Hoofdcategorieėn
Topicacties

Algemene/algehele plaatsing van DPC bij DC-Vault

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Grutte Pier [Wa Oars]
Reg. datum: 20 maart 2004

http://www.dc-vault.com/index.php

Misschien iets voor de crew om DPC hier op de kaart te zetten ?

We komen er niet eens in/op voor ?

MAB wijzigde dit bericht 31-03-2006 07:59 (18%)

Temp Swank/boasthunter ! and still Bearhunter !

TeamBVD rulez

www.dutchpowercows.org | Member of TeamBVD

Grutte Pier [Wa Oars]
Reg. datum: 20 maart 2004

quote:

Sjips, toch wel maar dus niet eens bij de eerste 10 ?
Dat had ik niet verwacht.
Dan is DPC een veel kleinere speler op de DC markt dan ik dacht :'(

Of wordt hier op een vreemde manier de positie berekend :?

MAB wijzigde dit bericht 31-03-2006 08:19 (31%)

Temp Swank/boasthunter ! and still Bearhunter !

De lage plaats van DPC is volgens mij vooral te danken aan het feit dat we op een aantal projecten No Team en dus geen punten hebben.
Oplossing: Team aanmaken en een aantal dagen crunchen op de projecten waar we No Team hebben.

Ook voor de niet Friesche DPC-er! Team Grutte Pier [Wa Oars] . . . . . Nemesis' Rosetta/WCG credits

a.k.a. Koen

Met relatief hele kleine projecten zijn veel punten te verdienen. Dus projecten waar we geen team hebben verliezen we veel punten t.o.v. anderen. Toen de DC-Vault net gestart was stonden we op plaats 5. Maar andere teams zagen al snel hoe ze meer punten konden halen. De truc is om in zoveel mogelijk projecten actief zijn. En nadruk te leggen op de kleine projecten.

De vraag is natuurlijk, willen we zo hoog mogelijk in de DC-Vault staan? Bij iedere methode die gebruikt word om dit soort rankings op te zetten kan er commentaar geleverd worden op hoe de berekening gemaakt word. En er is altijd wel een strategie te bedenken om zo hoog mogelijk te komen.

In mijn opinie is het grappig, maar heeft zo'n ranking weinig waarde.

Ercewee wijzigde dit bericht 31-03-2006 08:30 (1%)
Reden: typo

50.110 144.300 432.200 1296.200 2320.200 3400.200 10368.200

A.K.A. LA Kip

quote:
Ercewee schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 08:28:
Met relatief hele kleine projecten zijn veel punten te verdienen. Dus projecten waar we geen team hebben verliezen we veel punten t.o.v. anderen. Toen de DC-Vault net gestart was stonden we op plaats 5. Maar andere teams zagen al snel hoe ze meer punten konden halen. De truc is om in zoveel mogelijk projecten actief zijn. En nadruk te leggen op de kleine projecten.

De vraag is natuurlijk, willen we zo hoog mogelijk in de DC-Vault staan? Bij iedere methode die gebruikt word om dit soort rankings op te zetten kan er commentaar geleverd worden op hoe de berekening gemaakt word. En er is altijd wel een strategie te bedenken om zo hoog mogelijk te komen.

In mijn opinie is het grappig, maar heeft zo'n ranking weinig waarde.
^^ so true :)

It is difficult to get a man to understand something when his salary depends upon his not understanding it (Upton Sinclair)
Website
Los Alcoholicos

Rabbit PowerT
Reg. datum: 05 april 2005

laat maar lekker zitten zo..... zie bij BOINC.BE op het forum regelmatig dat zodra er een nieuwe project komt deze direct wordt gejoined en effe een beetje punten wordt gedaan om er in voor te komen!

slechte zaak vind ik het , lekker laten zo en hier niks van aan trekken 8)

__-=Team NGS=-__ #1 SoB - #1 TSC2 - #3 DPAD - #6 F@H - #7 LC - #12 µFluids - #15 RC5 - #15 CP

BOINC.BE
Reg. datum: 19 februari 2002

quote:
Cpt00kirk schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 08:35:
laat maar lekker zitten zo..... zie bij BOINC.BE op het forum regelmatig dat zodra er een nieuwe project komt deze direct wordt gejoined en effe een beetje punten wordt gedaan om er in voor te komen!
Ik weet niet waar jij dit leest op ons forum :?

Met je twee voeten stevig op de grond, kom je geen stap vooruit.

Reg. datum: 20 december 2000

quote:
Cpt00kirk schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 08:35:

slechte zaak vind ik het , lekker laten zo en hier niks van aan trekken 8)
en dat is toch altijd zo , kudde gedrag even snuffelen aan een nieuw project of het wat is , dat is mens eigen en niet boinc.be in het bijzonder

iets met lenzen

House for sale!

De ranglijst die werd gebruikt voor Nu zijn de Dutch Power Cows echt de beste was imho een stuk nauwkeuriger en hield o.a. rekening met het aantal cputijd per project per DCteam. Zie ook hier in het archief.

Ercewee weet het prima te verwoorden

Instapklaar 2-kamer appartement te koop in een statig herenhuis te Breda: Nieuwe Boschstraat 8b

[DPC] Fokschaap
Reg. datum: 30 september 2005

Yeps d'r zijn een 5tal projecten waar geen DPC team in zit nl:

BBC Climate Change Experiment,
Leiden Classic,
Prime Sierpinski Problem - PRP,
Prime Sierpinski Problem - Sieve,
The Red Library DLV Projec

"Ik was ooit schizofreen maar wij zijn nu genezen"

Member of Los Alcoholicos

Subtiele kick maar het is me niet waard een nieuw topic aan te maken...

Ik had gisteren wat tijd over en kwam toevallig langs een link van de DC-vault. Uit nieuwsgierigheid heb ik even gekeken bij welke projecten DPC niet geregistreerd stond en heb even gekeken of DPC daar ook echt niet mee deed. Seasonal Attribution Project was er eentje en daardoor hebben we XS gepasseerd in het overallklassement. Zie maar op de Physical Science Project Scores en de overall scores

Ik weet dat de methode van de DC-vault niet echt kijkt naar de juiste output bij een project maar het is toch een geinige site. :)

Deze signature is om redenen geblokkeerd.

IP in your face !

Ze moeten het omrekenen in CPU cycles of zo.. dan kun je een realistische berekening maken.

Insert coin: [=======]

EnCE

Wij zijn gewoon de grootste van de wereld, en iedereen die het anders voorsteld heet het gewoon fout

:+

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity | Niet met me eens ? DM ME

Die sites worden gewoon gemaakt om andere teams een beetje zelfvertrouwen te geven :Y >:) ;)
Dual AMD Opteron 246

quote:
Pim. schreef op zondag 07 januari 2007 @ 21:49:
Wij zijn gewoon de grootste van de wereld, en iedereen die het anders voorsteld heet het gewoon fout

:+
Kijk dat is nu een goedde instelling, ik ben het er volledig mee eens :)

quote:
Xaverius schreef op zondag 07 januari 2007 @ 20:12:
Subtiele kick maar het is me niet waard een nieuw topic aan te maken...

Ik had gisteren wat tijd over en kwam toevallig langs een link van de DC-vault. Uit nieuwsgierigheid heb ik even gekeken bij welke projecten DPC niet geregistreerd stond en heb even gekeken of DPC daar ook echt niet mee deed.
Gisteren wat tijd over op het werk dus.... we staan drie plaatsen overall hoger doordat we bij APS@Home & LHC@Home vermeld staan. :)

Jup, het is voor DC-Vault beter om gewoon een project 3 weken te crunchen waardoor je ineens in de top-30 staat overall, dan om ergens te proberen van plek 4 naar 3 te klimmen :+
Reg. datum: 11 november 2001

http://www.psp-project.de/stats.html

Zo weer een No Team vermelding minder. Met SoB-Sieve zijn we gestegen van 44 naar 35 agv van 2 gevonden factors.

Systeem van Joh14vers6 Team Joh14vers6 Gear: KM 5D, HS3600, Minolta 50mm/1.7, Sigma 10-20mm, Minolta 24-105, Minolta 100-300 (D)

Maar NC'walst'liever
Reg. datum: 02 september 2002

nutteloze lijst imho

De punten worden berekend nav de positie icm het aantal deelnemende teams. De kracht wordt niet meegerekend.

bij Seti staat er dit (dpc vergeleken met FDC):

Seti (BOINC)
positie 23 -- (2) 1094

punten 9,995.669973 -- 9,784.876397

en dat scheelt maar 2 tiende punt

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

quote:
joh14vers6 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 13:38:
http://www.psp-project.de/stats.html

Zo weer een No Team vermelding minder. Met SoB-Sieve zijn we gestegen van 44 naar 35 agv van 2 gevonden factors.
Goed bezig! Je had dit via de update-pagina doorgegeven?

@CaLeX: Dat de lijst niet geheel goed opgebouwd is is volgens mij bijna iedereen met je eens... Alleen zijn we natuurlijk statsgek... En het is een kleine moeite om wat gegevens door te geven over nieuwe projecten waar DPC in participeert. :)

Het is beter om die paar projecten waar we laag staan gewoon even een plek of 10 omhoog te crunchen :+
Rabbit PowerT
Reg. datum: 05 april 2005

quote:
Megaflix schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 14:29:
Het is beter om die paar projecten waar we laag staan gewoon even een plek of 10 omhoog te crunchen :+
Ik zal zeggen maak een plan van aanpak en laat leden zich inschrijven voor deze projecten... wil best het 1 en ander doen :P

__-=Team NGS=-__ #1 SoB - #1 TSC2 - #3 DPAD - #6 F@H - #7 LC - #12 µFluids - #15 RC5 - #15 CP

Team ColdFusion
Reg. datum: 17 mei 2002

LOL als team DPC duidelijk een plan ontwikkelen waarmee we de wereld gaan veroveren voor wat betreft de projecten... Heel DPC op de Switch Mode: 3 maanden dit project, 3 maanden dat project, etc etc etc... op die manier, als iedereen meedoet overigens, gaan we het natuurlijk nog best ver schoppen op de kleinere projecten!

Trotse eigenaar van een Opel Astra 1.7 Station Wagen Executive Edition (kleur Metro)

Mooooh!
Reg. datum: 01 mei 2006

Tja, we hebben gewoon een ontzettende Joop Zoetemelk Award verdiend... we staan gewoon veel 2e. Als je die energie gaat stoppen in overal Top-5 spelen, win je het zo. Ik bedoel, noem even snel 2 projecten waar Norway, Rechenkraft.net of Team Ninja een serieuze concurrent is? Die spelen gewoon op alle projecten mee, staan ergens 2e of 3e in de kleintjes, en de grote (Seti, RC72, OGR) ver onderaan. Dat levert wel puntjes op in deze stats, maar geen rekenkracht.

Als je dit soort onderzoek goed wilt doen, moet je meenemen hoeveel PC-power behaalde puntjes opleveren, en dan op punten gaan rekenen. BV Leiden Classical, om 3e te staan is maar 1/4 van de power nodig van de 2e plaats. OGR hetzelfde (of nog erger).

Dit is voor kleine teams die toch op willen vallen... :+

(Megaflushen is onze promotiemethode, kunnen zij alvast niet meer jatten }:O )

Hollandse Krachtvoerkoe || Gewoon een jonge zeur ;)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: