn!

quote:
Xiqum schreef op donderdag 13 april 2006 @ 00:21:
Ben bezig met een nieuwe site alleen mist er gewoon iets, misschien hebben jullie wat tips en ideen?
Dat v8 dingetje moet je maar doorheen kijken als je het niks vind/maar commentaar erop mag natuurlijk wel

[afbeelding]

Ziet er goed uit, ondanks dat het nogal een samenraapsel is van allerlei (semi)populaire stijlelementen. 'The web is like magic' staat er nogal willekeurig opgeplakt. Verder is me totaal niet duidelijk op wat voor een site ik ben, wat voor een content tref ik hier aan? Wat het ook is, het heeft vast weinig met palmbomen te maken ;)
quote:
Xiqum schreef op donderdag 13 april 2006 @ 00:21:

[afbeelding]

Mooie clean design.. Ben benieuwd hoe je code hierachter eruit ziet ;)

Canon 40d - 50mm f/1.8 - portfolio check mijn weblog www.koenvdzanden.nl

T E C H N O C H I C K E N

Nieuwe site voor mezelf gemaakt:

Plaatje op imageshack (popups!)

Lekker strak designtje imho, maar ik zit nog met die grijze balk bovenaan die echt veel te saai is.

(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.

Doe ook even wat aan de styling van je menu, behoorlijk saai nu..

Ik zou ook die schaduw onderin of weglaten of wat lichter maken en wat minder groot/grof

Gekke ZBrush-verslaafde

• De slagschaduw = idd veel te donker.
• Kleurverloop met groen en grijs vloekt.
• Je gebruikt niet bij elkaar passende stijlen door elkaar heen.
• HTML, CSS en O+ Firefox O+ bannertjes zijn een beetje overbodig. Het ziet er uit als een site die alleen door Tweaker-achtig volk bezocht zal worden en die gebruiken allemaal al O+ Firefox O+ (toch?? ;)).

"The probability of life originating on earth is no greater than the chance that a hurricane sweeping through a scrap-yard would have the luck to assemble a Boeing 747"

Ohja was idd nog vergeten dat die kleuren vloeken ;)

Gebruik gewoon een zachtgroen tint iets lichter dan je bovenaan je gradient hebt!

GFX teh pwn!

Wat aardbei zegt, plus dat de afwerking nogal wat te wensen over laat: zwarte lijnen die ineens ophouden in het volgende stijlelement etc.
Water & Arctic Cooled!
Reg. datum: 14 februari 2004

http://www.peddro.com/zooi/botkes/botkesthumb.png

Familie site, nu nog bezig met de content etc... :) moet nog wel veel aan de afwerking doen... maargoed

peddro wijzigde dit bericht 13-04-2006 23:03 (13%)

[:- last.fm -:] [:- flickr -:]

quote:
peddro schreef op donderdag 13 april 2006 @ 23:01:
[afbeelding]

Familie site, nu nog bezig met de content etc... :) moet nog wel veel aan de afwerking doen... maargoed
Veel te druk weet niet waar ik kijken moet!.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: